Oud 03-09-2006, 22:19
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Oke, dit is een serieuze poging over dit onderwerp, dus mensen die daar niks zinnigs over in te brengen hebben, verzoek ik om dan maar helemaal hun mond te houden

Laatst op tv vertelde een man over bloedseks en dat hij (en zijn partner) dit als erg geil en seksueel ervaarden. Zij brachten elkaar lichte verwondingen toe met een scheermesje en dronken daarna elkaars bloed als onderdeel van het voorspel.

Klinkt vrij bizar, maar een onbekend verschijnsel is het natuurlijk niet. Zelf heb ik ook wel ervaren dat vormen van lichte pijn opwindend kunnen zijn, dus dat idee erachter snap ik wel. En het drinken van bloed is te plaatsen in het opwindende idee van het in contact komen met lichaamssappen van de ander, net als sperma, vaginaalvocht en speeksel.Als je er even over nadenkt, lijkt het dus niet zo heel bizar meer. Maar toch is het niet gauw iets dat ik uit zou proberen denk ik. Wie weet is het wel heel opwindend en zou je het gewoon eens uit moeten proberen, maar het klinkt mij net nog even iets te extreem.

Zijn er hier mensen die er wel, direct of indirect, ervaring mee hebben? Of mensen die hier al wel eens over nagedacht hebben, zich kunnen plaatsen in het geile idee erachter?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 22:37
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Angelina Jolie deed 't ook met haar Billy Bob, maar ik moet er persoonlijk voorlopig niet echt iets van hebben... Denk niet dat ik m'n vriendin opzettelijk zou kunnen pijnigen en zelf ben ik nogal 'n wussy dus tja.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 22:40
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Oei, ik vrees dat ik dit niet kan snappen, lijkt me echt niks Mijn ex zei altijd dat een extra pijndrempel je kan helpen om tot een orgasme te komen, maar bij leidt het enkel af en verzwakt de opwinding direct. En met scheermesje in de weer gaan lijkt me helemaal gevaarlijk en oew nee, niks voor mij
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 23:12
Mariekje*
Mariekje* is offline
Het klinkt wel heel bizar, en niet als iets dat ik snel zal doen. Al begrijp ik best dat er mensen zijn die een dergelijke vorm van pijnprikkels als opwindend kunnen ervaren.

Toch ben ik overtuigd van het feit dat ik toch liever op een andere manier pijnprikkels wens te ontvangen. Van krassende nagels tot aan knijpen of slaan. Scheermesjes en bloeddrinken passen voor mij echt niet in dat rijtje thuis, hoewel ik het na afloop wel weer leuk vind om te zien dat ik met mijn nagels zijn rug flink open heb geritst. Daar zijn echt geen scheermesjes voor nodig als het moet, maar dat bloed drinken.. Ehm nee, sorry ik bedank.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 23:22
Verwijderd
ergens kan ik me daar wel wat bij voorstellen. maar om het in praktijk te brengen....
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 23:30
Lucky Me
Avatar van Lucky Me
Lucky Me is offline
ik snij wel is in me vingertoppe en daarna vinger ik me vriendin
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 23:42
Verwijderd
in nekken bijten is verdomd verslavend

maar nee, ik zou het niet makkelijk vinden om mijn vriendin meer dan oppervlakkige schrammen te bezorgen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 23:55
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Bah
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 00:07
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik heb wel wat met krassen en bijten, maar dat is puur ongecontrolleerd. Ik zou echt niet mijn vriend met een scheermesje te lijf gaan, laat staan dat hij dat bij mij mag doen.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 01:00
Verwijderd
Nee, het idee is nooit in me opgekomen en nadat ik dit gelezen heb huiver ik ook een beetje bij de gedachte.

Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die bij het voelen van de pijn en het zien van het bloed een soort rush krijgen wat sommigen als lekker kunnen ervaren.
Het argument van de lichaamssappen zie ik niet helemaal. Ik word persoonlijk niet acuut opgewonden bij de gedachte aan lichaamssappen, alleen misschien de 3 die je genoemd hebt, maar dat werkt ook alleen maar als ik al opgewonden ben. Echter, snot en menstruatiebloed zijn ook lichaamssappen.

Op één of andere manier leg ik toch de link naar wurgseks; een manier waarop je elkaar pijnigt en daardoor een kick krijgt. Meteen daarachteraan komt de gedachte dat je in die rush, net als bij wurgseks, kunt doorslaan en daardoor elkaar ernstig kunt beschadigen.

Maar nee, 100 x niets voor mij. Ik vind de huid van mijn man veel te mooi om die met opzet te bekrassen.

@ FB's: En stiekem zou het niet eens een idee zijn om een apart forum te openen waar je alleen toegang kunt krijgen als je 18+ bent, maar dat is weer heel wat anders....
NIet persoonlijk tegen TheeMuts, maar ik vind de opmerking van Urm nog niet eens zo heel gek.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 06:46
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
hoop gedoe en troep lijkt me.

tja ik zou er wat zinnigs over willen zeggen maar mijn gebrek aan ervaring laat dit niet toe

Citaat:
Nala schreef op 04-09-2006 @ 01:00 :
@ FB's: En stiekem zou het niet eens een idee zijn om een apart forum te openen waar je alleen toegang kunt krijgen als je 18+ bent, maar dat is weer heel wat anders....
NIet persoonlijk tegen TheeMuts, maar ik vind de opmerking van Urm nog niet eens zo heel gek.
Offtopic: want er zitten hier zoveel kleine kindjes die nog niks hebben meegemaakt?
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 09:02
Verwijderd
Kort maar krachtig, dan: dat lijkt me nou helemaal niets. Ik mis die sadistische trekjes. Een beetje pijn kan inderdaad leuk zijn, maar dan vooral omdat die ontstaat door de passie van het moment (nagels in rug, tanden in schouder, iets te hard knijpen of iets te lomp op bed gooien, dat soort dingen). Pijn doen met de bedoeling om pijn te doen? Nah.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 10:16
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Nee, dit gaat me te ver. Een beetje pijn kan dan wel lekker zijn maar dit is gewoon vervelend. Ik hou meer van de intentie van pijn dan het werkelijk pijn doen. Daarnaast lijkt het me dat je ontzettend lelijke wondjes krijgt
Ik kan me voorstellen dat mensen het doen maar hier zal ik me echt niet aan wagen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 04-09-2006 @ 01:00 :


@ FB's: En stiekem zou het niet eens een idee zijn om een apart forum te openen waar je alleen toegang kunt krijgen als je 18+ bent, maar dat is weer heel wat anders....
NIet persoonlijk tegen TheeMuts, maar ik vind de opmerking van Urm nog niet eens zo heel gek.
Ten eerste: als mensen hier niet tegen kunnen, moeten ze de topic niet openen. Ook scholieren hebben gezond verstand.

Ten tweede: Hahahahahahahahahahahahahahahaha, leeftijdscontrole op internet, die is goed ^_^


OT: nooit echt gedaan, ook niet echt behoefte aan. Ben er ook niet bang voor ofzo, ik zou wel haar bloed weglikken bij een per-ongeluk wondje ofzo
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 10:38
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Nala schreef op 04-09-2006 @ 01:00 :

@ FB's: En stiekem zou het niet eens een idee zijn om een apart forum te openen waar je alleen toegang kunt krijgen als je 18+ bent, maar dat is weer heel wat anders....
NIet persoonlijk tegen TheeMuts, maar ik vind de opmerking van Urm nog niet eens zo heel gek.
Hoe wil je dat doen? Je mag elke leeftijd invullen die je wilt
(edit: oh, ik zie dat dat al gezegd was )

OT: ik ben bang voor bloed (ja, net als een klein kindje ) dus dit is absoluut niks voor mij. Wel kan ik je volgen in je redenering, maar... nou, nee dus.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 12:04
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Hoera voor aids enzo.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 12:08
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Magican schreef op 04-09-2006 @ 12:04 :
Hoera voor aids enzo.
ja, want met 'gewone' seks is daar natuurlijk hé-le-maal geen kans op

ik rolleye niet vaak, maar ik vond dat jij t verdiende
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 12:32
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
snoopy schreef op 04-09-2006 @ 12:08 :
ja, want met 'gewone' seks is daar natuurlijk hé-le-maal geen kans op

ik rolleye niet vaak, maar ik vond dat jij t verdiende
vind ik wel meevallen, bloedseks lijkt me niet echt fris wat dat betreft. ik zou het zelf trouwens niet doen, ik hunker niet naar bloed ofzo.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 12:42
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Nala schreef op 04-09-2006 @ 01:00 :
@ FB's: En stiekem zou het niet eens een idee zijn om een apart forum te openen waar je alleen toegang kunt krijgen als je 18+ bent, maar dat is weer heel wat anders....
NIet persoonlijk tegen TheeMuts, maar ik vind de opmerking van Urm nog niet eens zo heel gek.
Dat lijkt me een BZ-discussie waard. Al weet ik niet of er iets van terecht zal komen, want controle op Internet is amper mogelijk.

OT: lijkt me helemaal niets. Ik wil mijn vriend geen pijn doen, en om hem mij open te laten snijden trekt me ook niet. Bloed heeft wel iets moois, op een morbide manier, maar ik zou er niet zo ver voor gaan. Bovendien zijn de littekens wat lastig; als ik de slaapkamer uit loop wil ik de seks achter me kunnen laten.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 12:56
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
EggeD schreef op 04-09-2006 @ 12:32 :
vind ik wel meevallen, bloedseks lijkt me niet echt fris wat dat betreft. ik zou het zelf trouwens niet doen, ik hunker niet naar bloed ofzo.
het lijkt me ook niet fris, nee. (zie reply)
maar de opmerking dat je hiermee meer kans hebt op aids vond ik wel raar.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 12:56
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
snoopy schreef op 04-09-2006 @ 12:08 :
ja, want met 'gewone' seks is daar natuurlijk hé-le-maal geen kans op

ik rolleye niet vaak, maar ik vond dat jij t verdiende
Met gewone sex kan je een condoom omdoen, met bloedsex lijkt me dat iets moeilijker, JOH.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 13:13
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Klinkt niet echt uitnodigend moet ik eerlijk zeggen. Ten eerste doen wondjes veel meer pijn dan gewoon een tik op je bips, ten tweede; littekens na de seks is voor mij not done

een zuigzoen mag dan weer wel
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 13:19
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Magican schreef op 04-09-2006 @ 12:56 :
Met gewone sex kan je een condoom omdoen, met bloedsex lijkt me dat iets moeilijker, JOH.
Ja, ik dacht al dat je dat zou gaan zeggen.
Denk je nou echt dat mensen dit met een one-night-stand doen? Je kunt je laten testen, en dan zijn er zat mensen die seks hebben zonder condoom.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 13:37
Verwijderd
Been there & Done that.

http://forum.scholieren.com/showthre...highlight=cleo
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 14:32
Verwijderd
Wat een bekrompen geesten hier zeg.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 16:03
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Lichte vormen van pijn kan inderdaad opwindend zijn *nagels/bijten etc, maar ik zou het toch niet kunnen opbrengen om mijn vriend opzettelijk pijn te doen dmv een scheermesje.

het idee van bloeddrinken spreekt me ook niet aan, ik zie dat heel anders dan de lichaamssappen die je heb genoemt. Sperma, vaginalevocht en speeksel zie ik als iets seksueels wat automatisch vrijkomt als je geil bent, speeksel natuurlijk altijd wel

Het bloeddrinken is ook best wel extreem natuurlijk. Ik denk dat ik het toch liever hou bij nagels, bijten en de lichaamssappen die ik opwindend vind
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 16:18
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
dead person schreef op 04-09-2006 @ 16:03 :
Lichte vormen van pijn kan inderdaad opwindend zijn *nagels/bijten etc, maar ik zou het toch niet kunnen opbrengen om mijn vriend opzettelijk pijn te doen dmv een scheermesje.

het idee van bloeddrinken spreekt me ook niet aan, ik zie dat heel anders dan de lichaamssappen die je heb genoemt. Sperma, vaginalevocht en speeksel zie ik als iets seksueels wat automatisch vrijkomt als je geil bent, speeksel natuurlijk altijd wel

Het bloeddrinken is ook best wel extreem natuurlijk. Ik denk dat ik het toch liever hou bij nagels, bijten en de lichaamssappen die ik opwindend vind
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 16:52
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
snoopy schreef op 04-09-2006 @ 13:19 :
Ja, ik dacht al dat je dat zou gaan zeggen.
Denk je nou echt dat mensen dit met een one-night-stand doen? Je kunt je laten testen, en dan zijn er zat mensen die seks hebben zonder condoom.
Denk je nou echt dat is een drogreden
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 04-09-2006 @ 12:42 :
Dat lijkt me een BZ-discussie waard. Al weet ik niet of er iets van terecht zal komen, want controle op Internet is amper mogelijk.

OT: lijkt me helemaal niets. Ik wil mijn vriend geen pijn doen, en om hem mij open te laten snijden trekt me ook niet. Bloed heeft wel iets moois, op een morbide manier, maar ik zou er niet zo ver voor gaan. Bovendien zijn de littekens wat lastig; als ik de slaapkamer uit loop wil ik de seks achter me kunnen laten.
Maar als je er een leeftijdscontrole op zet, heeft s.com iig zjin werk gedaan. Dan is het aan de ouders om te controleren of hun kids niet op 18+ sites komen.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 17:22
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Ik moet toch zeggen toen ik nog een depressieve goffik was dit idee me heel erg aansprak Omdat ik zelf toen automutileerde had ik al geen probleem met het mezelf (laten) verwonden, elkaars bloed drinken deed ik met mn beste vriendin en dit in combinatie met seks leek me helemaal geweldig... Ik heb (gelukkig) nooit iemand gevonden die het met me wilde uitproberen, en das maar goed ook want nu moet ik er echt niet meer aan denken
__________________
Krebs

Laatst gewijzigd op 04-09-2006 om 17:24.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 18:08
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Faerie schreef op 04-09-2006 @ 17:10 :
eventjes heeel offtopic : zit jij toevallig op het fontys in eindhoven? kan het dan zijn dat ik je vandaag op de wc zag op de eerste verdieping, en je had een roze broek aan? ik heb een keer een foto van jou en je vriend gezien op L&R dus vandaar
Ja, dat was ik inderdaad. Welke was jij dan? En welke studie volg je daar? Oh, en zullen we verder contact even via pm doen?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 04-09-2006 @ 17:15 :
Maar als je er een leeftijdscontrole op zet, heeft s.com iig zjin werk gedaan. Dan is het aan de ouders om te controleren of hun kids niet op 18+ sites komen.
Offtopic: dat is dus onzin. als je het al noodzakelijk acht om een speciaal gedeelte van het forum te hebben voor 'volwassenen', moet je wel zelf de verantwoordelijkheid nemen om ervoor te zorgen dat alleen het juiste doelgroep daar toegang toe heeft. je kunt het beter helemaal niet doen, dan alleen maar voor de vorm.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 19:06
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik ben bepaald geen onervaren mietje, maar sch-sch-schéérmesjes?

*valt flauw*

(bloedsex, dat is voor mij sex als ik ongesteld ben.)
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 19:16
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 04-09-2006 @ 12:42 :
Dat lijkt me een BZ-discussie waard. Al weet ik niet of er iets van terecht zal komen, want controle op Internet is amper mogelijk.
En het slaat ook helemaal nergens op, het is een scholieren forum, daar ga je geen 18+ delen op zetten. Om de simpele reden dat de doelgroep dat zelf ook (meestal) niet is.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 19:22
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Ik had een stuk gelezen (járen geleden in de aktueel) van een stelletje wat ging douchen, elkaar ging scheren, zelfs toen er niets meer te scheren viel) dan gingen ze verder met de huid. Ik vond het weerzinwekkend!

Ik kan begrijpen dat mensen pijn lekker vinden. Maar elkaar wondjes toebrengen, daar snap ik niets van...
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 20:43
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
juno schreef op 04-09-2006 @ 19:06 :
Ik ben bepaald geen onervaren mietje, maar sch-sch-schéérmesjes?

*valt flauw*

(bloedsex, dat is voor mij sex als ik ongesteld ben.)
Ja, het was best heftig wat hij vertelde. Maar aan de andere kant, als je goed geil bent, doen scheermesje niet zo verschrikkelijk veel meer pijn dan flink scherpe nagels die ergens ingezet worden. En zeker na de eerste keer, als je een flinke stoot adrenaline en endorfine door je lichaam voelt gaan, voel je veel minder pijn. En dat is het hele idee er volgens mij ook van. Niet het bewust pijn doen of verwonden van je partner, maar de kick die het geeft, zowel voor ontvanger als gever. Net als met wurgseks inderdaad.

Maar nee, zoals ik eerder ook al zei, dit gaat mij toch ook echt te ver. Zachtjes bijten, knijpen en met nagels krassen kan erg lekker zijn, maar andere pijnen kan ik niet als erotisch ervaren.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 21:38
Dato_16
Dato_16 is offline
Zelfs als mijn vriendin het graag zou willen is dat voor mij echt een taboe.
Volgens mij moet je toch wel een tikje gestoord zijn wil je partner met plezier verwonden.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 04-09-2006 @ 12:42 :
Dat lijkt me een BZ-discussie waard. Al weet ik niet of er iets van terecht zal komen, want controle op Internet is amper mogelijk.
Dat had ik ook al bedacht, zou ook niet echt weten of dat gaat lukken, maar als ik bijv kijk of Fok! heb je ook het forum seksualiteit en het Keldertje. Maar goed, het is maar gewoon een gedachtegang.

En ik heb er nog eens goed over nagedacht en ik ben nogmaals tot de conclusie gekomen dat het niets voor mij zou zijn.
Maar goed, ik denk dat als beide partners het er mee eens zijn, je uitkijkt voor infecties e.d. en je niet als een doldwaze op elkaar in gaat snijden... tjsa, dan moet je zoiets lekker doen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 02:33
Verwijderd
Dat lijkt me dus echt niets heh
Ik heb er geen ervaring mee, en zie er ook het 'geile' niet van...
Om elkaar plagend te knijpen, bv tepels etc, dat kan ik wel snappen, en dat kan ook best opwindend zijn... (en daar denk ik dus wel soms aan) maar om nou met messen in de weer te gaan?
Wat voor sexleven heb je dan?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 15:15
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
ieuwww!!

Ik heb wel ns gezien op tv, was een documentaire over een bepaalde sekte en een meisje was daar van los weten te komen.
En in die sekte werd echt onwijs véél gesext met elkaar, dat werd dan beschouwd als zijnde dat je in hogere sferen terecht kwam etc.
En dat meisje (nu een vrouw ondertussen) vertelde dan dat de jongere meisjes werden vastgebonden rechtopstaand - dus hun armen en benen zaten vast aan touwen - als ze ongesteld waren, en dat ze dan gelikt werden omdat dat als "een delicatesse beschouwd werd"

Ook ieuw
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 15:26
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 05-09-2006 @ 15:15 :
ieuwww!!

Ik heb wel ns gezien op tv, was een documentaire over een bepaalde sekte en een meisje was daar van los weten te komen.
En in die sekte werd echt onwijs véél gesext met elkaar, dat werd dan beschouwd als zijnde dat je in hogere sferen terecht kwam etc.
En dat meisje (nu een vrouw ondertussen) vertelde dan dat de jongere meisjes werden vastgebonden rechtopstaand - dus hun armen en benen zaten vast aan touwen - als ze ongesteld waren, en dat ze dan gelikt werden omdat dat als "een delicatesse beschouwd werd"

Ook ieuw
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 15:27
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 05-09-2006 @ 15:15 :
ieuwww!!

Ik heb wel ns gezien op tv, was een documentaire over een bepaalde sekte en een meisje was daar van los weten te komen.
En in die sekte werd echt onwijs véél gesext met elkaar, dat werd dan beschouwd als zijnde dat je in hogere sferen terecht kwam etc.
En dat meisje (nu een vrouw ondertussen) vertelde dan dat de jongere meisjes werden vastgebonden rechtopstaand - dus hun armen en benen zaten vast aan touwen - als ze ongesteld waren, en dat ze dan gelikt werden omdat dat als "een delicatesse beschouwd werd"

Ook ieuw
Dat is wel bizar ja. Die meiden werden dus in feite gewoon misbruikt...
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 15:29
juno
Avatar van juno
juno is offline
Nou, je hebt maandverband, tampons, softcups, en nu ook medesekteleden...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 15:32
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 05-09-2006 @ 15:30 :
Er was toch ook zon vent die gebruikte tampons en maandverband uit vuilnisbakken haalde bij studentenflats..
Ja, gadverdamme. Das echt goor, wat moet je daar nou mee?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 17:41
Asielzoeker
Asielzoeker is offline
oei , ik vind het maar niks... geef mij maar een goeie portie normale sex
__________________
Ben op zoek naar leuke juffrouw eventueel tegen vergoeding
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 07:37
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 05-09-2006 @ 15:27 :
Dat is wel bizar ja. Die meiden werden dus in feite gewoon misbruikt...
Ja idd, feitelijk wel ja.
Mede daarom kwam die vrouw ook naar voren met haar verhaal, ze wilde dat de wereld wist dat er meerdere soorten misbruik gaande waren en ze wilde dat die sekte opgeheven zou worden, one way or another
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 07:38
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 05-09-2006 @ 15:46 :
Uitzuigen, denk ik.
Van het idee/beeld alleen al........ga ik over mn nek *barf!*
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 10:33
Verwijderd
jij hebt het anders over een kerel die maandverband en tampons uitzuigt

en jezus is dit ding nou nog steeds open
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 14:26
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
*dreigend rondkijkt*

Blijf eens ontopic.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 14:35
juno
Avatar van juno
juno is offline
We heben het over sexuele afwijkingen die met bloed te maken hebebn. Of dat het uitzuigen via via is of rechtstreeks uit de donor: goor blijft het.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Waaromis er nog geen nieuwe HOI#1860?
bloodyb
500 22-04-2016 20:03
De Kantine Saaiks met dikke kleine kinderen #1589
Uice
500 28-07-2011 11:30
De Kantine Dit of dat #2
Little Phoebe
384 06-03-2011 18:11
De Kantine Yet another boring topic. #297
Dark Phoenix
500 01-08-2008 23:03
Lichaam & Gezondheid bloedend geval vanonder :S
blueeyes_jochie
16 23-05-2005 15:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.