Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2007, 08:41
Verwijderd
Hier is het originele topic.. die dus gewoon vol is

Maar er waren nog zoveel interessante discussies op gang, we lijken er nog lang niet over uitgepraat. Dus, gewoon weer verder?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2007, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Inanis schreef:

ach ellende.. relatief, zo relatief. feit is dat dit bestaan zo conflictief als de takketering is. altijd overal problemen, jaloezie, afgunst, onmacht, onbegrip, onnozelheid en weet ik het wat. deze wereld zit zo ver van een vredig iets verwijderd dat ik het haast met de hel zou vergelijken, in sommige opzichten komt het ook overeen.
Is dat een feit ja? Of is dat jouw kijk op de wereld? IK zie het namelijk niet. Ja, tuurlijk, het nieuws schotelt iedere dag vreselijke beelden en alles wat er mis is aan me voor.. maar dat is een erg eenzijdig beeld wat ik niet klakkeloos ga overnemen. Ik vind wat ik ZELF zie betrouwbaarder en eerlijk waar.. ik zie het niet hoor! Ja, ik zie wel problemen en vervelende dingen die gebeuren, maar ik zie ook hoe enorm veel positiefs daaruit voort kan komen. Ik heb zelf een hoop meegemaakt, absoluut niet leuk en toch had ik het voor geen goud willen missen door alles wat het me uiteindelijk ook heeft opgeleverd.

Ik zie om mij heen juist zo enorm veel mooie en positieve dingen. Goedheid van mensen naar elkaar toe, behulpzaamheid, zorgzaamheid, belangeloosheid.. En alle tegenovergestelde dingen van de begrippen die jij noemt. Noem het optimisme if you wish.. of gewoon mijn kijk op dingen. Andere ogen zien andere dingen?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 14:28
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik ben het gedeeltelijk wel met Inanis eens, eigenlijk vind ik de boel ook dusdanig verrot dat ik echt geen kind op de wereld zou willen zetten.
Maar sinds kort beginnen mijn hormonen ook op te spelen en lijkt het me zo'n geweldig gevoel om een kleine te hebben. Het is totaal niet reeel hoor, ik ben 19, studeer nog en heb geen vriend. Maar er is iets in me dat zegt dat ik er wel gelukkiger van zou kunnen worden. Met een kleine heb je iets om voor te leven en veranderd je kijk op het leven / de wereld, tenminste dat is wat mijn gevoel nu zegt.
Maarja, alsnog is dit geen reden om aan kinderen te beginnen, omdat die reden dan enkel puur egocentrisch zou zijn...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef:
ik krijg jeuk van baby's, en dan niet als in "ik krijg jeuk om ze ook te krijgen" maar als in letterlijk irriterende jeuk op mijn lijf. Ik kan r he-le-maal niks mee. Ze kotsen en poepen alleen, en je weet nooit wat er in ze om gaat: als ze janken kunnen ze niet vertellen wat er mis is.
Ik dacht ook dat baby's alleen kotsten, poepten en stonken. Maar dat is echt helemaal niet zo. Mijn nichtje maakt echt contact, ze kijkt je aan, ze lacht, ze maakt geluid dat op praten lijkt, ze heeft plezier. Meestal is het ook zo dat wanneer ze huilt, het heel duidelijk is waarom ze dat doet; ze is moe, ze heeft honger, ze heeft het te warm/koud.
Tot nu toe heb ik nog nooit een baby in m'n handen gehad die alleen lag te poepen en kotsen.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 15:34
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Een deel 2?

Ik wacht op dinsdag...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 16:12
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Ik ben het gedeeltelijk wel met Inanis eens, eigenlijk vind ik de boel ook dusdanig verrot dat ik echt geen kind op de wereld zou willen zetten.
Maar sinds kort beginnen mijn hormonen ook op te spelen en lijkt het me zo'n geweldig gevoel om een kleine te hebben. Het is totaal niet reeel hoor, ik ben 19, studeer nog en heb geen vriend. Maar er is iets in me dat zegt dat ik er wel gelukkiger van zou kunnen worden. Met een kleine heb je iets om voor te leven en veranderd je kijk op het leven / de wereld, tenminste dat is wat mijn gevoel nu zegt.
Maarja, alsnog is dit geen reden om aan kinderen te beginnen, omdat die reden dan enkel puur egocentrisch zou zijn...
kinderen nemen is altijd egocentrisch, en in de meeste gevallen overwegend egoistisch.
en k weet wat voor instincten er in de vrouw schuil gaan, voortplanting.. moederinstinct. het is precies datgene wat er grotendeels voor zorgt dat jullie t zwakkere geslacht zijn. voor jullie is het haast geen keuze, het is een onderdeel.
zoals eerder al was gezegd, jullie hele lichaam (inclusief hersenen) is er op gebouwd.

Citaat:
Dusjcrib schreef:
Is dat een feit ja? Of is dat jouw kijk op de wereld? IK zie het namelijk niet
wat zie je dan niet? en k heb t niet over het nieuws, het interesseert me werkelijk geen flikker wat er in het buitenland gebeurt.
het gaat mij puur om het leven in deze maatschappij, de mensen die ik zie, ken en waar ik over hoor.
en haal alsjeblieft niet de ongelovelijk misvatte aanname naar voren dat ik geen positieve dingen zou zien.
als ik geen positieve dingen zag was ik er al lang niet meer hoor meis
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 17:09
Verwijderd
Ach, zonder vrouwen zijn er ook geen mannen.

Als je je eigen geslacht zoveel sterker vindt, dan zou je toch het 'nut van de vrouw' in moeten zien, lijkt me.

Vrouwen worden gemiddeld trouwens wel ouder dan mannen...zou er dan toch ook iets sterks in de vrouw zitten? En ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd hoe mannen zich zouden houden onder een bevalling.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 17:16
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Ach, zonder vrouwen zijn er ook geen mannen.

Als je je eigen geslacht zoveel sterker vindt, dan zou je toch het 'nut van de vrouw' in moeten zien, lijkt me.

Vrouwen worden gemiddeld trouwens wel ouder dan mannen...zou er dan toch ook iets sterks in de vrouw zitten? En ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd hoe mannen zich zouden houden onder een bevalling.
dat de man sterker is dan de vrouw wil niet zeggen dat het sterke wezens zijn.
alle mensen zijn zwak en kwetsbaar, vrouwen alleen wat zwakker en kwetsbaarder dan mannen.
en ouder worden ze gemiddeld omdat ze vaak veel minder zwaar werk doen, minder werken of soms helemaal niet werken.
daarnaast sloven ze zich in hun vrije tijd niet vaak uit, nemen minder risico's en belasten hun lichaam minder.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 17:17
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Ach, zonder vrouwen zijn er ook geen mannen.

Als je je eigen geslacht zoveel sterker vindt, dan zou je toch het 'nut van de vrouw' in moeten zien, lijkt me.

Vrouwen worden gemiddeld trouwens wel ouder dan mannen...zou er dan toch ook iets sterks in de vrouw zitten? En ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd hoe mannen zich zouden houden onder een bevalling.
Dat. En daarnaast het instinct van de man is me wat wil je zeggen; niet nadenkend je pik achterna lopen en zaad lozen
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 17:21
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Dat. En daarnaast het instinct van de man is me wat wil je zeggen; niet nadenkend je pik achterna lopen en zaad lozen
ach ik ben maagd, dus daar gaat je theorie van pik achterna lopen.
je hebt gelijk bij mijn beste vriend though..
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 17:35
Verwijderd
Citaat:
ach ik ben maagd, dus daar gaat je theorie van pik achterna lopen.
ik zie geen verband?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 17:37
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
ik zie geen verband?
als ik dat wel had gedaan was k geen maagd meer.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 17:59
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
kinderen nemen is altijd egocentrisch, en in de meeste gevallen overwegend egoistisch.
en k weet wat voor instincten er in de vrouw schuil gaan, voortplanting.. moederinstinct. het is precies datgene wat er grotendeels voor zorgt dat jullie t zwakkere geslacht zijn. voor jullie is het haast geen keuze, het is een onderdeel.
zoals eerder al was gezegd, jullie hele lichaam (inclusief hersenen) is er op gebouwd.
Nogmaals, niet alle vrouwen hebben behoefte om moeder te worden. Sowieso vind ik het niet leuk om als een of ander voortplantmachine gezien te worden.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 18:32
Verwijderd
Citaat:

wat zie je dan niet? en k heb t niet over het nieuws, het interesseert me werkelijk geen flikker wat er in het buitenland gebeurt.
het gaat mij puur om het leven in deze maatschappij, de mensen die ik zie, ken en waar ik over hoor.
en haal alsjeblieft niet de ongelovelijk misvatte aanname naar voren dat ik geen positieve dingen zou zien.
als ik geen positieve dingen zag was ik er al lang niet meer hoor meis
Ik zeg toch niet dat je geen positieve dingen ziet, ik zeg alleen dat ik veel meer positieve dingen zie dan negatieve en in mijn geval de positieve opwegen tegen de negatieve. Daar bovenop geloof ik dat het negatieve nodig is om het positieve te laten bestaan. Tegenpolen, evenwicht, balans, gulden middenweg etc.

Je zei dat via mijn argumentatie (het toegeven aan je instinct/moedergevoel (@Vice, wat inderdaad niet alle vrouwen hebben)) je al het egoisme wel kunt gaan ontkrachten.. maar volgens mij kun je via jouw argumentatie wel van alles wat je doet beweren dat het egoistisch/egocentrisch is. Ik bedoel, een opleiding, een baan, je vriend helpen, een huisdier verzorgen etc etc.. allemaal om je beter te voelen, toch? Dus dan zijn we gewoon ronduit egoistische wezens die alles uit egoisme doen, en volgens jou is dit egoisme een reden om het niet te doen.. Dus dan kunnen we maar beter met zn allen op ons gat gaan zitten en een hongerdood sterven, zijn we allemaal het beste af he
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 00:09
Ilona1
Ilona1 is offline
Vriendje en ik gaan ervoor !

Snoopy: Wat een situatie zeg. Hoop dat je dinsdag wat meer duidelijkheid hebt. Zenuwslopend lijkt mij. Sterkte ermee!!
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true

Laatst gewijzigd op 12-11-2007 om 00:14.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Vriendje en ik gaan ervoor !
Voor een baby? Ik ben jaloers
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 00:57
Verwijderd
Citaat:
dat de man sterker is dan de vrouw wil niet zeggen dat het sterke wezens zijn.
alle mensen zijn zwak en kwetsbaar, vrouwen alleen wat zwakker en kwetsbaarder dan mannen.
en ouder worden ze gemiddeld omdat ze vaak veel minder zwaar werk doen, minder werken of soms helemaal niet werken.
daarnaast sloven ze zich in hun vrije tijd niet vaak uit, nemen minder risico's en belasten hun lichaam minder.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 10:11
Verwijderd
Een deel twee. Jeeeeetje.
Het blijft leuk om te lezen allemaal.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-11-2007, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Vriendje en ik gaan ervoor !
Voor een baby inderdaad? Hoe ben je zo tot deze beslissing gekomen?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 10:17
Verwijderd
Ilona1: Succes!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 11:58
aapje
Avatar van aapje
aapje is offline
Citaat:
dat de man sterker is dan de vrouw wil niet zeggen dat het sterke wezens zijn.
alle mensen zijn zwak en kwetsbaar, vrouwen alleen wat zwakker en kwetsbaarder dan mannen.
en ouder worden ze gemiddeld omdat ze vaak veel minder zwaar werk doen, minder werken of soms helemaal niet werken.
daarnaast sloven ze zich in hun vrije tijd niet vaak uit, nemen minder risico's en belasten hun lichaam minder.
Pas bij medisch centrum gaf een mannelijke arts toe dat vrouwen sterker zijn, en dat mannen zich meer aanstellen. Volgens hem zou dat komen omdat vrouwen meer relativeren en pijn vergelijken met een bevalling. Mannen kwamen dan ook vaker met flut redenen naar het ziekenhuis!!


@ Snoopy: Hou je ons een beetje op de hoogte?
__________________
Sun is shining on my head, but it's a rainy day

Laatst gewijzigd op 12-11-2007 om 12:03.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Pas bij medisch centrum gaf een mannelijke arts toe dat vrouwen sterker zijn, en dat mannen zich meer aanstellen. Volgens hem zou dat komen omdat vrouwen meer relativeren en pijn vergelijken met een bevalling. Mannen kwamen dan ook vaker met flut redenen naar het ziekenhuis!!
Dat heb ik ook gehoord, van een arts. Hij vertelde dat vrouwen sowieso vaker last hebben van dingetjes (menstruatieklachten bijvoorbeeld al) en zodoende beter tegen pijn kunnen. Mannen hebben minder vaak pijn en áls ze het dus hebben, is het moeilijker te verdragen omdat ze het gewoon niet gewend zijn. Vrouwen zijn er een beetje voor gemaakt pijn te kunnen verdragen, bij mannen is dat minder zo. (Hij vertelde ook dat mannen een bevalling waarschijnlijk niet aan zouden kunnen, omdat ze die pijn dus gewoon niet goed kunnen verdragen.)
Klonk wel aannemelijk, vond ik zelf.
Maar ik denk niet echt dat er een verschil is in kracht tussen mannen en vrouwen, misschien kan de een beter met pijn om gaan dan de ander, maar dat wordt wel weer op andere terreinen rechtgetrokken. Uiteindelijk zijn mannen en vrouwen onderling best wel in balans, denk ik. Ik vind ook niet dat die kinderwens bij vrouwen iets te maken heeft met 'het zwakke geslacht zijn'. Dat is gewoon onzin.

OT: Mijn man is vanmorgen vertrokken naar Florida en voor hij ging zei hij dat hij een baby wil... Braaf in laten zinken
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 13:24
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Pas bij medisch centrum gaf een mannelijke arts toe dat vrouwen sterker zijn, en dat mannen zich meer aanstellen. Volgens hem zou dat komen omdat vrouwen meer relativeren en pijn vergelijken met een bevalling. Mannen kwamen dan ook vaker met flut redenen naar het ziekenhuis!!
Ik merk dat ook in mijn werk (ik werk ook in de zorg) en mannen zijn idd 'pieperiger' dan vrouwen. Ook zijn ze vaker bang voor naalden.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 13:24
Verwijderd
Ha, ik was gisteren op de verjaardag van mijn nicht. (nou ja, de zijne dan, maar we zijn verdeurie dus maar mooi familie ) Zij heeft nu ook een klein jongetje en op een gegeven moment stonden we allemaal naast die maxi cosi te kijken hoe hij eten kreeg. Zegt mijn nicht opeens: 'Ja jongens, het is allemaal heel mooi en lief en geweldig en fantastisch, maar geniet nu nog maar. Want als jullie morgen uitslapen ben ik allang wakker en in het weekend stappen is er ook niet meer bij. Het is toch maar een hele verantwoordelijkheid.' En gelijk heeft ze.
Ik geniet voorlopig wel van al dat andere kleine grut om me heen. De mensen in mijn omgeving lossen elkaar op het moment mooi af. Zodra de ene bevallen is, komt de volgende al weer zwanger aangelopen namelijk
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ook niet dat die kinderwens bij vrouwen iets te maken heeft met 'het zwakke geslacht zijn'. Dat is gewoon onzin.
We zijn toch juist wat dat betreft (kinderen baren) het sterke geslacht?

OT: ik weet het niet meer hoor. Als je het van dichtbij meemaakt is het weer ineens wat anders
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2007, 20:27
Ilona1
Ilona1 is offline
Citaat:
Voor een baby inderdaad? Hoe ben je zo tot deze beslissing gekomen?
Bijna klaar met mijn opleiding, eigen huis, fantastische vriend, stabiele relatie, rammelende eierstokken, zaadjes die willen afzwemmen, heel veel liefde en allebei een kinderwens!

Toen laatst de test negatief bleek, was ik echt heel erg teleurgesteld. Ik wil het echt! En hij gelukkig ook!
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 12:10
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Ik ben het gedeeltelijk wel met Inanis eens, eigenlijk vind ik de boel ook dusdanig verrot dat ik echt geen kind op de wereld zou willen zetten.
Maar sinds kort beginnen mijn hormonen ook op te spelen en lijkt het me zo'n geweldig gevoel om een kleine te hebben. Het is totaal niet reeel hoor, ik ben 19, studeer nog en heb geen vriend. Maar er is iets in me dat zegt dat ik er wel gelukkiger van zou kunnen worden. Met een kleine heb je iets om voor te leven en veranderd je kijk op het leven / de wereld, tenminste dat is wat mijn gevoel nu zegt.
Maarja, alsnog is dit geen reden om aan kinderen te beginnen, omdat die reden dan enkel puur egocentrisch zou zijn...
Misschien is de wereld wel niet ideaal, maar ik denk dat dit niet opweegt tegen wat je wel voor een kind kunt doen om het een mooi en gelukkig leven te geven. Niets is natuurlijk zeker, maar als je boeken en artikelen leest over opvoeding en ontwikkelingspsychologie zie je hoe groot de positieve effecten kunnen zijn van "goed" ouderschap. Je kunt er bijna persoonlijk voor zorgen dat een kind zelfverzekerd, sociaal en ondernemend wordt lijkt het wel. Goed kijken naar wat het kind aangeeft, een stabiele en warme omgeving creëren en consistent zijn in de opvoeding zijn erg belangrijke voorspellers van later welzijn. Ik zou dat graag doen, in de toekomst dan.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 12:11
Verwijderd
Ik ben benieuwd wat Snoopy voor uitslag uit dr test heeft gekregen, hoop dr t beste van
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 12:13
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Test was negatief. Tis maar beter ook
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 12:37
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
*aait Snoopy*

t is nu misschien wel beter, maar lijkt me toch wel raar. Aan de andere kant hoef je nu niet met de moeilijke situatie die er uit voort zou komen om te gaan. T komt nog wel
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 12:43
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
@Hawahaai(ofzo):

Maar zo'n test reageert op een bepaald hormoon wat in je urine zit. Is dat er na 4 dagen al weer uit? (kennelijk wel als de dokter dat zegt, maar het lijkt me zo snel)
Hangt ervan af hoe lang je zwanger bent (geweest). Ik ben maar 2 weken zwanger geweest (als ik uberhaupt zwanger geweest ben natuurljk), en dan is er pas 1 week sprake van hcg productie (dit begint namelijk pas na de innesteling van het vruchtje, ongeveer een week voor de menstruatie). Vandaar.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 12:44
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
*aait Snoopy*

t is nu misschien wel beter, maar lijkt me toch wel raar. Aan de andere kant hoef je nu niet met de moeilijke situatie die er uit voort zou komen om te gaan. T komt nog wel
Ja, precies. Het is ook wel raar, hoor... Maar ben, gek genoeg, toch wel blij.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 12:45
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Misschien is dat toch ook wel goed om te merken? Omdat het makkelijk is om te idealiseren als t niet kan.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 14:09
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Snoopy, had je het eigenlijk nou je vriend verteld, of ga je het hem nog vertellen?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 14:54
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Bijna klaar met mijn opleiding, eigen huis, fantastische vriend, stabiele relatie, rammelende eierstokken, zaadjes die willen afzwemmen, heel veel liefde en allebei een kinderwens!

Toen laatst de test negatief bleek, was ik echt heel erg teleurgesteld. Ik wil het echt! En hij gelukkig ook!
Ik wordt helemaal raar als ik me bedenk dat je jonger bent dan ik. Maar ik denk dat dat vooral komt omdat ik kinderen ergens nog een grote ver-van-mijn-bed-show vind voor 'volwassenen'.

Veel succes gewenst dan maar!
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 15:34
Ilona1
Ilona1 is offline
Citaat:
Ik wordt helemaal raar als ik me bedenk dat je jonger bent dan ik. Maar ik denk dat dat vooral komt omdat ik kinderen ergens nog een grote ver-van-mijn-bed-show vind voor 'volwassenen'.

Veel succes gewenst dan maar!
Zoveel mensen, zoveel wensen
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-11-2007, 16:50
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Snoopy, had je het eigenlijk nou je vriend verteld, of ga je het hem nog vertellen?
Dat was ik me ook al af aan het vragen eigenlijk
*maar geeft iig een dikke knuffel*
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 17:38
Ilona1
Ilona1 is offline
Oooh Snoopy ik lees je berichtje nu pas!

Stiekem ben je dus toch wel blij, nou gelukkig maar. Sterkte ermee!

*Knuffel*
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 18:37
Verwijderd
@Snoopy: Sterkte Lijkt me toch vreemd voor je.



OT: Ik moest zo lachen toen ik gisteren met mijn vriend voor zijn broertje en zusje aan het koken was. Wij waren beneden, aan het koken dus, zij waren boven, daarvoor was het al zo heel gezinnerig geweest. Het eten was klaar en ik riep naar boven: Jongens eten. Kom ik de kamer weer binnen, zegt mijn vriend: Het staat ons wel he? .

Niet dat ik nu direct kinderen wil, maar het paste wel goed
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Bijna klaar met mijn opleiding, eigen huis, fantastische vriend, stabiele relatie, rammelende eierstokken, zaadjes die willen afzwemmen, heel veel liefde en allebei een kinderwens!
heel veel succes!!

Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 20:06
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ja, ik heb het mijn vriend wel verteld. Hij reageerde nogal geschrokken. Dat is ook de reden dat ik wel blij ben dat ik toch niet zwanger ben.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 20:07
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik ben trouwens door dit topic dat stomme programma babyboom op uitzendinggemist gaan kijken , toch wel interessant ook al is het vaak heel goedkoop sentiment.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Ik ben trouwens door dit topic dat stomme programma babyboom op uitzendinggemist gaan kijken , toch wel interessant ook al is het vaak heel goedkoop sentiment.
Ik vind het wel leuk dat ze soms vrij duidelijk uitleggen hoe die verschillende methoden werken wanneer het via de natuurlijke weg niet gaat. De verhalen van mensen vind ik ook leuk, maar soms ook iets te persoonlijk. Wel heel interessant. Je beseft een beetje dat het voor sommige mensen helemaal niet zo makkelijk is om zwanger te worden, dat vind ik wel een goed besef, het leert je dat je niet kan spreken over 'kinderen nemen', bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 06:49
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik lees alles trouw, maar iets te melden heb ik niet. Ik vind het wel een erg leuk topic, had niet verwacht dat er nog een 2e deel aan zou komen toen het geopend werd.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 08:06
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Ik vind het wel leuk dat ze soms vrij duidelijk uitleggen hoe die verschillende methoden werken wanneer het via de natuurlijke weg niet gaat. De verhalen van mensen vind ik ook leuk, maar soms ook iets te persoonlijk. Wel heel interessant. Je beseft een beetje dat het voor sommige mensen helemaal niet zo makkelijk is om zwanger te worden, dat vind ik wel een goed besef, het leert je dat je niet kan spreken over 'kinderen nemen', bijvoorbeeld.
Ik vind juist de te persoonlijke verhalen interessant, daardoor blijf ik het een beetje volgen. Sommige stellen zijn zo raar maar ze worden toch allemaal verbonden door diezelfde wens. Het is ook een wereld die normaal verborgen blijft.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 10:35
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Oh. Vandaag ineens heel verdrietig erover. Was toch best een klap vrijdag, denk ik.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 11:42
Verwijderd
@ Snoopy: Nou heb ik al 4 verschillende reacties getikt, allemaal niet bepaald nuttig en helpend dus heb ik ze maar weggehaald. Maar wilde je in ieder geval zeggen dat ik het rot voor je vind..
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 12:41
Verwijderd
Ik kan het me heel goed voorstellen Snoopy, ook omdat er nog zoveel meer speelt. Heel die spanning in je relatie, die plotselinge schok juist met zo een verkeerde timing en dan toen het "toch niet" idee.. Natuurlijk ben je verdrietig. Sterkte meis.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 14:03
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
@Nala en Dusjcrib:
Wat een lieve reacties Ik voel me nu wel weer wat beter. Ik denk idd dat het vooral het gezeur rond m'n relatie is. Plus het feit dat ik het eigenlijk niet echt met m'n vriend erover durf te hebben omdat hij zich al zo onder druk gezet voelt. Nou ja, nu kunnen we een keertje voor een kindje gaan als we het allebei graag willen. Dat lijkt me oneindig veel leuker. Dan zit je samen in spanning of de test misschien positief is enzo.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 18:39
Ilona1
Ilona1 is offline
*Geeft Snoopy een dikke knuffel*

Het is natuurlijk wel heel raar zoals het allemaal gegaan is nu! Maar wel met je vriend erover praten hoor als jij daar behoefte aan hebt. Het gaat hier niet om een stom huis, tuin en keuken probleempje. Je mag best even flink uithuilen (vind ik!)
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zwanger worden #7
snoopy
1 06-05-2009 20:38
Liefde & Relatie Zwanger worden #3
Verwijderd
500 15-07-2008 18:51
Lichaam & Gezondheid 8 weken zwanger
Vuur_Sterretje
156 19-09-2007 21:04
Lichaam & Gezondheid Zwanger?
anoniem888
4 21-12-2005 19:52
Seksualiteit pil vergeten :s
Bindy
2 25-01-2003 12:59
Lichaam & Gezondheid Kun je zo zwanger raken?
tulip
1 04-02-2002 16:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06.