Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2013, 20:58
gerwinhoi
gerwinhoi is offline
Ja het bootschoentjes model, ik heb namelijk al een paar keer echte vans gehad maar die gingen net zolang mee als de neppe.
Ik heb al bij van haren schoenenreus en Bristol gekeken maar daar waren ze niet te krijgen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2013, 19:37
Guinie
Guinie is offline
Sorry voor de eventuele reclame (die is onbedoeld), maar ik ben op zoek naar de Converse gympen met blauwe bloemetjes die in de nieuwe Cosmogirl staan.
Als ik google op "converse dames", krijg ik van alles, maar niet wat ik zoek . Weet iemand toevallig waar ik ze kan vinden?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2013-02-21 17.03.16.jpg (420.6 KB, 5x gelezen)
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 21:54
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Staat meestal in het colofon van die cosmogirl toch?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 22:05
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je moet ook niet zoeken op 'converse dames', dat is veel te algemeen.
Ik googlede op 'Converse ox floral' en kwam ze meteen tegen. Waar je ze in NL kan kopen weet ik nog niet, want ze schijnen uit de nieuwe zomercollectie te zijn, maar ik vond wel deze franse website:
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 22-02-2013 om 22:11.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2013, 21:23
Guinie
Guinie is offline
Bedankt! Ik had al in het colofon gekeken, maar daar stonden alleen dingen over de redactie en wat je moet doen als je een abonnement wil afsluiten.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 20:14
gerwinhoi
gerwinhoi is offline
Hoi, ik ben opzoek naar die witte t shirts met een ''foto'' erop die iedereen tegenwoordig draagt.
ik heb al een leuke bij de score gezien maar vroeg me af of iemand nog meer leuke winkels weet waar je die kan krijgen.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2013, 11:46
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Voor een meisje of jongen? Voor meiden hebben ze bij de only veel keus, voor jongens zou ik eens gaan kijken bij the sting of gewoon de h&m, america today etc.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2013, 12:14
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Die shirts verkopen ze echt overal, dus loop een willekeurige kledingwinkel binnen en je hebt al beet.
C&A, New Yorker, Primark...
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2013, 10:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb er een van The Sting idd.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2013, 15:13
Guinie
Guinie is offline
Citaat:
Staat meestal in het colofon van die cosmogirl toch?
Citaat:
Je moet ook niet zoeken op 'converse dames', dat is veel te algemeen.
Ik googlede op 'Converse ox floral' en kwam ze meteen tegen. Waar je ze in NL kan kopen weet ik nog niet, want ze schijnen uit de nieuwe zomercollectie te zijn, maar ik vond wel deze franse website:
Ik heb naar de Cosmogirl gemaild en die gaven me een telefoonnummer van Converse. De Converse-man die de telefoon opnam zei echter dat de schoenen niet in de Benelux verkrijgbaar zijn. Jammer.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2013, 18:54
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb naar de Cosmogirl gemaild en die gaven me een telefoonnummer van Converse. De Converse-man die de telefoon opnam zei echter dat de schoenen niet in de Benelux verkrijgbaar zijn. Jammer.
Maar je kan ze wel op internet bestellen. Ik vond ze net al op ebay, maar dat zijn wel de hoge. De lage hebben ze in andere kleuren met bloemenprint.

edit: Oh, en hier. Dit is gewoon in Nederland.
http://www.spartoo.nl/Converse-ALL-S...OX-x174924.php
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 20:56
Verwijderd
Waar kan je losse bh bandjes kopen?
en dan niet speciale zoals doorzichtig ofzo..
Die van mij zijn namelijk te groot xd
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 22:29
Verwijderd
Bij een lingeriezaak. Livera, hunkemöller.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Bij een lingeriezaak. Livera, hunkemöller.
Gaat het dan ook op maat?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 20:58
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Gaat het dan ook op maat?
Je hebt ze in verschillende lengtes, maar meestal zijn ze ook nog eens verstelbaar, dus het lijkt me geen probleem die te vinden in jouw maat.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Je hebt ze in verschillende lengtes, maar meestal zijn ze ook nog eens verstelbaar, dus het lijkt me geen probleem die te vinden in jouw maat.
Dankje,
Dan moet ik alleen kijken welke lengte, want de lengte die ik nu heb zijn te groot , ze zijn al ingekort dus stuk van banndje afknippen en weer aan elkaar naaien, maar nog te groot..

Ik heb losse bandjes trouwens nooit gezien in de winkel eigelijks

Laatst gewijzigd op 16-03-2013 om 22:46.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Sorry voor de eventuele reclame (die is onbedoeld), maar ik ben op zoek naar de Converse gympen met blauwe bloemetjes die in de nieuwe Cosmogirl staan.
Als ik google op "converse dames", krijg ik van alles, maar niet wat ik zoek . Weet iemand toevallig waar ik ze kan vinden?
Ik heb die wel gezien in een hoog model
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 08:52
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dankje,
Dan moet ik alleen kijken welke lengte, want de lengte die ik nu heb zijn te groot , ze zijn al ingekort dus stuk van banndje afknippen en weer aan elkaar naaien, maar nog te groot..

Ik heb losse bandjes trouwens nooit gezien in de winkel eigelijks
Dat komt omdat ze meestal niet in de schappen hangen naast de bh's.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Dat komt omdat ze meestal niet in de schappen hangen naast de bh's.
Nou ja ik zal gaan kijken
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 16:17
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Ik ben opzoek naar een vest, een gewoon vest met een rits, ik werk op school vaak met machines die rotzooi geven en veel met verf enzo, en het lijkt me toch wel handig om dan een vest aan te doen dat dan smerig wordt ipv mijn goede kleren, ik heb al bij de action, zeeman, ter stal etc. gekeken maar niets gevonden, wil er max 10 euro aan uitgeven iemand tips?
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Ik ben opzoek naar een vest, een gewoon vest met een rits, ik werk op school vaak met machines die rotzooi geven en veel met verf enzo, en het lijkt me toch wel handig om dan een vest aan te doen dat dan smerig wordt ipv mijn goede kleren, ik heb al bij de action, zeeman, ter stal etc. gekeken maar niets gevonden, wil er max 10 euro aan uitgeven iemand tips?
Lijkt me niet moeilijk te vinden hoor hm bijvoorbeeld
v&d
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 16:43
Verwijderd
Zeeman, wibra, h&m, marktplaats.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 16:47
Verwijderd
Kringloop, familie, vrienden
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 17:07
Verwijderd
Op de markt hebben ze die meestal ook wel.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2013, 19:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij goedkope sportzaken als Bristol, Scapino, etc vind je die ook wel.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2013, 17:13
David3392
David3392 is offline
Iemand die weet waar je "hipster bracelets" kan kopen voor mannen?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2013, 17:23
Verwijderd
En wat zouden hipster bracelets moeten zijn dan? Verder verplaats ik je vraag naar het algemene zoek-topic, want daar hoort het.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 19:52
David3392
David3392 is offline
Citaat:
En wat zouden hipster bracelets moeten zijn dan? Verder verplaats ik je vraag naar het algemene zoek-topic, want daar hoort het.
Euhm ja, ik bedoel daarmee zoiets als dit: http://farm9.staticflickr.com/8310/8...67b75434_z.jpg

Heb ook geen flauw benul hoe je ze eigenlijk moet noemen maar "hipster bracelet" leverde in Google het gewenste resultaat op
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 20:03
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zou dat gewoon een houten kralen armband noemen, maar goed...

Dat soort dingen vind je bij hippie/altoow sieraden winkeltjes. Op festivals vind je altijd veel kraampjes waar ze die meuk verkopen. Maar als het hip is, kan je ook bij de herenafdeling van de H&M of de Jack&Jones kijken. Of de Primark.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 16:07
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Euhm ja, ik bedoel daarmee zoiets als dit: http://farm9.staticflickr.com/8310/8...67b75434_z.jpg

Heb ook geen flauw benul hoe je ze eigenlijk moet noemen maar "hipster bracelet" leverde in Google het gewenste resultaat op
Als je een echte hipster bent, maak je ze natuurlijk zelf!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 13:56
Guinie
Guinie is offline
Citaat:
Maar je kan ze wel op internet bestellen. Ik vond ze net al op ebay, maar dat zijn wel de hoge. De lage hebben ze in andere kleuren met bloemenprint.

edit: Oh, en hier. Dit is gewoon in Nederland.
http://www.spartoo.nl/Converse-ALL-S...OX-x174924.php
Deze site had ik ook gevonden, maar ze hebben daar mijn maat niet . Ik heb nu andere gympen .

Nu heb ik een andere vraag, ik ben op zoek naar dit model jurkje. Ik heb op allerlei kledingsites gekeken, maar dit model kan ik nergens vinden (wel omgedraaid, met een wijde top en strakke rok, maar zoiets zoek ik niet). Heeft iemand tips?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Zomerjurk.png (95.6 KB, 1x gelezen)

Laatst gewijzigd op 29-03-2013 om 14:03.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 15:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Fit and Flare dresses of Skater dresses zijn van boven strak en van onder wijd.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 09:44
Missjurgen89
Missjurgen89 is offline
Is er toevallig iemand die weet welke Adidas schoenen dit zijn?
Dit plaatje vond ik ergens maar ik heb echt geen idee!?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg image.jpg (54.4 KB, 0x gelezen)
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 13:56
Guinie
Guinie is offline
Citaat:
Fit and Flare dresses of Skater dresses zijn van boven strak en van onder wijd.
Die zien er leuk uit ja! Is daar ook een Nederlandse naam voor?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Deze site had ik ook gevonden, maar ze hebben daar mijn maat niet . Ik heb nu andere gympen .

Nu heb ik een andere vraag, ik ben op zoek naar dit model jurkje. Ik heb op allerlei kledingsites gekeken, maar dit model kan ik nergens vinden (wel omgedraaid, met een wijde top en strakke rok, maar zoiets zoek ik niet). Heeft iemand tips?
Welke maat heb je dan als ik vragen mag 35 of 41 of hoger?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 17:37
Turkijenewyork
Turkijenewyork is offline
Citaat:
Hoi, ik ben opzoek naar die witte t shirts met een ''foto'' erop die iedereen tegenwoordig draagt.
ik heb al een leuke bij de score gezien maar vroeg me af of iemand nog meer leuke winkels weet waar je die kan krijgen.
Je hebt ze ook in tommy Hilfiger winkel dacht ik
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 17:38
Turkijenewyork
Turkijenewyork is offline
Ik ben een dopje van mijn Ferrari horloge kwijt dit is het horloge op een internet site http://www.chrono24.nl/panerai/ferra...acturerIds=192 Weet iemand waar ik dit dopje kan kopen het is niet verkrijgbaar bij juwelier
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 17:53
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
eBay?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 23:14
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ben een dopje van mijn Ferrari horloge kwijt dit is het horloge op een internet site http://www.chrono24.nl/panerai/ferra...acturerIds=192 Weet iemand waar ik dit dopje kan kopen het is niet verkrijgbaar bij juwelier
Dat hoef je geen 2 keer te vragen he. Dit is een forum, geen chat, dus het kan dat het antwoord op zich laat wachten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 08:34
Guinie
Guinie is offline
Citaat:
Welke maat heb je dan als ik vragen mag 35 of 41 of hoger?
Maat 41, maar de schoenen bij Spartoo gingen maar tot maat 40 jammer genoeg. Maar ik heb nu andere Converse
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 11:09
Verwijderd
Hoihoi,

Ik zoek een vest dat best wel in de mode is geloof ik, maar waar ik maar niet op kan komen. Het is zo'n effen vest verkrijgbaar in zacht rood, groen, etc. met herkenbare witte koordjes en ofcourse een capuchon. Is volgens mij voor jongens en meisjes beschikbaar.

Omschrijving klinkt heel ruk maar maybe dat iemand me kan helpen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 11:51
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ja, ik weet precies wat je bedoelt. Ik heb er zelf ook twee. Gewoon bij de H&M gekocht.

Weet trouwens niet of ze ze ook voor mannen hadden, maar daar heb ik dan ook niet gekeken, dus ja.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 16:41
Verwijderd
Oh oke. Ja ik weet niet of die dingen dus een naam hebben ofzo, maar ik ben er vrij lang naar op zoek. Zal daar dan wel ff kijken, thanks!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 20:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat is gewoon een hoodie of een sweatvest of capuchonvest ofzo en die verkopen ze werkelijk overal, waaronder de H&M dus. Ik vraag me echt af waar je in Godsnaam gezocht hebt als je na zo'n tijd nog niks hebt gevonden.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 18:04
Verwijderd
Weet iemand toevalig waar je donkerblauwe haarverf kan kopen
of 'gekke' kleuren zoals donker blauw, donker paars?
en dan heel donker, lichte kleuren past niet bij me
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 18:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Bij de meeste alto kledingwinkels hebben ze dat wel.
Of hier kan je 't online bestellen:
http://www.attitudeholland.nl/haar/a...ires/haarverf/
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 19:44
Verwijderd
Alfaparf heeft goed werkend paars, roze en roodtinten, ook op donker haar. Dat is ook vrij goedkoop voor een grotere hoeveelheid, dus het is ook makkelijk zelf bij te werken. Zelf even googlen, dat is nu niet zo handig voor mij.
Large heeft manic panic. crazyhaircolour.com heb ik ook gebruikt, het roze. En er is nog special effects.

Ik kan nu even niet copy pasten en ik ga een naamzoek voor LethalRabbit neergooien, die heb ik alle tips en links gegevens en heeft er ook verstand van.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 19:57
Verwijderd
ik wil een donkere kleur licht staat dus niet, nu allen de moet om het ook nog in me haar te smeren, maar is er ok spoeling?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 20:07
Verwijderd
Alfaparf is spoeling en de meeste dingen zijn dat in kleurtjes. Zelf even lezen. En als je van jezelf donker haar hebt, dan is dat ook donker.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 20:54
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Die felle kleuren zijn idd altijd spoelingen. Wat heb je nu voor haarkleur? Als je haar niet licht is zal het kleurtje ook niet licht uitpakken, aangezien het dus een spoeling is.

Van Live had je vroeger iig permanente kleuren die donker waren met een gloed. Zoals heel donker paars of zwart met een blauwe gloed.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Konichiwa.
-Me,
4 19-06-2013 10:54
De Kantine Speurders/Marktplaats/Ebay en soortgelijken?
Records070
3 11-03-2012 21:16
Lifestyle Op zoek naar een speciale winterjas.
Unox88
5 11-12-2011 08:58
Beleidszaken Contact topic
deadlytown
2 14-09-2010 22:27
De Kantine nu wil ik dit shirt kopen maar..
Jazzcrime
2 25-01-2009 18:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36.