Oud 17-04-2003, 20:11
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Een tijd geleden heb ik hier ook al een topic gepost, toen ik mijn vriendin had bedrogen met een meisje uit mijn klas. Uiteindelijk heeft ze het me vergeven en zijn we samen verder gegaan. Helaas is er weer iets vervelends gebeurd. Mijn vriendin zit niet bij mij op school en ik zie haar overdag niet zo heel vaak, dus, alleen als ik vrij ben. En je weet hoe dat gaat, hormonen denken niet aan de klok, dus die slaan altijd wel op hol. Nou goed, laatst ook weer. Maar toen was ik in de klas, huiswerk aan het maken met twee vriendinnen (die ene waar ik al eerder mee was vreemdgegaan). Die waarmee ik toen was vreemdgegaan ging even naar een gesprek met de studiebegeleider, en toen begonnen ik en Marisa, dat andere meisje, zomaar quasi-geile opmerkingen in elkaars oren te fluisteren. Eigenlijk vonden we het wel lekker en van het een kwam toen het ander en toen waren we aan het zoenen. Ze bracht mijn hand toen langzaam naar beneden, van haar borsten naar haar buik en toen naar haar vagina, en ze zei dat ze heel nat was en vroeg of ik dat wel eens wilde voelen. Toen zei ik dat ik het wel eens wilde proeven, en toen heb ik haar gebeftttt...maar ik moest de hele tijd wel aan mijn vriendin wennen omdat ik haar gewend ben, alleen mijn vriendin ruikt nogal ongenaam daar en Marisa niet, dus hoewel ik aan mijn vriendin dacht, heb ik Marisa gezegd dat ze lekkerder is dan mijn vriendin. Nou goed, toen het andere meisje van haar studiebegeleider terugkwam waren we gelukkig net klaar en we hebben niets gezegd. Wat moet ik nu doen?? WE hebben al een hele tijd en ik wil mijn vriendin niet kwijt. Ik ben er zo aan gewend haar in mijn leven te hebben, ik kan niet meer zonder haar!!!
Advertentie
Oud 17-04-2003, 20:14
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Misschien moet je eens naar Tibet, tijdje in een Boeddhistisch klooster. Zou je goed doen! Pff
Oud 17-04-2003, 20:21
Verwijderd
Nee, want als je geen vriendin meer hebt kun je niet meer lekker opscheppen natuurlijk.
Oud 17-04-2003, 20:24
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Evito schreef op 17-04-2003 @ 20:14:
Misschien moet je eens naar Tibet, tijdje in een Boeddhistisch klooster. Zou je goed doen! Pff
Hey, ik wil serieuze reacties!! Ik ben ten einde raad! Mijn vriendin en ik leven heel fijn en misschien willen we wel gaan samenwonen aan het eind van mei of juni. Als ik het zou vertellen zou dat waarschijnlijk niet doorgaan en dat kan niet, want ik kijk er echt heel erg naar uit. Het is veel goedkoper en veel gezelliger als we samen gaan wonen en bovendien geef ik gewoon heel veel om haar omdat ik al zolang met haar heb en we kennen elkaar al heel lang. Ik heb haar in het verleden wel pijngedaan maar daar heb ik van geleerd, maar dit ging echt prongeluk. Ik werd gewoon heel opgewonden en had mijn vriendin echt al twee dagen niet gezien, dus ik kon mezelf niet tegenhouden om haar even te beffen, kan ik toch ook niet helpen. Wat moet ik nu doen? Moet ik het vertellen? Ik ben ook bang dat Marisa het aan mijn vriendin vertelt, want een vriendin van Marisa is ook een vriendin van mijn vriendin!
Oud 17-04-2003, 20:25
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
perseus schreef op 17-04-2003 @ 20:21:
Nee, want als je geen vriendin meer hebt kun je niet meer lekker opscheppen natuurlijk.
Waar heb je het over man?!
Oud 17-04-2003, 20:26
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Als ik jou was werd ik vrijgezel! Dan kan je zonder spijt gewoon met iedereen neuken! Mocht het nog voorkomen dat je je leert inhouden kan je weer es proberen een vriendin te zoeken, want dit is gewoon achterlijk!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 17-04-2003, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Jij-Jij schreef op 17-04-2003 @ 20:25:
Waar heb je het over man?!
Dat je niet meer zonder je vriendin kan en haar ondertussen pijn doet met je acties, om dat je je niet in kan houden.
En nu moet ik stoppen want ik ben zooo geil, ff snel een buurmeisje beffen, ik ben niet te houden..
Oud 17-04-2003, 20:29
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Qimm schreef op 17-04-2003 @ 20:26:
Als ik jou was werd ik vrijgezel! Dan kan je zonder spijt gewoon met iedereen neuken! Mocht het nog voorkomen dat je je leert inhouden kan je weer es proberen een vriendin te zoeken, want dit is gewoon achterlijk!
Ik wil niet met iedereen neuken, ik houd van mijn vriendin. Het ging gewoon per ongeluK!
Oud 17-04-2003, 20:30
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
perseus schreef op 17-04-2003 @ 20:28:
Dat je niet meer zonder je vriendin kan en haar ondertussen pijn doet met je acties, om dat je je niet in kan houden.
En nu moet ik stoppen want ik ben zooo geil, ff snel een buurmeisje beffen, ik ben niet te houden..
Nee, ik doe haar geen pijn, de vorige keer wel maar ik heb mijn leven gebeterd. Nu ben ik niet verliefd op het meisje waarmee ik seks gehad heb, het was gewoon om geilheid. Dat zou ze toch wel begrijpen, toch?
Oud 17-04-2003, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Jij-Jij schreef op 17-04-2003 @ 20:30:
Nee, ik doe haar geen pijn, de vorige keer wel maar ik heb mijn leven gebeterd. Nu ben ik niet verliefd op het meisje waarmee ik seks gehad heb, het was gewoon om geilheid. Dat zou ze toch wel begrijpen, toch?
Natuurlijk, jij kon er niets aan doen en dat beffen steld ook niets voor in dat geval..
Ze zal er vast niet mee zitten dat jij een klasgenote hebt gebefd
Oud 17-04-2003, 20:35
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
perseus schreef op 17-04-2003 @ 20:32:
Natuurlijk, jij kon er niets aan doen en dat beffen steld ook niets voor in dat geval..
Ze zal er vast niet mee zitten dat jij een klasgenote hebt gebefd
Maar zo ga ik het ook niet zeggen natuurlijk
ik kan het ook anders brengen
ik kan ook zeggen dat ik haar vreselijk miste en dat ik toen een ander heb aangeraakt
en dat het een ongeluk was
zou ze het dan ok vinden?
Oud 17-04-2003, 20:36
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
ik moet echt hulp hebben
ze komt vanavond langs
en misschien heeft ze al wat gehoord en moet ik het haar anders vertellen?
Oud 17-04-2003, 20:36
laatmijmetrust
laatmijmetrust is offline
gewoon kappen met je vriendin. Tenminste als je echt meent dat je haar niet kwijt wil omdat je zo aan haar gewend bent. Wennen aan is iets andesr dan houden van..... (en dit meen ik)
Oud 17-04-2003, 20:36
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Ik kan het ook zo zoals de vorige keer doen, uitmaken omdat ik zeg dat ik heel erg spijt heb van iets wat ik heb gedaan en het dan heel dramatisch maken, zodat ze het niet wil, dat werkte de vorige keer
Oud 17-04-2003, 20:36
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
perseus schreef op 17-04-2003 @ 19:32:
Natuurlijk, jij kon er niets aan doen en dat beffen steld ook niets voor in dat geval..
Ze zal er vast niet mee zitten dat jij een klasgenote hebt gebefd
precies, jij vind het misschien niet zo'n probleem, maar ik kan me voorstellen dat zij het ECHT niet leuk vind! Sex, en alleen al zoenen is iets intiems en dat doe je niet met een ander als je een vriend(in) hebt. Ookal heb je elkaar AL 2 dagen niet gezien!

...
mannen

*sorry voor het generaliseren*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 17-04-2003, 20:37
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
laatmijmetrust schreef op 17-04-2003 @ 20:36:
gewoon kappen met je vriendin. Tenminste als je echt meent dat je haar niet kwijt wil omdat je zo aan haar gewend bent. Wennen aan is iets andesr dan houden van..... (en dit meen ik)
Is dat zo? Volgens mij is dat hetzelfde!
die verliefdheid is nu wel over en ik geef heel veel om haar en als ik 's avonds aan haar denk, als ze er niet is, krijg ik altijd een heel warm gevoel
Oud 17-04-2003, 20:37
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 17-04-2003 @ 19:36:
Ik kan het ook zo zoals de vorige keer doen, uitmaken omdat ik zeg dat ik heel erg spijt heb van iets wat ik heb gedaan en het dan heel dramatisch maken, zodat ze het niet wil, dat werkte de vorige keer
jeezus... jij bent echt gek weet je dat?!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 17-04-2003, 20:38
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Qimm schreef op 17-04-2003 @ 20:36:
precies, jij vind het misschien niet zo'n probleem, maar ik kan me voorstellen dat zij het ECHT niet leuk vind! Sex, en alleen al zoenen is iets intiems en dat doe je niet met een ander als je een vriend(in) hebt. Ookal heb je elkaar AL 2 dagen niet gezien!

...
mannen

*sorry voor het generaliseren*
maar ik kan het ook met de mantel der liefde bedekken en het anders zeggen
dat ik iemand heb aangeraakt, maar dat ik het niet had gedaan als ik niet zo geil geweewst was!
Ads door Google
Oud 17-04-2003, 20:39
Verwijderd
Doe haar eerst maar pijn door dat te vertellen en ga dan heel zielig en dramatisch doen zodat ze nog bij je wil blijven. Zo houd je haar mooi aan het lijntje
Oud 17-04-2003, 20:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 17-04-2003 @ 19:38:
maar ik kan het ook met de mantel der liefde bedekken en het anders zeggen
dat ik iemand heb aangeraakt, maar dat ik het niet had gedaan als ik niet zo geil geweewst was!
geil zijn is geen ecuus om het met een ander te doen (wat dan ook) ga dan lekker trekken ofzo!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 17-04-2003, 20:40
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Qimm schreef op 17-04-2003 @ 20:37:
jeezus... jij bent echt gek weet je dat?!
wat is daar mis mee dan
als het werkt, dan werkt het! de vorige keer werkte het ook en we hebnben de laatste maanden zo'n fijne tijd dat we nu misschein samen gaan wonen
ze heeft er al over gepraat de pil te laten staan maar das voor mij nog wat te vroeg
ik wil mijn wilde haren nog niet kwijt! maar ik ben wle bang dat ze het zomaar een keer vergeet, die pil!
Oud 17-04-2003, 20:42
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 17-04-2003 @ 19:40:
zo'n fijne tijd dat we nu misschein samen gaan wonen
ze heeft er al over gepraat de pil te laten staan maar das voor mij nog wat te vroeg


JIJ hoeft niet aan de pil!

ik wil mijn wilde haren nog niet kwijt! maar ik ben wle bang dat ze het zomaar een keer vergeet, die pil!
je wil je wilde haren nog niet kwijt? raak je die kwijt dan als je samenwoont? Want als je dat zo ziet dan moet je niet samenwonen! Tenzij je vriendin het wel goed vind als jij er maar op los leeft...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 17-04-2003, 20:43
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
perseus schreef op 17-04-2003 @ 20:39:
Doe haar eerst maar pijn door dat te vertellen en ga dan heel zielig en dramatisch doen zodat ze nog bij je wil blijven. Zo houd je haar mooi aan het lijntje
Nee, ik ga wel zeggen:

'Lieve schat, je weet dat ik heel veel van je houd, maar ik moet het uitmaken. Weet je nog dat ik een keer iets met een ander had gedaan en dat we toen hadden afgesproken dat het noiot meer zou gebeuren? Ik moet het uitmaken, want ik heb die voorwaarden geschonden. Lieverd, vergeet nooit hoeveel ik van je houd, want echt lieverd, dat doe ik zoveel. Maar ik had je zo'n tijd niet gezien, en ik was heel opgewonden. Toen heb ik een ander meisje aangeraakt. Ik begrijp het als je me nooit meer wil zien'
Oud 17-04-2003, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Jij-Jij schreef op 17-04-2003 @ 20:40:
als het werkt, dan werkt het! de vorige keer werkte het ook en we hebnben de laatste maanden zo'n fijne tijd dat we nu misschein samen gaan wonen
Ja, als jij het geluk (of de pech) hebt gehad om een meisje tegen te komen wat alles van je pikt, lekker op het nest zit terwijl jij andere wijven neukt (Hans Teeuwen) dan moet je daar vooral mee doorgaan.
Oud 17-04-2003, 20:43
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Qimm schreef op 17-04-2003 @ 20:42:
je wil je wilde haren nog niet kwijt? raak je die kwijt dan als je samenwoont? Want als je dat zo ziet dan moet je niet samenwonen! Tenzij je vriendin het wel goed vind als jij er maar op los leeft...
ik bedoel dus
ze heeft een kinderwens en daarom wil ze de pil laten staan
maar ik wil mijn jeugd niet kwijt
ze is al 20 begrijp je
Advertentie
Oud 17-04-2003, 20:44
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-04-2003 @ 20:43:
Ja, als jij het geluk (of de pech) hebt gehad om een meisje tegen te komen wat alles van je pikt, lekker op het nest zit terwijl jij andere wijven neukt (Hans Teeuwen) dan moet je daar vooral mee doorgaan.
precies!! maar ik doe het niet opzetelijk met anderen hoor,
ik heb mijn pik nooit in een ander gehangen
de vorige keer ben ik alleen gepijpt
nu heb ik alleen gebeft
zo erg is dat toch niet!
Oud 17-04-2003, 20:45
Verwijderd
Briljant. Op deze manier kunnen jullie alsnog gaan samenwonen en kunnen jullie kindertjes krijgen die perfect worden opgevoed en later net zo worden als jij. En dan kunnen die ook weer vreemdgaan, enz.
Oud 17-04-2003, 20:45
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 17-04-2003 @ 19:43:
Nee, ik ga wel zeggen:

'Lieve schat, je weet dat ik heel veel van je houd, maar ik moet het uitmaken. Weet je nog dat ik een keer iets met een ander had gedaan en dat we toen hadden afgesproken dat het noiot meer zou gebeuren? Ik moet het uitmaken, want ik heb die voorwaarden geschonden. Lieverd, vergeet nooit hoeveel ik van je houd, want echt lieverd, dat doe ik zoveel. Maar ik had je zo'n tijd niet gezien, en ik was heel opgewonden. Toen heb ik een ander meisje aangeraakt. Ik begrijp het als je me nooit meer wil zien'
*kotst* sorry ik zou er niet intrappen

en 20 met kinderwens.. of beter gezegd hoorde ik nou net AL 20 argh... ik begin oud te worden.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 17-04-2003, 20:47
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
perseus schreef op 17-04-2003 @ 20:45:
Briljant. Op deze manier kunnen jullie alsnog gaan samenwonen en kunnen jullie kindertjes krijgen die perfect worden opgevoed en later net zo worden als jij. En dan kunnen die ook weer vreemdgaan, enz.
Dat eerste wel, dat met die kinderen weet ik niet
maar pas wel op
zo voed ik mijn kinderen niet op!!!!
Oud 17-04-2003, 20:49
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 17-04-2003 @ 19:47:
Dat eerste wel, dat met die kinderen weet ik niet
maar pas wel op
zo voed ik mijn kinderen niet op!!!!
Kun je dan jezelf ook niet een beetje heropvoeden, want dit lijkt nergens op! Enige vorm van intimiteit met en ander vind ik behoorlijk vreemdgaan, ik zou dat gewoon niet pikken!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 17-04-2003, 20:49
Quistnix
Avatar van Quistnix
Quistnix is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 17-04-2003 @ 20:44:
precies!! maar ik doe het niet opzetelijk met anderen hoor,
ik heb mijn pik nooit in een ander gehangen
de vorige keer ben ik alleen gepijpt
nu heb ik alleen gebeft
zo erg is dat toch niet!
Jij bent serieus ziek, weet je dat?
__________________
"I am Jack's eye-rolling smiley"
Oud 17-04-2003, 20:51
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Quistnix schreef op 17-04-2003 @ 20:49:
Jij bent serieus ziek, weet je dat?
Warom?
Oud 17-04-2003, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Jij-Jij schreef op 17-04-2003 @ 20:29:
Ik wil niet met iedereen neuken, ik houd van mijn vriendin. Het ging gewoon per ongeluK!
biecht het dan per ongeluk op en maak het per ongeluk uit.


jij verdient haar niet
Oud 17-04-2003, 20:53
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 17-04-2003 @ 19:51:

jij verdient haar niet

idd!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 17-04-2003, 20:53
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Jij bent kierewiet.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Oud 17-04-2003, 20:59
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Hey luister ze heeft net gebeld dat ze eraan kwam, en ik heb haar gezegd dat het misschien maar beter is als ze niet komt, omdat het uit is
ze was helemaal overstuur en zei dat ze wel wilde komen om te praten heel goed dat is deel 1 van mijn plan
nu kan ik haar eerst weigeren de waarheid te vertellen en dan met moeite en in tranen toegeven wat er is gebeurd!
Ads door Google
Oud 17-04-2003, 21:02
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 17-04-2003 @ 19:59:
Hey luister ze heeft net gebeld dat ze eraan kwam, en ik heb haar gezegd dat het misschien maar beter is als ze niet komt, omdat het uit is
ze was helemaal overstuur en zei dat ze wel wilde komen om te praten heel goed dat is deel 1 van mijn plan
nu kan ik haar eerst weigeren de waarheid te vertellen en dan met moeite en in tranen toegeven wat er is gebeurd!
Oh, jij bent echt niet te geloven weet je dat! *loopt mompelent en hoofdschuddend weg*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 17-04-2003, 21:02
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 17-04-2003 @ 20:51:
Warom?
omdat je vreemd bent gegaan en het steeds recht probeert te praten. DAAROM!!!!! Je ziet zelf maar hoe je je hieruit red, maar als ik je vriendin was zou ik je onmiddelijk dumpen, zodra ik erachter kwam.

En ja, misschien helpt het wel om zielig te gaan doen, misschien gelooft ze dan dat je er spijt van hebt, net als de volgende... ik bedoel vorige keer. Je kunt het proberen.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 17-04-2003, 21:02
Quistnix
Avatar van Quistnix
Quistnix is offline
Ik begin te twijfelen of we hier niet grandioos voor de gek gehouden worden...
__________________
"I am Jack's eye-rolling smiley"
Oud 17-04-2003, 21:03
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Quistnix schreef op 17-04-2003 @ 20:02:
Ik begin te twijfelen of we hier niet grandioos voor de gek gehouden worden...
wie verzint er nou zo iets achterlijks? Then again..
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 17-04-2003, 21:04
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Quistnix schreef op 17-04-2003 @ 21:02:
Ik begin te twijfelen of we hier niet grandioos voor de gek gehouden worden...
ja, die gast is ziek: als het verhaal waar is is hij ziek dat hij zo doet, als het verhaal niet waar is is hij ziek dat hij zoiets kan bedenken
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 17-04-2003, 21:04
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
voor de gek? komop neem het even serieus
het is heel serisu
jullie denken dus niet dat ik er goed aan doe om het zo te spelen
wat moeti k dan doen?
Oud 17-04-2003, 21:05
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 17-04-2003 @ 20:04:
voor de gek? komop neem het even serieus
het is heel serisu
jullie denken dus niet dat ik er goed aan doe om het zo te spelen
wat moeti k dan doen?
eerlijk zijn, en dan bedoel ik niet de waarheid vertellen, maar trouw zijn aan je vriendin, als ze al gek genoeg is om je dit te vergeven!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 17-04-2003, 21:06
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 17-04-2003 @ 21:04:
voor de gek? komop neem het even serieus
het is heel serisu
jullie denken dus niet dat ik er goed aan doe om het zo te spelen
wat moeti k dan doen?
niks, ze komt er vanzelf wel achter en dan maakt ze het uit (als ze slim is). Hoe eerder je het vertelt, hoe eerder ze het uitmaakt.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 17-04-2003, 21:06
Verwijderd
niet stomme lulverhalen ophangen en gewoon vertellen wat voor eikel je eigenlijk wel niet bent?
Oud 17-04-2003, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Jij-Jij schreef op 17-04-2003 @ 20:59:
ze was helemaal overstuur en zei dat ze wel wilde komen om te praten heel goed dat is deel 1 van mijn plan
nu kan ik haar eerst weigeren de waarheid te vertellen en dan met moeite en in tranen toegeven wat er is gebeurd!
Ja, doe dat! Man, jij bent zo cool. Mijn held, mijn grote voorbeeld! Als ik later groot ben wil ik net zo worden als jij!

Wacht eens,. ik ben al groter dan jij.....

Opzouten dan.
Oud 17-04-2003, 21:20
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
N00dles schreef op 17-04-2003 @ 21:15:
Ja, doe dat! Man, jij bent zo cool. Mijn held, mijn grote voorbeeld! Als ik later groot ben wil ik net zo worden als jij!

Wacht eens,. ik ben al groter dan jij.....

Opzouten dan.
goedzo! Afzeiken die vent! Zo ga je toch niet met je vriendin om. Ik heb hier echt geen goed woord voor over: eerst vreemdgaan, dan heel zielig doen zodat ze je vergeeft, dan weer vreemdaan, en dan weer zielig gaan doen in de hoop dat ze het nog een keer vergeeft. Hoe lang wil die vent zo doorgaan?
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 17-04-2003, 21:20
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Echt .. omg, hoe triest. Samenwonen? Hier zit iets vreselijk mis met jou. Zoiets doe je toch niet als je werkelijk om je vriendin geeft? Hoe kun je haar nou ooit nog recht in haar ogen kijken en zeggen dat je van haar houdt ..
__________________
You look into her angel eyes
Oud 17-04-2003, 21:21
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 17-04-2003 @ 20:29:
Ik wil niet met iedereen neuken, ik houd van mijn vriendin. Het ging gewoon per ongeluK!
Dingen als deze gaan niet per ongeluk jochie.
Oud 17-04-2003, 21:26
phmpruim
phmpruim is offline
jammer dat die vent zelf niet meer reageert. Hij zit nu natuurlijk zogenaamd-zielig bij zijn 'vriendin'. Ik hoop dat die meid een beetje slim is, want anders staat hier morgen doodleuk dat het weer goed is tussen die twee.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit seks met vreemde op shortski, liep uit de hand
joooooooooos
7 23-03-2011 20:52
Seksualiteit wil een keer seks met een andere...
Verwijderd
29 04-11-2010 16:41
Seksualiteit sex met het eigen geslacht ?
francisco
55 02-07-2008 18:34
De Kantine weerwolfspel #31
twinkebel
500 03-04-2007 21:36
Verhalen & Gedichten seks in een boek voor 10-13 jarigen?
Teetee
38 27-02-2004 20:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.