Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2008, 19:56
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hoi,

Misschien een wat vreemd topic, maar ik hoop dat er hier wat mensen zijn die me willen helpen aan een mooi ontwerp voor een tattoeage.

Het verhaal:
Onlangs is een voor mij heel bijzondere jongen komen te overlijden, en om zijn leven en onze vriendschap symbool te zetten wil ik een (kleine) vlinder op mijn lijf laten tattoeeren. Echter ben ik zelf niet zo'n held in het uitwerken van iets geschikts, dit is voor sommige mensen misschien een reden om dan maar helemaal geen tattoo te nemen... Maar aangezien ik echt heel graag een mooie, en blijvende herinnering aan hem wil hebben, hoop ik dat er andere mensen zijn die mij hiermee willen helpen.

Belangrijke eigenschappen van de overleden vriend:
- Veel humor, vrolijk, zachte persoonlijkheid
- Speels, positief
- Lief, zorgzaam, sociaal
- Muziek, uitgaan, computerspelletjes
- Wijsheid, mensenkennis
- Blauwe ogen
- Jong

Ik wil de tattoo waarschijnlijk op mijn rug, onderbeen of lies laten plaatsen. Kleurgebruik vind ik prima, zolang de tattoo maar niet te massief wordt. Ik zou het eigenlijk het mooiste vinden, wanneer ik hem op later tijdstip nog iets uit kan breiden. Ik heb speciaal bovenstaande eigenschappen genoemd, omdat ik zelf bijv. een lieve en zachtaardige persoonlijkheid nooit zou vertalen in een donker en massieve tattoeage, zegmaar.

Contact via PM mag ook...

Bedankt
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2008, 20:32
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
je kunt ook gewoon naar een tattooshop gaan om te vragen of zij je kunnen helpen. uiteindelijk zul je er toch heen moeten om hem te laten zetten.

gecondoleerd overigens
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 21:13
Mariekje*
Mariekje* is offline
Dankjewel...

Weet ik, maar ik wil zo graag wat meer voorbeelden zien, van wat mensen die bereid zijn met me mee te denken. Ik vind het namelijk heel belangrijk dat er iets origineels en passends uit komt, en iets dat het dichtst in de buurt komt van mijn eigen idee.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 22:11
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Gecondoleerd


ik zelf ben niet echt van de tattoo ontwerpen.
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 18:52
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Dankjewel...

Weet ik, maar ik wil zo graag wat meer voorbeelden zien, van wat mensen die bereid zijn met me mee te denken. Ik vind het namelijk heel belangrijk dat er iets origineels en passends uit komt, en iets dat het dichtst in de buurt komt van mijn eigen idee.
Daar kan een tattoeerder je ook wel bij helpen hoor. Het is echt niet dat je een standaard plaatje uit een boek moet nemen als je naar een shop gaat. Als je zelf al iets van een idee hebt kan je ook altijd vragen of zij het voor je willen uitwerken. Maar succes
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 20:55
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik denk dat ze je daar beter kunnen helpen dan mensen hier.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 22:12
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik denk vooral dat ze er sneller voor te porren zijn.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 22:20
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik wil trouwens best een ontwerp maken maar dat gaat je wel 25 euro kosten.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 09:50
Verwijderd
Citaat:
ik wil trouwens best een ontwerp maken maar dat gaat je wel 25 euro kosten.

:')
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 11:17
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja ik moet tegenwoordig tarieven rekenen voor mijn goedwilligheid! nee serieus, als je naar een shop gaat wordt het ontwerp ook indirect met de prijs verrekend natuurlijk, maar dan weet je tenminste zeker dat je echt iets hebt wat je mooi vindt. sowieso beetje vreemd om aan wildvreemde mensen te vragen of ze een ontwerp willen maken voor iemand die overleden is en die ze helemaal niet kennen. maar dat s slechts mijn bescheiden mening. Maar een vlinder is toch niet zo moeilijk om zelf te ontwerpen? of wil je er nog een heel ontwerp bij?
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 22:26
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik wil gewoon iets speciaals doen met de kleuren, en daarbij valt het vies tegen om iets uit te tekenen dat naderhand nog (op een subtiele manier) uit te breiden is. Daarbij ben ik vandaag in mijn pauze even langs de tattooshop gelopen, en kwam ik toch al heel snel tot de conclusie dat ook zij zich nauwelijks raad weten met mijn idee.

Nevermind, ik ga zelf wel weer een poging doen. Toch bedankt.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 19:54
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Ik wil je graag (proberen te) proberen te helpen,
dus ik heb even wat geschetst op een blad waarvan ik 3 dingen heb ingescand en zo duidelijk mogelijk heb gemaakt.
Het is vooral lastig omdat jouw stijl ook niet bekend is en ook in welke mate de factoren die jij opnoemt aanwezig waren. Van het gekrabbel is dit gekomen wat ik zelf nog wel leuk vond. (Ik ben meer van de ontwerpen, niet echt van de afwerking.)
Kijk maar wat je er mee doet, sterkte in ieder geval.

Dit is ivm het computeren, met op iedere vleugel een aspect
(evt. uitbreidbaar door vleugels groter te maken met gekleurde randjes)


2 vlindertjes, meer het sociale en het speelse door de krullen. Een blauw oog mogelijk in een vleugel, uitbreidbaar door meerdere vlinders ofzo


Muziek is hier de hoofdtoon, uitbreidbaar door meerdere vlindernoten

Bij alledrie kun je lichtblauwe effecten doen, dan is het niet alleen zwart.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Ik wil je graag (proberen te) proberen te helpen,
dus ik heb even wat geschetst op een blad waarvan ik 3 dingen heb ingescand en zo duidelijk mogelijk heb gemaakt.
Het is vooral lastig omdat jouw stijl ook niet bekend is en ook in welke mate de factoren die jij opnoemt aanwezig waren. Van het gekrabbel is dit gekomen wat ik zelf nog wel leuk vond. (Ik ben meer van de ontwerpen, niet echt van de afwerking.)
Kijk maar wat je er mee doet, sterkte in ieder geval.

Dit is ivm het computeren, met op iedere vleugel een aspect
(evt. uitbreidbaar door vleugels groter te maken met gekleurde randjes)
[afbeelding]

2 vlindertjes, meer het sociale en het speelse door de krullen. Een blauw oog mogelijk in een vleugel, uitbreidbaar door meerdere vlinders ofzo
[afbeelding]

Muziek is hier de hoofdtoon, uitbreidbaar door meerdere vlindernoten
[afbeelding]
Bij alledrie kun je lichtblauwe effecten doen, dan is het niet alleen zwart.
Ik vind die laatste eigenlijk helemaal geen slecht idee, als het uiteindelijk ontwerp maar een heel stuk sierlijker is (). Maar daarvoor moet je (of hij) denk ik wel echt veel met muziek hebben (gehad).
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 20:29
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Ik vind die laatste eigenlijk helemaal geen slecht idee, als het uiteindelijk ontwerp maar een heel stuk sierlijker is (). Maar daarvoor moet je (of hij) denk ik wel echt veel met muziek hebben (gehad).
ja tuurlijk sierlijker, daar komt mijn afwerking om de hoek kijken

en inderdaad, daarom zei ik ook
Het is vooral lastig omdat jouw stijl ook niet bekend is en ook in welke mate de factoren die jij opnoemt aanwezig waren.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 22:23
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hey, heel erg bedankt! Weetje in principe kan ik zelf best aardig tekenen, maar momenteel draait mijn leventje echt een beetje op de automatische piloot... Ik krijg het gewoon niet op papier zoals ik het voor mij zie, en de doodsaaie plaatjes op internet en boeken weten mijn eigen inspiratie ook niet verder te prikkelen. Uit ervaring weet ik dat de ideeen van anderen, mij vaak ook weer (gemakkelijker) inspireren... Uiteindelijk is het eindresultaat veelal niet meer te linken aan het origineel, en dus alsnog mijn eigen idee. Helaas kon ik via internet, in mijn oude tekeningen, buiten of waar dan ook op het moment maar weinig vinden waarvan ik dacht 'Hey, daar kan ik wat mee'... Vandaar dat ik enkele dagen geleden hier een topic opende om te zien of anderen me enigsinds op weg konden helpen.

Ik kan het geheel wel uit laten tekenen door iemand (bijv. in een tattooshop, zoals ik al zei) maar dan zit er niets van mij bij, en dat wil ik nu juist voorkomen.

@ Rooster: Aan schetsjes zoals die van jou heb ik echt al veel, mijn dank is groot!

Momenteel weet ik een paar dingen in ieder geval al zeker;
- Ik wil iets doen met de tekst 'Momento mori'
- Vlinders dienen centraal te staan (voor elke overleden dierbare eentje - als mogelijk uitbreiding ooit)
- Misschien iets met een (grote) bloem, waar ze vandaan vliegen

Even iets meer over de overledene misschien:
Tijdens de begrafenis werd ook door andere nabestaanden zijn grote humor en vrolijkheid benadrukt... Hij was volgens iedereen altijd optimistisch, wilde de sfeer voor iedereen goed en leuk houden, groette iedereen vriendelijk en was echt een allemans vriend. Absoluut geen 'stoere jongen' dus, maar juist erg lief en gevoelig.
Gesprekken met hem waren zelden oppervlakkig en zijn interesses waren heel breed, hij kon gewoon over alles mee praten en leek altijd precies te weten wat er in zijn medemens om ging. Zelf was hij echt een binnenvetter, die het niet snel over zijn eigen sorres en problemen had... Dat was iets van hem, en daar wilde hij anderen niet mee lastig vallen, zoals hij vaak zei.
Hij was gek op zijn familie en vrienden, en op grote festivals en muziek. Muziek heeft altijd wel heel centraal gestaan in zijn leventje.

Gezien deze eigenschappen mag de tatoeage best speels en sierlijk zijn, ook kleur lijkt mij gezien zijn vrolijke karakter best gepast (vooral paars en blauw is welkom), alles met een fijne belijning om vooral zijn 'lieve' en zachtaardige kant te benadrukken. Verder ben ik zelf helaas nog niet gekomen.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 22:28
Verwijderd
prettige informatie Ga zo weer aan de slag
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 22:32
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Met deze informatie had ik de notenbalk met de notenvlinders alleen gepost, speels en uitbreidbaar.
Memento mori (opletten dat je geen typo's maakt) zou je als een soort songstekst erbij kunnen zetten ofzo
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 22:33
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Memento mori, lijkt me wat zwaar voor degene die jij omschrijft. Wantw as dat niet de lijfspreuk uit de middeleeuwen, de spreuk die ervoor stond dat mensen zich netjes aan de bijbelse regels moesten houden want anders... Carpe diem is in dat geval wat luchtiger, speelser, vrolijker. Maar waarom dacht jij dan aan memento mori? Het is niet dat ik het afkeur hoor, ik wil het zelf ook in mijn sleeve verwerken, maar juist omdat het zwart gallige ervan erbij past
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-02-2008, 22:36
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Memento mori is ouder dan de middeleeuwen,
maar inderdaad het duistere broertje van Carpe Diem.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 10:10
Verwijderd
Tis misschien een stomme vraag, maar wat betekent memento mori dan? Trouwens, Rooster, ik vind je schetsen erg tof, met name de laatste
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 10:48
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Tis misschien een stomme vraag, maar wat betekent memento mori dan? Trouwens, Rooster, ik vind je schetsen erg tof, met name de laatste
wiki:
Memento mori is een Latijnse zin die traditioneel wordt vertaald als Gedenk te sterven. Vrijere vertalingen zijn Bedenk dat u sterfelijk bent of Denk aan je eigen sterfdag.
....
Het memento mori ligt dicht bij een ander Latijns thema, het carpe diem (pluk de dag). Het christendom heeft er echter een geheel eigen betekenis aan gegeven, met slechte vooruitzichten als men teveel erop los leeft.


en in de kunst:
Het memento mori duidt artistieke creaties aan, die uiterlijk en qua stijl zeer kunnen verschillen, maar hetzelfde doel dienen, namelijk mensen eraan te herinneren dat ze sterfelijk zijn. De vanitas schilderijen uit de 17e eeuw in Nederland behandelen dit thema.

en dankjewel
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 10:54
Mariekje*
Mariekje* is offline
Het is de bedoeling mijn tatoeage te beginnen voor deze overleden vriend, omdat hij lange tijd heel centraal heeft gestaan in mijn leven. Maar mogelijk wil ik de tatoeage op een later tijdstip nog uitbreiden met meer vlinders; Dus voor elke eveneens (belangrijke!) overleden dierbare laat ik er naderhand nog 1 vlinder bij tatoeeren. Daarom hoeft deze tatoeage ook niet helemaal een ode te zijn aan deze jongen alleen... Omdat ik er heel bewust voor kies geen namen in de vlinders te verwerken, wil ik proberen eigenschappen van de overledenen in de vlinder te verwerken zodat ik (en andere uit mijn nabije omgeving) bij het zien van die ene vlinder vrijwel gelijk weer weet te herinneren voor wie deze bedoeld was.
Natuurlijk weet je dat wel, maar ik bedoel meer te zeggen dat ik door het zien van een zacht paars gekleurde vlinder bijv. gelijk weer moet denken aan die jongen die altijd beweerde 'Als wij ooit gaan samenwonen, dan maken we ons hele huis paars, dat is immers een kleur die we allebei geweldig vonden'.

De tekst is inderdaad wat zwaar, die mening deel ik volkomen, maar het is een bewuste keuze ;
Toen deze vriend kwam te overlijden was het nog onduidelijk of ik ook welkom zou zijn op zijn begrafenis. Voor mezelf wist ik in ieder geval zeker dat ik hem nog een laatste eer wilde bewijzen, maar had geen idee hoe ik erachter moest komen waar hij exact begraven zou worden. Die nacht heb ik heel heftig gedroomd, en droomde ik over de overleden vriend die zoiets zei als; "Uhm je moet je blijven focussen op herkenningspunten, denk nou na Kel, hier ik laat het je zien..." vervolgens zag ik in mijn droom een groot zwart vlak waar de tekst momento/memento mori op verscheen, heel onduidelijk. Ik werd wakker en voor mijn gevoel sloeg het echt helemaal nergens op, "ga toch weg" dacht ik nog
Diezelfde dag ontving ik alsnog zijn rouwkaart, en afgelopen zaterdag ben ik ook gewoon naar zijn begrafenis geweest. Toen ik voor de toegangspoort van de begraafplaats stond, stonden er in grote letters boven 'Memento Mori'... Diezelfde poort heb ik jaren geleden al eens gezien toen ik eens in dat dorp was. En toen viel het kwartje dus.
Daarnaast vind ik het wel passen bij het idee dat ik de tatoeage voor nog meer overleden personen wil gebruiken, en werd ook tijdens de begrafenis van deze vriend duidelijk dat veel mensen zich bewust werden van het feit 'Het kan zomaar ineens over zijn' (bedenk dat je sterfelijk bent dus), vandaar.

Bedankt allemaal
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 11:15
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Dan zou ik zeker voor die tekst gaan,
die past inderdaad dan het beste.
Laat het weten als je eruit bent he?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 16:02
Mariekje*
Mariekje* is offline
Komt goed
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 16:17
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ah oke, dan snap ik ook idd beter waarom je net voor die tekst gekozen hebt. Succes ermee
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2008, 17:07
Verwijderd
Ik vind het een supermooie gedachte.

Ik denk dat het erg per tattooshop zal verschillen of ze er raad mee weten of niet, misschien dat je eens rond kunt bellen als je er zelf (of anderen hier) niet uit komt?

Echt tattoos ontwerpen kan ik niet, maar ik zal eens nadenken, misschien kan ik wel iets bedenken waar jij weer mee verder kunt.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 18:14
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
een belangrijke tip wel: laat het misschien ff rusten. binnen een maand na een overlijden een tatoeage nemen is nogal een grote garantie op 2nd thoughts. beter even wachten en zelf goed over je wensen nadenken dan in de haast iets nemen waar je later een meh-gevoel bij krijgt. en dat kun je je op dit moment misschien niet voorstellen, maar daty gevoel kotm er ooit wellicht. en dan ben je fucked.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 18:15
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Dit kwam meteen bij me op, slecht uitgewerkt maar als je iets kunt met het idee dan ga je je gang maar.

__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 20:10
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Die is wel tof
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 21:02
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Heel gaaf!
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 02:03
Verwijderd
Wat dacht je van zoiets?



Lelijke schets ter toelichting. Kijk, het is dus een tak of een stuk boom, bij mij is 'ie stiekem te dik geworden omdat ik eerst meer wilde 'inzoomen', maar toen bedacht ik me. Hij moet eigenlijk een stuk sierlijker. Hoe dan ook, aan dat takje hangt een cocon waar de vlinder uit komt kruipen, of zoals hierboven een open cocon met de nieuwbakken vlinder in de buurt. Deze specifieke vlinder heeft blauwe vleugels (want blauwe ogen) en lange voelsprieten (want sociaal en gevoelig). De cocon staat niet alleen voor het beginnen van een nieuw bestaan/aanbreken van nieuwe tijd voor die jongen, maar ook voor het feit dat hij zijn eigen leed niet met andere mensen wilde delen. In de tak staat 'Memento Mori' gekrast, als blijvende herinnering aan waar het in dit beeld om draait. Het moet dus eigenlijk een stuk krasseriger, maar ik heb voor het gemak botulismf z'n ontwerpje d'r in geshopt want hij is wel tof. Oja, de tak bloeit en heeft blaadjes want het is lente en een nieuw begin en blablabla. Bovendien wil je vast geen deprimerende kale tak. Oh, maar hoewel het voor het kleurenschema beter is, zou ik de bloemen weglaten tot je de tattoo gaat uitbreiden. Anders loop je het risico dat het straks allemaal niet meer bij elkaar past, omdat het teveel is afgestemd op deze jongen.

Het geheel is uit te breiden met door meer strategisch geplaatste vlinders op en rondom de tak.

Duuus.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Dit kwam meteen bij me op, slecht uitgewerkt maar als je iets kunt met het idee dan ga je je gang maar.

[afbeelding]
Die vind ik ook tof!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 22:00
Verwijderd
echt leuk dat zoveel mensen reageren leuke tatoes
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 13:51
Lunatik
Avatar van Lunatik
Lunatik is offline
Zijn liefde voor muziek en het sierlijke, kwam ik eigenlijk meteen op deze 2 muzieksleutels die verbonden zijn en nu een vlinder lijken.. nog niet af maar het is een idee .. het zwart is waarschijnlijk iets te hard. Zouden dunnere lijnen moeten zijn... Maar dan moet je even zelf spelen want mij wacom ligt nog steeds bij de reparatie...
mooi idee. trouwens .. en nog gecondoleerd

__________________
'Dat meisje dat rammelt als ze loopt'
Met citaat reageren
Oud 08-03-2008, 09:05
Verwijderd
Die laatste is echt tof!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2008, 17:11
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
als je nou die onderkanten van de sleutels wat dichterbij elkaar doet, dan krijg je ook gelijk een hart vorm voor de vriendschap/liefde die je voor hem voelde
__________________
www.hipheid.nl
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-03-2008, 22:30
Sawna
Avatar van Sawna
Sawna is offline
Mooi
__________________
Neen.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 17:03
Verwijderd
En, ben je er al uit?
Ik ben ondertussen wel erg benieuwd
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 19:50
Verwijderd
@Lunatik: Wij hadden duidelijk hetzelfde idee, maar ik vind de jouwe mooier uitgewerkt dan wat ik in mijn hoofd had. Van de F- of C-sleutel zou je ook een vlinder kunnen maken, maar omdat de G-sleutel bekender is, zegt dat wellicht meer.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 00:39
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hoi Allemaal,

Sorry dat ik geen reactie meer heb gegeven. Ik ben net verhuisd en heb al die tijd zonder internet gezeten, erg irritant.

@ Lunatik: Absoluut bruikbaar, echt heel tof! Dankjewel Ik denk inderdaad dat ik hem dan met een iets dunnere belijning en mogelijk zelfs in kleur uit moet werken, maar hier kan ik wel wat mee... nieuw idee waar ik zelf nog niet op was gekomen, ideaal
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 21:41
Lunatik
Avatar van Lunatik
Lunatik is offline
Graag gedaan
__________________
'Dat meisje dat rammelt als ze loopt'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02.