Oud 19-03-2004, 07:12
inferno3000
inferno3000 is offline
Hallo iedereen!
Ik heb dit al zien aankomen, maar ik had er nog niet over na gedacht, denkende dat ik toch alles van seks wel wist (hoe naief ben ik toch). Mijn vriendin en ik zijn beide nog maagd en we hebben samen al uuuuuren over deze Vleeschelijke Lusten gesproken. Samen willen we het toch gaan "uitproberen" .
Heeft er iemand, na het bekende "safe-sex" en het "niks-doen-wat-zij-wil" verder nog tips om het in goede banen te leiden?
We zijn beide nog maagd en onze sexuele ervaring gaat niet verder dan onszelf of elkaar bevredigen e.d.

Bedankt allemaal alvast!!!!

Laturrrrz
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 07:22
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
inferno3000 schreef op 19-03-2004 @ 07:12:
Hallo iedereen!
Ik heb dit al zien aankomen, maar ik had er nog niet over na gedacht, denkende dat ik toch alles van seks wel wist (hoe naief ben ik toch). Mijn vriendin en ik zijn beide nog maagd en we hebben samen al uuuuuren over deze Vleeschelijke Lusten gesproken. Samen willen we het toch gaan "uitproberen" .
Heeft er iemand, na het bekende "safe-sex" en het "niks-doen-wat-zij-wil" verder nog tips om het in goede banen te leiden?
We zijn beide nog maagd en onze sexuele ervaring gaat niet verder dan onszelf of elkaar bevredigen e.d.

Bedankt allemaal alvast!!!!

Laturrrrz
euh "nisk doen wat zij wil" lijkt me geen goede keus, het is juist bedoeling dat zij ook plezier aan sex heeft en niet alleen jij

sex is toch ook elkaar bevredigen?

maar goed..
de gouden tip: ZOEKFUNCTIE
deze vraag komt elke week 4x langs
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 08:14
Verwijderd
Dat "niks-doen-wat-zij-wil" zag ik ook al ja.

Verder: zoek idd ff.


Jullie praten er blijkbaar veel over, dan is de belangrijkste drempel al genomen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 08:48
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Be gentle..
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 11:02
Verwijderd
neem de tijd, kies een plek waar je niet gestoord wordt, en kies een rustig atmos
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 11:35
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 19-03-2004 @ 11:02:
neem de tijd, kies een plek waar je niet gestoord wordt, en kies een rustig atmos
Juist. En niet vergeten dat het voor jullie allebei een beetje spannend is en dat het daardoor soms wat moeilijker gaat. Gewoon rustig aan.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 11:39
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
IDD..

oftewel er MOET nix..
gewoon lol hebben .. rest komt vanzelf ..
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 15:18
inferno3000
inferno3000 is offline
"niks-doen-wat-zij-wil" . Sorry... het was nog vroeg . Het moet obviously "niks-doen-wat-zij-NIET-wil" zijn . Kmoet toch ff me Nederland op zien te halen. Wel bedankt voor de tips all!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 15:58
Verwijderd
niet plannen! Das de grootste fout die je kan maken!!! Gewoon lekker blijven friemelen aan elkaar en als je dan zo geil bent dat je allebei verder wil, dan is dat het moment! Als je het gaat plannen ben ej namelijk de hele avond gespannen enzow geen aanrader

suuces

xx suusjuhh
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 16:01
Tom Poes
Avatar van Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
inferno3000 schreef op 19-03-2004 @ 15:18:
Kmoet toch ff me Nederland op zien te halen.
Waar heb je 'm gelaten dan
__________________
God is dood, en ik voel me zelf ook niet zo lekker
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 16:05
Blondt
Avatar van Blondt
Blondt is offline
Zorg dat je alle 2 releaxed bent, en vooral niet zenuwachtig (is ook nergens voor nodig) Wat tips (uit eigen ervaring) die de eerste keer voor haar aangenamer kan maken, aan gezien het pijn KAN doen;

- Praten tijdens de daad vond ik heel fijn, gewoon heel rustig aan doen en vragen of het pijn doet e.d. Zo stel je haar op haar gemak.
- Ga eerst langzaam bij haar naar binnen, en wacht dan even, ga niet meteen op en neer, dan kan haar vagina wennen aan de grote van je penis zeg maar.... en doet het later minder pijn.
- Neem heel veel tijd, toen ik ontmaagd werd lag hij bovenop, en namen wel heel veel pauzes, dan bleef hij gewoon in me, maar bewoog niet.

Naja.. en voor de rest gaat het van zelf!! En tis geen big deal, zoals je misschien denkt, maar zorg wel dat het voor beide een fijne herinnering is!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 18:59
Pallas
Avatar van Pallas
Pallas is offline
Zorg dat jullie ongestoord jullie gang kunnen gaan. En dan vooral niks forceren en goed haar reacties observeren. Dan komt het echt goed hoor!! Beetje zenuwen samen heeft ook wel wat. Veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 19:42
sita15
Avatar van sita15
sita15 is offline
o my god ik ben bang hahha
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 19:58
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
~*Suusjuhhhhh*~ schreef op 19-03-2004 @ 15:58:
niet plannen! Das de grootste fout die je kan maken!!! Gewoon lekker blijven friemelen aan elkaar en als je dan zo geil bent dat je allebei verder wil, dan is dat het moment! Als je het gaat plannen ben ej namelijk de hele avond gespannen enzow geen aanrader

suuces

xx suusjuhh
en zo is het
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 20:45
inferno3000
inferno3000 is offline
Citaat:
Silent Dutchman schreef op 19-03-2004 @ 16:01:
Waar heb je 'm gelaten dan
Zie je hoe gespannen ik ben? .
Wel nog bedankt allemaal, ik denk dat ik het maar aan het *ik heb vandaag een totale Nederlandse woorden-blackout, sorry.....* "destiny" overlaat.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 20:51
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
gewoon doen (vrijen enzo) en dan komt het er vanzelf van
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 23:23
Tom Poes
Avatar van Tom Poes
Tom Poes is offline
Hehehe, ik vergeef je.
Maar uhhh succes verder en inderdaad: Het "wijst zichzelf vast wel" :-)
__________________
God is dood, en ik voel me zelf ook niet zo lekker
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 03:14
Verwijderd
in 1 keer KEIHARD van achter!
Zodat ze zo steeds met 'r hoofd tegen de wc pot aan komt
POINK! POINK! POINK!

En dan die klamme dot! Volblaffen met but!!!!


oftewel: let your senses guide you je moet hier niet over na gaan denken, dan gaat het alleen maar fout
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 04:34
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Bazz schreef op 20-03-2004 @ 03:14:
in 1 keer KEIHARD van achter!
Zodat ze zo steeds met 'r hoofd tegen de wc pot aan komt
POINK! POINK! POINK!

En dan die klamme dot! Volblaffen met but!!!!


oftewel: let your senses guide you je moet hier niet over na gaan denken, dan gaat het alleen maar fout
Dat is dus duidelijk niet de juiste manier.

Het is altijd belangrijk, maar vooral de eerste keer, dat er veel intimiteit bij komt kijken. Ook is een lang voorspel belangrijk, waarin leuke dingen worden gezegd, die ook gemeend zijn. Beetje strelen en aaien. Kleine kusjes geven in de hals en op de wangen. Elkaar af en toe in de ogen kijken.....

Er niet bij nadenken is natuurlijk nooit goed, want dan denken de meeste mensen voornamelijk aan zichzelf, terwijl het juist zo belangrijk is dat beide mensen het fijn hebben.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 17:49
Verwijderd
Niet te veel over nadenken. Het is maar sex hoor, afgezien van de dingen die jij noemde kun je niet zo veel fout doen. Hamsters kunnen het zelfs, en zo intelligent zijn die niet.

(toch nog een klein tipje: vaak denken mensen 'de eerste keer hoort pijn te doen voor haar', dat is fukking onzin. Sex hoort geen pijn te doen, en de eerste keer ook niet. Het kan zijn dat je haar per ongeluk pijn doet, dat is geen ramp, maar haal het dan niet in je hoofd om gewoon lekker door te gaan terwijl zij dan pijn ligt te lijden)

edit: ik lees net de post die vlak boven mij staat, en ik ben het er wel mee eens dat 'niet bij nadenken' ook verkeerd is want dan ben je alleen puur je instincten aan het volgen, wat ten koste gaat van tederheid, en dat lijkt me niet geschikt bij een eerste keer. Dus wel bij nadenken als je bezig bent, maar gewoon niet te véél. Niet over hoe alles per se moet, wel over hoe zij het fijn vindt. Maar dat laat zij ook wel aan je merken.

Laatst gewijzigd op 20-03-2004 om 21:01.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 18:09
juno
Avatar van juno
juno is offline
De eerste keer hoor je te stuntelen, dat hebben we allemaal gedaan. En toch was het fantastisch, op de een of andere manier. Gewoon, samen die stap zetten is best een big deal.

Lees heeeeel goed sarahbressers post hierboven.

Nog een regel: glijmiddel!

En nog een: het hoeft niet in een keer, en al lukt het wel, dan nog hoef je niet door te gaan tot je klaarkomt. Dat is geen recht voor jou en geen plicht voor haar.

Gewoon gaan vrijen, en als jullie er allebei klaar voor zijn, en het komt zo eens uit, stel: hij ligt er net goed voor, tegen de ingang aan, dan glipt hij er vaak al vanzelf in, als je een beetje wiebelt met je bekken.

Zodra het vervelend pijn doet: stoppen. Stilliggen of zelfs eruit. Pijn is niet fijn. Jullie hebben je hele leven nog de tijd voor echte sex, volgende keer beter.

Nog een tip: als ze nog niet clitoraal is klaargekomen maar al wel halverwege is, en jullie gaan dan HET proberen, dan helpt het echt enorm als ze zelf tijdens met haar klitje speelt. Ze wordt er erg opgewonden van en in de plateaufase voel je geen pijn. Na het orgasme voel je het meteen wel, dan ga jij er dus ook weer uit. Volgende keer mag jij ook in haar klaarkomen. Nu mag je een zuigje of een trekje hebben.

Maar wat er ook gebeurt: jij gaat haar geen pijn liggen doen. Het genezingsproces duurt alleen maar langer.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 19:08
inferno3000
inferno3000 is offline
Citaat:
Ze wordt er erg opgewonden van en in de plateaufase voel je geen pijn. Na het orgasme voel je het meteen wel, dan ga jij er dus ook weer uit. Volgende keer mag jij ook in haar klaarkomen. Nu mag je een zuigje of een trekje hebben.
Snap ik nog niet helemaal maar dat zal vast wel aan mij liggen .
Ik doe me best om het allemaal te begrijpen hoor, maar de grote mensen wereld is nog eigenlijk heel ingewikkeld .
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 19:50
juno
Avatar van juno
juno is offline
je=ze

je weet toch wel wat de plateaufase is?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 20:15
grouch987
grouch987 is offline
Citaat:
Pr0xy schreef op 20-03-2004 @ 04:34:
Dat is dus duidelijk niet de juiste manier.

sarcasme is sommigen niet gegund
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 20:59
Verwijderd
glijmiddel
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 21:24
inferno3000
inferno3000 is offline
Citaat:
juno schreef op 20-03-2004 @ 19:50:
je=ze

je weet toch wel wat de plateaufase is?
U-huh.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 21:24
inferno3000
inferno3000 is offline
Glijmiddel => ja ik zal er aan denken .
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 09:22
Ilja_
Avatar van Ilja_
Ilja_ is offline
Citaat:
Pr0xy schreef op 20-03-2004 @ 04:34:
Dat is dus duidelijk niet de juiste manier.

Het is altijd belangrijk, maar vooral de eerste keer, dat er veel intimiteit bij komt kijken. Ook is een lang voorspel belangrijk, waarin leuke dingen worden gezegd, die ook gemeend zijn. Beetje strelen en aaien. Kleine kusjes geven in de hals en op de wangen. Elkaar af en toe in de ogen kijken.....

Er niet bij nadenken is natuurlijk nooit goed, want dan denken de meeste mensen voornamelijk aan zichzelf, terwijl het juist zo belangrijk is dat beide mensen het fijn hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 09:23
Ilja_
Avatar van Ilja_
Ilja_ is offline
Citaat:
Bazz schreef op 20-03-2004 @ 03:14:
in 1 keer KEIHARD van achter!
Zodat ze zo steeds met 'r hoofd tegen de wc pot aan komt
POINK! POINK! POINK!

En dan die klamme dot! Volblaffen met but!!!!


oftewel: let your senses guide you je moet hier niet over na gaan denken, dan gaat het alleen maar fout
Hier worden wel serieuze reacties verwacht.. En Hans Teeuwen is idd geen optie..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 15:57
Jets
Jets is offline
ehm, zorg dat je de tijd hebt, dus niet vlug vlug, dat is voor jullie beide niet leuk. Zorg zoals altijd dat je het 'safe'doet!
het is niet leuk om vader te worden zo vroeg!
doe het lief, en teder, dat vinden de meeste meisjes leuk, maar ja vraag het eens aan haar, wat zij nou leuk vind.
Of probeer een aantal dingen uit, dan komen jullie er zo wel uit..


veel plezier..............
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 17:59
pure_evil
pure_evil is offline
ik zou gewoon samen gaan ontdekken hoe je dit wil gaan doen...lijkt me niet handig van te voren te bedenken wat,wanneer,hoe, waar en waarom..als het gebeurt, gebeurt het toch wel
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 18:42
Verwijderd
Meeste dingen staan al genoemd, maar zorg dat het niet te geforceerd is, blijf niet speciaal bij elkaar slapen omdat je zonodig die avond dan seks wil, dan Kunnen de spanningen zo hoog zijn, dat het niet lukt/wil
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 11:23
Ninnoc
Ninnoc is offline
vergeet niet dat het leuk moet zijn, leg er niet te veel spanning ofzo op van 'vanavond moet het gebeuren' als t niet helemaal naar wens gaat ofzo ga dan gewoon door met andere dingen. t belangrijkst is dat je het niet een te big deal maakt.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 11:59
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Ninnoc schreef op 22-03-2004 @ 11:23:
vergeet niet dat het leuk moet zijn, leg er niet te veel spanning ofzo op van 'vanavond moet het gebeuren' als t niet helemaal naar wens gaat ofzo ga dan gewoon door met andere dingen. t belangrijkst is dat je het niet een te big deal maakt.
Idd, vrijen is leuk, maar beetje friemelen en lief tegen/op elkaar liggen mss nog wel veel leuker. En als dat allemaal goed loopt, ontspannen gaat, lukt 'het' vanzelf.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 13:15
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
rodina schreef op 22-03-2004 @ 11:59:
Idd, vrijen is leuk, maar beetje friemelen en lief tegen/op elkaar liggen mss nog wel veel leuker. En als dat allemaal goed loopt, ontspannen gaat, lukt 'het' vanzelf.
wist je dat er bij sm een hele hoop gefriemelt wordt
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 13:26
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Ik zou zeggen plan het niet.

Doe gewoon waar je zin in hebt en dan komt het er vanzelf een keer van. Dan kun je achteraf wel analiseren wat er goed en vooral ook minder goed ging.

Snow (die na een breakje weer back is)
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:04
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 22-03-2004 @ 13:15:
wist je dat er bij sm een hele hoop gefriemelt wordt
Er wordt alleen maar gefriemeld bij SM. Aan het echte werk komen ze niet eens toe. "De meester houdt altijd zijn broek aan"

Ja, mooi niet dus. Bloot moet-ie!

(Als "switch" heb ik iets andere ideeën over wie de meester en wie de slaaf is, en met name ook of er wel of niet ook gewoon nog geneukt wordt.)
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:13
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
niet plannen. t gebeurt vanzelf toch.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:17
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
juno schreef op 22-03-2004 @ 15:04:
Er wordt alleen maar gefriemeld bij SM. Aan het echte werk komen ze niet eens toe. "De meester houdt altijd zijn broek aan"

Ja, mooi niet dus. Bloot moet-ie!

(Als "switch" heb ik iets andere ideeën over wie de meester en wie de slaaf is, en met name ook of er wel of niet ook gewoon nog geneukt wordt.)
* PROEST* .. pas op hoor ze rukt de kleren van je lijf
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:32
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 22-03-2004 @ 15:17:
* PROEST* .. pas op hoor ze rukt de kleren van je lijf
Nee nee nee, dat doe ik heel lief en teder.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 16:05
inferno3000
inferno3000 is offline
Kweet nu wat jullie allemaal bedoelen. Volgens mij hebben we iets van 3 uur tegen elkaar aangelegen en elkaar in de ogen gekeken, kusjes gegeven aan elkaar gefriemeld e.d. voordat ik haar op een massage trakteerde (tip van mij ) en de rest ging gewoon vanzelf .
Toch nog bedankt allemaal!!!!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 16:11
juno
Avatar van juno
juno is offline
Je bent ontmaagd! Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 16:21
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
<-- Could somebody explain that big grin I simply can't get off my face?

Dat is nou gewoon leuk.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 16:26
sail fan
sail fan is offline
nu ikke nog, precies dezelfde situatie bijna
__________________
Geniet nooit met mate!!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 16:30
Pallas
Avatar van Pallas
Pallas is offline
Citaat:
sail fan schreef op 22-03-2004 @ 16:26:
nu ikke nog, precies dezelfde situatie bijna
Nou, genoeg tips zou ik zeggen!

En @inferno3000: ik ben blij voor je dat het zo fijn was.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 17:38
Merande
Merande is offline
de eerste keer doet voor het meisje pijn..
maar als het de eerste keer niet goed is gegaan moeten jullie allebei de tijd nemen voordat je het weer gaat doen, want anders doet misschien een van de twee het tegen de zin in, en dan is het ook niet goed...
verder plan het idd niet...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 12:40
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Merande schreef op 22-03-2004 @ 17:38:
de eerste keer doet voor het meisje pijn..
Err.... nee hoor.

Citaat:
maar als het de eerste keer niet goed is gegaan moeten jullie allebei de tijd nemen voordat je het weer gaat doen, want anders doet misschien een van de twee het tegen de zin in, en dan is het ook niet goed...
verder plan het idd niet...
Kijk ns een paar posts boven je
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 16:39
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
inferno3000 schreef op 22-03-2004 @ 16:05:
Kweet nu wat jullie allemaal bedoelen. Volgens mij hebben we iets van 3 uur tegen elkaar aangelegen en elkaar in de ogen gekeken, kusjes gegeven aan elkaar gefriemeld e.d. voordat ik haar op een massage trakteerde (tip van mij ) en de rest ging gewoon vanzelf .
Toch nog bedankt allemaal!!!!
Eej massage. Ja daar scoor je ook op andere vlakken dikke punten mee, maar nu je het zegt: is inderdaad ook een manier om de spanning weg te werken.

Maareh gefeliciteerd (of wat voor woord ik hiervoor voor moet gebruiken)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 21:50
Pizzakoerier
Pizzakoerier is offline
Bereid je erop voor dat je allebei doodzenuwachtig bent, maar het is goed als je dat van elkaar weet, dan kan je dr rekening mee houden en heb je niet het nare idee dat het wel niet zal lukken, omdat je minder goed zou zijn dan de ander. Tip: oefen eerst met een condoom, als je bang bent dat het anders niks wordt. zorg ook vooral dat het op je kamer NIET te koud is en vooral niks doen waar je niet achter staat. verder weet ik eig geen tips... owja: zorg dat je allebei niet een gevoel hebt dat het MOET, maar doe het omdat je het WILT of niet, als je besluit dat je nog nie klaar bent
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Hbo eerste jaar, tips?
Sandraatjuuh
9 28-07-2016 22:18
Seksualiteit de eerste keer, hoe?
luna-23
16 15-01-2012 17:52
Seksualiteit de eerste keer.
Verwijderd
27 30-12-2011 18:27
Seksualiteit De eerste keer samen slapen...
lso
59 03-11-2004 08:37
Seksualiteit De eerste keer doemt te mislukken?
kainie
19 02-08-2003 15:34
Seksualiteit pijnloze eerste keer?
groovy
27 12-07-2003 21:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.