Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2004, 17:29
gulioz
gulioz is offline
Hey hey,

Heeft iemand toevallig een idee how zo'n programma heet voor een muisarm? Dat de computer stopt na een half uur en dat er dan een scherm verschijnt met iets van: neem 5 minuten rust. Snap je? Ik hoop dat je me kan helpen!

Gulioz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2004, 17:30
Wawl
Wawl is offline
Dat kan je toch zelf wel bijhouden? Lijkt me niet zo'n moeite.

Verder ken ik geen speciaal programma dat daarvoor is ontwikkeld.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 17:31
Verwijderd
Ik heb werkelijk geen idee
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 17:33
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
workpace. Het is werkelijk verschrikkelijk. We hebben het ook op school en na een kwartier moet je dan koffiepauze nemen, daarna moet je nog rek en strek oefeningen doen. Dus iedereen in het studielandschap zit daar te rekken en te strekken... Gelukkig kun je het met Ctrl Alt Del wegkrijgen
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 17:39
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Voor het gemak de link dan nog ff

http://www.workpace.nl/DOWNLOAD:649711.3119

Als je een crack wil, msg me dan zal ik wel ff zoeken voor je of ik iets kan regelen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 17:42
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Toen ik last had van mn arm, dat had niet alleen met de pc te maken, maar wel veel, heb ik me afgeleerd zo min mogelijk met de muis te werken en goed recht op te zitten voor de pc. Ik zit nu trouwens bijna overal in een goede houding en dat helpt zoveel!

Zo'n programma moet je wel heel serieus nemen, wil dat werken...
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 17:44
Dreams
Avatar van Dreams
Dreams is offline
5 minuten rust is bij lange na niet genoeg
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 17:52
zwoesj
zwoesj is offline
Autoshutdown ofzoiets.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 18:07
mmmm
Avatar van mmmm
mmmm is offline
Gewoon doorcomputeren.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 23-01-2004 @ 18:33:
workpace. Het is werkelijk verschrikkelijk. We hebben het ook op school en na een kwartier moet je dan koffiepauze nemen, daarna moet je nog rek en strek oefeningen doen. Dus iedereen in het studielandschap zit daar te rekken en te strekken... Gelukkig kun je het met Ctrl Alt Del wegkrijgen
Ja, dat hebben wij ook op de schoolcomputers geinstalleerd staan, inderdaad heel irritant...
Je kan ipv ctrl-alt-del ook gewoon rechtermuisknop-menu op icoontje, en exit doen

De aap die dat programma verplicht gesteld heeft voor scholen mogen ze wat mij betreft op staande voet ontslaan :\
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 18:18
Ovidius
Avatar van Ovidius
Ovidius is offline
Het is echt gek, ik computer regelmatig vele uren achter elkaar, maar ik heb nog nooit last gehad van mijn arm?!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 18:18
mmmm
Avatar van mmmm
mmmm is offline
Citaat:
Ovidius schreef op 23-01-2004 @ 19:18:
Het is echt gek, ik computer regelmatig vele uren achter elkaar, maar ik heb nog nooit last gehad van mijn arm?!
Ik ook niet en ik computer ongeveer vanaf dat ik zes jaar was, echt uren achter elkaar per dag.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 18:25
Ovidius
Avatar van Ovidius
Ovidius is offline
Ja. Dat zal het zijn. We zijn er groot mee geworden.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 18:29
Verwijderd
Kan toch ook met een kookwekker? Instellen op een halfuur, als-ie afgaat dan rek je je even uit en ga je een glas drinken pakken of een boterham... en dan ga je weer zitten en stel je je kookwekker in

Ik krijg ook nooit last van mijn arm, maar wel van mijn schouders, vooral sinds ik een slecht veel te zacht matras heb. Als ik een uur of twee achter de computer zit gaat het pijn doen. Dus ik probeer om na anderhalf uur even iets te gaan eten ofzo . Maar soms zijn alle computers bezet en dan weet je gewoon dat als je even weggaat er iemand anders op je plaats gaat zitten. En ingelogd blijven durf ik niet...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 18:29
Wouter Bos
Avatar van Wouter Bos
Wouter Bos is offline
Bij mij op het partijgebouw hadden ze ook eens zoiets geďnstalleerd, om uiting te geven aan de instemming met de actie van de overheid tegen RSI. Men heeft het maar weer verwijderd toen bleek dat ambtenaren met een deadline af en toe hun computer opnieuw moesten opstarten om de gedwongen pauze te omzeilen en daarbij hun documenten kwijtraakten.

Eén ding weten we in ieder geval zeker: mijn voorganger zal nooit een muisarm krijgen. Dat hebben we allemaal op TV kunnen zien.
__________________
Ja en nee.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 18:32
gulioz
gulioz is offline
naja, ik heb ook maar een beetje last van m'n arm. Het begon zaterdag toen ik zeer lang computerde, voor mij dan(ongeveer 6 uur). Door de weeks zit ik er ongeveer een uur achter. Valt wel mee dus. Maar het komt vooral door mijn houding. Mijn toetsenbord zat dicht op me: ik leunde alleen met m'n hand op de tafel, de rest hing in de lucht. Zo computerde ik altijd. Maar sinds vandaag heb ik dit veranderd. En ik zat ook altijd krom en gespannen. Ik ben ook naar de dokter geweest, en die zei dat ik het nog niet heel erg had. Ik heb een schoolweek niet gecomputerd... Ik had(en heb nog steeds, maar wel een stuk minder groot) een bobbel onder m'n arm. K heb er nu gelukkig geen last meer van
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 18:34
gulioz
gulioz is offline
Citaat:
Ovidius schreef op 23-01-2004 @ 19:18:
Het is echt gek, ik computer regelmatig vele uren achter elkaar, maar ik heb nog nooit last gehad van mijn arm?!
Het ligt vooral aan de houding waarin je zit, of je gespannen zit. Zulk soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 18:35
mmmm
Avatar van mmmm
mmmm is offline
Citaat:
gulioz schreef op 23-01-2004 @ 19:34:
Het ligt vooral aan de houding waarin je zit, of je gespannen zit. Zulk soort dingen.
Ik zit nooit gespannen achter de computer want computeren vind ik leuk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-01-2004, 18:36
gulioz
gulioz is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 23-01-2004 @ 19:29:
Kan toch ook met een kookwekker? Instellen op een halfuur, als-ie afgaat dan rek je je even uit en ga je een glas drinken pakken of een boterham... en dan ga je weer zitten en stel je je kookwekker in

Ik krijg ook nooit last van mijn arm, maar wel van mijn schouders, vooral sinds ik een slecht veel te zacht matras heb. Als ik een uur of twee achter de computer zit gaat het pijn doen. Dus ik probeer om na anderhalf uur even iets te gaan eten ofzo . Maar soms zijn alle computers bezet en dan weet je gewoon dat als je even weggaat er iemand anders op je plaats gaat zitten. En ingelogd blijven durf ik niet...
hmm jah, maar het probleem is dat ik doorcomputer bij zo'n kookwekker. Maar is wel een handig ideetje!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 18:38
mmmm
Avatar van mmmm
mmmm is offline
Citaat:
Ovidius schreef op 23-01-2004 @ 19:25:
Ja. Dat zal het zijn. We zijn er groot mee geworden.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 18:41
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Daar zijn wel verschillende programma's voor...
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 18:41
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
http://rsi.pagina.nl/
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 18:49
EspumaX
EspumaX is offline
Goh, een muisarm kun je toch gewoon voorkomen door zelf dingen te ondernemen,

dit is net als afvallen, te lui zijn om zélf iets te ondernemen en daardoor maar hulpmiddelen te gaan gebruiken..
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 19:23
extinction
Avatar van extinction
extinction is offline
Citaat:
gulioz schreef op 23-01-2004 @ 18:29:
Hey hey,

Heeft iemand toevallig een idee how zo'n programma heet voor een muisarm? Dat de computer stopt na een half uur en dat er dan een scherm verschijnt met iets van: neem 5 minuten rust. Snap je? Ik hoop dat je me kan helpen!

Gulioz
(beeldscherm)tachograaf. Fuckding.
__________________
Teacher seeks pupil. Must have an earnest desire to save the world. Apply in person.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 19:46
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
M'n moeder zei dat het erg irritant was.
Ik denk dat je dat beter zelf kunt regelen, maar het uitproberen kan natuurlijk nooit kwaad.
__________________
Qui tutto č fermo, incantato, nel mio ricordo, anche il vento.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2004, 07:27
Lionheart
Nooit van gehoord.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 08:23
Verwijderd
jah , ik heb ook nog nooit een muisarm gehad en ik gebruik dat ding zo'n 3 a 4 uur per dag ofzo ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27.