Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2006, 23:50
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Deeltje 1 was zowaar vol, dus gaan we hier verder

Ik heb nu een probleem met mn Assasin...heb ik eindelijk een skill geunlocked, krijg ik geen faction meer...
Iemand anders dit probleem ook?
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Advertentie
Oud 21-01-2006, 10:25
Verwijderd
Never mind.

Laatst gewijzigd op 21-01-2006 om 10:33.
Oud 21-01-2006, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Als je een Warrior Hate build hebt met je mesmer maak je korte metten met em...
1. Schakelt adrenaline systeem uit voor een seconde of 15
2. zorgt dat ie traag aanvalt
3. Killt al zn enchantments, wat pijn kan doen.
4. Jat zn energie zodat ie geen echants meer kan casten.
5. kilt em met dingen zoals clumsiness, backfire en cry of frustration..en em weakness geven doet ook wonderen.
Of Illusionary Weaponry. \o/
Oud 21-01-2006, 11:16
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Het grote nadeel van Mesmers vind ik dat je pas bij lvl20, en met veel skills een beetje een leuke build kan maken..
Hetzelfde geldt voor Elementalists...die moeten tot bijna et eind van et spel een pyromancer build hebben...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 21-01-2006, 11:51
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 21-01-2006 @ 00:50 :
Deeltje 1 was zowaar vol, dus gaan we hier verder

Ik heb nu een probleem met mn Assasin...heb ik eindelijk een skill geunlocked, krijg ik geen faction meer...
Iemand anders dit probleem ook?
Nope, maar vindt ut wel vervelend dat je alles moet unlocken ipv dat je ze gewoon krijgt .
Oud 21-01-2006, 12:02
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 21-01-2006 @ 12:16 :
Het grote nadeel van Mesmers vind ik dat je pas bij lvl20, en met veel skills een beetje een leuke build kan maken..
Hetzelfde geldt voor Elementalists...die moeten tot bijna et eind van et spel een pyromancer build hebben...
Pyromancer icm troll unguent van ranger en aura of restoration is ook erg sterk, doet het in pvp ook redelijk goed.
Oud 21-01-2006, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Bossen schreef op 21-01-2006 @ 13:02 :
Pyromancer icm troll unguent van ranger en aura of restoration is ook erg sterk, doet het in pvp ook redelijk goed.
Geomancer blijkt een hele goeie te zijn. Damage is wel minder dan bij pyro en air, maar je hebt een zeer dikke defense.
Oud 21-01-2006, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 21-01-2006 @ 13:13 :
Geomancer blijkt een hele goeie te zijn. Damage is wel minder dan bij pyro en air, maar je hebt een zeer dikke defense.
Heeft inderdaad wel veel armor spells, maar als elementalist val je toch ranged aan, dus imo is het slimmer dan voor de aanval te gaan met wat healing spells. Met mijn huidige build zet ik gewoon aura of restoration in als ik aangevallen word, en gebruik ik flare. Dan krijg ik om de 3 seconden oid ongeveer 15 health, tegen de tijd dat ik dan echt in de problemen kom is er vaak wel weer een monk die me healed of een andere speler die de aanvaller afmaakt.
Oud 21-01-2006, 12:40
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Ik vind juist dat de Aeromancer veel beter is in PvP...
Je geeft een aanvaller in no-time weakness, als ze naast je staan gebruik je whirlwind...liggen ze op hun gat voor 3 sec..
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 21-01-2006, 15:24
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 21-01-2006 @ 13:40 :
Ik vind juist dat de Aeromancer veel beter is in PvP...
Je geeft een aanvaller in no-time weakness, als ze naast je staan gebruik je whirlwind...liggen ze op hun gat voor 3 sec..
En dan een dikke lightning orb of chain lightning op ze aars
Oud 21-01-2006, 17:30
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 21-01-2006 @ 13:40 :
Ik vind juist dat de Aeromancer veel beter is in PvP...
Je geeft een aanvaller in no-time weakness, als ze naast je staan gebruik je whirlwind...liggen ze op hun gat voor 3 sec..
En je gebruikt eventjes Blinding Flash. ;(
Oud 21-01-2006, 17:52
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 21-01-2006 @ 13:40 :
Ik vind juist dat de Aeromancer veel beter is in PvP...
Je geeft een aanvaller in no-time weakness, als ze naast je staan gebruik je whirlwind...liggen ze op hun gat voor 3 sec..
Aeromancer nooit geprobeerd, maar vind pyromancer sowieso leuker, heb er meer skills voor en heb er het armor voor.
Oud 21-01-2006, 18:27
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Als je bij die gratis uitprobeer versie van chapter 2 een keesje wil hebben mét skills, dan moet je ipv een eigen character maken gewoon zo'n pre-build keesje pakken. Dan kan je in het volgende scherm zn uuhh...die punten zeg maar allemaal naar eigen smaak gaan verdelen.
Voor degene die dacht dat je geen skills kon krijgen, ben vergeten wie het was.
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Oud 28-01-2006, 19:48
goodfella
goodfella is offline
jongens even zonder dollen.....heb guild wars heeeel lang gespeeld. Ben ver gekomen, maar eerlijk is eerlijk...de underworld en fa farming gaat vervelen. Die guild battles ook een beetje....

Dus ik ben begonnen met Wow en WOW wat is dat een verbetering!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zoveel vrijheid, zoveel keuze zoveel zoveel.

Niet dat je bij elke stad hetzelfde kan doen, niet dat je elke keer dezelfde weg aflegt... gewoon
__________________
each day we will spill their blood until it rains down from the skies
Oud 28-01-2006, 22:11
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
goodfella schreef op 28-01-2006 @ 20:48 :
jongens even zonder dollen.....heb guild wars heeeel lang gespeeld. Ben ver gekomen, maar eerlijk is eerlijk...de underworld en fa farming gaat vervelen. Die guild battles ook een beetje....

Dus ik ben begonnen met Wow en WOW wat is dat een verbetering!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zoveel vrijheid, zoveel keuze zoveel zoveel.

Niet dat je bij elke stad hetzelfde kan doen, niet dat je elke keer dezelfde weg aflegt... gewoon
Ja, zoveel keyze zoveel zoveel en zodra je lvl 60 bent krijg je het zelfde probleem als bij Guild Wars. De instances keer op keer herhalen gaat natuurlijk ook vervelend. De battlegrounds natuurlijk ook
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 29-01-2006, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Onorthodox schreef op 28-01-2006 @ 23:11 :
Ja, zoveel keyze zoveel zoveel en zodra je lvl 60 bent krijg je het zelfde probleem als bij Guild Wars. De instances keer op keer herhalen gaat natuurlijk ook vervelend. De battlegrounds natuurlijk ook
Mja, WoW heeft wel meer instances enzo dan GW. Maar goed, dat mag ook wel als je voor die game 2x zoveel betaald als voor GW.

En ik hoor vaak dat bij WoW mensen hun char verkloten door verkeerde skills en dat soort dingen. Bij GW heb je dat veel minder. Je hebt alleen mensen die niet emt hun skills en combo's om kunnen gaan.
Oud 29-01-2006, 12:55
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Heb inmiddels ook gw gekocht en vette sjit allemaal enzo.
Maar nu toch wat vraagjes:
Is er een manier om mn items ergens in een chest te dumpen ofzo? Zodat ik niet elke keer met al die sjit hoef rond te lopen..

Hoe kom ik aan een lump of charcoal?

En als ik bij een guild zit, heb ik dan een grotere kans dat ik quests samen met mensen kan doen ipv met henchman...want die zuigen wel zeg...

Danku
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Oud 29-01-2006, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Nijpjes schreef op 29-01-2006 @ 13:55 :
Heb inmiddels ook gw gekocht en vette sjit allemaal enzo.
Maar nu toch wat vraagjes:
Is er een manier om mn items ergens in een chest te dumpen ofzo? Zodat ik niet elke keer met al die sjit hoef rond te lopen..

Hoe kom ik aan een lump of charcoal?

En als ik bij een guild zit, heb ik dan een grotere kans dat ik quests samen met mensen kan doen ipv met henchman...want die zuigen wel zeg...

Danku
Items kan je kwijt bij de Xunlai Storage, die je kan vinden in elke stad. Moet je de 1e keer wel 50g voor betalen, mja das niet veel ofzo. Voor elke nieuwe char ook weer 50g betalen, maar je shared die storage dan wel.

Bij material en rare material traders kan je alle grondstoffen verkrijgen. Ook zijn er collectors bij wie je bepaalde (gesalvagede) grondstoffen voor andere kan inruilen. Je kan ook traden met andere peeps.

En als je bij een guild zit heb je natuurlijk de kans dat mensen je helpen ja. Maar dat hangt af van hoe actief de guild is. Verder kan je ook GvG gaan doen als je in een guild zit.
En je kan ook gewoon mensen zoeken om missies en Q's samen mee te doen. Gewoon ff rondroepen. LFP of LFG (Looking For Party/People/Group) en dan erachter welke Q of mission (+ bonus). En je character classes erbij zetten. Dus iets van W/Mo 11 LFP to do mission + bonus!! Of je zoekt mensen op om te joinen die zelf al rondroepen dat ze mensen zoeken.
Ads door Google
Oud 29-01-2006, 13:50
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Robo schreef op 29-01-2006 @ 14:46 :
Items kan je kwijt bij de Xunlai Storage, die je kan vinden in elke stad. Moet je de 1e keer wel 50g voor betalen, mja das niet veel ofzo. Voor elke nieuwe char ook weer 50g betalen, maar je shared die storage dan wel.

Bij material en rare material traders kan je alle grondstoffen verkrijgen. Ook zijn er collectors bij wie je bepaalde (gesalvagede) grondstoffen voor andere kan inruilen. Je kan ook traden met andere peeps.

En als je bij een guild zit heb je natuurlijk de kans dat mensen je helpen ja. Maar dat hangt af van hoe actief de guild is. Verder kan je ook GvG gaan doen als je in een guild zit.
En je kan ook gewoon mensen zoeken om missies en Q's samen mee te doen. Gewoon ff rondroepen. LFP of LFG (Looking For Party/People/Group) en dan erachter welke Q of mission (+ bonus). En je character classes erbij zetten. Dus iets van W/Mo 11 LFP to do mission + bonus!! Of je zoekt mensen op om te joinen die zelf al rondroepen dat ze mensen zoeken.
Bedankt. Ik had al een account bij die Xunlai storage...ik dacht dat het alleen voor geld was ...maar waarom zou je ook geld opslaan, het kan toch niet gejat worden.

Ik heb vaak en veel rondgeroepen dat ik bepaalde dingen zoek of wil kopen, maar meestal reageert er niemand, erg vervelend. Dus ik koop het wel bij zo'n rare material trader.
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Oud 29-01-2006, 14:09
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 29-01-2006 @ 14:50 :
Bedankt. Ik had al een account bij die Xunlai storage...ik dacht dat het alleen voor geld was ...maar waarom zou je ook geld opslaan, het kan toch niet gejat worden.
Alles wat je in de storage doet kan door elke character die je aanmaakt er weer uitgehaald worden. Je kan dus items/geld uitwisselen tussen je eigen characters.
Als je als Warrior ofzo een supergoede boog vindt, en je hebt ook een ranger, dan kan je die boog in de storage doen, uitloggen en inloggen als die ranger en dan de boog uit de storage halen.
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 29-01-2006, 18:11
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 29-01-2006 @ 15:09 :
Alles wat je in de storage doet kan door elke character die je aanmaakt er weer uitgehaald worden. Je kan dus items/geld uitwisselen tussen je eigen characters.
Als je als Warrior ofzo een supergoede boog vindt, en je hebt ook een ranger, dan kan je die boog in de storage doen, uitloggen en inloggen als die ranger en dan de boog uit de storage halen.
Precies.

En over het traden, meestal willen mensen alleen grootschalig grondstoffen inkopen voor items. Hiervoor moet je in Droknar's zijn.
En wat betreft items, mensen zoeken alleen greenies (unique items) en goude items die zeer goed zijn. De rest is de moeite van het proberen te traden vaak niet waard. Dus salvagen of verkopen bij merchant.
Oud 29-01-2006, 21:13
HFL!
HFL! is offline
black dyes raak je meestal ook best makkelijk kwijt
Oud 29-01-2006, 23:32
Verwijderd
Citaat:
hero of time schreef op 29-01-2006 @ 22:13 :
black dyes raak je meestal ook best makkelijk kwijt
Das waar, Kan je sowieso ook goed bij de trader verkopen, die betaald er ook best goed voor.
Oud 30-01-2006, 00:09
Naz
Naz is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 29-01-2006 @ 13:55 :
En als ik bij een guild zit, heb ik dan een grotere kans dat ik quests samen met mensen kan doen ipv met henchman...want die zuigen wel zeg...
Als je beter in het spel wordt zal je zien dat vaker het omgekeerde geld - niet altijd, natuurlijk. Maar henchman kunnen het vaak net zo goed tot beter dan mensen.

Maar bij een goede guild zal je vaker questen met mensen ja.
__________________
So I cry, I pray and I beg
Oud 30-01-2006, 07:32
Verwijderd
Citaat:
Naz schreef op 30-01-2006 @ 01:09 :
Als je beter in het spel wordt zal je zien dat vaker het omgekeerde geld - niet altijd, natuurlijk. Maar henchman kunnen het vaak net zo goed tot beter dan mensen.

Maar bij een goede guild zal je vaker questen met mensen ja.
Nou, mits je party gewoon serieus speelt heb je daar wel meer aan als aan henchies, want daarmee kan je geen tactieken bespreken.
Advertentie
Oud 30-01-2006, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Bossen schreef op 30-01-2006 @ 08:32 :
Nou, mits je party gewoon serieus speelt heb je daar wel meer aan als aan henchies, want daarmee kan je geen tactieken bespreken.
Precies. Afhangend van je soort char waarmee je speelt, kan je wel zo goed als alle missies met henchies doen. Maar tis minder gezellig, geen tactieken, minder snel vaak en je zult een paar missies gaan falen omdat die niet met hench te doen zijn.
Oud 30-01-2006, 09:54
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Welk een overvloedige raad
Ik was dr inmiddels ook achter dat het voor mij nog geen zin heeft om de items die ik vind proberen te traden, want ik heb gewoon nog geen goeie items kunnen vinden.
Maar nog ff iets voor de duidelijkheid. Ik ben van die blauwgroene (cyaan) items tegengekomen, kwam ik ook al pre-searing al tegen. Zijn dat die greenies? Want die paarse items zijn per definitie beter.

Heb gisteren trouwens een riante 100g verdient met het doorverkopen van silver dye
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Oud 30-01-2006, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Nijpjes schreef op 30-01-2006 @ 10:54 :
Welk een overvloedige raad
Ik was dr inmiddels ook achter dat het voor mij nog geen zin heeft om de items die ik vind proberen te traden, want ik heb gewoon nog geen goeie items kunnen vinden.
Maar nog ff iets voor de duidelijkheid. Ik ben van die blauwgroene (cyaan) items tegengekomen, kwam ik ook al pre-searing al tegen. Zijn dat die greenies? Want die paarse items zijn per definitie beter.

Heb gisteren trouwens een riante 100g verdient met het doorverkopen van silver dye
Je hebt lichtblauwe items. Dit zijn gewoon standaard unidentified items. Je hebt paarse items, die zijn al ietsje beter dan de lichtblauwe. Je hebt goude items, al stukken beter dan de paarse. Gouden max damage items zijn soms nog beter dan groene. En de greenies zijn groen, de naam van die items zijn ook speciaal. Die heb je zeker nog niet gevonden aangezien die rondom ascalon nooit gedropt worden.
De gouden en groene zij vaak goed te verkopen.

Silver Dye is wel meer waard. Kijk wat de dye trader ervoor vraagt als je hem wilt kopen en kijk hoeveel hij ervoor bied als je hem wilt verkopen en ga er dan met je prijs tussen zitten.
Oud 30-01-2006, 14:40
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Het valt me op hoe ontzettend veel quests er zijn. Heb je weer een missie of quest afgerond, zijn dr weer 2 keesjes die hulp nodig hebben. En dan te bedenken dat er iets van 5 (?) werelden zijn zoals Ascalon er een is...

Wat raden jullie aan wat betreft het gebruik van expert salvage kits? Alleen doen bij paarse items en beter?
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Oud 30-01-2006, 15:22
Verwijderd
Je kan salvagen vaak het best pas later gaan gebruiken. En dan gebruiken op alle items die je vind behalve precious items. Maar het duurt nog wel eventjes voordat het salvagen van items echt wat op gaat leveren. Want 1 salvage levert pas geld op als je meer dan 16g aan spullen krijgt (400/25=16).
Oud 30-01-2006, 17:51
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Ik salvage al wel salvagable items met de normale salvage kit. Volgens mij ben ik dan goedkoper uit dan alle craftzooi kopen. Hoewel...zoon salvagekit kost ook weer 40g. En bij de materialtrader is het niet zo duur meestal...
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Oud 31-01-2006, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Nijpjes schreef op 30-01-2006 @ 15:40 :
Het valt me op hoe ontzettend veel quests er zijn.
Lol..
Oud 31-01-2006, 16:28
Verwijderd
Citaat:
hitzor schreef op 31-01-2006 @ 17:25 :
Lol..
Er zijn ook veel quests. Als je het vergelijkt met Fable, KOTOR of menig ander RPG'tje dan heeft GW er veel meer.
Oud 31-01-2006, 16:58
Naz
Naz is offline
Citaat:
Robo schreef op 30-01-2006 @ 09:59 :
Precies. Afhangend van je soort char waarmee je speelt, kan je wel zo goed als alle missies met henchies doen. Maar tis minder gezellig, geen tactieken, minder snel vaak en je zult een paar missies gaan falen omdat die niet met hench te doen zijn.
Je kan elke missie met henchies doen.

En tactieken werken noujuist beter, omdat iedereen het zelfde doel voor ogen heeft als jij, dat wil in publieke groepen nog wel eens afwijken...
__________________
So I cry, I pray and I beg
Oud 31-01-2006, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Naz schreef op 31-01-2006 @ 17:58 :
Je kan elke missie met henchies doen.

En tactieken werken noujuist beter, omdat iedereen het zelfde doel voor ogen heeft als jij, dat wil in publieke groepen nog wel eens afwijken...
Je kan niet alle missies met henchies doen. Aurora glade bijv. Moet je die crystals in die houders plaatsen, doe je dat met henchies blijven ze achter je aan rennen en houd niemand de tegenstander tegen.

Ten tweede kunnen tactieken mislukken, maar wanneer je een team van goede mensen hebt ga jij mij echt niet vertellen dat henchies beter hun werk doen. Tuurlijk beter dan sommige kneusjes, maar niemand zou toch ook verwachten dat de henchies zelfs nog slechter waren dan de allerslechte spelers. Dan zijn ze overbodig namelijk.
Oud 31-01-2006, 19:08
Verwijderd
Inderdaad, zie missie in de dessert waar je die teams uit moet schakelen is ook niet met henchies te doen, aangezien je je op bepaalde groepen moet richten en zo zijn er wel meer missie's. Daar komt bij dat het gewoon minder leuk is met henchies.
Ads door Google
Oud 01-02-2006, 08:39
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Ik vind het momenteel lekkerder om met henchies te spelen dan met andere lui...henchies gaan niet zomaar offline, ze rushen niet supersnel door een missie heen omdat ze m al een keer gedaan hebben. En echt gezellig is het meestal ook niet omdat er gewoon niets gezegd wordt dan "I'm level 14 and I'm 44% of becoming level 15" ofzo...

Wat dan wel weer leuk is is dat ik nederlandsche maat heb gevonden voor wie het spel ook nieuw is en die ongeveer even ver is als ik
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Oud 01-02-2006, 10:55
Naz
Naz is offline
Citaat:
Robo schreef op 31-01-2006 @ 19:35 :
Je kan niet alle missies met henchies doen. Aurora glade bijv. Moet je die crystals in die houders plaatsen, doe je dat met henchies blijven ze achter je aan rennen en houd niemand de tegenstander tegen.
Moet heel eerlijk zeggen dat ik van Ventari's Refuge altijd naar Henge of Denravi loop. Ik heb die missie een stuk of 8 keer gedaan voor mezelf en voor guildies en vindt het maar een irritante missie.

Dus die heb ik nooit geprobeerd, lukt iig 100% zeker met 2 personen en 4 henchies.

Citaat:
Ten tweede kunnen tactieken mislukken, maar wanneer je een team van goede mensen hebt ga jij mij echt niet vertellen dat henchies beter hun werk doen. Tuurlijk beter dan sommige kneusjes, maar niemand zou toch ook verwachten dat de henchies zelfs nog slechter waren dan de allerslechte spelers. Dan zijn ze overbodig namelijk.
Ik heb nooit geclaimed dat henchies beter zijn dan de betere groepen, ze geven echter wel zekerheid, en dat heb je met PUGS niet - als je zelf goed in het spel bent, dna haal je de missie altijd.

Citaat:
Inderdaad, zie missie in de dessert waar je die teams uit moet schakelen is ook niet met henchies te doen, aangezien je je op bepaalde groepen moet richten en zo zijn er wel meer missie's. Daar komt bij dat het gewoon minder leuk is met henchies.
Behalve als je een monk bent, kan je elke desert missie met henchmen doen. Dat dat niet kan is bullshit.
__________________
So I cry, I pray and I beg
Oud 01-02-2006, 16:36
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Ik ben al 2 missies tegengekomen die me met henchies niet lukken. Kan ook aan mij liggen natuurlijk...
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Oud 01-02-2006, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Naz schreef op 01-02-2006 @ 11:55 :
Behalve als je een monk bent, kan je elke desert missie met henchmen doen. Dat dat niet kan is bullshit.
Waarom met een monk wel? Het gaat erom dat die groepen min of meer door elkaar lopen en een henchie zo iemand van een groep aan kan vallen, die niet bij de groep hoort die jij aanvalt. Dan heb je twee groepen die je aanvallen, en dan red je het nietl.
Oud 01-02-2006, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Bossen schreef op 01-02-2006 @ 18:02 :
Waarom met een monk wel? Het gaat erom dat die groepen min of meer door elkaar lopen en een henchie zo iemand van een groep aan kan vallen, die niet bij de groep hoort die jij aanvalt. Dan heb je twee groepen die je aanvallen, en dan red je het nietl.
Je kan er wel langs sneaken telkens hoor. Tis met henchies te doen die missie.
Oud 01-02-2006, 18:26
Naz
Naz is offline
Citaat:
Bossen schreef op 01-02-2006 @ 18:02 :
Waarom met een monk wel? Het gaat erom dat die groepen min of meer door elkaar lopen en een henchie zo iemand van een groep aan kan vallen, die niet bij de groep hoort die jij aanvalt. Dan heb je twee groepen die je aanvallen, en dan red je het nietl.
beter lezen, als een monk kan het niet.

Omdat je met een monk haast niet kan interrupten. Met Ele/Necro/Mesmer/Ranger en Warrior wel.

Kan natuurlijk wel ene secondary class skill meenemen, maar dat gaat al vaak wat lastiger met een monk.

En henchies vallen vrijwel altijd de zelfde target als jij aan, dat je tegen twee groepen vecht heeft te maken met dat jij de pathing van de tegenstanders niet kent, niet met de henchmen.
__________________
So I cry, I pray and I beg
Oud 01-02-2006, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Naz schreef op 01-02-2006 @ 19:26 :
beter lezen, als een monk kan het niet.

Omdat je met een monk haast niet kan interrupten. Met Ele/Necro/Mesmer/Ranger en Warrior wel.

Kan natuurlijk wel ene secondary class skill meenemen, maar dat gaat al vaak wat lastiger met een monk.

En henchies vallen vrijwel altijd de zelfde target als jij aan, dat je tegen twee groepen vecht heeft te maken met dat jij de pathing van de tegenstanders niet kent, niet met de henchmen.
Ik zei in mijn post dat die dessert missie niet met henchies te doen is, dan zeg jij behalve met een monk. Maargoed ik snap wel wat je bedoelt, maar begreep het meer als: Behalve als je een monk bent, dan kan je alle dessert missies met henchies doen.

Maar goed het zal allemaal wel, ik heb alle missie's gewoon met echte spelers gedaan, zoals het bedoeld is.
Oud 01-02-2006, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Bossen schreef op 01-02-2006 @ 19:52 :
Maar goed het zal allemaal wel, ik heb alle missie's gewoon met echte spelers gedaan, zoals het bedoeld is.
En ik denk dat dat wel een mooie afsluiter van de discussie is. Maar goed, ik ben geen FB hierro, dus voel je vooral niet aangesproken .
Oud 01-02-2006, 19:30
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Robo schreef op 29-01-2006 @ 12:35 :
Mja, WoW heeft wel meer instances enzo dan GW. Maar goed, dat mag ook wel als je voor die game 2x zoveel betaald als voor GW.

En ik hoor vaak dat bij WoW mensen hun char verkloten door verkeerde skills en dat soort dingen. Bij GW heb je dat veel minder. Je hebt alleen mensen die niet emt hun skills en combo's om kunnen gaan.
Eehm, char verkloten bij WoW?
Dan grind je FF 10 minuten om het gold bij elkaar te krijgen en respec je de hele shitzooi...
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 01-02-2006, 20:19
Naz
Naz is offline
Citaat:
Bossen schreef op 01-02-2006 @ 19:52 :
Maar goed het zal allemaal wel, ik heb alle missie's gewoon met echte spelers gedaan, zoals het bedoeld is.
Nougoed... bedoelt... ze zouden er geen henchies geplaatst hebben als dat de volledige bedoeling was natuurlijk.

Ik heb de missies op me eerste 3 characters ook gewoon met mensen gedaan hoor, daar niet van, lekker 3 dagen uittrekken om een goede party te vinden die wel luisterd, fun fun.

En dat komt trouwens ook weer terug bij Thunderhead Keep, zelfde principe.

Kheb er nu gewoon weg de tijd niet meer voor om een goede party er voor te zoeken, behalve als me guild tijd heeft neem ik gewoon lekker henchies mee.
__________________
So I cry, I pray and I beg
Oud 01-02-2006, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Naz schreef op 01-02-2006 @ 21:19 :
Nougoed... bedoelt... ze zouden er geen henchies geplaatst hebben als dat de volledige bedoeling was natuurlijk.

Ik heb de missies op me eerste 3 characters ook gewoon met mensen gedaan hoor, daar niet van, lekker 3 dagen uittrekken om een goede party te vinden die wel luisterd, fun fun.

En dat komt trouwens ook weer terug bij Thunderhead Keep, zelfde principe.

Kheb er nu gewoon weg de tijd niet meer voor om een goede party er voor te zoeken, behalve als me guild tijd heeft neem ik gewoon lekker henchies mee.
Ja dat is ook wel weer waar,en het is inderdaad wel klote als je party niet luistert, op het begin niet veel gehad maar vooral in de latere missie's kwam dit nogal eens voor, erg vervelend dat zeker, maar ik blijf het leuker vinden dan met henchies.
Oud 06-02-2006, 12:54
Verwijderd
Hey.

Ik ben gestopt met World of Warcraft en ik zat eraan te denken om eens dit spel te proberen. Ik heb al gekeken op de site en wat gelezen. Nu viel me op dat het er veel leuker uitziet dat die cartoon-stijl van WoW. Maar ik was afgehaakt op WoW omdat ik gewoon geen zin heb om hele avonden te moeten spelen omdat je anders niet verder kan met PvE of PvP. Ik vroeg me af hoe dat zit met Guild Wars. Is het ook met dit spel zo, in endgame, dat je echt een avond aan één quests zit? Of is het meer casual achtig. Of kan ik beter dit hele spel achterwege laten als ik zoiets zoek? Het is ziet er in ieder geval leuk uit.
Oud 06-02-2006, 16:09
Naz
Naz is offline
Het aller hoogste PvE is toch al gouw 1 uur minstens. Maar je hebt ook gebieden waar je 6 uur over doet om het helemaal te completen... maarja, dat doen lang niet iedereen.

Als je op een avond een uur de tijd hebt kan je echt verder komen in het verhaal, zo lang duurt een missie ongeveer. Maar je kan ook questen, die duren van 10 minuten tot ook een uur/2 uur.
__________________
So I cry, I pray and I beg
Oud 06-02-2006, 16:13
Verwijderd
Ah beter.
Hm. Ik zal er eens over nadenken. Hoewel ik Black & White II ook nog wil spelen. En dan komt Oblivion al aardig in zich qua release. Dus of ik tijd heb voor Guild Wars.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Guild wars ?
Boeitjouwwat
11 10-11-2012 11:22
Games [PC] Guildwars 2
Sherlock
121 25-08-2012 15:51
De Kantine De WWWWW: De Wij Willen Woestaansaaielijke Wezens-Wijven #926
Verwijderd
500 24-03-2010 09:47
De Kantine Saaie biertjes drinken in Kandinsky #922
Verwijderd
500 20-03-2010 21:17
Games Guild Wars #3
Verwijderd
311 26-07-2008 23:14
Games Welk spel speel jij momenteel / welk spel heb jij als laatst uitgespeeld?
Menahem
479 19-10-2007 15:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.