Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2006, 12:58
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Nog meer WoW!

Sites:
http://www.wow-europe.com
http://www.worldofwarcraft.com

Reference:
http://www.thottbot.com
http://wow.allakhazam.com

Profiles:
http://www.ctprofiles.net
http://wow.allakhazam.com

Add-ons:
www.curse-gaming.com
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*

Laatst gewijzigd op 06-06-2006 om 13:49.
Advertentie
Oud 06-06-2006, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Dat verhaal dat paladins geen damage doen is compleet onzin. Helaas houden mensen dat, zonder de feiten te checken, ook nog eens in stand.
Dat is het dus niet, alleen paladin dps is grotendeels gebasseerd op procs. Een fireball/execute/aimed shot/whateverthefuck niet en die hit/crit voor een stuk meer dan een soc crit.

Het gaat erom dat dps van hunters/casters/rogues in de long run vele malen groter is. Paladins zijn zoals paperz al zegt goede support classes, voor zowel instances als in pvp.


En nogmaals, voor het nieuwe topic:


http://files.filefront.com/ZalPalaP...;/fileinfo.html
Oud 06-06-2006, 13:24
Verwijderd
Ik zeg niet dat paladins geen damage kunnen doen, maar ja, ze zijn na druids wel de laagste DPS class (tenminste, als je spect voor DPS). Ik vind het zelf vrij frustrerend in AV om voortdurend als paladin zelf de hele tijd paladins te moeten healen die denken dat ze helden zijn met hun 1337 DPS wapens. Ook in PvP kun je beter voor de dikke +healing gaan.
Oud 06-06-2006, 13:27
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
de bg healers die palladins zijn en echt healen zorgen voor meer succes dan dps-a-dins
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 06-06-2006, 13:28
Verwijderd
Yep, ik krijg in AV ook telkens van die whispers "thx for healing", "nice healing" etc.
Oud 06-06-2006, 13:36
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
is heerlijk ben je vrolijk alles aan het multishotted wort je gejumped door een rogue omdat je flare net over was(slimme rogue) hammer of justice, healtje en ik kon weer vrolijk verder
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 06-06-2006, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-06-2006 @ 14:24 :
Ook in PvP kun je beter voor de dikke +healing gaan.
Sowieso niet in world pvp, wat het meest belangrijk is voor mij. En in AB (wat ik het meest gebruik voor honor) word ik regelmatig ingezet als defender. Dan doe ik liever wat meer dmg ipv extra healing van de 1/2 heals die ik ertussen kan proppen.

Bovendien is avenger ook voorzien van +dmg/healing (ware het niet in de mate van judgement), naast een redelijke burst van armor/agility, wat me ook heel goed in staat stelt om het langer vol te houden.

Enige nadeel is het gebrek aan resistance.
Oud 06-06-2006, 14:36
Verwijderd
tis ook weer een hype om geinvite te worden tot raids met gold spammers

2 keer brd gedaan nu in een group met alleen maar 60's ben zelf lvl 57 barman shanker wilt niet zo graag droppen though
wel

http://thottbot.com/?i=53269

geloot en http://thottbot.com/?i=11545

verder
engineering patterns en recipe greater stoneshield potion en nog blauwe boe plate boots ;p


ohja ik ging op weg naar brd in badlands nog even naar die draakjes toe omdat ik zo'n elite wou killen ik kill zon klein draakje en er dropte dark whelpling; http://thottbot.com/?i=39754
Oud 06-06-2006, 14:47
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Reverend schreef op 06-06-2006 @ 14:59 :
Sowieso niet in world pvp, wat het meest belangrijk is voor mij. En in AB (wat ik het meest gebruik voor honor) word ik regelmatig ingezet als defender. Dan doe ik liever wat meer dmg ipv extra healing van de 1/2 heals die ik ertussen kan proppen.

Bovendien is avenger ook voorzien van +dmg/healing (ware het niet in de mate van judgement), naast een redelijke burst van armor/agility, wat me ook heel goed in staat stelt om het langer vol te houden.

Enige nadeel is het gebrek aan resistance.
meeste hebben alleen geen avenger he

lightforge stat niet echt bekend als geweldige set
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 06-06-2006, 15:24
Verwijderd
Soulforge is helemaal zo slecht niet, hoewel dat uiteraard niet in de buurt komt van avenger, nee.
Oud 06-06-2006, 15:49
Verwijderd
Judgement gebruik ik ook niet. In mijn PvP set heb ik ongeveer +500 healing, waarvan 2 Lawbringer items en wat leather/mail items. In mijn PvE set heb ik over de +600 healing. Maar ik geef toe dat in AB/WSG damage wel een stuk belangrijker is dan in AV.
Oud 06-06-2006, 16:15
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
catweazle schreef op 06-06-2006 @ 15:36 :
tis ook weer een hype om geinvite te worden tot raids met gold spammers

2 keer brd gedaan nu in een group met alleen maar 60's ben zelf lvl 57 barman shanker wilt niet zo graag droppen though
wel

http://thottbot.com/?i=53269

geloot en http://thottbot.com/?i=11545

verder
engineering patterns en recipe greater stoneshield potion en nog blauwe boe plate boots ;p


ohja ik ging op weg naar brd in badlands nog even naar die draakjes toe omdat ik zo'n elite wou killen ik kill zon klein draakje en er dropte dark whelpling; http://thottbot.com/?i=39754
Opzich die ring is wel leuk, ikzelf ben echter nog steeds opzoek naar een naglering , http://www.thottbot.com/?i=5297 . Die dropt van Argelmach daar dacht ik .

BTW volgens mij brengt die dark whelpling nog best een aardige duit op trouwens .

Laatst nog gehoord dat daar een shammy Force of will http://www.thottbot.com/?s=Force+of+will heeft geninja-d van een warrior .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 06-06-2006, 16:22
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Paperz schreef op 06-06-2006 @ 13:58 :
De meeste mensen doen dat niet, maar de meeste mensen weten wel dat ze veel effectiever support class zijn... net als Shamans die melee gaan...
Hij is ook lekker aan het healen als dat nodig is, maar in MC hebben we echt geen 15 healers nodig. Als hij dan rond wil gaan meppen met z'n Sulfuras, prima, hij heeft er ook moeite voor gedaan.

Citaat:
Reverend schreef op 06-06-2006 @ 14:07 :
Dat is het dus niet, alleen paladin dps is grotendeels gebasseerd op procs. Een fireball/execute/aimed shot/whateverthefuck niet en die hit/crit voor een stuk meer dan een soc crit.

Het gaat erom dat dps van hunters/casters/rogues in de long run vele malen groter is.
Nee, dat is geen vele malen groter, dat is een paar procent verschil. Paar procenten die overbrugd kunnen worden met gear. Kwestie dus van voor de juiste gear zorgen. Wow is geen stereotype spel waar je als class maar 1 enkele rol hebt (gelukkig, daar heb ik wel genoeg van gezien in DAoC). Blizzard heeft als opzet dat elke class in princiepe ook flink kan DPSen (fury warrior staan net zo goed met gemak bovenin, en dat terwijl hun standaard rol ook geen DPS is). Een paladin kan prima mee komen mits voor damage gespecced en gegeared te zijn.

Citaat:
Alpha_Omega schreef op 06-06-2006 @ 14:27 :
de bg healers die palladins zijn en echt healen zorgen voor meer succes dan dps-a-dins
Joh. Ik ben zelf een holy priest, ik weet ook wel wat het nut van healing is in PvP. Maar het is gewoon onzin dat class X te lage damage doet. Holy priests kunnen ook flink hoog komen met veel +damage gear. Smite scaled juist heel goed met +damage. Het ging hier niet om wat het nuttigst is, het gaat erom dat het onzin is dat een paladin geen damage kan doen.
Oud 06-06-2006, 16:35
Verwijderd
Citaat:
skeleton schreef op 06-06-2006 @ 17:15 :
Opzich die ring is wel leuk, ikzelf ben echter nog steeds opzoek naar een naglering , http://www.thottbot.com/?i=5297 . Die dropt van Argelmach daar dacht ik .

BTW volgens mij brengt die dark whelpling nog best een aardige duit op trouwens .

Laatst nog gehoord dat daar een shammy Force of will http://www.thottbot.com/?s=Force+of+will heeft geninja-d van een warrior .
naglering dropte ook bij ons maar warrior wou em
Oud 06-06-2006, 17:28
Verwijderd
Er zijn mensen die dit wel dagelijks spelen. Maar dan ook echt de hele dag en niks anders meer doen.
Helaas ken ik een paar mensen die nu niet meer sporten of andere dingen doen die ze wel eerst deden.

Zielig.
Oud 06-06-2006, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 06-06-2006 @ 17:22 :
Hij is ook lekker aan het healen als dat nodig is, maar in MC hebben we echt geen 15 healers nodig. Als hij dan rond wil gaan meppen met z'n Sulfuras, prima, hij heeft er ook moeite voor gedaan.



Nee, dat is geen vele malen groter, dat is een paar procent verschil. Paar procenten die overbrugd kunnen worden met gear. Kwestie dus van voor de juiste gear zorgen. Wow is geen stereotype spel waar je als class maar 1 enkele rol hebt (gelukkig, daar heb ik wel genoeg van gezien in DAoC). Blizzard heeft als opzet dat elke class in princiepe ook flink kan DPSen (fury warrior staan net zo goed met gemak bovenin, en dat terwijl hun standaard rol ook geen DPS is). Een paladin kan prima mee komen mits voor damage gespecced en gegeared te zijn.


.
Ik weet niet hoe het in jouw guild gaat, maar als ik full out dps ga met avenger en ashkandi gear etc. (in bwl, mc doen we niet meer) dan kom ik toch nog in de verste verte niet in de buurt van dps classes :?

En ik ben wel noob, maar niet zo noob dat ik geen laladin kan spelen.
Oud 06-06-2006, 18:04
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 06-06-2006 @ 18:28 :
Er zijn mensen die dit wel dagelijks spelen. Maar dan ook echt de hele dag en niks anders meer doen.
Helaas ken ik een paar mensen die nu niet meer sporten of andere dingen doen die ze wel eerst deden.

Zielig.
ok
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Oud 06-06-2006, 18:17
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 06-06-2006 @ 18:28 :
Er zijn mensen die dit wel dagelijks spelen. Maar dan ook echt de hele dag en niks anders meer doen.
Helaas ken ik een paar mensen die nu niet meer sporten of andere dingen doen die ze wel eerst deden.

Zielig.
blij dat ik nog een leven heb dan
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Ads door Google
Oud 06-06-2006, 18:50
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
catweazle schreef op 06-06-2006 @ 17:35 :
naglering dropte ook bij ons maar warrior wou em
Hmja het is dan ook meer kinda of a warrior ring .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 06-06-2006, 18:52
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 06-06-2006 @ 18:28 :
Er zijn mensen die dit wel dagelijks spelen. Maar dan ook echt de hele dag en niks anders meer doen.
Helaas ken ik een paar mensen die nu niet meer sporten of andere dingen doen die ze wel eerst deden.

Zielig.
Errr... lal bekend fenomeen alleen bij sommige van m'n matties word dan over het algemeen gerefereerd naar "vriendin" of "plak" ipv een computerspel, imagine that .

Ikzelf ga overigens nog altijd graag uit met buddies of ergens naartoe of bijv BBQ-en met dit goeje weer, dus gelukkig nergens last van .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 06-06-2006, 20:12
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
skeleton schreef op 06-06-2006 @ 19:52 :
Errr... lal bekend fenomeen alleen bij sommige van m'n matties word dan over het algemeen gerefereerd naar "vriendin" of "plak" ipv een computerspel, imagine that .

Ikzelf ga overigens nog altijd graag uit met buddies of ergens naartoe of bijv BBQ-en met dit goeje weer, dus gelukkig nergens last van .
Ja, als het met een vriendin te maken heeft dan zijn het ineens "andere prioriteiten" maar een computerspel is dan ineens zielig
Nu ik er over nadenk kan ik mezelf in het vriendin verhaal soms nog wel indenken

Alhoewel ik zodra ik een vriendin krijg die me volledig verbied te gamen, bassen (band verband) of andere sociale en/of hobby activiteiten er op na te houden ze ook meteen iets te horen krijgt in de vorm van "don't let the door hit you on your way out"
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 06-06-2006, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 06-06-2006 @ 17:22 :
Nee, dat is geen vele malen groter, dat is een paar procent verschil. Paar procenten die overbrugd kunnen worden met gear. Kwestie dus van voor de juiste gear zorgen. Wow is geen stereotype spel waar je als class maar 1 enkele rol hebt (gelukkig, daar heb ik wel genoeg van gezien in DAoC). Blizzard heeft als opzet dat elke class in princiepe ook flink kan DPSen (fury warrior staan net zo goed met gemak bovenin, en dat terwijl hun standaard rol ook geen DPS is). Een paladin kan prima mee komen mits voor damage gespecced en gegeared te zijn.
Nou ja, 'een paar procent' is wel een understatement. In blues doet een paladin ongeveer 70% van de damage van een rogue. Paladins zijn wel afhankelijker van gear dan rogues, dus dat is wel tot 80-90% te krijgen met veel pijn en moeite, maar echt een match voor de dps classes is de paladin niet, tenminste niet in raid instances.
Oud 07-06-2006, 01:39
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Ik voel me een fcking god in mn nieuwe guild.

Mensen maken plaats in raids voor me. Ik ben nog een trial member maar ik word nu al gevraagd om classleader te worden
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Oud 07-06-2006, 11:18
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
tss, ik wil ook in een toffe leuke guild zitten, maar dat lijkt steeds vervelend tegen te vallen
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 07-06-2006, 11:47
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 06-06-2006 @ 18:28 :
Er zijn mensen die dit wel dagelijks spelen. Maar dan ook echt de hele dag en niks anders meer doen.
Helaas ken ik een paar mensen die nu niet meer sporten of andere dingen doen die ze wel eerst deden.

Zielig.
Waarom is het beter om tijd te besteden aan het een dan aan het ander?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Advertentie
Oud 07-06-2006, 11:57
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 07-06-2006 @ 12:47 :
Waarom is het beter om tijd te besteden aan het een dan aan het ander?
Sporten, rondhangen etc. is gezonder dan achter een klein schermpje zitten de hele dag

Ik hen ook geen tijd om te spelen
Oud 07-06-2006, 13:40
Verwijderd
Citaat:
dead person schreef op 07-06-2006 @ 12:18 :
tss, ik wil ook in een toffe leuke guild zitten, maar dat lijkt steeds vervelend tegen te vallen

ik zit al een hele tijd in een super end game guild enz niet al te serieus maar we doen wel mc,zg,bwl enz nmet succes
Oud 07-06-2006, 13:52
Verwijderd
Nieuwe site van onze guild btw:

http://sotg.sauft.org/viewnews.php

Wel cool, als je refreshed verschijnt er nieuwe art van onze members bovenaan
Oud 07-06-2006, 14:39
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
<*)_>< schreef op 07-06-2006 @ 02:39 :
Ik voel me een fcking god in mn nieuwe guild.

Mensen maken plaats in raids voor me. Ik ben nog een trial member maar ik word nu al gevraagd om classleader te worden
Welke guild zit je nu?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 07-06-2006, 15:12
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 07-06-2006 @ 12:57 :
Sporten, rondhangen etc. is gezonder dan achter een klein schermpje zitten de hele dag

Ik hen ook geen tijd om te spelen
Gezonder ja, maakt dat het ook beter?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 07-06-2006, 15:28
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
grl schreef op 07-06-2006 @ 15:39 :
Welke guild zit je nu?
Horde Unity
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Oud 07-06-2006, 16:56
Verwijderd
Meh, ik zou graag meer fitnessen, maar in je eentje is het zo saai. Ging eerst altijd 2 keer per week met iemand, maar die is zo druk met z'n studie.

Anyhoe, we waren gistren voor de gein met een 13 man raidgroep op zoek gegaan naar de Eye of Shadow voor de priests in onze guild. Best wel leuk met zoveel man heh, lekker snel.

Alleen duurde het wel tijden voordat ze vielen, in ongeveer 4 uur 2 eye's gevonden. En ik heb er ook een gekregen \o/
Oud 07-06-2006, 18:56
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
2e lustrum van het world of warcraft topic
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 07-06-2006, 21:46
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Vis, kun je een Unity invite ritselen voor me misschien?
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 08-06-2006, 09:46
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ik weet niet of jullie het aan het chatlog kunnen zien maar:
ik iwlde passen aangezien ik nooit zin had de quest af te maken tot er iemand me zei toch te rollen over de (noob) heen...
en nu zit ik ermee
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 08-06-2006, 11:06
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Ymir schreef op 07-06-2006 @ 22:46 :
Vis, kun je een Unity invite ritselen voor me misschien?
tuurlijk
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Ads door Google
Oud 08-06-2006, 11:48
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 07-06-2006 @ 16:12 :
Gezonder ja, maakt dat het ook beter?
Ja.
Oud 08-06-2006, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 07-06-2006 @ 14:52 :
Nieuwe site van onze guild btw:

http://sotg.sauft.org/viewnews.php

Wel cool, als je refreshed verschijnt er nieuwe art van onze members bovenaan

bitches zijn jullie ook he kom we bestaan 1 jaar laten we thrall ff om 3 uur snachts killen
reverend wat is je ign op al'akir miss kom ik je nog is tegen
Oud 08-06-2006, 12:41
Verwijderd
Greedo
Oud 08-06-2006, 13:06
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
<*)_>< schreef op 08-06-2006 @ 12:06 :
tuurlijk
Ze willen me vast wel als ik een stone guard ofzo ben, ga ik dat wel even halen
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 08-06-2006, 17:21
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
rank6=ez

zelfs met onze 3 uur que's
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 08-06-2006, 18:29
Verwijderd
ding 58
Oud 08-06-2006, 18:30
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
gtz
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 08-06-2006, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 08-06-2006 @ 18:21 :
rank6=ez

zelfs met onze 3 uur que's
Het honour systeem is vooral relatief, dus als de queues 10 minuten zijn wordt het echt niet opeens veel makkelijker rank 6 te halen.
Oud 08-06-2006, 21:59
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
'nee maar als je 15min moet wachten of 3uur heb je meer kans ene bg te kunnen doen in de tijd die je hebt
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 08-06-2006, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 08-06-2006 @ 22:59 :
'nee maar als je 15min moet wachten of 3uur heb je meer kans ene bg te kunnen doen in de tijd die je hebt
Maar dat geldt voor iedereen, dus maakt voor de relatieve factor niets uit.
Oud 08-06-2006, 22:20
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
/sigh

heb je een telefoon dan zeg ik wel wat ik bedoelt

als je zoals mij altijd bg que in instances krijgt helpt het kortere que's te hebben meer kans niks aan het doen te zijn.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 08-06-2006, 22:25
Verwijderd
Ja maar dat geldt net zo goed voor anderen als voor jou.
Oud 08-06-2006, 23:07
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
je geeft niet op he?

stone guard neemt oziezo tijd in ja.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 08-06-2006, 23:12
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
catweazle schreef op 08-06-2006 @ 19:29 :
ding 58
Gz .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Final Fantasy!!! <<<<
Verwijderd
17 07-02-2011 09:45
Games World of Warcraft deel 20
Alpha_Omega
500 24-10-2008 09:13
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
De Kantine Weerwolfspel #42 deel 2
Yoshimare
500 15-12-2007 15:35
De Kantine Schokkende bekentenissen #2
Bongalientje
500 08-08-2007 00:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24.