Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2006, 16:03
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 15-09-2006 @ 11:49 :
Um nee.
Toch wel. Voor een priest bijvoorbeeld, met 30% mana regen van spirit tijdens casten (toch?), is 8 mana/5 sec gelijk aan 54 spirit. En dat laatste heeft een veel hogere item value. Aan spirit heb je alleen wat als je veel tijd doorbrengt met niet casten en als je dat doet tijdens het raiden doe je iets grondig fout. Immers, hoe minder je cast, hoe minder je healing scalet met +healing gear. Dat veel priests dit niet doorhebben verklaart ook waarom ik doorgaans met gemak dubbele healing haal tijdens de meeste raid bosses (als paladin). Healing rotation is leuk en aardig, maar hoe beter je +healing is, hoe minder voordelig het wordt het te gebruiken.

Hoewel ik hoorde dat er binnenkort een nerf aan zit te komen van lage level spells voor +healing, dus dan wordt het misschien toch weer aantrekkelijk te gaan voor healing rotation. Maar hoe het nu is, is het beste gewoon om lage level flash heals te spammen. Punt.

Laatst gewijzigd op 15-09-2006 om 16:06.
Advertentie
Oud 15-09-2006, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 15-09-2006 @ 13:57 :
Spirit zorgt voor snellere mana/health regen wat minder downtime inhoudt? Ik kan nu al all-out gaan en pas even pauze moeten houden na 10+ mobs, met iets meer spirit kan ik nog langer doorgaan.
Op zoek gaan naar spirit is een slecht idee ja (In ieder geval voor mij) maar als het toch al bij Agi/Sta gear in zit is dat een fijne bonus, want ja ik heb het nodig voor minder downtime.
Maar wie zoekt zijn gear speciaal uit voor solo grinden? Wat een verspilling van bank space.
Oud 15-09-2006, 16:12
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-09-2006 @ 17:05 :
Maar wie zoekt zijn gear speciaal uit voor solo grinden? Wat een verspilling van bank space.
Ik zoek het dan ook niet speciaal uit, het is gewoon een leuke bonus.
Vooral aangezien ik nog nooit een Dire Maul run heb gezien op onze server, nooit iemand in items uit DM zie lopen enzovoort enzovoort
Ik zal nog wel veel solo'en (Goldfarmen voor epic mount bijvoorbeeld) dus is wat minder downtime altijd fijn.
Ik merk wel dat met iets meer spirit ik nooit meer op m'n mana hoef te letten bij solo-grind, want nu kan ik al aardig zorgeloos doorpewen
Al met al (Gemak van verkrijgen, stats, idee van een "set" hebben) is BS toch wel aardig puik voor me
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 15-09-2006, 17:24
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
nu moet ik zeggen dat ik het "niemand doet dm" gemist te hebben, en bs is idd niet crap. maar dm gear is veel beter.
nu is als hunter een mage aanspreken 1g geven vor water en brood(boar/bear) nog sneller ofc

edit: omg@teveel spelfouten
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades

Laatst gewijzigd op 15-09-2006 om 17:52.
Oud 15-09-2006, 17:26
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Sweet nectar heb ik genoeg aan, met 10 stuks kan ik een week van mijn normale playtime doen zonder moeite (instances niet meegeteld). Is iets goedkoper ;p
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 15-09-2006, 17:52
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
waar mijn pet houdt geen aggro meer... dus ik nuke alles maar aan gort. dan is magewater wel handiger
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 15-09-2006, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 15-09-2006 @ 17:12 :
Ik zoek het dan ook niet speciaal uit, het is gewoon een leuke bonus.
Vooral aangezien ik nog nooit een Dire Maul run heb gezien op onze server, nooit iemand in items uit DM zie lopen enzovoort enzovoort
Ik zal nog wel veel solo'en (Goldfarmen voor epic mount bijvoorbeeld) dus is wat minder downtime altijd fijn.
Ik merk wel dat met iets meer spirit ik nooit meer op m'n mana hoef te letten bij solo-grind, want nu kan ik al aardig zorgeloos doorpewen
Al met al (Gemak van verkrijgen, stats, idee van een "set" hebben) is BS toch wel aardig puik voor me
Ach, sets zijn overrated. Ik zit al eeuwen MC te farmen en in BWL zijn we bij Nef, en ik heb 1 stuk tier 2 en 2 stuks tier 1. Maar ja, paladins hebben dan ook wel zo'n beetje de meest waardeloze tier 1 en 2 sets.
Oud 15-09-2006, 18:22
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
2 is best lekker imo. 1 is njah. "epix lol"

ik heb nog steeds 2delen pvp set. verbeter dat maar eens +26agi 2% crit op chest <3
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 15-09-2006, 18:24
Verwijderd
Ik volg je weer eens niet.
Oud 15-09-2006, 18:28
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ik moet echt beter gaan uitleggen oke 2e poging

tier2 van palladins is redelijk oke voor zover ik palladins ken. tier1 is epic. das alles.

ik gebruik zelf ook nog 2 delen van de pvp set. +20agility setbonus is erg lekker. versla 25agility en 2% crit op chest maar eens niks mis met blue's

beter?
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 15-09-2006, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 15-09-2006 @ 19:28 :
ik moet echt beter gaan uitleggen oke 2e poging

tier2 van palladins is redelijk oke voor zover ik palladins ken. tier1 is epic. das alles.

ik gebruik zelf ook nog 2 delen van de pvp set. +20agility setbonus is erg lekker. versla 25agility en 2% crit op chest maar eens niks mis met blue's

beter?
Interpunctie kan beter, maar ik snap je in ieder geval. Paladin Tier 2 is een prima set voor PvP (en daar lijkt het ook voornamelijk voor bedoeld), maar voor PvE is het vergelijkbaar met, of zelfs slechter dan, full blues uit 5 man instances. Judgement heeft veel strength en spell damage, waar je in raids niet aan hebt, en wat spirit waar je ook niets aan hebt, en verder te hoge stamina en intellect. Ik had dus ook al ruimschoots betere PvE gear dan full tier 2 voor ik in BWL gestapt was.
Oud 15-09-2006, 18:41
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 15-09-2006 @ 19:28 :
tier2 van palladins is redelijk oke voor zover ik palladins ken.
aha.

en peacekeeper? daar hoor ik wel goede dingen over dus hoe denk je daarover?
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 15-09-2006, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-09-2006 @ 17:03 :
Toch wel. Voor een priest bijvoorbeeld, met 30% mana regen van spirit tijdens casten (toch?), is 8 mana/5 sec gelijk aan 54 spirit. En dat laatste heeft een veel hogere item value. Aan spirit heb je alleen wat als je veel tijd doorbrengt met niet casten en als je dat doet tijdens het raiden doe je iets grondig fout. Immers, hoe minder je cast, hoe minder je healing scalet met +healing gear. Dat veel priests dit niet doorhebben verklaart ook waarom ik doorgaans met gemak dubbele healing haal tijdens de meeste raid bosses (als paladin). Healing rotation is leuk en aardig, maar hoe beter je +healing is, hoe minder voordelig het wordt het te gebruiken.

Toch is het voor priests zeer handig om veel spirit te hebben in verband met de Talent die 25% van je spirit omzet in +heal. Sure, als ik enchant of moet kiezen tussen items ga ik voor de +heal, maar dit betekent zeker niet dat spirit nutteloos is voor priests.
Oud 15-09-2006, 18:43
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-09-2006 @ 18:53 :
Ach, sets zijn overrated. Ik zit al eeuwen MC te farmen en in BWL zijn we bij Nef, en ik heb 1 stuk tier 2 en 2 stuks tier 1. Maar ja, paladins hebben dan ook wel zo'n beetje de meest waardeloze tier 1 en 2 sets.
Een set is ook meer voor de "leuk" dan voor die +8 resist all
Na BS zie ik wel wat ik doe, gewoon puur upgrades waarschijnlijk ipv sets.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 15-09-2006, 19:08
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
anders ga je voor rank 8? dat is niet super veel gamen en een zwaar goede combo(legs/chest)
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 15-09-2006, 19:45
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ik vond senior sergeant al teleurstellend veel werk (Barslechte random groups w00t), dus rank 8 wordt ook aardig lastig.
Gewoon een paar keer ZG meelopen, kijken wat men mijn kant op wil schuiven, en verder zie ik nog wel.
Waarschijnlijk kan ik zodra ik de attunement heb gedaan vaak mee in MC, dus misschien paar stuks GS ofzo erbij.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 15-09-2006, 20:07
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Rank 8 is nu goed te doen op onze server Ymir. Ik heb laatst even een weekendje AB gedaan... geen enkel potje verloren en voornamelijk 4vs1 base, soms zelfs 5vs0.
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Oud 15-09-2006, 21:03
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Zal volgende week eens kijken dan.
Heb nog maar 2 potjes AB gedaan sinds ik speel, vond het niet zo boeiend. Maarja, als het EZ honour is ben ik wel game ;p
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 15-09-2006, 23:47
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Net MC gedaan, ragnaros down..
Slechte loot daarintegen, veel voor Rogue maar voor de rest viel het tegen
Oud 16-09-2006, 07:55
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Ymir schreef op 15-09-2006 @ 19:43 :
Een set is ook meer voor de "leuk" dan voor die +8 resist all
Na BS zie ik wel wat ik doe, gewoon puur upgrades waarschijnlijk ipv sets.
Een set is niet alleen tier 0, er zijn ook andere met hele nuttige setbonusses. Upgrades (tier 0.5) zuigt haaard, kost veel geld en je krijgt crappy epics. Hogere tiers hebben ook standaard wat resistence, die je later erg hard nodig hebt. Een set is totaal niet voor de leuk, maar vooral erg hard nodig
__________________
Derp
Oud 16-09-2006, 07:59
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
die zg "set" met shoulders en belt is wel lekker. +hit wat mana regen goede agi op shouders en 20 attack power als setonus
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 16-09-2006, 10:16
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Morridin schreef op 15-09-2006 @ 19:42 :
Toch is het voor priests zeer handig om veel spirit te hebben in verband met de Talent die 25% van je spirit omzet in +heal. Sure, als ik enchant of moet kiezen tussen items ga ik voor de +heal, maar dit betekent zeker niet dat spirit nutteloos is voor priests.
En vergeet innervates niet. Priests worden toch nog het meest geinnervate tijdens een raid. Iemand met 400 spirit is een stuk handiger te innervaten dan iemand met 200.

Edit: ik snap dat dit niet interessant lijkt maar bij sommige gevechten zijn innervates van groot belang. Daarnaast heeft het 'maar' een 6 mins cooldown dus wordt het ook regelmatig gebruikt.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-09-2006, 10:30
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
innervate kan je een wipe besparen(dan gaat het meestal toch al fout, maar toch)
het is ook wel fijn als die priest op dat moment dat ook een dancing silver met +spirit enchant pakt voor betere regen
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 16-09-2006, 11:41
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline



Zonder trinkets, met deze spec:

http://www.wowhead.com/?talent=Mtbx0MesZZxtcoeo


New crit record
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-09-2006, 11:43
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 16-09-2006 @ 11:30 :
innervate kan je een wipe besparen(dan gaat het meestal toch al fout, maar toch)
het is ook wel fijn als die priest op dat moment dat ook een dancing silver met +spirit enchant pakt voor betere regen
Niet alleen dat. Bijv twin emps is een gevecht van zo'n 10-15 minuten. De enige mensen die niet OOM gaan in dat gevecht zijn paladins en zelfs paladins komen soms zelfs flink in de buurt. Innervates zijn belangrijk in zo'n gevecht en ik innervate liever iemand die 70% mana terug krijgt dan iemand die 30% terug krijgt en 2 mins later weer OOM is.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-09-2006, 11:57
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ik ben bij huhuran dus dat merk ik zelf wel.
wij gebruiken het nu alleen als "nodig" bij ossirrian chrom soms en vael(maar dat is een inguild geintje )
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 16-09-2006, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 15-09-2006 @ 19:42 :
Toch is het voor priests zeer handig om veel spirit te hebben in verband met de Talent die 25% van je spirit omzet in +heal. Sure, als ik enchant of moet kiezen tussen items ga ik voor de +heal, maar dit betekent zeker niet dat spirit nutteloos is voor priests.
Ik zeg ook niet dat het nutteloos is, maar ten opzichte van mana regen en +healing heeft spirit een veel hogere item value in vergelijking tot wat je ervoor terug krijgt. Zelfs als je innervate beschouwt. Een priest die hogere +healing heeft (alles onder de 800 is slecht voor een BWL farmende priest) kan lage rank flash heals spammen, haalt veel hogere mana efficiency en healt dus gewoon veel meer, al helemaal in lange bossfights. Bovendien hebben veel +healing items al ruim voldoende spirit als 'ballast'.
Oud 16-09-2006, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 15-09-2006 @ 19:41 :
aha.

en peacekeeper? daar hoor ik wel goede dingen over dus hoe denk je daarover?
Peacekeeper gauntlets, legs en boots zijn de beste plate healing items voor tier 3. De boots en gauntlets (met +30 healing ) heb ik dan ook, in plaats van de legs gebruik ik epic leather legs (salamander scale pants).
Oud 16-09-2006, 12:30
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 16-09-2006 @ 12:43 :
Niet alleen dat. Bijv twin emps is een gevecht van zo'n 10-15 minuten. De enige mensen die niet OOM gaan in dat gevecht zijn paladins en zelfs paladins komen soms zelfs flink in de buurt. Innervates zijn belangrijk in zo'n gevecht en ik innervate liever iemand die 70% mana terug krijgt dan iemand die 30% terug krijgt en 2 mins later weer OOM is.
Nou ja, bij paladins kan de mana balk bedrieglijk zijn. Een (slimme) paladin gaat als ie op lage mana komt over op rank 1 FoL, dat is met redelijke gear zo'n 500 healing voor 30 mana gemiddeld. Combineer dat met een beetje mana regen en je kunt dat gemakkelijk oneindig lang volhouden.
Oud 16-09-2006, 12:39
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Morridin schreef op 15-09-2006 @ 19:42 :
Toch is het voor priests zeer handig om veel spirit te hebben in verband met de Talent die 25% van je spirit omzet in +heal. Sure, als ik enchant of moet kiezen tussen items ga ik voor de +heal, maar dit betekent zeker niet dat spirit nutteloos is voor priests.
Yup. Ik heb een 30/21 Holy/disc build, dus inclusief divine spirit. Raid buffed heb ik zo'n 400 spirit, toch weer een extra 100 +healing.
Oud 16-09-2006, 12:43
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-09-2006 @ 13:17 :
Ik zeg ook niet dat het nutteloos is, maar ten opzichte van mana regen en +healing heeft spirit een veel hogere item value in vergelijking tot wat je ervoor terug krijgt. Zelfs als je innervate beschouwt. Een priest die hogere +healing heeft (alles onder de 800 is slecht voor een BWL farmende priest)
Dikke onzin.

http://wow.allakhazam.com/profile.html?672524

600 +healing, 800 is HEEL erg veel.
Oud 16-09-2006, 12:45
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ach ik heb zelf nog steeds < 420 agility dus ik zou ook slacken. ligt er volgens mij aan wat je speelstijl ook is
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 16-09-2006, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 16-09-2006 @ 13:43 :
Dikke onzin.

http://wow.allakhazam.com/profile.html?672524

600 +healing, 800 is HEEL erg veel.
Nou, met bijvoorbeeld een hide of the wild en glove healing enchant heb je al aardig meer dan wat je daar hebt... En je rings zijn ook gaar.
Oud 16-09-2006, 14:14
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 16-09-2006 @ 08:55 :
Een set is niet alleen tier 0, er zijn ook andere met hele nuttige setbonusses. Upgrades (tier 0.5) zuigt haaard, kost veel geld en je krijgt crappy epics. Hogere tiers hebben ook standaard wat resistence, die je later erg hard nodig hebt. Een set is totaal niet voor de leuk, maar vooral erg hard nodig
Ik bedoelde meer dat ik niet set-geil ben
Ik ga niet in full GS rondlopen als ik betere items daardoor laat liggen. BS is gewoon voor de leuk, en het is een prima set imo.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 16-09-2006, 14:24
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Ymir schreef op 16-09-2006 @ 15:14 :
Ik bedoelde meer dat ik niet set-geil ben
Ik ga niet in full GS rondlopen als ik betere items daardoor laat liggen. BS is gewoon voor de leuk, en het is een prima set imo.
amen

hehe ik dacht eerst dat je een set uhm slet was
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 16-09-2006, 17:23
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Blue post over de veranderingen in mounts in patch 1.12.1:

There will be effectively two riding skill levels, apprentice and journeyman. The cost for the riding skill will be significantly higher than it previously was, however this is offset by a drastically lower cost for the actual mount.

For current players with mounts there will be a seamless transition to the new system. You will continue to have your mount; you will continue to be able to use it, etc. What this change does for players who don't yet have a mount or an epic mount is take the emphasis off of the mount itself, and put it on the riding skill. This helps give players access to more variety without requiring a large monetary investment if they, for instance, just want to pick a different coloured horse.

This change was implemented after the latest revision of the patch notes was made available for inclusion into the 1.12.1 patch binary. It will be documented in a future revision however.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Oud 16-09-2006, 17:39
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
hij wordt 100g ofzo.

ik wil mijn 800g terug dan
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 16-09-2006, 17:48
Verwijderd



unbuffed 4 cp 2.1k evi crit <3
Oud 16-09-2006, 18:02
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
<3 100g swift mounts bij elke faction dan -_-
(nooit moeite voor rank 11 gedaan )
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 16-09-2006, 18:32
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 16-09-2006 @ 11:16 :
[B]En vergeet innervates niet. Priests worden toch nog het meest geinnervate tijdens een raid. Iemand met 400 spirit is een stuk handiger te innervaten dan iemand met 200.
Helemaal top if het als 2 druids tegelijk innervaten (we doen MC, begonnen aan BWl, maar hebben in MC over het algemeneen het Innervate priorities nodig) wat ik dus een keer had, of zelfs 3 keer. Gaat sneller vol dan je kunt casten
Oud 17-09-2006, 09:18
Verwijderd
dus als ik het goed begrijp kost de riding skill laten we zeggen 700g en de epic mount 100
Oud 17-09-2006, 10:00
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
catweazle schreef op 17-09-2006 @ 10:18 :
dus als ik het goed begrijp kost de riding skill laten we zeggen 700g en de epic mount 100
mount: 100g
training: 1000g

volgens mij
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 17-09-2006, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 17-09-2006 @ 11:00 :
mount: 100g
training: 1000g

volgens mij
:"(
Oud 17-09-2006, 13:44
Verwijderd
dan heb ik straks allemaal verschillende wolfs
Oud 17-09-2006, 15:46
Verwijderd
nog wat leuks in duel en bg

Oud 17-09-2006, 18:55
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 17-09-2006 @ 11:00 :
mount: 100g
training: 1000g

volgens mij
Haha ze gaan het niet verhogen.. die epic mount kost nu al klauwen vol geld. Ik hoop eerder dat ze de training 500g laten kosten en de mount zelf iets van 250g.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Oud 17-09-2006, 22:42
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Morridin schreef op 16-09-2006 @ 19:32 :
Helemaal top if het als 2 druids tegelijk innervaten (we doen MC, begonnen aan BWl, maar hebben in MC over het algemeneen het Innervate priorities nodig) wat ik dus een keer had, of zelfs 3 keer. Gaat sneller vol dan je kunt casten
Hm heb liever verschillende mensen innervated. Het geeft ze meer dan genoeg mana terug met 1 innervate en als ze doodgaan heb je er niet 3 innervates aan verspild
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 17-09-2006, 22:54
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Big Boi schreef op 17-09-2006 @ 19:55 :
Haha ze gaan het niet verhogen.. die epic mount kost nu al klauwen vol geld. Ik hoop eerder dat ze de training 500g laten kosten en de mount zelf iets van 250g.
100 g mount = vliegmounthoer
900 g = vliegmounthoer riding skill
__________________
Derp
Oud 18-09-2006, 07:01
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 17-09-2006 @ 23:42 :
Hm heb liever verschillende mensen innervated. Het geeft ze meer dan genoeg mana terug met 1 innervate en als ze doodgaan heb je er niet 3 innervates aan verspild
Die 2 á 3 is dan ook een foutje omdat ze tegelijkertijd innervaten
Oud 18-09-2006, 09:36
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Hopelijk blijft flying mount ook onder de 1000g
__________________
Bruut for president (y)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Final Fantasy!!! <<<<
Verwijderd
17 07-02-2011 09:45
Games World of Warcraft deel 21
Verwijderd
500 14-06-2009 19:47
De Kantine Weerwolfspel #42 deel 2
Yoshimare
500 15-12-2007 15:35
Games Het algemene Sims 2 topic #5
Miracle
500 30-01-2007 18:42
Games Diablo III: Het is nu zeker
Verwijderd
86 22-02-2006 15:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14.