Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2004, 21:33
Daan
Avatar van Daan
Daan is offline
Hij werkt niet bij mij

P4 2.4 G
GF4 MX 420
512 MB

Wat is er in godsnaam aan de hand?
Advertentie
Oud 14-09-2004, 21:35
P0eP
P0eP is offline
heb jij hem gekocht?
__________________
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Oud 14-09-2004, 21:44
Daan
Avatar van Daan
Daan is offline
Citaat:
P0eP schreef op 14-09-2004 @ 22:35 :
heb jij hem gekocht?
Suprnova

Maar bij andere mensen deet ie het wel.
Oud 14-09-2004, 21:51
P0eP
P0eP is offline
ja me 2 zelfde alleen ftp, de clone versie
Doet het niet =/ zegt cd shit
mount image werkt ook niet =/
__________________
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Oud 15-09-2004, 00:06
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
ja ik heb gehoord dat er een beveiliging opzit zodat je geen virtuele cdrom kan gebruiken. Dus je moet de nieuwste alcohol 120% gebruiken voor mount image.
__________________
oh oh den haag....
Oud 15-09-2004, 06:34
Daan
Avatar van Daan
Daan is offline
Er kwam bij mij alleen zo een schermpje wat je krijgt als je normaal gesproken iets met cntr+alt+dlt hebt afgesloten.

Dus ik moet die 4 cd's nu gewoon weggooien en nieuwe maken met dat mount gedoe?
Oud 15-09-2004, 06:47
Daan
Avatar van Daan
Daan is offline
Ik heb de nieuwe Alcohol, welke opties moet ik nu selecteren?
Oud 15-09-2004, 08:34
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
Zoveel troep zwerft er op internet.

on: ik vind het wel iets minder dat de sim zo snel oud wordt.
Als ik eindelijk een alle skills heb, ligt ie al bijna in zijn kist..
__________________
Hatsjoe!
Oud 15-09-2004, 09:08
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Bartje schreef op 15-09-2004 @ 09:34 :
Zoveel troep zwerft er op internet.

on: ik vind het wel iets minder dat de sim zo snel oud wordt.
Als ik eindelijk een alle skills heb, ligt ie al bijna in zijn kist..
Ik denk ook niet dat het de bedoeling echt is dat je de sims qua skills max-ed. T'is geen uh, RTS of RPG ofzo. (Ja behalve als je 't express moet of wilt doen.

Een Sim, als je in de teenage stadium begint, kan je vrij makkelijk in 2, 3 of 4 categorieen maxen. Ik heb nu een Sim waarvan ze in alle categorieen minstens 6 punten heeft, en 2 ervan zijn bijna vol al zelfs.

..

Ik vind 't juist heerlijk dat ze echt leven, groeien en doodgaan. Ik vond 't maar niks in de Sims 1 dat ik eeuwig opgescheept zat met dezelfde sims en dat ze nooit kinderen konden krijgen enzo.
Oud 15-09-2004, 10:40
tommiegun
Avatar van tommiegun
tommiegun is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 29-08-2004 @ 10:37 :
Sjonge, spel is nog niet illegaal te vinden.
Jawel
Ik heb het al gevonden, maar ik ga het niet geven (gisteren gevonden)
__________________
Amateur PHP'er, Flash Designer, JavaScript Builder, Proffesional HTML builder
Oud 15-09-2004, 10:41
tommiegun
Avatar van tommiegun
tommiegun is offline
Morgen is het zover.
Dan komt The Sims 2 uit.
(16-9-2004).

Waarschijnlijk kan je het downloaden.
__________________
Amateur PHP'er, Flash Designer, JavaScript Builder, Proffesional HTML builder
Oud 15-09-2004, 11:02
fractuur
fractuur is offline
Welke van de 4 cd's moet ik heben? (Ja, het is gebrand, en nee, ik heb geen verstand van computer)
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 15-09-2004, 11:12
Verwijderd
1ste cd

Citaat:
tommiegun schreef op 15-09-2004 @ 11:41 :
Morgen is het zover.
Dan komt The Sims 2 uit.
(16-9-2004).

Waarschijnlijk kan je het downloaden.
Heb hem ook allang en hij is al te koop sinds maandag.
Oud 15-09-2004, 12:34
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
fractuur schreef op 15-09-2004 @ 12:02 :
Welke van de 4 cd's moet ik heben? (Ja, het is gebrand, en nee, ik heb geen verstand van computer)
Ik snap je vraag niet echt. Alle 4 horen bij The Sims 2. Ik neem aan dat je gewoon de eerste CD in je drive hebt gestopt en dat autorun overnam en dergelijke.
Oud 15-09-2004, 13:12
C'est moi
Avatar van C'est moi
C'est moi is offline
ik heb net de sims gespeelt dat je een huis moet kopen en dan werk moet zoeken en zo... welke sims is dat?
__________________
nobody is perfect, I'm nobody!
Oud 15-09-2004, 14:04
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
Citaat:
Marcade schreef op 15-09-2004 @ 10:08 :
Ik denk ook niet dat het de bedoeling echt is dat je de sims qua skills max-ed. T'is geen uh, RTS of RPG ofzo. (Ja behalve als je 't express moet of wilt doen.

Een Sim, als je in de teenage stadium begint, kan je vrij makkelijk in 2, 3 of 4 categorieen maxen. Ik heb nu een Sim waarvan ze in alle categorieen minstens 6 punten heeft, en 2 ervan zijn bijna vol al zelfs.

..

Ik vind 't juist heerlijk dat ze echt leven, groeien en doodgaan. Ik vond 't maar niks in de Sims 1 dat ik eeuwig opgescheept zat met dezelfde sims en dat ze nooit kinderen konden krijgen enzo.
ja ik heb nu wel een sim die gemax-ed is op zich is dat wel leuk om te doen.
Maar idd ik was begonnen met een volwassenen en dan heb je maar 28 dagen tot ie oudere wordt.
maar nu ben ik een stamboom aan het opzetten, ook wel leuk als een vrouw 10 kinderen heeft
__________________
Hatsjoe!
Oud 15-09-2004, 14:17
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Bartje schreef op 15-09-2004 @ 15:04 :
ja ik heb nu wel een sim die gemax-ed is op zich is dat wel leuk om te doen.
Maar idd ik was begonnen met een volwassenen en dan heb je maar 28 dagen tot ie oudere wordt.
maar nu ben ik een stamboom aan het opzetten, ook wel leuk als een vrouw 10 kinderen heeft
Ik heb the sims 2 nu niet bij de hand, maar was een van de appreciation gifts niet iets omtrend everlasting life? Ik heb het nog niet geprobeerd, maar misschien dat je daarmee een sim langer (of eeuwig) kan laten leven.




Een ding wat me wel stoort in the Sims 2 zijn de trappen. Ik heb 1 trap en stuk of 4 sims. Als twee of meer sims de trap moeten nemen om een bepaald iets te doen, en Sim 1 neemt de trap, dan vind Sim 2 dat niet leuk en zeurt dat hij geen route kan vinden, en skipt dan ook de opdracht die ik hem gaf. Dat is bloed irritant.

Tweede ding wat me ook stoort is, als er meer dan 4 sims zijn en je laat een sim koken, dan zet die 4 gerechten neer op de tafel, en 't vijfde gaat die fijn buiten ergens op een tafeltje in de jungle brengen.
Oud 15-09-2004, 14:38
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Marcade schreef op 15-09-2004 @ 15:17 :
Een ding wat me wel stoort in the Sims 2 zijn de trappen. Ik heb 1 trap en stuk of 4 sims. Als twee of meer sims de trap moeten nemen om een bepaald iets te doen, en Sim 1 neemt de trap, dan vind Sim 2 dat niet leuk en zeurt dat hij geen route kan vinden, en skipt dan ook de opdracht die ik hem gaf. Dat is bloed irritant.

Tweede ding wat me ook stoort is, als er meer dan 4 sims zijn en je laat een sim koken, dan zet die 4 gerechten neer op de tafel, en 't vijfde gaat die fijn buiten ergens op een tafeltje in de jungle brengen.

Ik heb em nog niet (Schiet op KUT Azureus ). Er staat me echter bij uit deel 1 dat je nooit trappen moest maken, omdat ze dan geen andere route vinden, wel gaar dat ze dat er niet in deel 2 uitgemaakt hebben (iig gewoon dus weer een mega grote Bungalow bouwen).
Over dat koken, dat ligt dus aan je tafel moet je ff een extra tafel maken (of de oude weg en een grotere kopen). En er voor zorgen dat ie van 5 kanten bereikbaar is (dan kan je sim dus 5 borden neer zetten).
__________________
WOEi !
Oud 15-09-2004, 14:40
Persoontje
Avatar van Persoontje
Persoontje is offline
Whaaa... ik ben weer lekker slim...

K had hem dus ook weer gekocht (jaja, als echte sims-fan) helemaal geinstalleerd enzo, zelfs al gaan spelen, heb k er ff niet aan gedacht dat ik een computer uit de steentijd heb Dat spel is echt niet te spelen aangezien je serieus een kwartier moet wachten voordat er uberhaupt een buurt geopend is, ik ben een uur bezig geweest met 1 persoon te maken!!

Hmm.. mn computer kan het DUIDELIJK niet aan en k heb m dus ook maar weer meteen terug gebracht Ik wacht wel tot we een goeie computer hebben en koop dan het laatste uitbreidingspakket........
Oud 15-09-2004, 15:01
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
ik heb um nou dus ook
maar ik kan geen crack vinden
en als ik um met clonecd mount dan zeikt ie dat
er un cd emulatie programma blabla gevonden is

nou had ik wel iets gelezen over alcohol
en dat heb ik ook
maar wat moet ik dan precies doen?

alvast bedankt als je ff helpt
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Oud 15-09-2004, 15:02
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
Citaat:
Marcade schreef op 15-09-2004 @ 15:17 :
Ik heb the sims 2 nu niet bij de hand, maar was een van de appreciation gifts niet iets omtrend everlasting life? Ik heb het nog niet geprobeerd, maar misschien dat je daarmee een sim langer (of eeuwig) kan laten leven.
yep, dan kun je een soort water apparaat kopen, en als je daar van drinkt komen er 3 of 4 dagen bij je leven.
en je kunt het maximaal 6x drinken ofzo.

Voor die trappen heb ik ook geen oplossing alleen dat je alles gelijk vloers moet houden
__________________
Hatsjoe!
Oud 15-09-2004, 15:06
flamez
flamez is offline
Citaat:
Daan schreef op 14-09-2004 @ 22:44 :
Suprnova

Maar bij andere mensen deet ie het wel.
kun je daar ookal spellen kopen?
__________________
wie niet waagt, die heerscht niet
Oud 15-09-2004, 15:18
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
als je nou clonecd eraf flikkert en dan deamon tools downloaden, daarmee werkt het wel

maar dan moet clonecd wel er vanaf heb ik begrepen van de forummer met nickname Q
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 15-09-2004, 15:20
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 15-09-2004 @ 16:18 :
als je nou clonecd eraf flikkert en dan deamon tools downloaden, daarmee werkt het wel

maar dan moet clonecd wel er vanaf heb ik begrepen van de forummer met nickname Q
oke, bedankt

ik dacht al van mss moet die er wel af maar heb maar even gewacht op un reply voordat ik ut er weer opnieuw op kan zetten
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Oud 15-09-2004, 18:10
Daan
Avatar van Daan
Daan is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 15-09-2004 @ 16:18 :
als je nou clonecd eraf flikkert en dan deamon tools downloaden, daarmee werkt het wel

maar dan moet clonecd wel er vanaf heb ik begrepen van de forummer met nickname Q
DAt heb ik ook gedaan en het werkt gewoon.

Zonder dat je cd's hoeft te verspillen.
Oud 15-09-2004, 18:19
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
JEAAAH
IK HEB UM
ik heb er ZO naar uitgezien :
__________________
Moooore than words..
Oud 15-09-2004, 18:24
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
gewoon no cd crack dr over heen gooien en hij werkt
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Oud 15-09-2004, 18:42
Verwijderd
Downloaden

Ik heb hem vandaag gekregen, en hij loopt echt heel goed, 't ziet er ook erg leuk uit allemaal
Nu maar eens echt gaan spelen
Oud 15-09-2004, 18:50
P0eP
P0eP is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 15-09-2004 @ 16:18 :
als je nou clonecd eraf flikkert en dan deamon tools downloaden, daarmee werkt het wel

maar dan moet clonecd wel er vanaf heb ik begrepen van de forummer met nickname Q
thx dit had k nodig pfff
__________________
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Oud 15-09-2004, 19:17
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
vind er tot nu toe niet zo veel aan
(dat had ik ook niet verwacht, daar niet van)

en hij gaat gewoon niet vloeiend
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Oud 15-09-2004, 20:12
Verwijderd
Citaat:
DioS schreef op 15-09-2004 @ 20:17 :
vind er tot nu toe niet zo veel aan
(dat had ik ook niet verwacht, daar niet van)

en hij gaat gewoon niet vloeiend
Bij mij loopt hij wel super vloeiend, had ik absoluut niet verwacht. (Sims 1 hakkelde enorm.) Tot nu toe loopt alles echt heel goed, geen rare dingen gemerkt.
Ben tevreden
Oud 15-09-2004, 20:45
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 15-09-2004 @ 21:12 :
Bij mij loopt hij wel super vloeiend, had ik absoluut niet verwacht. (Sims 1 hakkelde enorm.) Tot nu toe loopt alles echt heel goed, geen rare dingen gemerkt.
Ben tevreden
ik niet
hij zou toch wel wat vloeiender moeten gaan lijkt mij zo..
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Oud 15-09-2004, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 15-09-2004 @ 19:42 :
Downloaden

Ik heb hem vandaag gekregen
Ik krijg hem nu ook.
Al 46%.
Oud 15-09-2004, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 15-09-2004 @ 22:33 :
Ik krijg hem nu ook.
Al 46%.
Oud 15-09-2004, 22:21
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
ik liep nog wat achter met drivers zag ik
scheelt al weer wat
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Oud 16-09-2004, 07:36
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
zal ik maar weer ff on gaan:
die carriere beloningen zijn grappig, dus al eje de top van de carrieresoort hebt behaald.
Ik heb nu het leger en politie gedaan
__________________
Hatsjoe!
Oud 16-09-2004, 18:12
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik heb hem ook
alleen nog geen geschikte computer
__________________
I love dr Phil :D
Oud 16-09-2004, 19:03
Fashionating
Avatar van Fashionating
Fashionating is offline
Ik heb hem gewoon gekopieerd van mijn zus en ff een no cd crack overheen en hij doet het
__________________
Look to the future, but learn from the past
Oud 16-09-2004, 19:13
waaromniet?
waaromniet? is offline
Mijn computer trekt het allemaal net redelijk (waarschijnlijk mede dankzij mijn in die tijd geweldige videokaart Geforce2GTS). Athlon 800 /256 ram. Met minder zou ik het dus niet proberen

Verder kan ik er nog weinig van zeggen, eerst eens wat langer spelen (en daar heb ik waarschijnlijk voorlopig geen tijd voor )
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 16-09-2004, 21:55
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
Hij draaide bij mij wel, alleen allemaal net. Dus ik heb m lekker terug gebracht en wacht wel op Animal crossing voor de cube die van de week uit komt
__________________
In love with my oven glove. <3
Oud 17-09-2004, 13:32
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Doodle! schreef op 16-09-2004 @ 22:55 :
Hij draaide bij mij wel, alleen allemaal net. Dus ik heb m lekker terug gebracht en wacht wel op Animal crossing voor de cube die van de week uit komt
Euh zeg je hier dat je een PC spel hebt terug gebracht? WOW! in welke maffe stad/maf dorp woon jij zeg? Bij ons mag je al cker 3 jaar niet meer een CD-rom terug brengen aangezien ze bang zijn dat je em gebrandt hebt (en terecht).
__________________
WOEi !
Oud 17-09-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Alfred J. Kwak! schreef op 17-09-2004 @ 14:32 :
Euh zeg je hier dat je een PC spel hebt terug gebracht? WOW! in welke maffe stad/maf dorp woon jij zeg? Bij ons mag je al cker 3 jaar niet meer een CD-rom terug brengen aangezien ze bang zijn dat je em gebrandt hebt (en terecht).
Idd, hier kan hij ook alleen maar terug wanneer hij in een gesealde verpakking zit. Wel fijn om te kunnen ruilen natuurlijk, twee spellen voor de prijs van 1
Oud 17-09-2004, 16:57
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
idd
__________________
WOEi !
Oud 17-09-2004, 17:14
tommiegun
Avatar van tommiegun
tommiegun is offline
Citaat:
Ufke schreef op 13-09-2004 @ 10:43 :
Yes, connect alleen niet hier.
is er wat mis met jou compu of internet, bij mij doet shareazaa het **SUPER KUCH **daar ben ik het "proberen" **SUPER KUCH**

Bij Dynabyte kan je het krijgen voor 53,95 euros. daarvoor heb je wel een klantenkaart nodig maar die kan je gratis aanvragen.
je krijgt onder andere 10% korting op alle software en ik d8 8% op hardware. best de moeite waard, je krijgt die kaart ook behoorlijk snel opgestuurd.

de goedkoopste (tot nu toe GcShop
__________________
Amateur PHP'er, Flash Designer, JavaScript Builder, Proffesional HTML builder
Oud 17-09-2004, 20:49
Fashionating
Avatar van Fashionating
Fashionating is offline
De no-cd-crack die nu uit is, heeft btw een bug. Je kan er geen enkele functie uit de stand bouwen mee benutten, een nieuwe crack komt eraan, maar tot dan moet je het doen zonder de stand bouwen.
__________________
Look to the future, but learn from the past
Oud 17-09-2004, 21:21
Dromer_de_kers
Dromer_de_kers is offline
Ik heb ze, alleen mijn pc trekt het niet en ik heb toch echt de minimale systeemeisen
__________________
||Ik ben niet lief, ik ben een bitch op wolkjes||Totaal compleet normaal||Houdt van ScionOfBalance||
Oud 17-09-2004, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Dromer_de_kers schreef op 17-09-2004 @ 22:21 :
Ik heb ze, alleen mijn pc trekt het niet en ik heb toch echt de minimale systeemeisen
Zijn je drivers wel up to date?
Oud 17-09-2004, 22:32
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 15-09-2004 @ 16:18 :
als je nou clonecd eraf flikkert en dan deamon tools downloaden, daarmee werkt het wel

maar dan moet clonecd wel er vanaf heb ik begrepen van de forummer met nickname Q
Werkt als een zonnetje k heb nu alweer 12 uur dat spel gedaan geloof ik bij elkaar verslaafd? ... (Gewoon installeren, clonecd dr af gooien en de nieuwste daemontools downloaden, zorgen dat je de cd image mount met safedisk2 beveiliging) niks geen cracks, oja beter is nog kopen. Ga ik zeker wel doen als die afgeprijst is.

Geweldig hoe je sim kan opgroeien en je kan zelfs een computer kopen om met andere sims te chatten, eten te bestellen enz. Het ziet er wel naar uit dat mn ene sim geen broertje of zusje meer krijgt

Dr zitten ook zo hier en daar nog bugs in, zoals iets wat op de oven verbrand en door de brandweer geblust wordt en er niet meer af kan. Je kan het niet handmatig doen en ook niet met de sim, dus je kan de oven ook niet verkopen. Enige manier is dan verhuizen Of een water animatie dat in de lucht blijft bewegen zonder kraan. Of (maar dat ligt zeker weten aan mn driver) als ik hem naar beneden doe (alt tab) dan krijg ik n blauw scherm (ja in XP ja).

Maar voor de rest raadt ik aan het spel NIET te spelen, je bent zo verslaafd Veel te goed gemaakt.
Oud 17-09-2004, 22:55
Verwijderd
Ik vind het ook erg leuk Alleen vreselijk jammer dat ik niet fatsoenlijk kan spelen omdat ik het zo druk heb
Oud 17-09-2004, 23:33
Dromer_de_kers
Dromer_de_kers is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-09-2004 @ 23:15 :
Zijn je drivers wel up to date?
Volgens mij wel ja
__________________
||Ik ben niet lief, ik ben een bitch op wolkjes||Totaal compleet normaal||Houdt van ScionOfBalance||
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Sims 2!
Aqualia
3 16-06-2012 18:21
Games Installatieprobleem The Sims 2
XLVX
7 28-02-2012 21:08
Games Sims 2 / 3
Dutch_gamer
15 11-12-2010 13:21
Games Problemen met Sims 2
Verwijderd
6 07-09-2010 22:32
Games The Sims 2 Thriller
luckylovescc
1 08-09-2008 13:23
Games The Sims 2 studentenleven
Miek
2 21-07-2005 11:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04.