Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2002, 22:32
duister_meisje
duister_meisje is offline
hoi hoi ieders, ik (en mn vriend eg de liefste die er is
hebben een vraagje

een paar daagjes terug was mn vriend bij me logeren en op een gegeven moment dachten we laten we slagroom erbij pakken, misschien heeft dat wel wat. We zijn op het idee gebracht door een keertje op teletext rond te kijken, en daar op een gegeven moment op een vragenrubriek terecht gekomen. We lazen dat een stelletje geen slagroom bij de sex lust, wij echter wel, dus gelijk maar een bus slagroom gehaald... en het gevolg mag je zelf bedenken

maar goed, onze vraag is dus..
heeft iemand voor ons nog een ander idee? Iets anders wat we zouden kunnen gebruiken? Want op de een of andere manier kunnen we nix bedenken. Maar ja, hopend op jullie hulp... veel liefs, duister_meisje en haar lieve schat

en alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 22:35
Verwijderd
aardbeien, en ijsklontjes

handboeien
blinddoek
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 03:18
lamer82
lamer82 is offline
je kan idd kleine ijsblokjes in je mond hebben als je je vriendje pijpt en hij kan ook een ijsklontje gebruiken bij het vingeren ofzow.
hij kan je ook nog beffen met een strooperige zoete liquer. dan gaan je schaamlippen extra tintelen en worden ze gevoeligger voor orale bevediging.
wat ook leuk is is em in smeren met honing en in het bos vast binden op de grond naast een mieren hoop
dan een rotje in die mietren hoop doen
zodat al die beesten naar buiten komen.
dan wordt het pas spannend
je moet je vriend sneller schoon likken dan dar\t de mieren bij zijn huid zijn en aan hem beginnen,,....
jah
voor meer leipe tips chek mijn site
__________________
www.leipheidfm.nl luister nou maar een seen keer
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 04:15
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Stiekem ijswater (met blokjes) en thee naast je bed zetten, en dan afwisselen zonder je partner 't merkt - eerst warm dan koud, echt aanrader
Verder om mee te spelen, te eten & ter vervanging dildo DE standaard : komkommer... (beetje cliché, ok)
Verder zoet fruit, fruit dat afrodisiacum is (zoals passievrucht), stroperige zaken (echte stroop, karamelsaus, honing, ...); eetbare massageolie, wijn, likeur of andere drank, ...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 11:01
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Het hierbovengenoemde en wat verder ook wel leuk is is bodypaint met bijvoorbeeld eetbare bodypaint van aardbei of chokola, maar je kunt ook gewoon van die chokola doen voor over cakejes en ijs.
Uhm, verder is ijsklontjes een aanrader. Hij stopt een ijsklontje in je vagina (ja het klinkt erg , maar is vet koel ) en vervolgens komt hij in je. Het is wel beetje natte boel maar zeker het proberen waard
__________________
Adoreer mij.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 11:39
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
slagroom smelt heel erg snel en krijgt na eenntijdje een hele nare geur.. geen id wat iedereen der aan vindt
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 12:46
duister_meisje
duister_meisje is offline
alvast bedankt voor dezereakties, er zit voor ons wel iets tussen denk ik, maar heeft iemand nog meer ideen? veel liefs, van duister_meisje
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 17:54
cybergurlie17
Avatar van cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
uh chocolademouse, of saus. of natuurlijk vanille of een ander smaak?? je kan ook praktisch alle soorten fruit gebruiken, meloen, perzik en aardbei zijn wel leuk. of ijsblokjes zoals iedereen ook al heb gezegd.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 18:51
Verwijderd
ijs , die nieuwe solero shots ( zo'n kleine ijsbolletjes , echt lekker ) drank , slagroom , ....
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 19:27
SuperS
SuperS is offline
ijsklontjes
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 20:01
lamer82
lamer82 is offline
hagelslag
__________________
www.leipheidfm.nl luister nou maar een seen keer
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 21:05
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
slagroom smelt heel erg snel en krijgt na eenntijdje een hele nare geur.. geen id wat iedereen der aan vindt
Idd slagroom vond ik ook niet zo super. Maar er staan wel orginele die ik ook maar eens ga proberen! Verder heb je van die lovedices. Wat je gooit moet je doen. geven trouwens licht in het donker. Erug handig. Tja kaarsvet he...maar daar moet je maar van houden. Of je vriend met handen en voeten vastbinden, blinddoeken en dan keuke dingen met hem doen. Door de blinddoek voelt hij alles intenser.
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 21:06
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Citaat:
hieperdepiep schreef:
Het hierbovengenoemde en wat verder ook wel leuk is is bodypaint met bijvoorbeeld eetbare bodypaint van aardbei of chokola, maar je kunt ook gewoon van die chokola doen voor over cakejes en ijs.
Uhm, verder is ijsklontjes een aanrader. Hij stopt een ijsklontje in je vagina (ja het klinkt erg , maar is vet koel ) en vervolgens komt hij in je. Het is wel beetje natte boel maar zeker het proberen waard
Klinkt spannend zo'n ijsblokje in de vagina, maar hoe voelt het en wat voelt hij?
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 21:09
Faery
Faery is offline
Bier.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 21:10
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Citaat:
Mystique schreef:


Klinkt spannend zo'n ijsblokje in de vagina, maar hoe voelt het en wat voelt hij?
Nou, bij het meisje voelt het echt vet koel! ( tenminste, zo heb ik het beleefd ) het is dus 'koel' heel koud dus, maar omdat je vagina ontzettend warm is, al helemaal als je opgewonden bent smelt het echt meteen! Toen kwam mijn vriend in mij, en moest zich inhouden om niet de boel bij elkaar te schreeuwen door de kou hahaha, hij vond het niet echt superlekker, maar wel heel gaaf. Wat misschien wel iets lastiger is het feit dat je vagina iets 'stroever' wordt door het water. Het glijdt niet meer zo.

Als je vriend het niet zo ziet zitten ofzo, kun je ook gewoon een ijsklontje in je vagina doen en dat hij je dan beft, dat is ook
__________________
Adoreer mij.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 21:18
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
hieperdepiep schreef:


Nou, bij het meisje voelt het echt vet koel! ( tenminste, zo heb ik het beleefd ) het is dus 'koel' heel koud dus, maar omdat je vagina ontzettend warm is, al helemaal als je opgewonden bent smelt het echt meteen! Toen kwam mijn vriend in mij, en moest zich inhouden om niet de boel bij elkaar te schreeuwen door de kou hahaha, hij vond het niet echt superlekker, maar wel heel gaaf. Wat misschien wel iets lastiger is het feit dat je vagina iets 'stroever' wordt door het water. Het glijdt niet meer zo.

Als je vriend het niet zo ziet zitten ofzo, kun je ook gewoon een ijsklontje in je vagina doen en dat hij je dan beft, dat is ook
ik vond het persoonlijk niet eenaanrader, met ijsklontjes...

kdacht steeds dat mijn vagina stuk zou vriezen ofzow..niet echt lekker...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 21:44
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Citaat:
hieperdepiep schreef:


Nou, bij het meisje voelt het echt vet koel! ( tenminste, zo heb ik het beleefd ) het is dus 'koel' heel koud dus, maar omdat je vagina ontzettend warm is, al helemaal als je opgewonden bent smelt het echt meteen! Toen kwam mijn vriend in mij, en moest zich inhouden om niet de boel bij elkaar te schreeuwen door de kou hahaha, hij vond het niet echt superlekker, maar wel heel gaaf. Wat misschien wel iets lastiger is het feit dat je vagina iets 'stroever' wordt door het water. Het glijdt niet meer zo.

Als je vriend het niet zo ziet zitten ofzo, kun je ook gewoon een ijsklontje in je vagina doen en dat hij je dan beft, dat is ook
Hmmm Klinkt idd Koel! Gaan we maar eens proberen dan!
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 22:19
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Faery schreef:
Bier.
Daar drink ik een pilsje op
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 22:44
Verwijderd
ijs, ijsklontjes, aardbeien, slagroom, gesmolten chocolade (plakt lekker) enne euh... ander fruit wat je lekker vind...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 10:34
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
nog een vrouw erbij
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 11:14
duister_meisje
duister_meisje is offline
bedankt voor jullie reacties.. we gaan zometeen een boodschappenlijstje maken
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 11:18
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Faery schreef:
Bier.
Bier.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 12:07
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
slagroom smelt heel erg snel en krijgt na eenntijdje een hele nare geur.. geen id wat iedereen der aan vindt
Dan ga je daarna toch douchen..
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 12:56
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
rosi schreef:


Dan ga je daarna toch douchen..
tijdens wordt het al gewoon een grote smerige ranszooi....
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 13:15
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
slagroom smelt heel erg snel en krijgt na eenntijdje een hele nare geur.. geen id wat iedereen der aan vindt
Het werkt weinig erotisch als je die slagroom laat liggen, je moet het er ook af likken. volgens mij is dat het leuke juist.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 17:44
lamer82
lamer82 is offline
jah op deze site wordt in een vand e programmas dieper ingegaan op sex met slagroom.

maar roomijs is ook lekker of tiramisu of mona verwenkwark,...
smeren likken en rommelen whahahaha
__________________
www.leipheidfm.nl luister nou maar een seen keer
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:06
Captain
Avatar van Captain
Captain is offline
Je kunt ook lekker koken samen en dan van elkaars buik af eten zonder je handjes te gebruiken. Wel oppassen dat je niet opeens in de wortel van je vriend bijt . Anyway, ik zou zeggen...probeer het ook eens met peper, zout, diverse kruiden en voor wie echt van scherp houdt...sambal bij ?
__________________
Grt, Captain
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:14
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
chocolade bodypaint
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 16:06
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
bier is inderdaad een aanrader
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 16:13
toolloot
toolloot is offline
een dikke joint tussen de lippen
__________________
grote bek??? doe hem dicht
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken agendateksten
gangstah_girl
0 06-07-2002 18:59
Algemene schoolzaken Versier la agenda!
Mik-mother
14 30-06-2002 06:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54.