Oud 05-02-2022, 15:30
JeVader606
JeVader606 is offline
Oke ik heb dus sinds begin van dit schooljaar iemand leren kennen met een vriend, ik ben via via in de vriendengroep met haar beland (zit niet met haar in de klas). Sindsdien snappen we elke dag en op school zijn we ook constant bij elkaar. Ze zegt dingen zoals dat ze mn trui wilt en dat ze me mist enz, ook maakt ze best wat gewaagde grappen. Ik heb dus het idee dat ze me leuk vind en ik vind haar ook leuk.

Ik ben compleet in de war omdat ze dus een vriend heeft, like wat moet ze nou. Ze praat ook nooit over der vriendje en als ik en andere ernaar vragen ook niks over willen zeggen. Maar wel doodleuk dingen met hem doen en op der snapverhaal zetten.

Iemand een idee wat ik hier mee moet?

Laatst gewijzigd op 05-02-2022 om 15:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2022, 21:04
AlixHVK
AlixHVK is offline
Het zaad van een maat kan geen kwaad.
Zet het op je To-Do lijst. Spreek er met niemand over.

mvg
maak er een Haiku van.
Alix
Met citaat reageren
Oud 05-02-2022, 23:12
Khadija333
Avatar van Khadija333
Khadija333 is offline
Hej,
Ik zou haar avances negeren.
Maar als je haar echt zo leuk vindt en zij jou ook , zou je haar moeten vragen of ze het niet eerst moet uitmaken met haar vriend. Want vreemdgaan is niet leuk voor de vriend in kwestie en ook niet voor jullie (als jullie ten minste schuldgevoel hebben).
Nog veel succes met deze moeilijke situatie.
Met vriendelijke groetjes
Khadija333
__________________
Ik ben blij met wie ik ben en wat ik heb. 😄
Met citaat reageren
Oud 06-02-2022, 12:24
JeVader606
JeVader606 is offline
Citaat:
Hej,
Ik zou haar avances negeren.
Maar als je haar echt zo leuk vindt en zij jou ook , zou je haar moeten vragen of ze het niet eerst moet uitmaken met haar vriend. Want vreemdgaan is niet leuk voor de vriend in kwestie en ook niet voor jullie (als jullie ten minste schuldgevoel hebben).
Nog veel succes met deze moeilijke situatie.
Met vriendelijke groetjes
Khadija333
Dat gaat moeilijk aangezien ik haar bijna elke dag zie, ik weet ook niet eens of ze me wel echt leuk vind. Toch bedankt!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2022, 19:19
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Je kan je ook afvragen of je überhaupt wel met zo'n meid wilt als ze min of meer aan het vreemdgaan is op haar vriendje met haar gedrag. Dat kan ze dus ook doen als jij haar vriendje bent
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2022, 21:10
JeVader606
JeVader606 is offline
Citaat:
Je kan je ook afvragen of je überhaupt wel met zo'n meid wilt als ze min of meer aan het vreemdgaan is op haar vriendje met haar gedrag. Dat kan ze dus ook doen als jij haar vriendje bent
I know daarom probeer ik der te vergeten maarja makkelijker gezegd dan gedaan...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2022, 09:08
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Snap ik. Maar het begint met het contact te laten verwateren. Ga minder met haar om, wees korter in gesprekken. Niet nodig om onbeleefd te zijn of iets, maar wees duidelijk dat je niet geïnteresseerd bent in een relatie
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2022, 17:53
JoBro7204
JoBro7204 is offline
Komt op me over als een meisje dat graag speelt met mannen. Waarschijnlijk is ze diep onzeker van zich zelf en heeft ze die aandacht nodig om een soort bevestiging te zoeken voor het feit dat ze ok zijn ter wijl dat juist andersom is. In ieder geval moet je omdat soort meisjes, of jongens met een boog heen lopen en laat je niet opgeilen want dat kost je meer dan het je op zal leveren.Meishes leren al heel jong dat zo bij jongens veel gedaan krijgen met de voorspelling van een belofte en zolang ze die niet direkt krijgen kunnen ze daar heel lang meer door gaan. Ze weten dat mannen met hun pik denken en vaak vriendschappen op het spel zetten voor een paar minuten genot. Herken ik heel goed bij mezelf en door schade en schande ook al ietsje slimmer geworden maar heel veel mannen leren het nooit. Mijn vader bijvoorbeeld, die blijft er maar intrappen en is dus op af en toe wat vluchtigs na altijd vrijgezel want je kameraden waarderen het vaak niet als je met hun vriendin of vrouw rotzooit. Dus spreek haar er onder 4 ogen op aan en vraag haar wat haar doel is met dat gedrag, misschien is het wel een soort coping gedrag van haar waar ze zich niet 100% van bewust is maar al jong geleerd heeft. Haar lichaam is haar kracht en de macht die ze oever een man kan hebben en bij mannen precies omgekeerd. Beide moeten maar leren om te gaan met macht, lust, en verdriet.De tijd zal je hoop ik veel leren en ik hoop met je hoofd en niet met je pik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59.