Oud 04-03-2010, 21:57
zatraki
zatraki is offline
Ik heb me in 2009/ 2010 aangemeld voor detailhande mbo niveua2.
Ik heb een VMBO Basisberoeps diploma.
Me 1de rapport was slecht van de mbo, me 2de rapport valt beetje mee (mbo) me mentor gaf aan dat mijn inzet wat beter was geworden maar dat ik alleen mijn huiswerk te laat inlever.Dus ik heb nog 2 raporten te gaan.
Ik moet nog examens inhalen en wat achterstand afwerken.
Maar toen vertelde mijn mentor vandaag,je kunt niet over naar de 2de leerjaar,
Ik ben toen geschrokken nu zit ik echt in de stress ik ben ook 18 jaar.
Ik heb ook aangegeven dat ik beter mijn best zal doen, mentor zij toen van ja dan gaat het wel lukken hopelijk.
Maar ik heb zo een gevoel van dat ik me hele leven heb verpest en dat ik te laat ben.
Ik heb nu een gevoel van als ik er alles ervoor doe dat het nog steeds niets uithaald omdat ik te laat ben?
Kan ik echt niet met een basis diploma naar niveua4?
Of kan ik niet een test doen zodat ik een hoge niveua aankan, gewoon aanmelden voor HAVO gaat dat wel lukken sorry voor de domme vraag.
Alsjeblieft kan een ervaren iemand mij iets adviseren om te gaan doen?
Ik zit echt in de knoop en in de stress ik voel me echt niet meer hoe ik me moet voelen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2010, 07:18
Mevrouw Lul
Avatar van Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Huh, wat? Ik begrijp je verhaal niet helemaal, geloof ik. Want je kunt dus misschien niet over en dus wil je naar een hoger niveau? Dat lijkt me niet zo'n logische stap.

Ik zou me eerst maar gewoon gaan inzetten om het wel te halen en als je het dan toch niet haalt... nou ja, dan doe je een jaartje over.... ook geen man overboord toch? En hoe kun je in vredesnaam op je 18e je hele leven al verpest hebben? Je moet het een beetje relativeren, als jij je inzet, haal je uiteindelijk vast dat diplomaatje wel.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 08:06
Verwijderd
Wat mijn bovenposter zegt. Een jaar overdoen is echt geen ramp, zoveel studenten halen hun eerste jaar niet. En nee, ik denk niet dat je met een VMBO BB diploma naar niveau 4 kunt. Niet direct tenminste. Met veel inzet kun je heus op de HAVO/HBO terecht komen, maar dan moet je er wel een hoop voor doen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 09:28
Verwijderd
Ga nu kei- en keihard werken zodat je nog gewoon over kan, dus geen dingen meer te laat inleveren en echt goed je best doen. Mocht je dan toch niet over kunnen, ach, dan doe je het jaar toch over? Daar raak je echt je leven niet mee kwijt hoor
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 21:52
zatraki
zatraki is offline
Oke dat ga ik zo ie zo doen, maar bij de ouderavond gaat me mentor allemaal vertellen van hij heeft te veel achterstanden en wat lage punten zodat hij niet over kan gaan.
En daarvan denk ik dat ik het helemaal niet meer kan halen.
Wat kan ik dan het beste doen om overtuigend over te komen?
Wat voor verhaal moet ik er bij zetten zodat ze me een kans geven?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 14:10
Verwijderd
Dat je er wel slecht voor staat, maar graag HAVO wilt gaan doen en dus bereid bent er helemaal voor te gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ben je snel ongerust/bang?
Missy
60 19-12-2007 19:05
Levensbeschouwing & Filosofie Het minpunt van AI
KMBA
86 21-07-2006 10:08
Verhalen & Gedichten Verhaal (toch nog verder gegaan)
vleermuismaatje
2 28-09-2005 18:35
Verhalen & Gedichten heeft het nut om verder te gaan?
vleermuismaatje
28 20-04-2005 08:19
Levensbeschouwing & Filosofie Hoe kan je HEM nou ontkennen!!!!!!
IGRA
15 25-07-2004 06:12
Psychologie Eetstoornis cultuurgebonden?
Alieke
12 06-11-2003 18:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38.