Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2004, 10:37
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik weet niet hoe ik moet beginnen... maar ik wil het kwijt.

Gister ben ik naar een jongen geweest waar ik echt verliefd op was. Hij ook op mij zei hij. Hij deed altijd lief, belde me soms zelfs tijdens zijn werk, maakte me altijd vrolijk, we praten over van alles en nog wat. Ik vertrouwde hem en hij mij ook. Ik weet alles van hem, behalve 1 ding... Dat was voor mij bijna het belangrijkste geweest om te weten, want dan was ik niet verliefd op hem geworden...

Nou, ik ging naar hem toe, werd netjes van het station gehaald. Even een knuffeltje en een aaitje over m'n hoofd. Zijn we naar zijn huis gewandeld, allemaal heel gezellig. Binnen gingen we zoenen, uitgebreid.
Maar... ik voelde iets vreemds en hij ook. Hij stopte opeens en kreeg tranen in zijn ogen. Toen zei hij dat hij me wat moest vertellen, maar durfde het niet. Ik heb aangedrongen dat ik het wilde weten.

Nou, daar kwam het. Hij had al meer dan een jaar een vriendin. Mij heeft hij altijd gezegd dat dat meisje de vriendin van z'n broertje was. Niet dus... Ik voelde me zo stom, zo gebruikt, zo kut gewoon.
Toen moest ik huilen en hij keihard janken. Hij heeft me naar zijn bed gedragen en liet me daar even huilen. Hij kwam naast me zitten en probeerde alles uit te leggen. Hij schold zichzelf uit. Vond ik zo zielig. Hij heeft vroeger ook wel heel veel meegemaakt, wat hier me te maken had. Maar ik voelde me zo aan het lijntje gehouden.

Ik lag daar op zijn bed, huilend, hij mij beetje getroost enzo. Ik vind hem nog steeds lief. Hij moet voortaan eerlijk zijn, hij gaf me zoveel hoop. Ik zag echt het ideale vriendje. Daarna probeerde hij me op te vrolijken met een knuffel en nam me daarmee mee naar zijn hamster. Dat beestje maakte ons allebei weer een beetje vrolijk. Maar elke keer als hij langs me liep of zei dat ik lief lachtte voelde ik weer traantjes. Hij meent het echt, dat zag ik in zijn oogjes. Maar het voelde zo stom dat hij een vriendin had en het ergste nog, ik ken zijn vriendin.

Toen ik weer naar huis ging gaf hij me een dikke knuffel en vroeg huilend of we beste vriendjes zouden blijven. Want hij kon met mij beter praten dan met zijn vriendin. Ik was bijzonder ofzo. Dat wil ik ook graag, want hij is vrolijk, lief, aardig en het klikt geweldig tussen ons. Gewoon gezellig.

Op msn die avond hebben we er weer over gepraat. Hij vond zichzelf een lul enzo... Maar toen zei die: sorry telefoon. En toen was hij offline. Ik wil hem niet kwijtraken. Ik vind hem nog steeds leuk en ben volgens mij nog steeds verliefd op hem. Dat heb ik hem ook verteld. Ik ga weer opzoek naar andere jongens, dat heb ik hem ook verteld. Maar hij wil me niet kwijt. Daar is hij bang voor en ik hem ook niet.

Sorry voor het lange verhaal. Maar ik moest het even kwijt. Denk de hele dag aan hem, weet niet wat ik moet doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2004, 10:54
lso
Avatar van lso
lso is offline
Kom het er op neer dat hij niet kan kiezen...?

Als ie van zijn vriendin houdt en voor haar kiest is het erg van hem dat hij je aan het lijntje blijft houden... Dan kun je maar beter iemand anders zoeken want dat zou steeds erger worden..

Als hij 'echt' meende wat hij zei, dat hij je leuk vindt en graag ziet en verder met je wil, dan zou hij voor je kiezen...

Als je verliefd bent, geloof je graag alles en dan geniet je ook van die kus of van die lieve woorden maar ik hoop voor jou dat zijn woorden geen woorden in de wind zijn...

sterkte

Laatst gewijzigd op 07-07-2004 om 10:57.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 10:54
Verwijderd
Niet lullig tegenover jou bedoeld hoor, want voor jou is het natuurlijk ook erg, je wist van niks.. maar: en z'n vriendin dan??

Je kende haar, maar ze heeft nooit iets over hem gezegd ofzo? Niets waaruit je kon opmaken dat ze zijn vriendin was?

En hoe gaat het nu met haar verder? Weet ze het eigenlijk wel?
Ik vind het erg lullig van die jongen tegenover z'n vriendin. En ook tegenover jou.. dit kan hij gewoon niet maken. Ik zou er iig voor zorgen dat z'n vriendin het weet.

En dan kun je misschien beter een tijdje niet of wat minder met hem omgaan, zodat je over hem heen kunt komen. Ik vraag me af wat er met z'n relatie gebeurt, daar lees ik niks over.. hij kiest er dus voor om bij z'n vriendin te blijven, neem ik aan.. maar het komt over alsof zij van niets weet.. zij moet dit toch ook heel erg vinden..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 10:56
Kuzco
Avatar van Kuzco
Kuzco is offline
Dit kan hij echt niet maken, hoor. Jou aan het lijntje houden en z'n vriendin ook nog eens bedriegen met jou.

Als ik jou was zou ik me niet laten gebruiken en 'm voor de keuze stellen, want op deze manier doe je jezelf erg veel pijn.
__________________
"I'm not listening!"
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 10:57
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Meisje, wil je nou werkelijk een jongen die zijn VRIENDIN *zo* makkelijk opzij zet? Straks ben jij die vriendin en vind 'ie weer iemand die oh zo lief is en waar hij veel beter mee kan praten als met jou en wil 'ie daar toch heel graag beste vrienden mee blijven etc etc.

Denk nou even na. Hij heeft GEEN ENKEL excuus voor wat hij gedaan heeft, en als jij nu nog iets te maken hebt met hem maak jij het dus mogelijk voor hem om z'n vriendin te belazeren. Wat hij nu doet naar z'n vriendin zal hij hoogdstwaarschijnlijk ook naar jou doen, mocht hij 'echt' met jou verdergaan.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 11:04
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
lso schreef op 07-07-2004 @ 11:54 :
Kom het er op neer dat hij niet kan kiezen...?

Als ie van zijn vriendin houdt en voor haar kiest is het erg van hem dat hij je aan het lijntje blijft houden... Dan kun je maar beter iemand anders zoeken want dat zou steeds erger worden..

Als hij 'echt' meende wat hij zei, dat hij je leuk vindt en graag ziet en verder met je wil, dan zou hij voor je kiezen...

Als je verliefd bent, geloof je graag alles en dan geniet je ook van die kus of van die lieve woorden maar ik hoop voor jou dat zijn woorden geen woorden in de wind zijn...

sterkte
Nee... hij kan niet kiezen...
Ik ga ook verder op zoek, maar vond hem echt zo leuk. Ik kan het gewoon niet geloven.

Nee, hij vind me leuk en ziet me graag, maar hij vindt haar iets leuker en ziet haar iets graager. Zij heeft hem ook wel veel geholpen enzo. Hij zei toen ook heel zachtjes: Shit, volgens mij besef ik nu pas hoe bijzonder zij voor me is...

Ja, liefde maakt blind. Maar het is dat hij niet ophoudt met liefde dingen zeggen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 11:08
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Vergeet hem
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 07-07-2004 @ 12:08 :
Vergeet hem
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 11:10
Kuzco
Avatar van Kuzco
Kuzco is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 07-07-2004 @ 12:08 :
Vergeet hem
Ja, makkelijk gezegd...
__________________
"I'm not listening!"
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 11:11
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 07-07-2004 @ 11:54 :
Niet lullig tegenover jou bedoeld hoor, want voor jou is het natuurlijk ook erg, je wist van niks.. maar: en z'n vriendin dan??

Je kende haar, maar ze heeft nooit iets over hem gezegd ofzo? Niets waaruit je kon opmaken dat ze zijn vriendin was?

En hoe gaat het nu met haar verder? Weet ze het eigenlijk wel?
Ik vind het erg lullig van die jongen tegenover z'n vriendin. En ook tegenover jou.. dit kan hij gewoon niet maken. Ik zou er iig voor zorgen dat z'n vriendin het weet.

En dan kun je misschien beter een tijdje niet of wat minder met hem omgaan, zodat je over hem heen kunt komen. Ik vraag me af wat er met z'n relatie gebeurt, daar lees ik niks over.. hij kiest er dus voor om bij z'n vriendin te blijven, neem ik aan.. maar het komt over alsof zij van niets weet.. zij moet dit toch ook heel erg vinden..
Ja, vond ik ook... Heb ik hem ook gevraagd, maar hij wil dit niet aan haar gaan vertellen.
Ik heb hem zelfs via haar leren kennen. Maar toen hadden ze nog niks. Ik had niet zoveel contact met haar, maar ja... Ik dacht dat ze met zijn broertje had, is me ook zo verteld. En aangezien hij en zijn broertje sprekend op elkaar lijken zag ik het verschil niet. (op foto's dan he ) Hij is vreemd gegaan... En ik vind dat zij dat moet weten. Weet alleen nog niet hoe ik dat moet doen.

Ja, dat wil ik proberen. Maar ik mis hem en ben altijd al bang geweest, als ik hem lang niet spreek, dat ik hem dan kwijtraak. Maar ik ga het wel proberen, ik wil hem uit zijn hoofd krijgen en dat weet hij ook.

Ja, ze hadden 20 juni een jaar.... Hij wil met haar verder, maar hij heeft al heel wat relaties achter de rug... Ze is jong en hij is niet bepaalde "de jongste" meer. Achteraf was hij voor mij dus ook te oud geweest... Maar ja. Daarbij denk ik aan kinderen enzo. Zijn vorige vriendin was ook zwanger, maar die had het zonder te zeggen weg laten halen. Maar dat bedoel ik dus... Hij heeft al samengewoond enzo... Als ik dat nu achteraf bedenk was hij misschien toch neit het goede vriendje geweest, ookal ken ik haar best goed en weet ik dat ze verlegen is. Dus ze kan zich niet zo goed afzetten.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 11:14
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 07-07-2004 @ 11:57 :
Meisje, wil je nou werkelijk een jongen die zijn VRIENDIN *zo* makkelijk opzij zet? Straks ben jij die vriendin en vind 'ie weer iemand die oh zo lief is en waar hij veel beter mee kan praten als met jou en wil 'ie daar toch heel graag beste vrienden mee blijven etc etc.

Denk nou even na. Hij heeft GEEN ENKEL excuus voor wat hij gedaan heeft, en als jij nu nog iets te maken hebt met hem maak jij het dus mogelijk voor hem om z'n vriendin te belazeren. Wat hij nu doet naar z'n vriendin zal hij hoogdstwaarschijnlijk ook naar jou doen, mocht hij 'echt' met jou verdergaan.
Ik denk dat ik helemaal niks meer met hem wil. Ik kan gewoon niet geloven dat hij met haar enzo van alles doet. Naar bed enzo. En ik daar maar verliefd op zijn...
Dat vergeef ik hem niet en volgens mij kan hij het ook niet goed maken. Aan de kant schuiven kan wel, en gewoon als goede vrienden verder gaan vind ik best. Want hij heeft me altijd wel heel fijn geholpen en als ik ergens mee zit kan ik hem midden in de nacht bellen en dat staat hij nog voor me klaar. Dat is wel fijn.

Ik ga gewoon weer opzoek en probeer hem op die manier uit m'n hoofd te krijgen...
Ookal snap ik niet hoe ik het niet had kunnen merken. Als ik er aan terug denk had ik, met wat beter nadenken, het wel kunnen merken. Maarja...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 11:42
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 07-07-2004 @ 12:08 :
Vergeet hem
Nee.... dat is simpel.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 12:25
Verwijderd
hoe oud ben jij???
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 12:28
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Poser4life schreef op 07-07-2004 @ 13:25 :
hoe oud ben jij???
Umh.. 14
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 12:34
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 07-07-2004 @ 13:28 :
Umh.. 14
ok

my advice,

vergeet relaties, vergeet die jongen (denk aan zijn vriendin) en ga er eerst maareens op uit om alle geneugten des levens te ontdekken.

Nee ik bedoel je bent te jong voor deze shit, er komen nog veel meer jongens, begin niet te vroeg met relaties.

Geniet eerst van je vrijheid!!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 12:36
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Poser4life schreef op 07-07-2004 @ 13:34 :
ok

my advice,

vergeet relaties, vergeet die jongen (denk aan zijn vriendin) en ga er eerst maareens op uit om alle geneugten des levens te ontdekken.

Nee ik bedoel je bent te jong voor deze shit, er komen nog veel meer jongens, begin niet te vroeg met relaties.

Geniet eerst van je vrijheid!!
Als die vrijheid voor haar toch een relatie betekent...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 12:52
Verwijderd
14... Makkelijk te misbruiken dus door zo'n oude 'jongen', weten je ouders hiervan?

Wacht gewoon met dit soort dingen tot je 18 bent ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 12:55
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
perseus schreef op 07-07-2004 @ 13:52 :
14... Makkelijk te misbruiken dus door zo'n oude 'jongen', weten je ouders hiervan?

Wacht gewoon met dit soort dingen tot je 18 bent ofzo.
Misbruiken? Hmm...
Nou ja, mijn ouders wisten dat we vrienden waren. Maar verder ook niks van verteld, hoeft ook niet perse vind ik...

Ach ik zie wel.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-07-2004, 13:01
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Duivelaar, maak je er niet té druk erom hè! Het komt allemaal goed!
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 13:04
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 07-07-2004 @ 14:01 :
Duivelaar, maak je er niet té druk erom hè! Het komt allemaal goed!
Nee, maar dit lucht op.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 13:07
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Als je echt van de gevoelens af wilt dan kan je hem best in je hoofd zwartmaken, enkel nog denken aan zijn slechte eigenschappen, zo gaat het snel over (uit ervaring ) wanneer je merkt dat je dan geen gevoelens meer hebt, kan je het zwartmaken stoppen en hem weer zien als een goede vriend.
(redelijk drastisch, dus enkel gebruiken in noodgeval )

om je uit je down-periode te halen zou je het best veel muziek luisteren/spelen, leg in de muziek je emoties, dat helpt een pak en zo heb je zeker en vast een goede uitlaatklep voor je emoties

sterkte
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 13:14
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Als ik jou was zou ik toch eerst enkele weekjes wat afstand van hem nemen, om het wat te vergeten, en over hem te geraken. Ook zou ik tegen hem zeggen dat hij het aan zijn vriendin moet vertellen.. (wat natuurlijk helemaal niet makkelijk is, maar het lijkt me nog moeilijker als je het zelf moet doen..'hey, sorry, maar je vriend heeft je bedrogen met mij')

Het is allemaal vrij moeilijk, maar ik vrees dat je jezelf onnodig pijn gaat doen de komende weken door nog veel met hem op te trekken.
Je moet het natuurlijk zelf wel weten ,als je voelt dat je het aankan is het ook zo
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 13:32
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ga zondag 3 weken op vakantie, dus die afstand komt er wel even. Wil hem daarvoor nog wel even spreken, gewoon, gezellig praten. Want, buiten dat dus, kunnen we echt verschrikkelijke lol hebben samen en liggen we gewoon een uur dubbel. Dat wil ik niet missen.

Tja... ik vind dat hij het zelf tegen zijn vriendin moet vertellen, want mijn fout is het niet... dus tja.

@Astua: Ja hoor, stappende muziek.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 13:59
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Alle 's laten zien dat je het erg dwars zit.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 14:38
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
19 smiley's
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2004, 15:02
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Hoe oud is hij als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 15:08
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
hij komt op mij over als een goede acteur...


kom op zeg... ik vind het echt gezever... jij voelt je gebruikt en dat is ook gewoon zo... en dat hij bij zn vriendin wil blijven en al meer rotzooi in relaties heeft gehad zijn ook alleen maar smoesjes...

en jij moet zeker gewoon lekker je eigen ding doen en nog niet zo bezig zijn met relaties... gewoon gezellig met hem omgaan als je dat nog wilt en voor de rest gewoon links laten liggen... er zijn nog wel andere mensjes...
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 15:08
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 07-07-2004 @ 14:59 :
Alle 's laten zien dat je het erg dwars zit.
Tis wel erg blauw he...
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 07-07-2004 @ 15:38 :
19 smiley's
Oeps...

@MissKiss1985: Hij is over de 20 en zijn vriendin is 15.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 15:28
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Ik ben uiterst slecht in troosten, dus ik doe het nooit. Triestige kerel als hij zijn lieven 5-6 jaar jonger dan hem moet kiezen. Je bent jong en (sorry) naief. Dus makkelijke prooi voor hem. Je zegt dat hij hier vroeger ook problemen me gehad heeft, heeft hij deze stunt nog al eens gedaan?
Ik zou zeggen blijfer vrinden mee of negeer hem. Maar ik ben niet goed in raad geven als het over gevoelige zaken gaat Mijn oplossing is altijd negeren. Maar jij beslist zelf Lucifer.
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 15:35
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Millroy schreef op 07-07-2004 @ 16:28 :
Ik ben uiterst slecht in troosten, dus ik doe het nooit. Triestige kerel als hij zijn lieven 5-6 jaar jonger dan hem moet kiezen. Je bent jong en (sorry) naief. Dus makkelijke prooi voor hem. Je zegt dat hij hier vroeger ook problemen me gehad heeft, heeft hij deze stunt nog al eens gedaan?
Ik zou zeggen blijfer vrinden mee of negeer hem. Maar ik ben niet goed in raad geven als het over gevoelige zaken gaat Mijn oplossing is altijd negeren. Maar jij beslist zelf Lucifer.
Nee, zijn ex'en deden dit bij hem. Maar gingen echt vreemd dus... Zoenen met een ander waar hij bij was, toen hij samenwoonde ging zijn vriendin echt vreemd... Maar ja...

Ben ik naief? Dat kan best... Maar het is niet dat ik als een hondje achter hem aan liep.

Negeren kan ik niet. Want hij is en blijft een goede vriend. En goede vrienden kan ik niet negeren.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 15:37
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Wat is over de 20?


Je ziet dat hij zn vriendin bedriegt.. stel hij zou voor jou kiezen zou hij jou waarschijnlijk ook weer bedriegen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 15:39
Verwijderd
Hij heeft je gebruikt, vergeet hem.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 15:42
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 07-07-2004 @ 16:37 :
Wat is over de 20?
78
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 15:42
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 07-07-2004 @ 16:37 :
Wat is over de 20?

Je ziet dat hij zn vriendin bedriegt.. stel hij zou voor jou kiezen zou hij jou waarschijnlijk ook weer bedriegen.
23...

Hmm, maar ik heb de eigenschap door te vragen, dus ik zou er dan wel achterkomen... Of hij moet het net zo slim spelen als nu... Ik woon natuurlijk ook "ver" bij hem vandaag, dus ik zou dat niet goed kunnen controleren. Maar zij woont 3 straten verder op...
Maar je hebt wel gelijk. Nu wil ik hem helpen eerlijk te worden, want het is echt een goede jongen. Maar jammer van deze eigenschap...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 15:42
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 07-07-2004 @ 16:42 :
78
Ja Zo oud is m'n opa.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 15:47
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 07-07-2004 @ 16:42 :
Ja Zo oud is m'n opa.
De opa van Enrique Iglesias is ook getrouwd met een jong mokkel, en die is 88 ofzo...

Persoonlijk zou ik iemand van je eigen leeftijd uitzoeken...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-07-2004, 15:48
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 07-07-2004 @ 16:47 :
De opa van Enrique Iglesias is ook getrouwd met een jong mokkel, en die is 88 ofzo...

Persoonlijk zou ik iemand van je eigen leeftijd uitzoeken...
Ghehehe....

Nou... eigen leeftijd. M'n vorige vriendjes waren ook ouder. De ene 3 jaar en de andere 4 jaar (15 en 17 dus... ik toen 12 en 13... )
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 16:07
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Er zijn vast wel leuke jongens van 14 daar in je buurt. 23 en 14 is dat niet verboden? Vast niet. Ach, ik ben jou niet, jij zal alles beter weten dan iedereen hier, wij kennen de hele situatie vast niet.
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 16:08
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Millroy schreef op 07-07-2004 @ 17:07 :
Er zijn vast wel leuke jongens van 14 daar in je buurt. 23 en 14 is dat niet verboden? Vast niet. Ach, ik ben jou niet, jij zal alles beter weten dan iedereen hier, wij kennen de hele situatie vast niet.
Nee geen 14... Dat zijn kleuters. Ik ga naar de 4e hoor.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 16:13
Verwijderd
vergeet die jongen toch, ookal zou ie je voor je kiezen, nu houdt ie jou en zijn vriendin voor de gek, en de kans dat ie zoiets ook bij jou gaat flikken is dan groot,want de drempel om dat tegen te houden is nu zo laag omdat ie t al eens gedaan heeft.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 16:22
Verwijderd
Wijs die vriendin naar dit topic en geef de nodige uitleg erbij. Ik zou het in ieder geval niet pikken als mijn vriendin me zou bedriegen met een ander, terwijl die ander er ook niets van weet. Als ik dan met haar zou zoenen zit dr nog kwijl van die andere jongen in haar mond

Ik zou proberen over hem heen te komen en denk ook dat het wel zal lukken hoor. Je kunt het gewoon. Ik wens je in ieder geval veel succes en ik hoop dat die gast het nog aardig zuur krijgt met jou en zijn huidige (en mss toekomstige ex-) vriendin.

Grim
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 16:32
dortpimp
Avatar van dortpimp
dortpimp is offline
een paar dingen:

1. waarom neem je als 14 jarig meisje met een man (of pedofiel) van 23?

2. stomme vraag van je eigenlijk (sorry) want er is nl. maar één oplossing, niet meer aan hem denken.
hij heeft zijn vriendin bedrogen met jou en heeft jou ook voorgelogen. Hij is dus niet te vertrouwen.

3. dus als hij voor jou zou "kiezen" niet doen...maar dat had je zelf waarscheinlijk ook al wel bedacht? of niet?
denk eens na... als hij dan zogenaamd een "relatie" met jou aan zou gaan...hoe weet je dan of hij er niet een ander bij heeft??

4.
Citaat:
duivelaartje schreef op 07-07-2004 @ 17:08 :
Nee geen 14... Dat zijn kleuters. Ik ga naar de 4e hoor.
nee... een man ( of pedofiel) die bij z'n 14 jarige vriendinnetje.. uit gaat huilen omdat hij al EEN JAAR (!!) een vriendin heeft is volwassen?


Kortom: een dikke rolleye naar onze grote vriend van 23
__________________
If I Had One Wish....I'd Wish A Big Enough Ass For The Whole World To Kiss.....
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 16:48
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
dortpimp schreef op 07-07-2004 @ 17:32 :
een paar dingen:

1. waarom neem je als 14 jarig meisje met een man (of pedofiel) van 23?

2. stomme vraag van je eigenlijk (sorry) want er is nl. maar één oplossing, niet meer aan hem denken.
hij heeft zijn vriendin bedrogen met jou en heeft jou ook voorgelogen. Hij is dus niet te vertrouwen.

3. dus als hij voor jou zou "kiezen" niet doen...maar dat had je zelf waarscheinlijk ook al wel bedacht? of niet?
denk eens na... als hij dan zogenaamd een "relatie" met jou aan zou gaan...hoe weet je dan of hij er niet een ander bij heeft??

4.

nee... een man ( of pedofiel) die bij z'n 14 jarige vriendinnetje.. uit gaat huilen omdat hij al EEN JAAR (!!) een vriendin heeft is volwassen?


Kortom: een dikke rolleye naar onze grote vriend van 23
1. Tis geen pedofiel... waarom? Het klikt goed en ik heb altijd al oude vrienden gehad, dus beetje gegroeid
2. Ja weet ik... probeer ik ook... Maar daarbuiten is hij zeker te vertrouwen, alleen op dit gebied niet... Heb ik nu niks meer mee te maken. *of wat naief...*
3. Nee, dat zal ik niet weten... Maar hij kon zelf niet verder he... Dus echt vreemdgaan kan hij niet, maar ik zal het niet aandurfen.
4. Hij huilde niet omdat hij een vriendin had , maar omdat hij niet eerlijk tegen mij was geweest en zo stom was geweest. Ik denk dat iedereen die zo'n grote fout wel moet janken... Maar wie ben ik...

*volgens mij lijkt het zoals ik het opneem voor hem *
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 16:54
Verwijderd
Citaat:
dortpimp schreef op 07-07-2004 @ 17:32 :
een paar dingen:

1. waarom neem je als 14 jarig meisje met een man (of pedofiel) van 23?
Stoer joh, als het leeftijdsverschil groter is dan jouw norm is het meteen een pedofiel? Echt top van je
2. stomme vraag van je eigenlijk (sorry) want er is nl. maar één oplossing, niet meer aan hem denken.
hij heeft zijn vriendin bedrogen met jou en heeft jou ook voorgelogen. Hij is dus niet te vertrouwen.
Als ze het antwoord had geweten had ze de vraag niet gepost? En verder, ze wil misschien ook weten wat anderen ervan vinden? Back off dude.
3. dus als hij voor jou zou "kiezen" niet doen...maar dat had je zelf waarscheinlijk ook al wel bedacht? of niet?
denk eens na... als hij dan zogenaamd een "relatie" met jou aan zou gaan...hoe weet je dan of hij er niet een ander bij heeft??

A. Het is waarschijnlijk, ipv waarscheinlijk.
B. Dit komt nogal neerbuigend over, dat werkt perfect mee
4.

nee... een man ( of pedofiel) die bij z'n 14 jarige vriendinnetje.. uit gaat huilen omdat hij al EEN JAAR (!!) een vriendin heeft is volwassen?
Kortom: een dikke rolleye naar onze grote vriend van 23 [/B]
En een dikke rolleye naar jou

Laatst gewijzigd op 07-07-2004 om 16:58.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 17:01
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Ik voel me gebruikt en aan de kant gezet...
Dat ben je ook.....


Tja t klinkt lullig maar t is naief om te denken dat hij voor jou gaat kiezen, hij wil gewoon van 2 walletjes eten lijkt me duidelijk. Als hij beter met jou op kan schieten dan met zijn vriendin dan moet ie zijn vriendin maar a la minuut dumpen.

loser die kerel.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 17:05
dortpimp
Avatar van dortpimp
dortpimp is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 07-07-2004 @ 17:48 :
1. Tis geen pedofiel... waarom? Het klikt goed en ik heb altijd al oude vrienden gehad, dus beetje gegroeid
2. Ja weet ik... probeer ik ook... Maar daarbuiten is hij zeker te vertrouwen, alleen op dit gebied niet... Heb ik nu niks meer mee te maken. *of wat naief...*
3. Nee, dat zal ik niet weten... Maar hij kon zelf niet verder he... Dus echt vreemdgaan kan hij niet, maar ik zal het niet aandurfen.
4. Hij huilde niet omdat hij een vriendin had , maar omdat hij niet eerlijk tegen mij was geweest en zo stom was geweest. Ik denk dat iedereen die zo'n grote fout wel moet janken... Maar wie ben ik...

*volgens mij lijkt het zoals ik het opneem voor hem *
1. Een pedofiel is iemand die sexuele handelingen verricht met minderjarige. hij is meerder jarig en jij minderjarig. en aangezien dat zoenen een sexuele handeling is....(of niet?)

2. dat hij daarbuiten goed te vertrouwen is is natuurlijk geweldig. maar dat hij in dit soort dingen niet te vertrouwen is lijkt me toch een serieus probleem.

3. oke jij gelijk

4. nee dat snap ik maar probeer er eens als buitenstaander naar te kijken.

een man van 23 die zijn ene vriendinnetje van 14 moet vertellen dat hij als een jaar iets heeft met een andere meid van 15.

het kan aan mij liggen maar hier klopt iets niet.


maar iig sterkte en ik hoop dat het goedkomt...
__________________
If I Had One Wish....I'd Wish A Big Enough Ass For The Whole World To Kiss.....
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 17:29
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
dortpimp schreef op 07-07-2004 @ 18:05 :
1. Een pedofiel is iemand die sexuele handelingen verricht met minderjarige. hij is meerder jarig en jij minderjarig. en aangezien dat zoenen een sexuele handeling is....(of niet?)

2. dat hij daarbuiten goed te vertrouwen is is natuurlijk geweldig. maar dat hij in dit soort dingen niet te vertrouwen is lijkt me toch een serieus probleem.

3. oke jij gelijk

4. nee dat snap ik maar probeer er eens als buitenstaander naar te kijken.

een man van 23 die zijn ene vriendinnetje van 14 moet vertellen dat hij als een jaar iets heeft met een andere meid van 15.

het kan aan mij liggen maar hier klopt iets niet.


maar iig sterkte en ik hoop dat het goedkomt...
1. Nou, onder pedofiel versta ik toch meer een meerderjarige die sex wil met een minderjarig. En dat wil die niet (tenminste, dat is niet het belangrijkste )
2. Het is ook een probleem. Misschien valt het op te lossen, daarbij wil ik hem wel helpen.
3.
4. Ja ok... Volgens mij klopt er ook niet iets helemaal, maar ik vind die leeftijden niet zo kloppen... Want ik bedoel, hij heeft ook gewoon vrienden en vriendinnen van zijn eigen leeftijd...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 17:50
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Probeer hem uit je hoofd te zetten, desnoods met hulp van iemand die wel in je leeftijdscategorie past.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 18:10
Verwijderd
Jongens van 14 zijn allemaal kleuters? Dat zou best weleens kunnen kloppen, maar bedenk dat je zelf ook maar 14 bent en weliswaar waarschijnlijk iets volwassener bent omdat je vrouwelijk bent, maar gewoon een kind blijft (net als ik zelf trouwens)! Hij is gewoon een volwassen vent van 23 die waarschijnlijk al heel wat meisjes heeft gebruikt en jij bent er één van, als jij zó naief bent, dan zou ik maar uitkijken met oudere jongens en voorlopig niet omgaan met jongens die ouder zijn dan een jaar of 17 (en jongens van een jaar of 17 kunnen ook link zijn, maar de kans is echt al een heel stuk kleiner).

Nu heb je alleen maar met hem gezoend, de volgende keer (ik zie dat dit al de derde keer is dat je makkelijk heel erg misbruikt had kunnen worden) gaat het misschien wel écht fout.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 18:15
Verwijderd
Pedofilie heeft niets met meerderjarigheid of minderjarigheid te maken. Het is een samenstelling van pedo (kind) en filie (houden van, vallen op). Een pedofiel is dus iemand die op kinderen valt. Ongeacht of die kinderen nou 10 of 6 zijn en ongeacht of diegene zelf nou 15 of 40 is.
Dit even ter informatie . Met 14 ben je niet écht een kind meer, dus ik denk dat deze jongen geen pedofiel is.

En ehm, als jij naar de vierde gaat, dan begrijp ik dat je liever iets wil met iemand die ook naar de vierde gaat - de meeste veertienjarigen gaan naar de tweede of derde. Maar dat kan dus ook gewoon iemand van 15 of 16 zijn, toch?

Over je eigenlijke probleem waar het topic over gaat, heb je volgens mij geen hulp meer nodig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De zwarte roos
Evil creature
3 31-05-2005 13:14
Verhalen & Gedichten [verhaal] wat ben ik toch slecht in titels verzinnen :)
zozze
8 14-03-2003 17:21
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59
Psychologie Ik word arrogant...
Marluz
17 16-01-2002 12:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24.