Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2004, 02:42
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Dit is niet een topic waarin ik vraag wat je nu de engste film ooit vindt, of de meest gruesome film ooit. Desondanks mag je natuurlijk wel zeggen wat de engste film is die je ooit gezien hebt. Ik zoek dus niet goorheid eigenlijk.

Maar wat vind jij nu echt een aspect dat een film eng maakt? Of welke scène uit een film was voor jou het engst ooit?

Wat is iets standaards, maar blijft toch telkens eng bij elke film die eng bedoelt is?

Voor mij is dat bijvoorbeeld zo'n klapspiegeltje in een badkamer, je ziet de hoofdpersoon via de spiegel, hij of zij pakt een medicijn door het kastje open te doen, doet het kastje dicht, en ineens staat daar iemand achter hem of haar. Met een hard geluidseffect krijg ik daar toch telkens weer kippenvel bij

Wat ook altijd wel freaky is, is een leeg huis waarin je dan zo'n kinderstemmetje iemands naam hoort roepen, heeft ook wel iets.

Dus.. aspecten en scènes kom maar op!
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2004, 04:20
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 26-08-2004 @ 03:42 :

Wat ook altijd wel freaky is, is een leeg huis waarin je dan zo'n kinderstemmetje iemands naam hoort roepen, heeft ook wel iets.
Jah, zoals in Pet Sematary.. 'let's play hide & seek!'
Ik vind van die gekke bezeten kinderen sowiezo eng..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 07:55
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Ghost schreef op 26-08-2004 @ 05:20 :
Jah, zoals in Pet Sematary.. 'let's play hide & seek!'
Ik vind van die gekke bezeten kinderen sowiezo eng..
Jups hier ook.

Of als iemand zich die scene nog herinnert uit dat 'waargebeurd gefilmde' alien gebeuren (beetje 't idee van Blair witch project, alleen dan word een familie met thanksgiving door aliens belaagd) het is gewoon zo'n enge film in 't algemeen. Maar in de scene waar die ene jongen z'n broek gaat verwisselen en 'ie de camera neer zet begint 't beeld ineens te storen en dan zie je zo'n alien de kamer in lopen. echt fucking eng
__________________
In love with my oven glove. <3
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 08:00
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Kinderen en van die kraakgeluidjes zoals in ju-on the grudge, geven me kippenvel.
__________________
Dat heb je soms...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 10:13
Redhair
Redhair is offline
Film a la theblair witchproject hebben altijd het nodige enge, omdat het realistisch gefilmd is. Ik keek de blair witch voor het eerst snachts. toen hoorde je die kinderstemmetjes en kwam er iets op de tent. Dat vond ik toch een behoorlijk eng stukje. Ik heb een hekel aan de muziekjes en dan een schrikeffect. Dan heb je helemaal geen controle over jezelf. Je hoort dan dat muziekje, en je weet dat er iets engs komt, toch schrik je dan nog.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 10:14
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Blair witch scene met die kinderstemmen is creepy.
En de scene in het bad van What lies beneath
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 10:25
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
toen ik IT voor het eerst zag, de badkamerscène, waarin de douchekoppen naar elkaar komen en bloed spuiten
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 10:27
Verwijderd
Als je niet weet wat er gaat gebeuren, of je verbeelding moet gebruiken. Zoals in Signs, toen je nog niet wist hoe de aliens eruit zagen was het wat enger dan toen je het wist.

En realistisch gemaakte films zoals The Blair Witch etc.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 10:37
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
ik vond It wel heel eng,
en ik vind nog steeds Nightmare on elm street films eng..

5, 6 get your crucafix, 7,8 you better stay up late, 9, 10 he`s back again...ofziets...BRRR
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 10:46
Verwijderd
Audition vond ik erg eng... Niet specifiek iets... Veel dingen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 10:56
Belle
Avatar van Belle
Belle is offline
alles met geesten en bezeten kinderen. Het ongrijpbare zeg maar.
__________________
*geen sig*
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 11:23
waves
Avatar van waves
waves is offline
van die hoge lachjes... krijg er de creeps van, brrrrr
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 11:27
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Citaat:
WolterB schreef op 26-08-2004 @ 11:25 :
toen ik IT voor het eerst zag, de badkamerscène, waarin de douchekoppen naar elkaar komen en bloed spuiten
Die spuiten gewoon water hoor .
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 11:33
G-force
Avatar van G-force
G-force is offline
Ik snap nog steeds niet wat mensen eng vinden aan de Blair witch project. Het valt wel op dat vooral vrouwen die film eng vinden maar goed.
Een eng moment in een film vindt ik die uitgemergelde vrouw in Pet samatry. Of in the exorcist als dat meisje onderste boven de trap af komt.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 12:39
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
RayMania schreef op 26-08-2004 @ 12:27 :
Die spuiten gewoon water hoor .

uit et putje kwam dacht ik wel bloed
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 12:40
Verwijderd
- kinderstemmetjes en bezeten kinderen idd.
- dingen die je niet ziet, die je zelf bedenkt
- schrikeffecten

...


eigenlijk alles wel wat genoemd is, ik kan zeer zeer slecht tegen zulke films...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 13:10
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
In die ene scene uit signs toen zogezegd op dat verjaardag feestje een man zelfgemaakte beelden filmde en dat je die alien voorbij zag komen, daar schrok ik wel even van.
Hoe het komt weet ik niet maar het had wel iets.
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 13:29
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Makkelijk, kinderen in spannende films zijn gewoon eng ..
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-08-2004, 13:35
Verwijderd
Eén memorabel moment was toen ik voor het eerst de scene in Ringu zag waar het meisje op tv uit de put kwam kruipen en steeds dichterbij kwam strompelen. Ze maakte echt een enge beweging en uiteindelijk kwam ze in de achtergrond uit de tv kruipen. Haunting...

En ik vond de trippy scene met Jim Carrey in de arts-kamer ook creepy, als hij opeens een oude vrouw vasthoudt. En de gezichtloze scene die daarop volgt.

Verder nog het moment in Don't Look Now, als Donald Sutherland het meisje met het rode manteltje vindt. Die scene was echt magistraal opgebouwd qua spanning, en dan opeens zie je een eng, oud vrouwdwergje zich omdraaien. Ook een goed schrikmoment.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 13:42
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 26-08-2004 @ 14:35 :

Verder nog het moment in Don't Look Now, als Donald Sutherland het meisje met het rode manteltje vindt. Die scene was echt magistraal opgebouwd qua spanning, en dan opeens zie je een eng, oud vrouwdwergje zich omdraaien. Ook een goed schrikmoment.
Jaaah, dat is natuurlijk ook erg goed. En de eerste scene uit die film is ook super, waarin hij zijn dochtertje vind. Pfff, die stilte...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 13:55
.Pure
.Pure is offline
Spiegels en enge kindjes.

Vond trouwens die ene scene van The Ring doodeng, dat dat meisje uit de tv komt
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 14:24
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Als er iets engs gebeurt wat je niet verwacht (dan schrik je) zoals bij Carrie opeens op het eind die hand uit het graf.
Zo'n moment waar de spanning opgebouwd word.. je voelt dat er wat gaat gebeuren en dan zit je in spanning enzo.
Maskers en clowns zijn eng.
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 17:31
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
N00dles schreef op 26-08-2004 @ 14:35 :


En ik vond de trippy scene met Jim Carrey in de arts-kamer ook creepy, als hij opeens een oude vrouw vasthoudt. En de gezichtloze scene die daarop volgt.
oe ja dat was ook een eng stukje

Ik vind alles met spoken eng. vooral degenen die dingen fluisteren.
Of in the Devil's Advocate, die enge gezichten bij die vrouwen in de winkel. Herinner ik me een beetje vaag, maar het was wel heel eng.

Laatst gewijzigd op 26-08-2004 om 17:33.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 18:31
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
In Texas Chainsaw Mass. de scene dat een van de jongeren, een meisje, in het huis van leatherface zit en dat ze de oude man met rolstoel omhoog helpt en dat je dan dus die Thomas(leatherface) voorbij ziet lopen, het meisje ziet schrikken en toch nog die man helpt in zn rolstoel, dat is ook wel eng,omdat zij nog niks weet en dan, naja wel eng...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 18:55
aniki
Avatar van aniki
aniki is offline
-enge kinderstemmen (nightmare on elm street, een aflevering van BTVS)
-als er iets plotseling tevoorschijn komt.
-en als de kijker weet dat er een demon/spook/moordenaar rondloopt en de vrouw/man weet niets en loopt vrolijk rond.
Dan verwacht je dat er iets engs gaat gebeuren en als er dan plotseling een kat tevoorschijn komt is dat ook eng.

En het begin van arlington road, echt helemaal bij het begin, was ook best eng. Wel raar, want er waren gewoon normale dingen te zien, zoals een hond enz, maar de manier waarop ze filmden en het geluid... en dan opeens die aangereden kind. Niet dat de film voor de rest eng was of zo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2004, 19:22
11568
11568 is offline
Ik vind the Sixth Sense [die scène waarin die psychiater een bandje van een sessie terug luistert, steeds harder en harder...tot je dat Spaanse gefluister hoort...] al doodeng. Inmiddels zo'n 12 keer gezien maar ik blijf de helft van de tijd met mijn kop onder de dekens en ik slaap standaard slecht na het zien van die film.
Hetzelfde bij the Exorcist, en nog wat van zulke films.
Tsja, ik ben schijterd, mijn angstdrempel ligt erg laag wat films betreft.
En wat het eng maakt. Dingen die niet "kunnen", geesten, duivels etc. Films met realistische dingen zoals over een seriemoordenaar zet ik makkelijk van me af. Veel bloed doet me ook niets.

Laatst gewijzigd op 26-08-2004 om 19:29.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 19:26
11568
11568 is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 26-08-2004 @ 11:37 :
ik vond It wel heel eng,
en ik vind nog steeds Nightmare on elm street films eng..

5, 6 get your crucafix, 7,8 you better stay up late, 9, 10 he`s back again...ofziets...BRRR
Omg, IT in het begin was erg eng vond ik. Dat schrikken steeds...heeft me 10 jaar van mijn leven gekost
Het einde vond ik slecht en niet eng , vooral dat stemmetje van die clown vond ik erg ongeloofwaardig.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 19:30
655321
655321 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 26-08-2004 @ 10:46 :
Audition vond ik erg eng... Niet specifiek iets... Veel dingen
vooral dat dr geen muziek bij zit, niet duidelijk aanwezig iig, en dan opeens rolt die zak op met veel gekreun en gekraak of dat hoofd opeens dr af..
ieuw! dat is serieus een van de engste flicks die ik ooit gezien heb.
__________________
Fire, walk with me
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 19:49
donmclean
donmclean is offline
als iemand zich omdraait er er staat opeens iemand achter hem / haar + daar een eng geluidje bij
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 21:36
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Citaat:
G-force schreef op 26-08-2004 @ 12:33 :
Ik snap nog steeds niet wat mensen eng vinden aan de Blair witch project.
ik denk omdat ie realistisch overkomt, en omdat er geen muziek bij zit. oh, en misschien ook wel doordat het zich in een bos afspeelt.

ofzo, scènes in bossen kunnen best eng zijn vind ik.
en vage zwart-wit beelden ook.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 23:01
TiM
Avatar van TiM
TiM is offline
Als geesten oid zo laggy lopen, met camera opname met het ene frame versneld en het andere normaal, heel freaky, is ook bewezen eng, omdat het volgens je geest niet kan kloppen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 23:28
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Timsratten schreef op 27-08-2004 @ 00:01 :
Als geesten oid zo laggy lopen, met camera opname met het ene frame versneld en het andere normaal, heel freaky, is ook bewezen eng, omdat het volgens je geest niet kan kloppen
Er zijn maar weinig dingen in horrorfilms die volgens je geest wel kunnen kloppen.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 08:29
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Suggestie.

Cliché's als bange kinderstemmetjes en badkamerspiegels met schaduwen doen me op zichzelf niets, maar films die goed met suggestie om weten te gaan kunnen mij nog altijd beangstigen. Het monster tot het einde verstopt houden, alleen kleine tekens laten zien. Zie voor perfect voorbeeld Ringu.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 08:38
TiM
Avatar van TiM
TiM is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 27-08-2004 @ 00:28 :
Er zijn maar weinig dingen in horrorfilms die volgens je geest wel kunnen kloppen.
jah, okay, maar toch komt een wandelend lijk geloof waardiger over dan dat rare loopje op een of andere manier
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 08:41
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Timsratten schreef op 27-08-2004 @ 00:01 :
Als geesten oid zo laggy lopen, met camera opname met het ene frame versneld en het andere normaal, heel freaky, is ook bewezen eng, omdat het volgens je geest niet kan kloppen
'Bewezen eng'? Wat een onzin. Ik ben er nog nooit bang van geworden, ik vind het meestal irritant omdat het er zo onmogelijk uitziet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 08:42
TiM
Avatar van TiM
TiM is offline
nahja, eng voor mensen die al snel bang oid zijn, je zegt zelf al dat je het irritant vind om dat het zo onmogelijk is, dus het doet je wel wat
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-08-2004, 08:51
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Timsratten schreef op 27-08-2004 @ 09:42 :
nahja, eng voor mensen die al snel bang oid zijn, je zegt zelf al dat je het irritant vind om dat het zo onmogelijk is, dus het doet je wel wat
Een film die bestaat uit een twee uur lang shot van een banaan doet me ook wel wat, maar eng is het niet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 13:25
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Weet iemand soms die titel van de film waar jeffsen_88
het over heeft . Ik heb hem ooit op tv gezien maar ben de titel vergeten
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 14:30
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 26-08-2004 @ 11:37 :
ik vond It wel heel eng,
en ik vind nog steeds Nightmare on elm street films eng..

5, 6 get your crucafix, 7,8 you better stay up late, 9, 10 he`s back again...ofziets...BRRR
OMG! Ik ben echt getraumatiseerd door IT!!! Heb em gezien op een klassenavond toen ik 12 was! De eerste thriller/horror die ik zag. We zaten in de tuin van een klasgenootje in zo'n open partytent, ik paste er natuurlijk niet meer in dus ik zat erbuiten. Elke keer als er iets engs was keek ik snel weg van de tv, om te zien hoe de nevelen op de velden rondom het huis steeds dichterbij kwamen Wat was ik bang zeg... Heb de film nieteens uitgekeken. Tot op de dag van vandaag ben ik bang voor clowns!

Ik kan eigenlijk ook heel slecht tegen thrillers en ben bij het minste of geringste al bang. Keek laatst Donnie Darko, dat konijn... Die is echt wel eng!! Schrok me steeds halfdood als hij weer in beeld kwam...

Ik hou het maar bij romantische komedies haha
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 15:07
miss Elise
Avatar van miss Elise
miss Elise is offline
als je in n film alleen de close-up van een angstig en zwak personage ziet en verder is het stil (ook geen muziek)
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 15:49
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Rare hoofden zijn eng.

Zoals de net dode mensen, en de mensen op foto's in the Ring, het lijk in het water in What Lies Beneath. En de Windowlicker clip

...





__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 15:56
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Jules schreef op 27-08-2004 @ 16:49 :
de net dode mensen in the Ring


Die vond ik vooral hilarisch, omdat we zouden moeten geloven dat mensen zo'n kop trekken als ze een hartaanval krijgen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 17:05
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Window licker is inderdaad echt ENG
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 18:37
forumfreakie
Avatar van forumfreakie
forumfreakie is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 26-08-2004 @ 14:10 :
In die ene scene uit signs toen zogezegd op dat verjaardag feestje een man zelfgemaakte beelden filmde en dat je die alien voorbij zag komen, daar schrok ik wel even van.
Hoe het komt weet ik niet maar het had wel iets.
Vanaf dat moment was die film voor mij niks meer aan. Ik vond dat zo ongelovelijk nep en de spanning was er voor mij wel af. Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat je daar eng aan vond.
__________________
gaat morgen fotoboek aanmaken....
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 18:59
Verwijderd
Citaat:
kellytje schreef op 27-08-2004 @ 14:25 :
Weet iemand soms die titel van de film waar jeffsen_88
het over heeft . Ik heb hem ooit op tv gezien maar ben de titel vergeten
http://www.imdb.com/title/tt0142074/

deze geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 19:18
R(e=mc2)O
Avatar van R(e=mc2)O
R(e=mc2)O is offline
de scene in de shining waarbij miljoenen liters bloed uit de lift komen
__________________
My internal clock is on Tokyo time.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 19:43
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Dat was een van de vele lachwekkende en mislukte scenes. Het is dan ook een van de slechtere Kubrickfilms, imho.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 19:55
Sithan
Sithan is offline
Suggestie maakt eng...het kan eigenlijk niet enger, aangezien je dan het engst in gedachten neemt wat je zelf bedenkt en dat is voor iedereen anders...

Dit vind ik topmomenten:

Stemmetjes in de tent bij Blair Witch Project
Aliengepraat in babyfoon en alien-schaduw op de schuur bij Signs
Bandje terugluisteren in Sixth Sense
Telefoongesprek in Mothman Prophecies

Etc...

Eigenlijk altijd schaduwen, afbeeldingen en stemmen doen het bij mij goed...als enge wezens 'geshowt"worden is het voor mij meestal afgedaan...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 21:09
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Sithan schreef op 27-08-2004 @ 20:55 :
Suggestie maakt eng...het kan eigenlijk niet enger, aangezien je dan het engst in gedachten neemt wat je zelf bedenkt en dat is voor iedereen anders...

Dit vind ik topmomenten:

Stemmetjes in de tent bij Blair Witch Project
Aliengepraat in babyfoon en alien-schaduw op de schuur bij Signs
Bandje terugluisteren in Sixth Sense
Telefoongesprek in Mothman Prophecies

Etc...

Eigenlijk altijd schaduwen, afbeeldingen en stemmen doen het bij mij goed...als enge wezens 'geshowt"worden is het voor mij meestal afgedaan...
ben ik het mee eens.

Vond in Signs dat been van die alien dat wegtrok wel een hele goeie show van lichaam, dat maakte het voor mij niet stuk zegmaar.

Ook vind ik het héél eng als er een schrikmoment is van iets dat er al de hele tijd was..

voorbeeld: in Signs dat dat kind met de rug tegen zon kolenvenster gaat staan,
Spoiler
geeft een extra engheid vind ik
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 21:29
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
In het begin van The Cell, als Jennifer Lopez in een of andere woestijn (mind) van een jongetje loopt, waar dat kind in een boomstam zit... dan loert dat kind ineens omhoog en heeft het van die vliezen enzo... ik schrik dan altijd; ook al zet ik het geluid uit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Aangifte of niet?
boe-1986
15 29-12-2005 16:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49.