Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2002, 14:33
*Finding*Niki*
*Finding*Niki* is offline
Ik loop in een schoenenwinkel en pas een erg leuk paar schoenen die in de uitverkoop zijn, zijn zitten lekker en staan leuk, totdat ik opmerk dat op de achterkant(bij je hiel) een gestikte Amerikaanse vlag zit, en ik vraag me af: wat doet dat ding nou weer daar? is dat een kenmerk dat een product goed is? net zoals tientallen jaren(honderden) alles wat maar een beetje romeins was (zie concertgebouwen, parfumflesjes, architectuur etc) een soort kwaliteit uitstraalde. nou die schoenen heb ik dus mooi niet gekocht, evenals andere 'leuke' dingen met die vlag; strings, sleutelhangers, sokken, oorbellen, sieraden, schoolspullen,schoenen, kledingmerken met amerikaanse namen en zo kan ik nog wel even doorgaan. ik wordt echt kotsziek van de amerikaanse invloed op ons land, school en nu ook al doodgewone producten!

liefs Dominique
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2002, 14:38
PimpDude86
PimpDude86 is offline
uuuh is dat actueel?
Oud 09-10-2002, 14:56
autodropje
autodropje is offline
aha...

A&N --> Lifestyle
Oud 09-10-2002, 14:58
Hukkie
Hukkie is offline
Je vergeet 'sokken'.
Oud 09-10-2002, 15:00
Verwijderd
Ja, ik zag het een paar maanden veel op truien ed. heb het eigenlijk nooit zo mooi gevonden.

Voor mij een vorm van doorgeslagen patriottisme.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 15:02
Faery
Faery is offline
Citaat:
gentleman schreef:
Voor mij een vorm van doorgeslagen patriottisme.
Wat doet dat patriotisme in ons land?

... 't is nog een lelijke vlag ook
Oud 09-10-2002, 15:03
Hukkie
Hukkie is offline
Idd, wat doet dat vaderlandsgevoel voor Amerika in Nederland. Ik vind het al walgelijk genoeg dat dat gevoel ook voor Nederland bestaat. Bah.
Oud 09-10-2002, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:
Wat doet dat patriotisme in ons land?

Geen idee, 't zullen wel de immigranten zijn
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 15:10
Esmée
Esmée is offline
Vergeet de vlag-All stars niet
Oud 09-10-2002, 15:19
Blubje
Blubje is offline
nee ik vind t ook nix....zowieso vlaggen van landen op kleding etc. vind ik lelijk, naja in sommige uitzonderlijke gevallen kan t wel leuk zijn, maar over t algemeen vind ik t niet leuk
Oud 09-10-2002, 15:33
Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
ik vind de amerikaanse vlag niet mooi..
Oud 09-10-2002, 16:04
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
nee ik vind t ook nix....zowieso vlaggen van landen op kleding etc. vind ik lelijk, naja in sommige uitzonderlijke gevallen kan t wel leuk zijn, maar over t algemeen vind ik t niet leuk
sowieso vlaggen van landen vind ik lelijk

'symbol of peace and justice' yeah right..
Oud 09-10-2002, 16:16
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
ermm ,lelijk, maar dat zijn de meeste vlaggen wel.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 16:44
Landslide
Landslide is offline
Ik haat de Amerikaanse vlag
Oud 09-10-2002, 17:11
Verwijderd
als ik mensen zie lopen die iets met de amerikaanse vlag aan hebben, dan heb ik altijd zo veel zin om "taliban, taliban" te roepen
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 17:17
Mysterons
Mysterons is offline
ik vind het lelijk
Oud 09-10-2002, 17:22
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
bertbart schreef:
als ik mensen zie lopen die iets met de amerikaanse vlag aan hebben, dan heb ik altijd zo veel zin om "taliban, taliban" te roepen
Lol
Oud 09-10-2002, 17:26
shanli
shanli is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 17:32
S
S is offline
Boeiend hoor.

Ik heb een longsleeve waar met koeienletters JAPAN op de rug staat (kenners herkennen hem wel)...

Ik heb een gigantische Amerikaanse vlag in mijn hal hangen, een Amerikaanse adelaar als borstbeeld met de vlag om zich heengeslagen op mijn kamer staan, van bijna alle staten waar ik ben geweest een nummerplaat staan, de Amerikaanse vlaggen uit de revolutie heb ik ook in miniatuur op mijn kamer staan. Alle munten en een aantal biljetten heb ik op mijn kamer liggen...

Waar maak je je nou druk om? Als het leuk is, koop het dan. Amerika blijft een gigantische invloed houden op álle landen. Denk maar aan de producten die ze naar Nederland ed vervoeren
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 19:28
punkyfish
punkyfish is offline
Ik vind Amerika als land wel boeiend, wil er ook zeker een keer heen, maar er zijn ook genoeg dingen aan Amerika waar ik een hekel aan heb.
Ben een jaar oid geabonneerd geweest op het blad 'Amerika', waar gewoon echt álles over Amerika instaat, echt een geweldig mooi blad

Als de vlag op een mooie manier gebruikt wordt vind ik hem mooi. Die glitterriemen en glitterdingetjes met de vlag vind ik allemaal maar stom Ik heb daarentegen wel een geweldig mooi kussen met de vlag er op, die is echt prachtig

Mja.
Oud 09-10-2002, 19:53
Mindfields
Mindfields is offline
Hmm..dat heb ik met de Engelse vlag

Heb er een shirt van (helemaal), een string, een kussen, nog een shirt...
Maar dat is ook een veel mooiere vlag
Oud 09-10-2002, 19:55
Verwijderd
ik geef littleprincess helemaal gelijk!
spugen, dat moet ik ervan!!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 20:04
cha0s
cha0s is offline

vlaggetje

ontopic: 't is een kutvlag en ik zie 'm 't liefste niet.
Oud 09-10-2002, 20:10
Verwijderd
Aargh, mensen die 'wordt' neerzetten.. *ril*

Maar ik ben geen fan van de Amerikaanse vlag, vind 't niet echt de mooiste vlag die er bestaat, zal dus ook nooit een shirt kopen waar 'ie in z'n geheel opstaat. Denkik. En ik ga ook niet met hemdjes met de Engelse vlag, of met weet-ik-veel-wat-voor-ander-land lopen, want waarom zou ik. Bla.

Laatst gewijzigd op 09-10-2002 om 20:15.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 20:14
Freshmaker
Freshmaker is offline
Ik vind de Amerikaanse vlag wel mooi. Heb er 1 op m'n kamer hangen.
Oud 09-10-2002, 20:21
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Coolkast schreef:
'symbol of peace and justice'
*wil die amerikaanse vlag maar dan wel groot genoeg om als "doek" over mn stoel heen te gooien*

mwah waarom die vlag ? gewoon hypocitie is heerlijk dus vandaar *vind de vlag stiekem nog eens heel mooi ook* (o en ik ben dan heel true en ruig dat is wel de voornaamste reden)

[how bijna niet ontopic geweest]

mwah de vlag opzich is niet zo super mooi zeker niet op kleren.

en dat van die stoel... sja ik heb ooit een keer een kamer gezien met een soortgelijke stoel als ik heb alleen dan met de amerikaanse vlag erover en die stoel vond ik wel ruig :]

Laatst gewijzigd op 09-10-2002 om 20:25.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 21:20
Verwijderd
ach iedereen doet mee aan de veramerikanisering van ons land, luiter maar eens hoe koel het is om engels te lullen, eigenlijk meer amerikaans.

één derde van de reclame op tv is engels (en de helft van de nederelandse bevolking snapt 'm niet, ging het stukje verder)
ik denk dat 95% van de films amerikaans is (nummer één filmland ter wereld is overigens India)
en in de muziek is het ook al bijna zo, kijk maar naar de top veertig van nu en die van acht jaar terug en tel de nederlandstalige platen

of tel hier eens de engelstalige sigs.......
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 21:25
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
ach iedereen doet mee aan de veramerikanisering van ons land, luiter maar eens hoe koel het is om engels te lullen, eigenlijk meer amerikaans.

één derde van de reclame op tv is engels (en de helft van de nederelandse bevolking snapt 'm niet, ging het stukje verder)
ik denk dat 95% van de films amerikaans is (nummer één filmland ter wereld is overigens India)
en in de muziek is het ook al bijna zo, kijk maar naar de top veertig van nu en die van acht jaar terug en tel de nederlandstalige platen

of tel hier eens de engelstalige sigs.......
*doet vrolijk mee met de veramerikanisering* *ik ben true ik ben true zie mijn sig*

"ik ben vandaag zo vervelent zo vervelent zovervelent was ik nog nooit" ajd na-aper (k wou dr maar niet wanna-bee neerzetten )
Oud 09-10-2002, 22:51
Verwijderd
Citaat:
S schreef:
Waar maak je je nou druk om? Als het leuk is, koop het dan. Amerika blijft een gigantische invloed houden op álle landen. Denk maar aan de producten die ze naar Nederland ed vervoeren
je gaat toch geen vlag uithangen, laat staan dragen, van een land, waarvan de president een oorlog wil beginnen alleen om zijn macht te benadrukken?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 22:56
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef:

vlaggetje

ontopic: 't is een kutvlag en ik zie 'm 't liefste niet.
the corporate flag dus

ik heb een shirt met de Stars en Stripes erop, die draag ik wel, ik vind 'm niet echt lelijk maar ik heb 'm gehad van een hele goeie kamaraad van me die helaas nu in Amerika woont, dus het hij heeft een soort sentimentele waarde..
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 00:17
Verwijderd
Vlaggen horen op stokken, niet op rare t-shirtjes.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 00:51
maar
maar is offline
Ik vind het wel een mooie vlag, heb een aantal dingetjes waar die op staat cadeau gekregen en die gebruik/draag ik ook wel. Die sterretjes en streepjes zijn gewoon hip, en de kleuren ook; dan kom je al gauw bij de Amerikaanse vlag uit
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 08:32
S
S is offline
Citaat:
bertbart schreef:
je gaat toch geen vlag uithangen, laat staan dragen, van een land, waarvan de president een oorlog wil beginnen alleen om zijn macht te benadrukken?
Eh, wat boeit dat nou? Ik hou van het land, niet van die geflipte president...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 12:20
Verwijderd
en als je de Nederlandse vlag op je kleding draagt en kistjes aanhebt ben je ineens nazi.....

tistochwat
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 12:39
Verwijderd
Ik kots van het Amerikaanse volk en de Amerikaanse overheid, dus waarom niet van het land zelf in geografisch opzicht? Zo bijzonder is dat nu ook weer niet: 85% woestijn en bordjes 'last gas for 150 miles'. Big deal.

Gèf mèh maar Amstèhdam...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 12:42
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
nare man schreef:
wietstad olé olé
Oud 10-10-2002, 15:33
Verwijderd
Citaat:
S schreef:
Eh, wat boeit dat nou? Ik hou van het land, niet van die geflipte president...
het volk staat achter hem
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 15:44
maar
maar is offline
Citaat:
bertbart schreef:
het volk staat achter hem
Echt niet voor de volle 100% procent; ze zijn echt niet allemaal zo naief als mensen lijken te denken.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 20:01
S
S is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik kots van het Amerikaanse volk en de Amerikaanse overheid, dus waarom niet van het land zelf in geografisch opzicht? Zo bijzonder is dat nu ook weer niet: 85% woestijn en bordjes 'last gas for 150 miles'. Big deal.

Weleens @ Da Biggo Apple geweest?
Weleens @ Da Silver State geweest?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 20:08
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
tja, zo als gewoonlijk wordt alles overdreven in amerika, dus wordt ook overal die vlag opgezet
Oud 10-10-2002, 20:49
CraigDavid
CraigDavid is offline

ik had ook een kleine vs-vlaggetje op me schooltas
die heb ik afgehaald
nu zie de draden lopen waarmee het aan me tas was genaait
dat zie er veel beter uit vin ik
Oud 10-10-2002, 20:49
Vice
Vice is offline
ik dacht dat zulke vlaggetjes alleen voor de sier waren.
van welk land het ook mag zijn
Oud 10-10-2002, 20:50
CitizenErased
CitizenErased is offline
Ik vind die vlaggen op kleding of andere artikelen een eritante manier van nationalisme, volgens mij krijgen die amerikanen daar een kick van. Net als in dat nummer van Missy Elliot, my party people, waar ze allemaal een kladingstuk aan hadden van de amrikaanse vlag.
Ik zie t al voor me allemaal nederlanders met een nederlandse vlag op hun kleding.

Je bent me aan het dollen
-spongebob-
Oud 10-10-2002, 23:54
maar
maar is offline
Citaat:
CitizenErased schreef:
Ik vind die vlaggen op kleding of andere artikelen een eritante manier van nationalisme, volgens mij krijgen die amerikanen daar een kick van. Net als in dat nummer van Missy Elliot, my party people, waar ze allemaal een kladingstuk aan hadden van de amrikaanse vlag.
Ik zie t al voor me allemaal nederlanders met een nederlandse vlag op hun kleding.

Je bent me aan het dollen
-spongebob-
Toevallig heb ik vandaag nog getennist in een polo met een Nederlandse vlag erop; hij is ietsje minder mooi, dus zie je hem ietsje minder vaak. Ten tweede zie je in Amerika niet eens zo gek veel mensen met een vlaggetje op hun kleding, dus op zo'n eritante wijze uiten ze hun nationalisme ook weer niet.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 00:11
eztah
eztah is offline
Tis een vorm van patriotisme en propaganda van Amerika.

Amerika, verschrikkelijk land, die vooraanstaat om de werled naar de klote te helpen.

Fuck Amerika, Fuck die vlag
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 00:23
Verwijderd
Mij zul je dr niet in zien lopen. In geen enkele kleding met opdruk van welke vlag dan ook trouwens.

Jehg. Lelijk, niet echt m'n lievelingsland (understatement)..etc etc.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 00:51
Verwijderd
Citaat:
eztah schreef:
Fuck Amerika, Fuck die vlag
Precies!

De BRAND erin!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 05:46
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Ik ben zwaar Amerika-fan, dus tja.....
Oud 11-10-2002, 09:38
Landslide
Landslide is offline
Citaat:
Oud 11-10-2002, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef:
Mij zul je dr niet in zien lopen. In geen enkele kleding met opdruk van welke vlag dan ook trouwens.

Jehg. Lelijk, niet echt m'n lievelingsland (understatement)..etc etc.
gerlo is goed in het verwoorden van mijn mening maarja, helemaal mee eens dus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten