Advertentie | |
|
09-10-2002, 17:32 | |
Boeiend hoor.
Ik heb een longsleeve waar met koeienletters JAPAN op de rug staat (kenners herkennen hem wel)... Ik heb een gigantische Amerikaanse vlag in mijn hal hangen, een Amerikaanse adelaar als borstbeeld met de vlag om zich heengeslagen op mijn kamer staan, van bijna alle staten waar ik ben geweest een nummerplaat staan, de Amerikaanse vlaggen uit de revolutie heb ik ook in miniatuur op mijn kamer staan. Alle munten en een aantal biljetten heb ik op mijn kamer liggen... Waar maak je je nou druk om? Als het leuk is, koop het dan. Amerika blijft een gigantische invloed houden op álle landen. Denk maar aan de producten die ze naar Nederland ed vervoeren |
09-10-2002, 19:28 | |
Ik vind Amerika als land wel boeiend, wil er ook zeker een keer heen, maar er zijn ook genoeg dingen aan Amerika waar ik een hekel aan heb.
Ben een jaar oid geabonneerd geweest op het blad 'Amerika', waar gewoon echt álles over Amerika instaat, echt een geweldig mooi blad Als de vlag op een mooie manier gebruikt wordt vind ik hem mooi. Die glitterriemen en glitterdingetjes met de vlag vind ik allemaal maar stom Ik heb daarentegen wel een geweldig mooi kussen met de vlag er op, die is echt prachtig Mja.
09-10-2002, 20:10 | |
Verwijderd
|
Aargh, mensen die 'wordt' neerzetten.. *ril*
Maar ik ben geen fan van de Amerikaanse vlag, vind 't niet echt de mooiste vlag die er bestaat, zal dus ook nooit een shirt kopen waar 'ie in z'n geheel opstaat. Denkik. En ik ga ook niet met hemdjes met de Engelse vlag, of met weet-ik-veel-wat-voor-ander-land lopen, want waarom zou ik. Bla. Laatst gewijzigd op 09-10-2002 om 20:15. |
09-10-2002, 20:21 | ||
Citaat:
mwah waarom die vlag ? gewoon hypocitie is heerlijk dus vandaar *vind de vlag stiekem nog eens heel mooi ook* (o en ik ben dan heel true en ruig dat is wel de voornaamste reden) [how bijna niet ontopic geweest] mwah de vlag opzich is niet zo super mooi zeker niet op kleren. en dat van die stoel... sja ik heb ooit een keer een kamer gezien met een soortgelijke stoel als ik heb alleen dan met de amerikaanse vlag erover en die stoel vond ik wel ruig :]
Laatst gewijzigd op 09-10-2002 om 20:25. |
09-10-2002, 21:20 | |
Verwijderd
|
ach iedereen doet mee aan de veramerikanisering van ons land, luiter maar eens hoe koel het is om engels te lullen, eigenlijk meer amerikaans.
één derde van de reclame op tv is engels (en de helft van de nederelandse bevolking snapt 'm niet, ging het stukje verder) ik denk dat 95% van de films amerikaans is (nummer één filmland ter wereld is overigens India) en in de muziek is het ook al bijna zo, kijk maar naar de top veertig van nu en die van acht jaar terug en tel de nederlandstalige platen of tel hier eens de engelstalige sigs....... |
09-10-2002, 21:25 | ||
Citaat:
"ik ben vandaag zo vervelent zo vervelent zovervelent was ik nog nooit" ajd na-aper (k wou dr maar niet wanna-bee neerzetten )
09-10-2002, 22:51 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
09-10-2002, 22:56 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb een shirt met de Stars en Stripes erop, die draag ik wel, ik vind 'm niet echt lelijk maar ik heb 'm gehad van een hele goeie kamaraad van me die helaas nu in Amerika woont, dus het hij heeft een soort sentimentele waarde.. |
10-10-2002, 20:01 | ||
Citaat:
Weleens @ Da Silver State geweest? |
10-10-2002, 20:50 | |
Ik vind die vlaggen op kleding of andere artikelen een eritante manier van nationalisme, volgens mij krijgen die amerikanen daar een kick van. Net als in dat nummer van Missy Elliot, my party people, waar ze allemaal een kladingstuk aan hadden van de amrikaanse vlag.
Ik zie t al voor me allemaal nederlanders met een nederlandse vlag op hun kleding. Je bent me aan het dollen -spongebob-
10-10-2002, 23:54 | ||
Citaat:
|
11-10-2002, 09:50 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|