Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2004, 18:19
Roxjuh
Avatar van Roxjuh
Roxjuh is offline
IK OOK

maar dan wel keiharde sex..!!

grapjuhh
__________________
Ik ben apart.. Maar dat wist je vast wel :)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2004, 18:26
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Ik moet jullie echt teleurstellen, het word lieve middeleeuwse sex ..

Muha!

En Roxjuh : Je plaatje zegt genoeg hoor
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:26
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Niet zoveel chatten... leest irritant dit topic.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:32
Roxjuh
Avatar van Roxjuh
Roxjuh is offline
SIR, YES SIR! ghehe

enneuh @ Bloemenpoes: niet mijn plaatje; mijn ogen zeggen alles (lalala) [[LOL]]
__________________
Ik ben apart.. Maar dat wist je vast wel :)
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 19:02
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Oké dan, eventjes voor het overzicht hier het hele verhaal, aangegeven wat nieuw is : ( mijn eXcuses voor de kleine stukjes nieuw!)


Vol afgrijzen trek ik m'n hand terug uit z'n broek. Met schokkende bewegingen komt hij klaar, in zijn eigen auto. Ik open snel het portier, maar hij zit op slot. 'Doe je het voor 100?' Geschokt kijk ik hem aan. Nee, denk ik bij mezelf, ik zou alleen met de hand doen. Geil kijkt hij me aan. Ik denk aan alles, problemen, geldnood, ik moet morgen wat hebben, school. Niet uit te houden zonder. Ik knik, langzaam en voorzichtig. Na veel gewring van zijn kleren zit hij naakt naast me. Ik heb nog geen vin verroerd, ben doodstil. Opeens realiseer ik me waar ik ben, wat ik op het punt sta te doen.. Ik buig naar hem toe, doe net alsof ik zijn verachtelijke lichaam wil betasten, snel maak ik het slot open en voordat hij iets doorheeft ben ik de deur uit. Ik ren, ik ren alleen maar. Door alle straten, waar ik zo vaak heb gelegen, de straten, die ik veracht, waar ik van houdt. De straten, mijn jeugd, mijn toekomst. Ik ren alleen maar. Zonder doel. Het is koud, ik sta stil, het is echt koud. Ik loop nu, vertrouw erop dat hij weg is, die man, ver weg...

Ik ga liggen, inmiddels rillend van de kou. In een goot, een simpele goot. Een enkele bezoeker die door de vervallen straten van Cartain loopt kijkt vol afgrijzen naar me, alsof ik een insect ben, een verschoppeling, wat ik in weze ook ben. 'Hé schatje' ik kijk op, een jonge verrassend mooie man kijkt naar me. 'Neuk je me voor een slaapplaats..' Ik schrik niet eens meer van zulke voorstellen en overweeg het serieus. Ik voel mijn verkilde lichaam, bevroren ledematen en weet dat ik het nodig heb. 'Vooruit, plus wat eten dan..' ongeduld straalt uit z'n ogen. Ik neem een besluit, onwetend. Voorzichtig sta ik op, hij kijkt tevreden.. ik volg hem..

Ik ben verrast over zijn huis. Het is niet een vervallen pand, en oude flat, maar een prachtig herenhuis. Maar ik wil er geen aandacht aan schenken en loop achter hem aan. Nooit had ik het me echt gerealiseerd, maar wat leek het me nu heerlijk om thuis te komen, en hier terecht te komen, of alleen al het deel van het thuiskomen. Hij maakt wat soep klaar en smeert een broodje. Alsof ik een bezoeker ben..

Alsof ik een bezoeker ben, alsof ik normaal ben, alsof ik gewoon een meisje ben. Hij praat met me, of eigenlijk tegen me. Hij vertelt me dingen, veel dingen, over zijn leven, over alles in zijn leven, zijn gevoel. Het gaat langs me heen, het enige wat tot me doordringt is dat hij dingen vertelt, die ik niet hoef te weten.. Voor ik het doorheb pakt hij m'n hand vast. Uit automatisme ruk ik hem los. Hij wenkt me en ik volg hem.. Ik zie dat hij een kamer binnenglipt en ik ben verrast dat hij hem voor mijn ogen sluit. Ik kom wat dichter bij de deur te staan. Opeens hoor ik hem schreeuwen : 'Je kan in de kamer hiernaast je opfrissen en er liggen kleren klaar, links..' Ik kijk opzij en loop naar de deur naast zijn deur. Voorzichtig open ik de deur. De kamer is donker, slechts verlicht door een schemerlamp. Ik zie hem nog net door de verbindingsdoor glippen, die in het slot valt.. Ik kijk op het bed en ben geschokt door het geen dat er op ligt..

Een enorme baljurk, compleet met accesoires ligt uitgestald op het bed. Enorm, haast middeleeuws. Ik houd m'n doel voor ogen, maar weet niet wat ik moet. Ik besluit een douche te nemen. Het is een enorme badkamer, ik kleed me langzaam uit, terwijl ik de badkamer bestudeer. Ik stap onder de douche. Ik ben vies, heel erg vies. Zwart water stroomt het putje in. Een enorm geweldig gevoel overmeesterd me. Ik ben schoon, voor het eerst in maanden. Ik ben schoon. Na minuten, uren, ik ben besef van tijd kwijt, stap ik weg onder de douche. Ik sla een grote badhandoek om me heen, en loop terug naar m'n tijdelijke kamer. Naast de enorme jurk ligt een lingeriesetje uitgestald. Nog nooit gedragen. Voorzichtig trek ik het aan. Ik heb geen idee hoe ik het ding moet aantrekken, en al helemaal niet waarom. Waarom moet ik in godsnaam een baljurk aantrekken? Toch doe ik het, toch doe ik het. Voorzichtig, zonder iets te ruineren trek ik het aan, ik maak het vast, met knopen, ritsen en andere onbekende snufjes. Ik kijk in de spiegel achter me, ik zie mezelf, mooi en opgetogen. Snel doe ik m'n haar, zelfs daaraan is gedacht. Maar ik besef niet, ik besef niet waarom.. waarom?

Ik sta en kijk, in de spiegel. Het is onwerkelijk. Enkele uren geleden lag ik nog, bevriezend, in een afgerafelde spijkerbroek en een flodderend topje. En nu, fris schoon, haast echt. Maar mijn uitgestoken botten verraden mijn ziekte. Bijna verschijnt er een glimlach op mijn vermoeide gezicht, maar ik kan het niet. Hoe kan ik blij zijn. Ik zit hier, in een huis, met een enorme jurk aan, in de kamer naast me zit een man, die jonge meisjes oppikt om ze een baljurk aan te laten trekken. Verzonken in gedachten, schrik ik op als ik geklop hoor op de deur. 'Madame, mag ik mijn entree maken?" Het duurt even voordat het tot me doordringt dat de stem die ik nu hoor van dezelfde man is als net. Nerveus giechelend zeg ik : 'Maar natuurlijk meneer, komt u binnen.' Daar komt hij binnen lopen. Het verrast me, of eigenlijk ook weer niet, hij komt binnen lopen in een donkerblauw fluwelen pak, compleet met strak haar en een stok. Alweer kan ik een giecheltje niet onderdrukken. Met sierlijke passen komt hij op me aflopen. Achter zijn rug zie ik iets glinsteren. 'Tada' triomfantelijk houdt hij een fles champagne omhoog. 'Champagne! Het is tenslotte onze huwelijksnacht.' Verstomd kijk ik hem aan, het is nu helemaal stil. Ik kijk naar hem, hij staat er nog steeds, met die fles en die grijns, verzonken in een andere wereld. Maar ik blijf mijn doel voor ogen houden. Geld, eten, drinken, een bed. Ik glimlach zwak, wat voor hem een teken is om door te gaan met zijn toneelstukje. Hij loopt naar de andere kant van de kamer en pakt 2 glazen. Hij loopt terug naar het bed, waar ik nog steeds zit. Hij zet ze op het nachtkastje en schenkt in. 'Zo,' en hij rijkt me het glas aan. Ik drink voorzichtig wat. Ik had het wel eens gehad, vroeger, met oud en nieuw. Thuis.. Snel verdring ik de gedachte. Hij staat op en zet wat muziek op. Snel is het eerste glas leeg, en we praten geamuseerd. Hij kijkt naar me, en blijft dit zijn huwelijksnacht noemen. Ik luister er niet meer naar. Na 5 of 6 glazen word het al beter. Ik doe mee, met zijn toneelstukje..

De tijd ben ik kwijt, net als mijn gedachten, net als mijn leven hiervoor. Inmiddels ben ik thuis in zijn wereld, ik leef niet meer in de 21e, maar in de 15e of 16e eeuw. Een galante heer, een opgetogen dame. ''Madame, wilt u een dans met mij maken?'' Ik giechel, maar pak zijn uitgestoken hand aan. Hij draait de volumeknop van de muziek hoger en zwiert mij mee in de rondte. Ik volg slechts, dansen kan ik niet. Ik volg. Na uren van dansen, zo lijkt het, ploffen we beiden neer op het bed. Ik heb het warm. Hij haalt een glas champagne voor me en geeft het me. Ik pak het aan en kijk hem aan. Pareltjes zweet op zijn voorhoofd, hij kijkt terug. Langzaam komt hij op me af lopen. Hij pakt mijn glas uit m'n handen en zet het op het nachtkastje. Ik kruip wat verder achteruit. 'Dame, dame, schone dame, een kusje voor deze heer' Hij sluit zijn ogen en ik trek hem op bed. Hij ligt voor me, wachtend op een kus. Ik buig me langzaam naar hem toe en kus hem op het puntje van zijn neus. Hij lacht zachtjes. Langzaam dwaal ik af naar beneden, zijn lippen. Zachte zoentjes afgewisseld met een stevige tongzoen. Hij gaat wat rechter zitten en geniet zichtbaar. Bijna liefde, bijna leven.. Opeens duwt hij me achterover, ik lig nu, voorzichtig schuift hij boven op me. En langzaam, tergend langzaam knoopt hij mijn jurk los..

Zijn handen kriebelen zachtjes over mijn buik heen. Voorzichtig schuift hij de jurk af tot aan mijn middel. 'Oh dame, schone dame' , hij hijgt een beetje. Hij voelt met zijn ogen dicht langs de randen van mijn bh en ik sidder van genot. Ik laat me volledig meeslepen in zijn fascinerende spel. Langzaam verdwijnen zijn handen onder mijn rug, met een snelle beweging heeft hij mijn bh los, en na wat gestuntel lig ik halfnaakt op het bed. Snel klimt hij van me af. ''Dame, schone dame, u ligt daar nu, uiterst mooi, kunt u mij vergeven als ik u hier terplekke beroer?'' Ik kan niks meer uitbrengen, ik giechel slechts. Hij komt op me afgelopen en gaat weer naast me liggen. Met zijn wijsvinger streelt hij langzaam vanaf mijn navel naar boven. Hij brengt zijn vinger naar zijn mond en hij likt eraan. Ik giechel nerveus. Zijn vinger gaat richting mijn borst en zachtjes, akelig zachtjes, beroert hij mijn tepel. Hij maakt masserende bewegingen en ik kreun. Ik laat mijn besef, dat ik hier lig en geniet, varen en breng zijn hoofd met een ruk naar mijn stijve tepels. Een sensationeel genot maakt van mij de meester als hij zijn tong het werk laat doen. Tevreden kijkt hij me aan. Hij zwaait zijn been over me heen en laat zich langzaam op mij zakken. Ik duw hem een stukje terug en langzaam ontdoe ik ook hem van zijn bovenkleding. Hij rolt van me af en pakt m'n hand vast. Zo liggen we daar, ik wachtend, hij smachtend...

NIEUW

Tegelijk draaien we ons om, zachtjes botsen we. Ik giechel weer. Ik zie een flits van ergering door zijn ogen, maar dat is snel weer weg. Hij komt tege me aan liggen en pakt m'n heupen vast. Hij drukt z'n mond op de mijne, hard, maar prettig. Zijn handen schuifen lager en nemen mijn jurk mee. Hij gaat zitten en ontdoet me volledig van mijn jurk. Vol adoratie bekijkt hij me. 'Jij, bent.. mooi!' Met een zucht valt hij weer neer op bed. Zachtjes strelen zijn enorme handen mijn billen. Ik kreun van genot. Zijn handen verkennen de rest van mijn benen en billen. Hij frummelt een beetje aan mijn kanten string en duwt het een stukje omlaag. Ik schrik even, maar laat hem gaan. Z'n handen verplaatsen zich langzaam, veel te langzaam, over mijn rug naar mijn voorkant. Ik ga weer recht liggen, en zijn rechterhand pakt mijn linkerborst vast. Hij streelt met zijn duim, eerst zacht en dan hard, over mijn tepel. Ik kreun hard en duw hem van me af. 'Schone dame, wat doet u nu' zegt hij speels. Ik duw hem op het bed en zeg : 'Heer, heer, dit doe ik nu, ontkleed uzelf, volledig graa'g..'' Hij lacht een beetje maar volgt mijn bevel op. Even later ligt hij naakt naast me. Mijn hand streelt langzaam over zijn borst heen, ik kriebel door zijn borsthaar en zak steeds verder af. Voorzichtig begin ik eraan, het doet me weer denken aan al die anderen, al die klanten, alle vorigen. ''Alleen met de hand'' ik hoor het me nog steeds zeggen, maanden geleden. Verzonken in gedachten schrik ik op als hij hardop een gil slaakt en met een diepe zucht klaarkomt. Ik val weer terug, tuimel haast, weer naar deze wereld. Hij kijkt me aan en knikt richting mijn enige lapje stof om mijn lichaam. Langzaam sta ik op en ontdoe me ook van m'n slipje. Nog nahijgend kijkt hij me aan, zijn blikken rusten op mijn lichaam, hij onderzoekt het, adoreert het, ik blijf doodstil staan. Hij wenkt me, en ik loop weer terug naar het bed..


/...\
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 19:06
Roxjuh
Avatar van Roxjuh
Roxjuh is offline
jaaaah vervolggg

me vind dit lijp
__________________
Ik ben apart.. Maar dat wist je vast wel :)
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 19:08
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Hij komt tege me aan liggen
TegeN

Citaat:
Zijn handen schuifen lager en nemen mijn jurk mee.
Schuiven

Citaat:
'Heer, heer, dit doe ik nu, ontkleed uzelf, volledig graa'g..''
graag



Woei kewl Meeeer
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 19:31
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
heej!

Ik ben aant denken over een titel..
Iemand suggesties?
Ik zat te denken aan ''Leven in drOmen''
Maar dat is maybe te simpel..

Ik hOOr het wel..

xXx!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 19:37
Roxjuh
Avatar van Roxjuh
Roxjuh is offline
ik heb aan mijn nederlandse verhaal een engelse titel gegeven. suggestie: Live like A dream
__________________
Ik ben apart.. Maar dat wist je vast wel :)
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 20:13
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Foutjes zijn al verbetert door DarkAngel.
Maar leuk vervolg. Ik krijg gewoon spontaan zin in sex joh. Dus echt goed gedaan.
Graag meer!

Maar die titel vind ik niet zo mooi. Ik zal er ook 1 proberen te bedenken.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 20:15
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Ik krijg gewoon spontaan zin in sex joh. Dus echt goed gedaan.
lol !!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 20:25
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Rituele slachting, vengeance of the slaughter house.
Alles omvattende titel.
Of Moderne assepoester.
Middeleeuwse middernachts avontuur?
Ik kan het niet laten.
Het credo hier is: HIETE SEX, zoveel als hete sex.
Het moest eruit.
Sorry daarvoor.
En lucifer, TSKTSK.
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 20:45
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 20-06-2004 @ 20:02 :
Zachtjes strelen zijn enorme handen mijn billen. Ik kreun van genot. Zijn handen verkennen de rest van mijn benen en billen.
Ik vind hier de herhaling van 'billen' niet zo mooi staan, maar verder geen kritiek enzo; echt een heel spannend/erotisch verhaal . Ik ben benieuwd hoe het verder gaat . Vooral die flasback vind ik leuk, dat ze weer even teruggaat naar vroeger.
__________________
eight days a week
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 20:52
Angel Of Faith
Avatar van Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
We want more!!! Echt héél goed geschreven, wacht in spanning op het vervolg !
__________________
<~ Ik ben van niemand, alleen van mezelf!~>; no hope, no love, no glory... no happy ending; I should have kicked your ass instead!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 06:24
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Ik ben begonnen aan wat verbeteringen, nu de vraag welk stuk vinden jullie beter.. 1 of 2?




Een enorme baljurk, compleet met accesoires ligt uitgestald op het bed. Enorm, haast middeleeuws. Ik houd m'n doel voor ogen, maar weet niet wat ik moet. Ik besluit een douche te nemen. Het is een enorme badkamer, ik kleed me langzaam uit, terwijl ik de badkamer bestudeer. Ik stap onder de douche. Ik ben vies, heel erg vies. Zwart water stroomt het putje in. Een enorm geweldig gevoel overmeesterd me. Ik ben schoon, voor het eerst in maanden. Ik ben schoon. Na minuten, uren, ik ben besef van tijd kwijt, stap ik weg onder de douche. Ik sla een grote badhandoek om me heen, en loop terug naar m'n tijdelijke kamer. Naast de enorme jurk ligt een lingeriesetje uitgestald. Nog nooit gedragen. Voorzichtig trek ik het aan. Ik heb geen idee hoe ik het ding moet aantrekken, en al helemaal niet waarom. Waarom moet ik in godsnaam een baljurk aantrekken? Toch doe ik het, toch doe ik het. Voorzichtig, zonder iets te ruineren trek ik het aan, ik maak het vast, met knopen, ritsen en andere onbekende snufjes. Ik kijk in de spiegel achter me, ik zie mezelf, mooi en opgetogen. Snel doe ik m'n haar, zelfs daaraan is gedacht. Maar ik besef niet, ik besef niet waarom.. waarom?


Een enorme baljurk, compleet met accessoires ligt uitgestald op het bed. Statig, haast middeleeuws. Ik houd m'n doel voor ogen, maar weet niet wat ik moet. Ik besluit een douche te nemen. Het is een grote badkamer. Ik kleed me langzaam uit, terwijl ik de ruimte bestudeer. Ik stap onder de douche. Ik ben vies, heel erg vies, zwart water stroomt het putje in. Een geweldig gevoel overmeestert me. Ik ben schoon, voor het eerst in maanden ben ik schoon. Na minuten, uren, ik ben besef van tijd kwijt, stap ik weg onder de douche. Ik sla een grote badhandoek om me heen, en loop terug naar m'n tijdelijke kamer. Naast de enorme jurk ligt een lingeriesetje. Nog nooit gedragen, veel te luxe, denk ik wrang. Voorzichtig trek ik het aan. Ik heb geen idee hoe ik het ding moet aandoen, en al helemaal niet waarom. Waarom moet ik in godsnaam een baljurk aantrekken? Toch doe ik het, toch doe ik het. Voorzichtig, zonder iets kapot te maken sluit ik de jurk om mijn lichaam, ik maak het vast, met knopen, ritsen en andere onbekende snufjes. Ik kijk in de spiegel achter me, ik zie mezelf, mooi en opgetogen. Snel doe ik m'n haar, zelfs daaraan is gedacht. Maar ik besef niet, ik besef niet waarom.. waarom?




?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 06:35
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
00k nog eventjes een nieuw stuk, v00r ik naar sch00l ga

Hij slaat z'n armen om mijn billen en trekt me boven op zich. Langzaam, elkaar in de ogen kijkend, rollen we naar de andere kant. Zijn gewicht drukt boven op mijn tengere lichaam. Langzaam streelt hij mijn lokken, hij buigt zich voorover en geeft mee een zoen op mijn mond. Langzaam gaat hij lager, zoentjes overal, op mijn borsten navel, op alles. Nerveus voor wat er komen gaat kreun ik voorzichtig. Langzaam glijdt zijn tong naar beneden, tot hij bij mijn gevoelige plek is aangekomen. Voor ik het weet heeft hij mijn benen iets opzij geshoven en duwt hij langzaam zijn tong naar binnen. Ik gil het uit van genot. Snel trekt hij zich terug. 'Oh heer, o heer,' zeg ik hijgend.. Zonder verdere woorden gaat zijn tong nu dieper en ik gil zo hard dat hij stopt. 'Wauw.. wauw' meer breng ik niet uit. Ik trek zijn lichaam naar boven zodat hij mijn lichaam volledig bekleed. Ik voel zijn kloppende lid en glimlach zoet. 'Ik, ik ben er klaar voor, heer, klaar voor een nieuwe ervaring' betekenisvol kijk ik hem aan. Hij snapt het en er verschijnt een grote glimlach op zijn bezwete gezicht. 'Ik kan niet anders dan toestemmen, dame, ik heb geen keus'..'
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 10:32
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Hmm een beetje herhalingen uit het vorige deel. Maar wel "leuk".
Even wat foutjes:
Citaat:
mijn benen iets opzij geshoven
Ik denk dat hij haar benen niet opzij geschuift, maar uit elkaar. Tenminste, dat lijkt me logisch.
Citaat:
'Wauw.. wauw'. Meer breng ik niet uit.
Citaat:
ervaring'. Betekenisvol kijk ik hem aan.
Vervolg?!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 10:38
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Mmm.. ja, ik ben niet zo'n ster in ''erotische'' scenes, aangezien ik zelf nog maar 14 ben

Dus dat gaat langzaam, maar ik moet (voor het verhaal) dit even uitgebreid beschrijven,

Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 10:50
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ah! Ik vind dat je het goed doet hoor. Ik (en de andere vast ook wel) zullen je wel zeggen als iets niet helemaal klopt hoor.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 10:57
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Ik vind het écht moeilijk, komt het nog een heel klein beetje geloofwaardig over, aangezien ik zelf (oke, ik val in herhaling) 14 ben..

Ik vind het errug moeilijk om na een tijd nog verassend te blijven

Zou het graag horen wanneer het saai/minder word!!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 11:01
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Zal ik misschien een beetje helpen?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 11:02
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline


Als je wil, gern!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 11:04
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Hier? Via PM of via msn? Of e-mail?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 11:05
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Muha! Ik ben er nog steeds niet 8er wat PM is
Msn? Hmm, denk, denk.. Hier?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 11:08
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Als we het hier doen verprutsen we je topic... Ik stuur je wel even een Pm, gaat makkelijker. Kijk maar eens bij de "index" helemaal bovenaan. Daar staat "priveberichten". Daar zal je een pm (persoonlijke medeling) van mij zien staan zo. Reageer daar maar op.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 11:08
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Het blijft goed!!!

enkel nog een foutje gevonden
Zo liggen we daar, ik wachtend, hij smachtend...
Deze zin vind ik supergoed!!!

-> het is 'ergernis' ik had ergens terug iets anders gelezen ergering ofzo...viel me effe op

hoe komt het dat jullie nu ook al zo vroeg thuis zijn? mijn letteren-monopolie kwijt
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 11:09
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Astuanax schreef op 21-06-2004 @ 12:08 :

hoe komt het dat jullie nu ook al zo vroeg thuis zijn? mijn letteren-monopolie kwijt
Slowwy, geen lessen meer. Maar nog geen vakantie...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 11:10
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Astuanax schreef op 21-06-2004 @ 12:08 :

hoe komt het dat jullie nu ook al zo vroeg thuis zijn? mijn letteren-monopolie kwijt


Pw-week
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 11:11
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Moeten jullie dan niet leren! tsss foei, ik zal eens naar je mama bellen
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 11:13
Roxjuh
Avatar van Roxjuh
Roxjuh is offline
hij blijft mooi wanneer komt mijn suggestie
__________________
Ik ben apart.. Maar dat wist je vast wel :)
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 11:15
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Citaat:
Moeten jullie dan niet leren! tsss foei, ik zal eens naar je mama bellen
Muha! Natuurlijk moet dat, maar dit is ook goed voor mijn algemene ontwikkeling (A)

Citaat:
Roxjuh hij blijft mooi wanneer komt mijn suggestie
Welke suggestie? Je titel of je seX?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 11:17
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
He, reageer je nog op je pm?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 11:45
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
She doesn't know how to use it.
Communicatie stoornis.
Ik zou zeggen, telepathie, maarja, jullie sterfelijke hersentjes kunnen dat niet vatten
Ik MOET NOG DRIE EXAMENS DOEN EN IK BEN HET BEHOORLIJK FFING BEU SON OF A vrouwelijke hond.
Dank u.
Gelieve een vervolg te schrijven.
Kloppend lid
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 11:50
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Muha!.. tja ik vind het niet echt passend als ik opeens over zijn ''piemel'' begin muha
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 12:28
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Hij duwt mij benen voorzichtig nog een stukje verder uit elkaar. Langzaam duwt hij zijn lichaam tussen mij benen. Ik voel de warmte van zijn lid tegen mij aan. Heel voorzichtig dringt hij bij me naar binnen. Zijn geslachtsdeel voelt groot, heel groot. Mijn lichaam probeert te wennen aan het grote ding. Ook al doet hij voorzichtig, ik gil het uit van de hevige pijn binnen in mij. In zijn ogen zie ik dat hij medelijden heeft, maar hij gaat door. 'Het spijt me schone dame, maar straks is de pijn voorbij. Ik beloof het u.' Ik probeer een glimlachje op mijn gezicht te toveren, maar de immense pijn tussen mij benen zorgt voor tranen in mijn ogen. Hijgend gaat hij door. Steeds verder dringt hij door in mij. Ik voel het glijden. Mijn vocht en zijn vocht vermengen zich in mij. Langzaam verdwijnt de eerst ondragelijke pijn. Maar ik merk dat mijn lichaam nog niet is gewend. Hij begint steeds harder te hijgen en af en toe ontglipt hem een kreunend geluid. De opgewonden blik in zijn ogen wind mij op. Ik voel het vocht tussen mijn billen lopen. Langzaam leer ik genieten. Zachtjes kreun ik met hem me. Van ver weg voel ik mijn orgasme komen. Het heerlijke warme gevoel verspreid zich door mijn lichaam. Kleine trillingen bewegen zich door mijn lichaam. Het kronkelende lijf dat boven mij hangt geeft een heerlijk ritme aan. Af en toe krijg ik een natte kus op mijn voorhoofd gedrukt, hijgend blijft hij doorgaan. ‘Nog even, nog heel even,’mompelt hij kreunend..




MET GROTE DANK AAN DUIVELAARTJE *
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 12:33
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
piemel
Mooi stuk, die duivelaar kan vieze boekjes uitgeven
Maar schrijf es langere stukken, nu komt alles zo verhakkeld.
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 12:34
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Muhahahahaha
Ik lig echt voortdurend dubbel om jou..

Heerlijk
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 12:42
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Millroy schreef op 21-06-2004 @ 13:33 :
piemel
Mooi stuk, die duivelaar kan vieze boekjes uitgeven
Maar schrijf es langere stukken, nu komt alles zo verhakkeld.
Hmm ok, ik zal eens beginnen.
Ja, langere stukken leest wel wat prettiger... opsparen die stukjes.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 12:48
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Ok, ik zal in het vervolg er aan denken.. ik wil altijd gelijk plaatsen als ik nieuw stuk heb :$ Ik ga m'n best doen
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 12:56
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Oeww, gimme more lady's!
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 13:09
Roxjuh
Avatar van Roxjuh
Roxjuh is offline
ik ben in een gigantische pisbui, en dan helpt nix om mij op te blijen omt sow maar te noemen.. ma dit helpt tog wel een btje.. :')
__________________
Ik ben apart.. Maar dat wist je vast wel :)
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 13:41
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Nix is hier dan duidelijk een hyperbool of een gepaste overdrijving. Ladies graag, lady's bestaan niet of is mijn brain even mistig. Inderdaad, millroy is indeed ze vunny one.
I speake ze English, I 'ave learned it from a book (Manuel, Fawlty towers, the germans.)
Zwijg millroy.
Silence fool, you are but my shell that hosts me in this earthly plane.
Dear God, he just won't shut up!
Krrrr, houston, krrr
We have a problem krrrr.
Luke, phhhhhh, I am your father, Phhhhhh.
Is There No God?!
Shoot him.
My insantiy is my safety blanket, take it away and I will put knives in you. WITH multiple stabbing moves.
So there, bite me.
Het spijt me zeer, hij krijgt de bovenhand
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 13:43
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Gaat het nog allemaal goed Millroy?

hIhI

Wat vin je van het verhaal (als je daaar aan toe kan kome)
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 13:54
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
In mijn uiterst bescheiden visie is dit verhaal een leuk verhaal.
Best goed. Met sex, altijd pluspunt. Natuurlijk hangt er ook nog een deel af van de ontknoping en van het feit wanneer er nu rituele slachting komt
Nee (relatief) serieus, ik vind het leuk.
Maar ik ben niemand.
Want:
Niemand is ...
Jullie weten het wel
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 13:58
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline


Je rituele slachting, ik heb er nog eens over na gedacht, en er begint al een idtje te groeien in mijn hoofdje over rituele slachting. Ik heb nog niet nagedacht over een ontknoping,
Just blijf het volgen, dan ziet ge het van zelf wel
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 14:01
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Cool slachting
Je hoeft je verhaal niet om mij te veranderen hoor.
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 14:03
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Muha
Dat was ik ook niet van plan, maar ik was de rest van het verhaal aan het bedenken en kwam erop dat zoiets ook wel leuk is
Ik moet nog zien, maar het blijft een leuk id
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 14:21
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Sorry, Millroy, Duivelaartje, maar ik moet even weten wat jullie vinden van de overgang sex/back to life
Om het niet ''verhakkeld te laten overkomen..'' dan maar het hele verhaal :


Vol afgrijzen trek ik m'n hand terug uit z'n broek. Met schokkende bewegingen komt hij klaar, in zijn eigen auto. Ik open snel het portier, maar hij zit op slot. 'Doe je het voor 100?' Geschokt kijk ik hem aan. Nee, denk ik bij mezelf, ik zou alleen met de hand doen. Geil kijkt hij me aan. Ik denk aan alles, problemen, geldnood, ik moet morgen wat hebben, school. Niet uit te houden zonder. Ik knik, langzaam en voorzichtig. Na veel gewring van zijn kleren zit hij naakt naast me. Ik heb nog geen vin verroerd, ben doodstil. Opeens realiseer ik me waar ik ben, wat ik op het punt sta te doen.. Ik buig naar hem toe, doe net alsof ik zijn verachtelijke lichaam wil betasten, snel maak ik het slot open en voordat hij iets doorheeft ben ik de deur uit. Ik ren, ik ren alleen maar. Door alle straten, waar ik zo vaak heb gelegen, de straten, die ik veracht, waar ik van houdt. De straten, mijn jeugd, mijn toekomst. Ik ren alleen maar. Zonder doel. Het is koud, ik sta stil, het is echt koud. Ik loop nu, vertrouw erop dat hij weg is, die man, ver weg...

Ik ga liggen, inmiddels rillend van de kou. In een goot, een simpele goot. Een enkele bezoeker die door de vervallen straten van Cartain loopt kijkt vol afgrijzen naar me, alsof ik een insect ben, een verschoppeling, wat ik in wezen ook ben. 'Hé schatje' ik kijk op, een jonge verrassend mooie man kijkt naar me. 'Neuk je me voor een slaapplaats..' Ik schrik niet eens meer van zulke voorstellen en overweeg het serieus. Ik voel mijn verkilde lichaam, bevroren ledematen en weet dat ik het nodig heb. 'Vooruit, plus wat eten dan..' ongeduld straalt uit z'n ogen. Ik neem een besluit, onwetend. Voorzichtig sta ik op, hij kijkt tevreden.. ik volg hem..

Ik ben verrast over zijn huis. Het is niet een vervallen pand, en oude flat, maar een prachtig herenhuis. Maar ik wil er geen aandacht aan schenken en loop achter hem aan. Nooit had ik het me echt gerealiseerd, maar wat leek het me nu heerlijk om thuis te komen, en hier terecht te komen, of alleen al het deel van het thuiskomen. Hij maakt wat soep klaar en smeert een broodje. Alsof ik een bezoeker ben..

Alsof ik een bezoeker ben, alsof ik normaal ben, alsof ik gewoon een meisje ben. Hij praat met me, of eigenlijk tegen me. Hij vertelt me dingen, veel dingen, over zijn leven, over alles in zijn leven, zijn gevoel. Het gaat langs me heen, het enige wat tot me doordringt is dat hij dingen vertelt, die ik niet hoef te weten.. Voor ik het doorheb pakt hij m'n hand vast. Uit automatisme ruk ik hem los. Hij wenkt me en ik volg hem.. Ik zie dat hij een kamer binnenglipt en ik ben verrast dat hij hem voor mijn ogen sluit. Ik kom wat dichter bij de deur te staan. Opeens hoor ik hem schreeuwen : 'Je kan in de kamer hiernaast je opfrissen en er liggen kleren klaar, links..' Ik kijk opzij en loop naar de deur naast zijn deur. Voorzichtig open ik de deur. De kamer is donker, slechts verlicht door een schemerlamp. Ik zie hem nog net door de verbindingsdoor glippen, die in het slot valt.. Ik kijk op het bed en ben geschokt door het geen dat er op ligt..

Een enorme baljurk, compleet met accessoires ligt uitgestald op het bed. Statig, haast middeleeuws. Ik houd m'n doel voor ogen, maar weet niet wat ik moet. Ik besluit een douche te nemen. Het is een grote badkamer. Ik kleed me langzaam uit, terwijl ik de ruimte bestudeer. Ik stap onder de douche. Ik ben vies, heel erg vies, zwart water stroomt het putje in. Een geweldig gevoel overmeestert me. Ik ben schoon, voor het eerst in maanden ben ik schoon. Na minuten, uren, ik ben besef van tijd kwijt, stap ik weg onder de douche. Ik sla een grote badhanddoek om me heen, en loop terug naar m'n tijdelijke kamer. Naast de enorme jurk ligt een lingeriesetje. Nog nooit gedragen, veel te luxe, denk ik wrang. Voorzichtig trek ik het aan. Ik heb geen idee hoe ik het ding moet aandoen, en al helemaal niet waarom. Waarom moet ik in godsnaam een baljurk aantrekken? Toch doe ik het, toch doe ik het. Voorzichtig, zonder iets kapot te maken sluit ik de jurk om mijn lichaam, ik maak het vast, met knopen, ritsen en andere onbekende snufjes. Ik kijk in de spiegel achter me, ik zie mezelf, mooi en opgetogen. Snel doe ik m'n haar, zelfs daaraan is gedacht. Maar ik besef niet, ik besef niet waarom.. waarom?

Ik sta en kijk, in de spiegel. Het is onwerkelijk. Enkele uren geleden lag ik nog, bevriezend, in een afgerafelde spijkerbroek en een flodderend topje. En nu, fris schoon, haast echt. Maar mijn uitgestoken botten verraden mijn ziekte. Bijna verschijnt er een glimlach op mijn vermoeide gezicht, maar ik kan het niet. Hoe kan ik blij zijn. Ik zit hier, in een huis, met een enorme jurk aan, in de kamer naast me zit een man, die jonge meisjes oppikt om ze een baljurk aan te laten trekken. Verzonken in gedachten, schrik ik op als ik geklop hoor op de deur. 'Madame, mag ik mijn entree maken?" Het duurt even voordat het tot me doordringt dat de stem die ik nu hoor van dezelfde man is als net. Nerveus giechelend zeg ik : 'Maar natuurlijk meneer, komt u binnen.' Daar komt hij binnen lopen. Het verrast me, of eigenlijk ook weer niet, hij komt binnen lopen in een donkerblauw fluwelen pak, compleet met strak haar en een stok. Alweer kan ik een giecheltje niet onderdrukken. Met sierlijke passen komt hij op me aflopen. Achter zijn rug zie ik iets glinsteren. 'Tada' triomfantelijk houdt hij een fles champagne omhoog. 'Champagne! Het is tenslotte onze huwelijksnacht.' Verstomd kijk ik hem aan, het is nu helemaal stil. Ik kijk naar hem, hij staat er nog steeds, met die fles en die grijns, verzonken in een andere wereld. Maar ik blijf mijn doel voor ogen houden. Geld, eten, drinken, een bed. Ik glimlach zwak, wat voor hem een teken is om door te gaan met zijn toneelstukje. Hij loopt naar de andere kant van de kamer en pakt 2 glazen. Hij loopt terug naar het bed, waar ik nog steeds zit. Hij zet ze op het nachtkastje en schenkt in. 'Zo,' en hij reikt me het glas aan. Ik drink voorzichtig wat. Ik had het wel eens gehad, vroeger, met oud en nieuw. Thuis.. Snel verdring ik de gedachte. Hij staat op en zet wat muziek op. Snel is het eerste glas leeg, en we praten geamuseerd. Hij kijkt naar me, en blijft dit zijn huwelijksnacht noemen. Ik luister er niet meer naar. Na 5 of 6 glazen word het al beter. Ik doe mee, met zijn toneelstukje..

De tijd ben ik kwijt, net als mijn gedachten, net als mijn leven hiervoor. Inmiddels ben ik thuis in zijn wereld, ik leef niet meer in de 21e, maar in de 15e of 16e eeuw. Een galante heer, een opgetogen dame. ''Madame, wilt u een dans met mij maken?'' Ik giechel, maar pak zijn uitgestoken hand aan. Hij draait de volumeknop van de muziek hoger en zwiert mij mee in de rondte. Ik volg slechts, dansen kan ik niet. Ik volg. Na uren van dansen, zo lijkt het, ploffen we beiden neer op het bed. Ik heb het warm. Hij haalt een glas champagne voor me en geeft het me. Ik pak het aan en kijk hem aan. Pareltjes zweet op zijn voorhoofd, hij kijkt terug. Langzaam komt hij op me af lopen. Hij pakt mijn glas uit m'n handen en zet het op het nachtkastje. Ik kruip wat verder achteruit. 'Dame, dame, schone dame, een kusje voor deze heer' Hij sluit zijn ogen en ik trek hem op bed. Hij ligt voor me, wachtend op een kus. Ik buig me langzaam naar hem toe en kus hem op het puntje van zijn neus. Hij lacht zachtjes. Langzaam dwaal ik af naar beneden, zijn lippen. Zachte zoentjes afgewisseld met een stevige tongzoen. Hij gaat wat rechter zitten en geniet zichtbaar. Bijna liefde, bijna leven.. Opeens duwt hij me achterover, ik lig nu, voorzichtig schuift hij boven op me. En langzaam, tergend langzaam knoopt hij mijn jurk los..

Zijn handen kriebelen zachtjes over mijn buik heen. Voorzichtig schuift hij de jurk af tot aan mijn middel. 'Oh dame, schone dame' , hij hijgt een beetje. Hij voelt met zijn ogen dicht langs de randen van mijn bh en ik sidder van genot. Ik laat me volledig meeslepen in zijn fascinerende spel. Langzaam verdwijnen zijn handen onder mijn rug, met een snelle beweging heeft hij mijn bh los, en na wat gestuntel lig ik halfnaakt op het bed. Snel klimt hij van me af. ''Dame, schone dame, u ligt daar nu, uiterst mooi, kunt u mij vergeven als ik u hier terplekke beroer?'' Ik kan niks meer uitbrengen, ik giechel slechts. Hij komt op me afgelopen en gaat weer naast me liggen. Met zijn wijsvinger streelt hij langzaam vanaf mijn navel naar boven. Hij brengt zijn vinger naar zijn mond en hij likt eraan. Ik giechel nerveus. Zijn vinger gaat richting mijn borst en zachtjes, akelig zachtjes, beroert hij mijn tepel. Hij maakt masserende bewegingen en ik kreun. Ik laat mijn besef, dat ik hier lig en geniet, varen en breng zijn hoofd met een ruk naar mijn stijve tepels. Een sensationeel genot maakt van mij de meester als hij zijn tong het werk laat doen. Tevreden kijkt hij me aan. Hij zwaait zijn been over me heen en laat zich langzaam op mij zakken. Ik duw hem een stukje terug en langzaam ontdoe ik ook hem van zijn bovenkleding. Hij rolt van me af en pakt m'n hand vast. Zo liggen we daar, ik wachtend, hij smachtend...

Tegelijk draaien we ons om, zachtjes botsen we. Ik giechel weer. Ik zie een flits van ergernis door zijn ogen, maar dat is snel weer weg. Hij komt tegen me aan liggen en pakt m'n heupen vast. Hij drukt z'n mond op de mijne, hard, maar prettig. Zijn handen schuiven lager en nemen mijn jurk mee. Hij gaat zitten en ontdoet me volledig van mijn jurk. Vol adoratie bekijkt hij me. 'Jij, bent.. mooi!' Met een zucht valt hij weer neer op bed. Zachtjes strelen zijn enorme handen mijn billen. Ik kreun van genot. Zijn handen verkennen de rest van mijn benen en billen. Hij frummelt een beetje aan mijn kanten string en duwt het een stukje omlaag. Ik schrik even, maar laat hem gaan. Z'n handen verplaatsen zich langzaam, veel te langzaam, over mijn rug naar mijn voorkant. Ik ga weer recht liggen, en zijn rechterhand pakt mijn linkerborst vast. Hij streelt met zijn duim, eerst zacht en dan hard, over mijn tepel. Ik kreun hard en duw hem van me af. 'Schone dame, wat doet u nu' zegt hij speels. Ik duw hem op het bed en zeg : 'Heer, heer, dit doe ik nu, ontkleed uzelf, volledig graag..'' Hij lacht een beetje maar volgt mijn bevel op. Even later ligt hij naakt naast me. Mijn hand streelt langzaam over zijn borst heen, ik kriebel door zijn borsthaar en zak steeds verder af. Voorzichtig begin ik eraan, het doet me weer denken aan al die anderen, al die klanten, alle vorige. ''Alleen met de hand'' ik hoor het me nog steeds zeggen, maanden geleden. Verzonken in gedachten schrik ik op als hij hardop een gil slaakt en met een diepe zucht klaarkomt. Ik val weer terug, tuimel haast, weer naar deze wereld. Hij kijkt me aan en knikt richting mijn enige lapje stof om mijn lichaam. Langzaam sta ik op en ontdoe me ook van m'n slipje. Nog nahijgend kijkt hij me aan, zijn blikken rusten op mijn lichaam, hij onderzoekt het, adoreert het, ik blijf doodstil staan. Hij wenkt me, en ik loop weer terug naar het bed..


Hij slaat z'n armen om mijn billen en trekt me boven op zich. Langzaam, elkaar in de ogen kijkend, rollen we naar de andere kant. Zijn gewicht drukt boven op mijn tengere lichaam. Langzaam streelt hij mijn lokken, hij buigt zich voorover en geeft mee een zoen op mijn mond. Langzaam gaat hij lager, zoentjes overal, op mijn borsten navel, op alles. Nerveus voor wat er komen gaat kreun ik voorzichtig. Langzaam glijdt zijn tong naar beneden, tot hij bij mijn gevoelige plek is aangekomen. Voor ik het weet heeft hij mijn benen iets uit elkaar geschoven en duwt hij langzaam zijn tong naar binnen. Ik gil het uit van genot. Snel trekt hij zich terug. 'Oh heer, o heer,' zeg ik hijgend.. Zonder verdere woorden gaat zijn tong nu dieper en ik gil zo hard dat hij stopt. 'Wauw.. wauw' meer breng ik niet uit. Ik trek zijn lichaam naar boven zodat hij mijn lichaam volledig bekleed. Ik voel zijn kloppende lid en glimlach zoet. 'Ik, ik ben er klaar voor, heer, klaar voor een nieuwe ervaring' betekenisvol kijk ik hem aan. Hij snapt het en er verschijnt een grote glimlach op zijn bezwete gezicht. 'Ik kan niet anders dan toestemmen, dame, ik heb geen keus'..'

Hij duwt mij benen voorzichtig nog een stukje verder uit elkaar. Langzaam duwt hij zijn lichaam tussen mij benen. Ik voel de warmte van zijn lid tegen mij aan. Heel voorzichtig dringt hij bij me naar binnen. Zijn geslachtsdeel voelt groot, heel groot. Mijn lichaam probeert te wennen aan het grote ding. Ook al doet hij voorzichtig, ik gil het uit van de hevige pijn binnen in mij. In zijn ogen zie ik dat hij medelijden heeft, maar hij gaat door. 'Het spijt me schone dame, maar straks is de pijn voorbij. Ik beloof het u.' Ik probeer een glimlachje op mijn gezicht te toveren, maar de immense pijn tussen mij benen zorgt voor tranen in mijn ogen. Hijgend gaat hij door. Steeds verder dringt hij door in mij. Ik voel het glijden. Mijn vocht en zijn vocht vermengen zich in mij. Langzaam verdwijnt de eerst ondragelijke pijn. Maar ik merk dat mijn lichaam nog niet is gewend. Hij begint steeds harder te hijgen en af en toe ontglipt hem een kreunend geluid. De opgewonden blik in zijn ogen wind mij op. Ik voel het vocht tussen mijn billen lopen. Langzaam leer ik genieten. Zachtjes kreun ik met hem me. Van ver weg voel ik mijn orgasme komen. Het heerlijke warme gevoel verspreid zich door mijn lichaam. Kleine trillingen bewegen zich door mijn lichaam. Het kronkelende lijf dat boven mij hangt geeft een heerlijk ritme aan. Af en toe krijg ik een natte kus op mijn voorhoofd gedrukt, hijgend blijft hij doorgaan. ‘Nog even, nog heel even,’mompelt hij kreunend..

‘Aaaaah!’ met een harde gil komt hij klaar, hevig kreunend rolt hij van me af. Het is voorbij, het is over. Naschokkend ligt hij met een tevreden glimlach naast me. Ik voel een aangenaam warm gevoel door me heen stromen. Ik hijg, hij hijgt, zijn hand kruipt naar de mijne en pakt hem vast. Naakt, bezweet en voldaan liggen we naast elkaar. ‘Dame, o dame, uw goddelijke lichaam geeft mij voldoening’ stralend kijkt hij me aan. Ik glimlach zwak terug. De dag is vermoeiend en heel langzaam vallen mijn ogen dicht, maar daarna tuimel ik verrassend snel in een diepe slaap en een vermoeiende droom. __Ik droom, dat ik thuis was, gewoon aan tafel, bij m’n zusje, nog geen 6, mijn moeder, even gestresst als altijd, en mijn vader, zelfs hij is er in mijn droom. Vol adoratie kijk ik naar het gezin waar ik eens deel van uitmaakte. Vol adoratie kijk ik op naar mijn vader, die langzaam wegvaagt voor mijn ogen. Tevreden kijk ik het naar het tafereel. Opeens zie ik iets bewegen in een hoek en nonchalant als altijd komt mijn oudere broer binnen wandelen. Mijn tevredenheid slaat om in angst, met trage, arrogante passen loopt hij op me af, steeds dichterbij…__

Met een ruk schiet ik overeind. Bezweet en angstig kijk ik om me heen. Ik denk terug aan de droom maar verdring de gedachte snel. Verwondert kijk ik om me heen. Ik ben ergens anders, niet meer in die kamer, waar.. Mijn gedachten stoppen, ik heb het gedaan, ik ben ontmaagd. Ik. Ik laat me terug vallen in mijn kussens. Nee, ik zou het nooit doen, nooit die stap verder. Met wie eigenlijk, door wie had ik me laten verleiden? Opeens komt een vage herinnering op me af, een man, in een pak, een vrouw in een jurk. Was ik dat geweest? Plotsklaps vliegen alle herinneringen weer op me af. Als een film draaien de beelden voor mijn ogen. Ik ga rechtop zitten en zucht diep. Waarom?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 14:30
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Jup is goed!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 14:32
-=TsA=- Silence
Avatar van -=TsA=- Silence
-=TsA=- Silence is offline
Sweet, echt heel mooi geschreven.. Ik schrijf ook maar vooral in het engels ( weet niet waarom )
Maar zoals al eerder vermeld werd zorg dat je langere stukjes hebt, ik heb zelf ook ondervonden dat dat meer gewadeert word. En voor de titel heb ik ook een sugestie:
The myth of love ( omdat het op liefde lijkt maar tog geen liefde is, en het klingt ook niet zo grof ) maar 'keep up the good work
__________________
~* I Am, I Die, I Will Be Again*~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Vrouwenopvang Fryslân
Verwijderd
17 05-03-2007 14:12
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Gootsteenontstopper
Verwijderd
10 13-12-2004 14:35
Verhalen & Gedichten tja...een verhaal..ofzo
Romie
11 08-07-2004 06:11
Verhalen & Gedichten [kort verhaal] F.'s verhaal
Just Johan
2 23-02-2004 13:41
Psychologie Stap in het verhaal van de ander-Topic.
Dreamerfly
31 11-11-2003 18:30
Verhalen & Gedichten verhaaltje
b-z
7 03-05-2003 21:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08.