Oud 21-01-2017, 18:45
df
Avatar van df
df is offline
Nou?

En is er een partij waarvoor je dat wel zou overwegen? Of kunnen al die kleine kutpartijen wat jouw betreft lekker de tering krijgen?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2017, 18:46
Verwijderd
Nee. En misschien wel.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2017, 18:47
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Nee. En misschien wel.
Voor welke misschien wel?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2017, 18:58
Abby.
Abby. is offline
Nee en nee.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2017, 19:51
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nee, tot nu toe niet en tot nu toen wel.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2017, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Voor welke misschien wel?
Ik kan 1-issue partijen wel waarderen. Als de piratenpartij op dit moment vanaf nul zou moten beginnen misschien? Zoals k zei; misschien wel, ik vind op voorhand uitsluiten echt niet okay. Behalve racisten.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2017, 22:59
df
Avatar van df
df is offline


Ik ga morgen ff tekenen voor Plasman. Maakt wel een redelijk punt en vind ik altijd wel leuk om naar te luisteren als 'ie bij Pauw ofzo is.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2017, 23:03
Verwijderd
Al maanden niet bijgehouden wat er aan de hand is. Vrij bewuste struisvogelpolitiek. Wat is het en waar gaat het over?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2017, 23:14
df
Avatar van df
df is offline
Wij gaan de niet-stemmers zichtbaar maken in het parlement. Niet langer wordt hun stem gekaapt door de andere partijen, vanaf nu krijgen niet-stemmers hun eigen zetels.

ONZE VERKIEZINGSBELOFTEN
Wij doen voor 100% wat wij zeggen
Wij zullen nooit een concessie doen
Wij zullen geen akkoorden sluiten

ONS VERKIEZINGSPROGRAMMA
In het parlement zullen wij nooit stemmen
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2017, 23:15
df
Avatar van df
df is offline
Ga er niet op stemmen en ze zullen geen zetel halen, maar hij maakt wel een reeel punt dus wil er wel een kwartiertje op het gemeentehuis in investeren
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2017, 01:08
Verwijderd
Oh maar ik ben juist groot fan van de Nederlandse compromispolitiek dus die krijgen geen steun van mij.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2017, 02:03
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Wij gaan de niet-stemmers zichtbaar maken in het parlement. Niet langer wordt hun stem gekaapt door de andere partijen, vanaf nu krijgen niet-stemmers hun eigen zetels.

ONZE VERKIEZINGSBELOFTEN
Wij doen voor 100% wat wij zeggen
Wij zullen nooit een concessie doen
Wij zullen geen akkoorden sluiten

ONS VERKIEZINGSPROGRAMMA
In het parlement zullen wij nooit stemmen
Dat werkt toch niet. Maakt het voor de overige partijen alleen maar moeilijker om tot overeenstemming te komen en een meerderheid te bereiken. Meer polarisatie dus, en in het uiterst hypothetische geval dat ze ooit een meerderheid zouden behalen maakt het letterlijk de democratie kapot.

Oftewel, ik vind het niks.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2017, 07:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh maar ik ben juist groot fan van de Nederlandse compromispolitiek dus die krijgen geen steun van mij.
Waarom ben je daar fan van? Van welke kanten ervan? Heb je ook posters?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2017, 11:51
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2017, 12:28
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
en in het uiterst hypothetische geval dat ze ooit een meerderheid zouden behalen maakt het letterlijk de democratie kapot.
Dan maken ze zichtbaar dat de democratie kapot is bedoel je.

Ik vind het best een probleem dat een kwart van de stemgerechtigden niet stemt en wil een partij die het op deze manier zichtbaar wil maken daarom ondersteunen, hoe erg ook ik verknocht ben aan het polderen
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2017, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Waarom ben je daar fan van? Van welke kanten ervan? Heb je ook posters?
Vooral vanwege dit:


Polderen wordt tegenwoordig vaak gezien als het krijgen van een oplossing waar niemand op zit te wachten maar dat is vooral iets wat er in de tijd van Balkenende ingeslopen is. Tot in de jaren '90 werd er actief samen met de oppositie soms zelf, naar een compromis gezocht.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2017, 18:56
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Ik vind het best een probleem dat een kwart van de stemgerechtigden niet stemt
Mee eens.
Citaat:
en wil een partij die het op deze manier zichtbaar wil maken daarom ondersteunen, hoe erg ook ik verknocht ben aan het polderen
Ik zie dat zichtbaar maken liever wat meer oplossingsgericht!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2017, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Mee eens.
Daarom ben ik ook voor herinvoering van de stemplicht, dan maar als symboolpolitiek. In België wordt er niet actief gehandhaafd maar de opkomstpercentages liggen veel hoger. Je woont in een democratie en als je dat niet wilt dan ga je maar op iets stemmen wat daar een eind aan wil maken. Verplicht ja.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-01-2017, 19:24
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Daarom ben ik ook voor herinvoering van de stemplicht, dan maar als symboolpolitiek. In België wordt er niet actief gehandhaafd maar de opkomstpercentages liggen veel hoger. Je woont in een democratie en als je dat niet wilt dan ga je maar op iets stemmen wat daar een eind aan wil maken. Verplicht ja.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44.