Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2018, 18:57
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Hoi allemaal
Er is de laatste tijd heel erg veel seksuele spanning tussen mijn vriendje en ik. We hebben allebei aangegeven aan elkaar dat we benieuwd zijn naar orale seks (Ik heb al ervaring maar hij niet)
Ik ben alleen heel onzeker over mijn geur en smaak. Ik ben ook heel onzeker over mijn vagina/schaamlippen zelf. Bij hem heb ik nooit echt vreemde geurtjes geroken bij het aftrekken dus daar maak ik me geen zorgen over. Ik ben ook bijna klaar met mijn menstruatie dus in het weekend is dat sowieso al over maar het maakt me wel extra onzeker over mijn smaak en geur.
Het is ook al wel een half jaar geleden dat ik ik gepijpt heb (want het was uitgegaan met mn ex vriendje) en ik weet eigenlijk niet meer hoe het nou ook al weer soepel ging enzo.

Hebben jullie tips voor pijpen en misschien ook advies over mijn onzekerheden?
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 06-03-2018, 19:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Maak je niet te druk, zolang jouw vagina gezond is (geen schimmelinfecties, etc) en je jezelf voldoende schoonhoudt (wassen met water is voldoende) hoef je je geen zorgen te maken over stank. Over je schaamlippen zou ik me ook geen zorgen maken, die zijn er namelijk in alle soorten en maten. Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat je vriendje precies jouw type schaamlippen een afknapper vindt

Bij het pijpen is het vooral goed om op zijn reactie te letten, misschien vindt deze jongen wel iets anders fijn dan jouw ex. Communiceer en experimenteer samen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-03-2018, 19:18
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Bedankt! Denk je niet dat het nu misschien net iets anders zal smaken of ruilen omdat ik net ongesteld ben geweest?
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 06-03-2018, 19:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Bedankt! Denk je niet dat het nu misschien net iets anders zal smaken of ruilen omdat ik net ongesteld ben geweest?
Als je afscheiding weer helemaal normaal is (geen bloedrestjes meer) en je jezelf goed wast lijkt me niet dat het nog gek smaakt of ruikt daardoor
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-03-2018, 20:17
Verwijderd
Vanuit het perspectief van een man: Vagina's smaken altijd een beetje apart. De vloeistoffen die eruit komen is gewoon niet iets wat je dagelijks in de mond hebt. Dat is totaal niet erg, zoals zeehond in z'n onderschrift heeft; "Orale seks is net als een eerste date, je moet er even doorheen." Ik vind het altijd wel gaaf om een dame helemaal te zien genieten en kronkelen enzo Maak je niet druk joh, zolang je maar lekker hygiënisch bent (dat verwacht je ook van hem neem ik aan), komt het helemaal goed. Ik denk dat hij al lang blij is dat hij er op deze manier aan mag komen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2018, 22:57
Verwijderd
Anders ga je eerst toch samen douchen? Zal ie vast niet erg vinden. Maar je hoeft je echt geen zorgen te maken, zoals hierboven ook al gezegd is.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2018, 09:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik denk dat het de meeste mannen niet zoveel uitmaakt hoe je er precies uit ziet omdat ze het toch wel leuk en opwindend vinden. Maak je niet te druk en geniet er gewoon samen van.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 07-03-2018, 10:45
Darrell
Darrell is offline
Inderdaad niet teveel zorgen over maken, als hij het niet lekker vindt jammer dan. ik vind vagina's nooit echt lekker smaken maar vind het alsnog leuk om te doen, dus 'smaak' is niet superbelangrijk.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Orale seks verhoogt risico op keelkanker
Verwijderd
53 04-06-2007 13:50
Seksualiteit Orale seks
Muchacha
34 03-03-2005 12:34
Lichaam & Gezondheid orale seks met condoom of zonder?...safe?
devilcat
35 25-10-2004 08:56
Seksualiteit Hoe zit dat nou met de veiligheid van orale seks
Signy
27 22-10-2003 19:48
Seksualiteit Orale seks met tongpiercing
-Meisje-
27 26-11-2002 23:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.