Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2018, 12:57
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ik zit bijna aan 78 weken werken via payroll, nu moeten ze me een heus contract gaan aanbieden.

Nou heb ik zomaar het idee dat mijn opdrachtgever daar niet heel warm van wordt, dus ik ga even kijken of ik niet gewoon een kvk-inschrijving moet gaan doen. Dan maar geen pensioen opbouwen.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Advertentie
Oud 19-03-2018, 14:01
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Arggghhhhh, het is weer maandag!! Dan zijn er 12 mensen in één ruimte aan het werk en hebben we net stafoverleg gehad waar dan ineens een miljard ad hoc dingen uit voort lijken te komen.

Tijd voor mijn enorme koptelefoon en zennnnnn-muziek.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 19-03-2018, 17:05
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Arggghhhhh, het is weer maandag!! Dan zijn er 12 mensen in één ruimte aan het werk en hebben we net stafoverleg gehad waar dan ineens een miljard ad hoc dingen uit voort lijken te komen.

Tijd voor mijn enorme koptelefoon en zennnnnn-muziek.
Ooooh, soms zou ik zo graag willen dat ik mijn klas kon buiten sluiten door gewoon een koptelefoon met muziek op te zetten
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 19-03-2018, 20:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Scheelt toch €134,40 bruto per jaar.
Fair enough
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-03-2018, 20:27
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ooooh, soms zou ik zo graag willen dat ik mijn klas kon buiten sluiten door gewoon een koptelefoon met muziek op te zetten
Dit zijn ook echt de momenten dat ik denk: waarom ga ik niet gewoon freelancen en grof geld binnenharken vanaf mijn eigen keukentafel, zonder collega's! Lekker rustig!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 19-03-2018, 21:34
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ik zit regelmatig aan die keukentafel en ik denk altijd bij mezelf dat ik veel liever op een druk kantoor zit. Werk ik ook een stuk harder.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 19-03-2018, 22:38
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik zit regelmatig aan die keukentafel en ik denk altijd bij mezelf dat ik veel liever op een druk kantoor zit. Werk ik ook een stuk harder.
Ik heb dat dus precies andersom. Ik ben echt heel veel productiever op mijn thuiswerkdag. En toegegeven: als ik zou gaan freelancen, dan zou ik denk ik een paar keer per week bij m'n beste vriendin op kantoor gaan zitten, die een eigen bedrijf heeft.

Ik raak gewoon uitgeput van de energie van al die verschillende individuen. Niet van m'n werk ansich.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 19-03-2018, 22:40
Verwijderd
Daar heb ik ook wel last van
Oud 19-03-2018, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat dus precies andersom. Ik ben echt heel veel productiever op mijn thuiswerkdag. En toegegeven: als ik zou gaan freelancen, dan zou ik denk ik een paar keer per week bij m'n beste vriendin op kantoor gaan zitten, die een eigen bedrijf heeft.

Ik raak gewoon uitgeput van de energie van al die verschillende individuen. Niet van m'n werk ansich.
Ja ik snap dat ook heel goed. Nu ik veel thuis werk vind ik het heerlijk al die rust en geen gekakel om me heen. En vooral dat gezeik om kleine dingen. En als je thuis werkt kan je ook gewoon ff als pauze tussendoor ff de was doen ofzo of ff tien minuten niks. Dat kan ik thuis echt veel beter en ben daardoor productiever. En ik heb de beste koffie natuurlijk.
En ik zit met veel kantoren om me heen en veel ramen dus genoeg inspiratie om me heen.
Oud 20-03-2018, 07:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Met stage was ik echt vet productief op kantoor, misschien wel vooral omdat ik niet zo goed andere dingen durfde te doen, thuis achter m'n laptop ben ik sneller afgeleid en sneller geneigd om nog even op Facebook te kijken, etc.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 20-03-2018, 08:23
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Thuis werken vind ik erg prettig; geen gesprekken (immer werkgerelateerd) op de achtergrond, geen onderbrekingen, muziek, koffiepot voor moi alleen, roken. Maar ik doe het eigenlijk vrij weinig.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-03-2018, 09:14
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ik ga thuis gewoon duizend andere dingen doen. Mijn zaterdagdiensten kan ik ook gewoon vanuit huis doen, maar dan ga ik toch op kantoor zitten omdat ik anders echt een stuk minder doe. Het is meer de omgeving dan de mensen denk ik.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 20-03-2018, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Met stage was ik echt vet productief op kantoor, misschien wel vooral omdat ik niet zo goed andere dingen durfde te doen, thuis achter m'n laptop ben ik sneller afgeleid en sneller geneigd om nog even op Facebook te kijken, etc.
Medewerkers die beperkt gebruik maken van social media zijn gemiddeld gezien productiever.
Oud 20-03-2018, 09:27
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Medewerkers die beperkt gebruik maken van social media zijn gemiddeld gezien productiever.


Moeten ze de server ook maar niet zo traag maken! Dat, en ik ben een multitasker!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 20-03-2018, 09:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Medewerkers die beperkt gebruik maken van social media zijn gemiddeld gezien productiever.
Beperkt is daarin wel belangrijk denk ik Thuis ben ik er toch al snel te veel tijd aan kwijt, of heb ik enorme moeite om aan het werk te gaan. Als ik eenmaal bezig ben gaat het prima en kan ik m'n focus wel vasthouden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 20-03-2018, 10:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kom niet in aanmerking voor thuis werken, omdat ik geen bureau of eettafel heb waar ik ergonomisch aan kan zitten. Beetje jammer, want dat zou me zo’n 2 uur per dag aan reistijd schelen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-03-2018, 10:36
Verwijderd
Ja, wie gaat dat controleren. "Hoi ik heb een nieuw bureau!" <fake foto> en lekker vanuit bed werken. Dat doe ik met enige regelmaat
Oud 20-03-2018, 10:48
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Medewerkers die beperkt gebruik maken van social media zijn gemiddeld gezien productiever.
Ik betwijfel dat ten zeerste vandaag :’)
Daarnaast fuck koukleumen. Het is hier niet te doen warm met de zon vol op playback en de verwarming aan, maar raampje open ho maar. Want boehoe zo koud. Daar gaat nog eens 20% van Mn productiviteit.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 20-03-2018, 10:50
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
En soms denk ik dat thuis werken heel fijn zou zijn, maar als ik hier eenmaal de deur uitloop en ik tot de volgende ochtend niet meer met werk geconfronteerd worden is ook wel echt heel fijn.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 20-03-2018, 11:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, wie gaat dat controleren. "Hoi ik heb een nieuw bureau!" <fake foto> en lekker vanuit bed werken. Dat doe ik met enige regelmaat
Sowieso komen ze alles installeren, dus dat is de eerste controle En ik heb geen ruimte om even een bureau neer te zetten, dus fake it ‘till you make it is hier geen optie, helaas.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-03-2018, 12:17
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Sowieso komen ze alles installeren, dus dat is de eerste controle En ik heb geen ruimte om even een bureau neer te zetten, dus fake it ‘till you make it is hier geen optie, helaas.
Wat komen ze installeren, dan? Voor mij is thuis werken niets anders dan een plek zoeken voor laptop.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-03-2018, 12:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kan niet thuiswerken want analist maar over het algemeen kan ik prima werken op het lab.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-03-2018, 13:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, wie gaat dat controleren. "Hoi ik heb een nieuw bureau!" <fake foto> en lekker vanuit bed werken. Dat doe ik met enige regelmaat
Jij stuurt met enige regelmaat het valse bericht rond dat je een nieuw bureau hebt?
Oud 20-03-2018, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Jij stuurt met enige regelmaat het valse bericht rond dat je een nieuw bureau hebt?
Huh?
Oud 20-03-2018, 14:28
Verwijderd
Citaat:
En soms denk ik dat thuis werken heel fijn zou zijn, maar als ik hier eenmaal de deur uitloop en ik tot de volgende ochtend niet meer met werk geconfronteerd worden is ook wel echt heel fijn.
Dit. Ik heb hard moeten werken om mijn werk niet mee naar huis te nemen, wat me eindelijk redelijk lukt. Als ij zou beginnen met thuiswerken, is er geen houden aan en ben ik veel te veel op een ongezonde manier met mijn werk bezig.
Oud 20-03-2018, 14:31
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Huh?
Begrijpend lezen is soms moeilijk
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-03-2018, 18:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat komen ze installeren, dan? Voor mij is thuis werken niets anders dan een plek zoeken voor laptop.
Computer, telefoon, dat soort ongein. Je krijgt gewoon een heel werkstation neergezet, vandaar het bureau officieel zou je ook een aparte kamer moeten hebben, maar volgens mij zijn ze daar ietsjes milder in als je geen krijsende kinderen oid in de woonkamer hebt zitten.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-03-2018, 18:54
Fleming
Citaat:
Ik kom niet in aanmerking voor thuis werken, omdat ik geen bureau of eettafel heb waar ik ergonomisch aan kan zitten. Beetje jammer, want dat zou me zo’n 2 uur per dag aan reistijd schelen
Minimumloon en 2 uur per dag reistijd. Jij moet wel heeeele leuke collega's hebben
Oud 20-03-2018, 20:11
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Hallo opslag!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 20-03-2018, 21:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Begrijpend lezen is soms moeilijk
Ik heb op de basisschool zo ver vooruit gewerkt dat ik nu aan het materiaal bezig ben voor dementerenden.
Oud 20-03-2018, 21:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Anyway, werkgerelateerd: ik heb budget gekregen om een klassieke zangworkshop te ontwikkelen en ik ben gevraagd auditie te komen doen voor de lustrumopera van het USC.
Oud 20-03-2018, 21:32
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Computer, telefoon, dat soort ongein. Je krijgt gewoon een heel werkstation neergezet, vandaar het bureau officieel zou je ook een aparte kamer moeten hebben, maar volgens mij zijn ze daar ietsjes milder in als je geen krijsende kinderen oid in de woonkamer hebt zitten.
Holy shit, for real? Dat kan toch veel eleganter? Wat doe je dan überhaupt waardoor je een ganse unit thuis geinstalleerd krijgt?
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-03-2018, 21:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Anyway, werkgerelateerd: ik heb budget gekregen om een klassieke zangworkshop te ontwikkelen en ik ben gevraagd auditie te komen doen voor de lustrumopera van het USC.
Tof!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 20-03-2018, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Holy shit, for real? Dat kan toch veel eleganter? Wat doe je dan überhaupt waardoor je een ganse unit thuis geinstalleerd krijgt?
Als ik de email van dat grote softwarehuis waar ik wel eens vrijwilligerswerk voor doe voor mijn vrienden in de onderwijswereld (en daardoor dus ook zonder veel geld uit te geven op de meest aangename plekken van de wereld kom) wil lezen, dan moet ik een afspraak maken en desnoods sturen ze iemand naar me toe om het op m'n telefoon in te komen stellen. Want alleen dánt kan het goed gaan! Terwijl ik echt alleen de instellingen nodig heb (en nu zelf gegokt heb)... En één van de sujetten die het dus komt fixen als je dit in Utah regelt, die wist dus niet hoe je het IP-adres commandline moest opvragen in Windows 7 echt FOR FUCKS SAKE GAST.....
Oud 20-03-2018, 23:06
df
Avatar van df
df is offline
2 uur per dag reistijd voor minimumloon... Oei. Dan zou ik sterk overwegen zo'n ergonomisch bureau te kopen om thuis te kunnen werken. Scheelt je 10 uur in de week..
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 21-03-2018, 06:48
Verwijderd
Ik moet morgen een lezing geven van een uur aan 60 hotemetoten en ik ben weer snipverkouden en aan het hoesten
Oud 21-03-2018, 09:56
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik moet morgen een lezing geven van een uur aan 60 hotemetoten en ik ben weer snipverkouden en aan het hoesten
Je kan het!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 21-03-2018, 09:56
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
GODNONDEJU!!!! Mijn collega stuurt echt voor de 1000ste keer een emailing via Mailchip er uit met als afzender een mailadres dat binnenkomt in mijn inbox. Hallo achthonderdduizend out of office replies!! Pas het gewoon meteen aan, in plaats van 10 keer dezelfde fout te maken!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 22-03-2018, 07:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Minimumloon en 2 uur per dag reistijd. Jij moet wel heeeele leuke collega's hebben
Heb ik oprecht!
Citaat:
Holy shit, for real? Dat kan toch veel eleganter? Wat doe je dan überhaupt waardoor je een ganse unit thuis geinstalleerd krijgt?
Callcenterwerk
Citaat:
2 uur per dag reistijd voor minimumloon... Oei. Dan zou ik sterk overwegen zo'n ergonomisch bureau te kopen om thuis te kunnen werken. Scheelt je 10 uur in de week..
Ja, ik weet het, maar als ik nog gebruik wil maken van de rest van mijn huis, kan dat dus niet. Ik heb vrij veel spullen in een klein huisje gepropt en ik heb het maximale er echt wel uitgehaald
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-03-2018, 08:16
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
GODNONDEJU!!!! Mijn collega stuurt echt voor de 1000ste keer een emailing via Mailchip er uit met als afzender een mailadres dat binnenkomt in mijn inbox. Hallo achthonderdduizend out of office replies!! Pas het gewoon meteen aan, in plaats van 10 keer dezelfde fout te maken!!
Ik zou oeps perongeluk vier keer op een dag dat foutje maken met haar e-mail. Als niet goedleers dan hardleers.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-03-2018, 11:00
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Als ik de email van dat grote softwarehuis waar ik wel eens vrijwilligerswerk voor doe voor mijn vrienden in de onderwijswereld (en daardoor dus ook zonder veel geld uit te geven op de meest aangename plekken van de wereld kom) wil lezen, dan moet ik een afspraak maken en desnoods sturen ze iemand naar me toe om het op m'n telefoon in te komen stellen. Want alleen dánt kan het goed gaan! Terwijl ik echt alleen de instellingen nodig heb (en nu zelf gegokt heb)... En één van de sujetten die het dus komt fixen als je dit in Utah regelt, die wist dus niet hoe je het IP-adres commandline moest opvragen in Windows 7 echt FOR FUCKS SAKE GAST.....
Damn pik. Fucking awkward.

Citaat:
Heb ik oprecht!

Callcenterwerk
Ik begrijp niet hoe ze dat zo kunnen optuigen Maar goed, ik begrijp wel meer dingen niet.

//
Iemand probeert vanaf een Linux-shell iets over te pompen naar een andere Linux-kist met behulp van pscp en vervolgens daar uren mee bezig zijn, proberen shit te installeren met de package manager, daar geen rechten voor hebben en vervolgens komen klagen bij mij. Oh, for fuck's sake.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-03-2018, 12:04
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Vandaag een %dag , 90% werken is echt een uitkomst, extreem productieve ochtend gehad en nu beetje chillen en studeren.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 22-03-2018, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Damn pik. Fucking awkward.
Ik heb z'n baas gebeld waar hij bijstond en ben op nogal Nederlandse toon gaan vertellen wat ik nodig had (veel) wanneer (vorig week) en met welke spoed (reanimatie) en dat ik VIJF keer vooraf had geverifieerd of alles geregeld was end at ik nu dan een of andere amateur op z'n eerste dag (derde jaar) die bij IT support werkt en nog niet eens weet hoe hij een IP adres naar boven moet halen.

Fuck Todd. En echt heel de interne afdeling op enkele personen na zijn zo dramatisch kut.
Oud 23-03-2018, 00:19
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Werkdag van 15 uur, gelukkig nog net de laatste verbinding gehaald.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 26-03-2018, 10:38
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Op backend database velden beschikbaar maken voor analysis server ter aanvulling van de bestaande BI. Hoofdpijn, ouwe.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-03-2018, 11:13
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Onze nieuwe manager is echt een toffe, enthousiaste en hardwerkende kerel en dat apprecieer ik zeer. Hij luistert ook echt naar de medewerkers en dat is zo fijn. Oh en hij neemt blijkbaar speciaalbiertjes mee als hij sluitdiensten draait.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-03-2018, 13:14
Verwijderd
Collega vroeg of ik twee verslagen van de stagiaire wilde doorlezen omdat ik vrij goed kritisch kan lezen. Ja hoor.

Nu wil ik mezelf van het dak gooien. Of de stagiaire, daar ben ik nog niet over uit.
Oud 26-03-2018, 14:08
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Altijd eerst de stagiaire

Oooh jungs meest onproductieve werkdag in forfreakingever. Nog 50 minuten beetje dingen en dan probeer ik t morgen wel weer.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 26-03-2018, 16:06
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Fiets stuk, op vriendjes fiets naar werk, nu 10 km in keiharde regen en hagel terug naar huis. Kom ik thuis.... geen regen meer
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 26-03-2018, 16:08
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Buienradar
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Werkende mensen, assemble! #25
zeehond23
500 24-09-2015 13:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17.