Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2017, 15:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik wil er graag één kopen van mijn kerstgeld en ben me aan het oriënteren en ben benieuwd of jullie ervaring hebben met bepaalde merken of modellen, dingen hebben die handig zijn om op te letten bij aanschaf.

Ik zou hem graag gebruiken voor het roeien maar kom er niet uit of die apparaten dat ook kunnen tracken als beweging. Ik wil wel een hartslagmeter zodat ik niet om mijn andere pols mijn hartslagmeter hoef te dragen één die lekker zit tijdens het roeien (mijn huidige hartslaghorloge doe ik vaak om mijn riem ipv om mijn pols omdat die in de weg zit), waterdicht is natuurlijk belangrijk en kan het dat ik op dat ding kan zien door wie ik gebeld heb als ik mijn telefoon mee geef aan mijn coach die op de kant met me meefietst, dat zou super handig zijn als ik ga roeien terwijl ik oproepdienst heb.

Verder gewoon voor beweging in het dagelijks leven, slaap registratie lijkt me leuk en voor tijdens de fysiofitness.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2017, 15:46
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
WOW ik wilde net zo een topic openen. Ik lees even mee
Ik wil graag een die mee kan onder de douche/in het zwembad en een die ook je hartslag meet.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2017, 16:30
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Ik heb Beast, maar die is alleen voor krachttraining
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Oud 02-01-2017, 20:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Na een middagje research twijfel ik vooral tussen de Garmin Vivosmart HR en HR+. Die eerste heeft geen GPS, de laatste wel. Heb ik dat echt nodig en is het prijsverschil dat waard? Kan ook niet goed vinden of ze compatibel zijn met Android 6.0

Die Garmin Vivosmart HR/HR+ zijn ook waterdicht.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2017, 20:45
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik heb de polsversie van Vivosmart HR, ben er tevreden mee voor wat ik er mee doe.

Ik heb reviews gezien op YouTube en daaruit blijkt dat een waist band wel accurater is.

https://youtu.be/MKWlfott86o
Met citaat reageren
Oud 02-01-2017, 21:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waist band is niet zo handig als je hem aan je gsm wil koppelen denk ik?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2017, 21:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik heb de polsversie van Vivosmart HR, ben er tevreden mee voor wat ik er mee doe.

Ik heb reviews gezien op YouTube en daaruit blijkt dat een waist band wel accurater is.

https://youtu.be/MKWlfott86o
Mis je de GPS niet?

Zal morgen eens YouTube kijken
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2017, 22:32
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Mis je de GPS niet?

Zal morgen eens YouTube kijken
Ik mis m niet, maar ik houd ook geen afstanden bij dus ik heb denk ik andere eisen dan jij.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2017, 10:42
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Ik leen sinds vanochtend de fitbit surge van mijn vriendje om te kijken of het überhaupt bevalt
Met citaat reageren
Oud 08-01-2017, 18:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb de Garmin Vivosmart HR+ besteld als het goed is komt ie morgen. Uiteindelijk toch gekozen voor een met gps omdat ik anders bang ben dat ik na een paar maanden spijt krijg dat ik er toch niet wat meer geld aan uitgegeven heb voor één die dat wel heeft, en een waterdichte, wel fijn met roeien. Ik vond deze er ook nog wel mooi uitzien om de hele dag mee rond te lopen. Ben erg benieuwd!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2017, 13:33
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Kan je die dingen ook om je enkel doen?
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2017, 16:58
Verwijderd
Dat conflicteert met je enkelband, Mema.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2017, 19:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Kan je die dingen ook om je enkel doen?
Ik weet niet of die hartslagsensor het dan doet maar ik heb wel recensies gelezen dat dat om fietsen te registreren soms ook beter is.

Ik mag op mijn werk eigenlijk ook geen hand en polssieraden dragen dus nog wel een optie om uit te testen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2017, 01:49
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Dat conflicteert met je enkelband, Mema.
Kusje schatje.

Maar ik mag niets om mn handen of armen dragen dus het was een serieuze vraag!
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29.