Oud 02-10-2017, 12:03
Antharoth
Antharoth is offline
Hoi
Even 't liefst zonder haat over mijn kledingkeuze,

Ik vroeg me af waar je nog van die wijde baggy broeken
kan kopen in Nederland. Denk aan hiphop-baggy stijl, Dickies, rocawear, overseas, etc. En een online winkel zoek ik niet, wil het liefst gewoon passen in een winkel. Er zaten vroeger in eindhoven meerdere winkels, maar die zijn weg. Het maakt even niet uit waar in Nederland het zit, ben bereid om er wel een eindje voor te reizen. Het liefst een winkel waar ze ook wel wat keus hebben, en niet één of twee broeken hebben die aan de criteria voldoen.
Wie weet winkels? Roept u maar..

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2017, 13:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Large is een online winkel waar ze dit verkopen, hier verkopen ze veel alternatieve kleding. Daar zou je toch eens kunnen kijken, in het ergste geval moet je iets terugsturen omdat het toch niet helemaal past zoals je verwacht.

Verder gok ik dat in Rotterdam en Leiden zeker wel fysieke winkels zitten dit dat soort kleding verkopen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-10-2017, 18:00
mms94
Avatar van mms94
mms94 is offline
Hey,

Geen haat, ik draag ze ook nog geregeld

De winkels waar ik ze vroeger kocht zijn idd grotendeels weg, maar die ik ken en er nog zijn:

- Go-britain, had altijd Dickies Rocawear Overzeas enzo, weet niet meer wat ze precies nog hebben, check het eens. Ze hebben een hoop winkels opgedoekt maar er zijn nog 4 fysieke winkels: https://www.go-britain.nl/stores/
- Netjes in Utrecht aan de Lijnmarkt, die had een half jaar geleden toen ik er voor een vriend was nog een voorraadje stuka/overzeas broeken liggen
- kringloopwinkels of weggeefwinkels hebben ze soms. moet er in je buurt eentje zijn en af en toe eens kijken
- markt aan waterlooplein in amsterdam had kraampjes met zulke kleren, maar geen idee wat daar nog van over is. zie http://www.waterloopleinmarkt.nl/

Niet fysiek maar misschien toch de moeite waard:
- marktplaats, daar heb ik bij de laatste kledingkastopruiming nog een hoop van dat soort broeken verkocht. paar mensen kwamen gewoon langs om te passen.
- Large.nl inderdaad
- defshop.nl
- https://www.attitudeholland.nl

Laatst gewijzigd op 02-10-2017 om 18:06.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2017, 22:37
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Enquete Muziek; vul even in! :)
La-Dip
51 30-01-2008 22:13
Lifestyle Wat heb je gedaan vandaag ?
Cher
500 22-02-2005 18:36
Lifestyle Combi Kak/Skate
Henk Biertank
55 23-11-2004 23:04
Lifestyle broekentopic
Verwijderd
74 25-02-2004 11:57
Lifestyle Wat heb je aan?
Verwijderd
226 05-12-2003 10:40
Lifestyle wat voor kleren vinden jullie mooi bij het andere geslacht?
Angellove
132 12-06-2003 23:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39.