Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2017, 15:39
illicit_snake
Avatar van illicit_snake
illicit_snake is offline
Hoi!

Ik heb eigenlijk een vraagje

Ik heb dus sinds een jaartje een vriend (1e vriend!) en de seks is echt super. Ik kan echt mezelf zijn bij hem, en ook op het gebied van seks. Ik ben er dus achter gekomen dat ik best wel dominant ben, en ik ben echt blessed met een vriend die van alles wilt uitproberen (hij is best wel submissive). Van vanilla seks (zachte, liefdevolle seks) word ik al snel bored van, ik ben toch echt wel van de kinky seks . Ik heb hem al meerdere keren vast gebonden en verschillende dingen gebruikt (handboeien, zweepjes, blinddoek...)

Alleen, ik wil graag meerdere attributen gebruiken! Ik weet alleen niet precies welke... ik ben best wel into bondage, maar heftige BDSM niet. Ook vind ik wurgen ook best wel nice (hij vindt het ook fijn als ik dat doe), alleen ik weet dus niet precies wat voor dingen ik nog meer zou kunnen kopen om hem te plezieren.
Iemand een idee??
Met citaat reageren
Oud 30-11-2017, 16:09
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik denk dat het makkelijkste is om bij een (online) seksshop eens rond te kijken wat ze allemaal aanbieden om te kijken wat je interesse trekt. Niet dat je het daar meteen perse moet kopen, maar in ieder geval nuttig om even rond te kijken. Daarnaast zijn er online ook ontzettend veel zaken te vinden over dingen die mensen leuk vinden, gebruiken, etc. Misschien nuttig om daar eens rond te zoeken?

Succes!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 30-11-2017, 16:14
illicit_snake
Avatar van illicit_snake
illicit_snake is offline
Citaat:
Ik denk dat het makkelijkste is om bij een (online) seksshop eens rond te kijken wat ze allemaal aanbieden om te kijken wat je interesse trekt. Niet dat je het daar meteen perse moet kopen, maar in ieder geval nuttig om even rond te kijken. Daarnaast zijn er online ook ontzettend veel zaken te vinden over dingen die mensen leuk vinden, gebruiken, etc. Misschien nuttig om daar eens rond te zoeken?

Succes!
Dankjewel voor je tip Dark Phoenix! En ik heb al gekeken op verschillende sekshops, maar meeste dingen durf ik dan weer niet aan... nu ik er over aan het nadenken ben is het misschien handig om te vragen aan m'n vriend of ie wat verder wilt gaan (cockrings & stuff)
Toch bedankt voor je reactie!
__________________
Honey, you should see me in a crown
Met citaat reageren
Oud 30-11-2017, 17:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Graag gedaan! Er zijn ook veel blogs / verhalen / ervaringen etc. van mensen die vertellen wat ze leuk vinden en hebben ervaren, misschien kun je daar ook inspiratie vandaan halen. Je kunt er samen van maken wat je wilt en hebt niet perse allerlei attributen nodig uit sekswinkels, er zijn ook thuis vast dingen die je kunt gebruiken (dingen als knijpers bijvoorbeeld). Ik hoop dat jullie er samen uit komen!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 30-11-2017, 23:09
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
er zijn ook leuke beurzen een paar keer perjaar. neem de KWS beurs dat is een bdsm/fetisch beurs in de omgeving van rotterdam. gewoon lage drempel in een tennishal. toegang is goedkoop en ik sta er al paar jaar met een stand.

op de beurs kun je div spullen even voelen hoe het in de hand ligt enz. of dingen uittesten zoals een vacuumbed of kubus waar ik mee sta.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken zuren en basen
saraatje1
1 15-05-2006 19:25
Seksualiteit [SM] zullen we maar weer eens een normaal sm topic openen
Raven
87 08-07-2005 17:25
Lifestyle leer je mede-lifestyler kennen
Ninnoc
267 26-12-2003 16:03
Huiswerkvragen: Exacte vakken natuurkunde vraagje
meddle
5 15-12-2003 17:13
Seksualiteit Extreemste fantasie
Gothic Queen
275 19-08-2003 10:30
Seksualiteit Wat vind jij nou helemaal HOT en helemaal NOT in bed
tijgje
33 06-05-2002 00:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39.