Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2017, 22:37
Verwijderd
Citaat:
https://www.newyorker.com/magazine/2.../11/cat-person


Een vrij lang stuk maar goed geschreven. Ik gok dat iedereen hier wel aspecten van zichzelf in herkent, hoe beschamend ook..
heb je een samenvatting?
Advertentie
Oud 12-12-2017, 22:37
Verwijderd
Citaat:
heb je een samenvatting?
De samenvatting is; awkward dating story. Het leuke zit hem juist in de uitgebreide beschrijving
Oud 12-12-2017, 22:38
Verwijderd
Ah ik las iets over veel appjes en slecht zoenen. herkenbaar ja! ;x
Oud 13-12-2017, 03:32
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik ben best carrièregericht en ik verwacht dat een man dat ook heeft of dat begrijpt. In ons huis later wil ik ook twee kantoren en twee bedden enzo.
Wij hebben ook meerdere bedden in huis.

Ik ben vooral fan van het woonkamerbed.
Oud 13-12-2017, 10:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als ik denk aan daten, denk ik aan avonden die ik met een vrijwel vreemde moet doorbrengen, opgedoft met een bh aan en gezellig doen en blabla, terwijl ik liever in mijn pyjama en zonder bh op de bank zit te Netflixen/YouTuben.

Maar er is een dude waar ik mee wil zoenen en ik geloof niet dat het oké is voor volwassenen om te zeggen “Hey, wil je gewoon een keertje met me zoenen en verder niks?”

Dilemma’s
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-12-2017, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Als ik denk aan daten, denk ik aan avonden die ik met een vrijwel vreemde moet doorbrengen, opgedoft met een bh aan en gezellig doen en blabla, terwijl ik liever in mijn pyjama en zonder bh op de bank zit te Netflixen/YouTuben.

Maar er is een dude waar ik mee wil zoenen en ik geloof niet dat het oké is voor volwassenen om te zeggen “Hey, wil je gewoon een keertje met me zoenen en verder niks?”

Dilemma’s
Ik gok dat hij van dat wel/geen bh dilemma niet zo'n probleem maakt
Oud 13-12-2017, 11:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik gok dat hij van dat wel/geen bh dilemma niet zo'n probleem maakt
Nee, true maar ik wil ook helemaal niet met die man daten. We zijn geen match, maar ik wil hem gewoon zoenen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-12-2017, 11:25
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Gewoon zoenen vindt die misschien ook niet zo een probleem.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 13-12-2017, 11:51
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
.Maar er is een dude waar ik mee wil zoenen en ik geloof niet dat het oké is voor volwassenen om te zeggen “Hey, wil je gewoon een keertje met me zoenen en verder niks?”

Dilemma’s
Been there, done that. Prima te doen als je allebei op dezelfde lijn zit.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 13-12-2017, 11:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoezo dat nog weer?
Omdat ik het artikel de man neer werd gezet als een onaantrekkelijk iemand, iemand waar je afkeer van zou hebben, en dat zijn overgewicht werd gebruikt om dat negatieve beeld te versterken

Citaat:
Margot sat on the bed while Robert took off his shirt and unbuckled his pants, pulling them down to his ankles before realizing that he was still wearing his shoes and bending over to untie them. Looking at him like that, so awkwardly bent, his belly thick and soft and covered with hair, Margot recoiled.
Citaat:
When Robert was naked, rolling a condom onto a dick that was only half visible beneath the hairy shelf of his belly, she felt a wave of revulsion that she thought might actually break through her sense of pinned stasis, but then he shoved his finger in her again, not at all gently this time, and she imagined herself from above, naked and spread-eagled with this fat old man’s finger inside her, and her revulsion turned to self-disgust and a humiliation that was a kind of perverse cousin to arousal.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 13-12-2017, 11:56
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Zo zo lil' fiebie, wat een openheid voor jouw doen
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 13-12-2017, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik het artikel de man neer werd gezet als een onaantrekkelijk iemand, iemand waar je afkeer van zou hebben, en dat zijn overgewicht werd gebruikt om dat negatieve beeld te versterken
Vanuit haar perspectief ja. Dat is toch niet zo gek? Ik val ook niet op dikke mannen (tot nu toe in ieder geval niet) maar dat zou ik geen fatshaming noemen.
Oud 13-12-2017, 14:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Gewoon zoenen vindt die misschien ook niet zo een probleem.
Citaat:
Been there, done that. Prima te doen als je allebei op dezelfde lijn zit.
Maar hoe de fuck stel je zoiets voor? “Hoi, ik wil verder niks van je, maar heb je zin om een keertje te zoenen?”
Citaat:
Zo zo lil' fiebie, wat een openheid voor jouw doen
Ja, ik lees dit topic altijd mee en ik vraag me dan af hoe mensen van die casual dingen kunnen hebben en nu wil ik zelf heel casual iets dus waar beter advies vragen dan hier!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-12-2017, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Maar hoe de fuck stel je zoiets voor? “Hoi, ik wil verder niks van je, maar heb je zin om een keertje te zoenen?”

Ja, ik lees dit topic altijd mee en ik vraag me dan af hoe mensen van die casual dingen kunnen hebben en nu wil ik zelf heel casual iets dus waar beter advies vragen dan hier!
Je zegt 'Hee heb je zin om een filmpje te kijken bij mij thuis', je hoeft je niet enorm op te tutten maar een trui zonder chocoladevlekken is wel aan te raden. Flesje wijn erbij, tegen elkaar aankruipen en komt vanzelf goed met die casual scharrel lijkt mij
Oud 13-12-2017, 16:21
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Je zegt 'Hee heb je zin om een filmpje te kijken bij mij thuis', je hoeft je niet enorm op te tutten maar een trui zonder chocoladevlekken is wel aan te raden. Flesje wijn erbij, tegen elkaar aankruipen en komt vanzelf goed met die casual scharrel lijkt mij
De Netflix & Chilllll
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 13-12-2017, 16:27
neardo
neardo is offline
Citaat:
Je zegt 'Hee heb je zin om een filmpje te kijken bij mij thuis', je hoeft je niet enorm op te tutten maar een trui zonder chocoladevlekken is wel aan te raden. Flesje wijn erbij, tegen elkaar aankruipen en komt vanzelf goed met die casual scharrel lijkt mij
Netflix and chill
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 13-12-2017, 16:34
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
De Netflix & Chilllll
Citaat:
Netflix and chill
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 13-12-2017, 22:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je zegt 'Hee heb je zin om een filmpje te kijken bij mij thuis', je hoeft je niet enorm op te tutten maar een trui zonder chocoladevlekken is wel aan te raden. Flesje wijn erbij, tegen elkaar aankruipen en komt vanzelf goed met die casual scharrel lijkt mij
Ik drink niet maar verder klinkt dit best oké, ondanks dat het als date gezien kan worden en hij daar misschien niet zo op zit te wachten. Pff ik heb echt het idee dat ik niet meer weet hoe het moet allemaal
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-12-2017, 23:50
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Of je vraagt of hij eens wil komen eten en dan maak je iets simpels en dan bovenstaand scenario. Samen eten is redelijk onschuldig.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 14-12-2017, 02:34
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Of samen een bandje kijken of naar een museum of iets anders leuks doen. En dan 'hee ik vind u nogal een snelle trees, zullen we muilen?'
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-12-2017, 02:47
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
En dan 'hee ik vind u nogal een snelle trees, zullen we muilen?'
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 14-12-2017, 07:12
Verwijderd
Maandagavond kwam hij ineens even langs voor een kopje thee. Mannen die kopjes thee drinken vind ik fijn. Mijn huis was een stort, de afwas van drie dagen had zich opgestapeld lag en verspreid door mijn woonkamer. Samen met hier en daar een verdwaalde sok of een trui die eigenlijk al in de wasmand had moeten liggen. Ik kwam juist onder de douche vandaan en droeg reeds mijn pyjama. We zaten op de bank, ik kroop tegen hem aan en hij verwarmde mijn voeten. Als ik hem in winterse tijden als knuffelunit zou kunnen hebben zou ik per direct tekenen.

Ik vertelde hem dat ik maar de helft van mijn soep had opgegeten omdat ik halverwege dacht 'misschien is het toch niet meer goed.' Hij vroeg hoe lang het geleden was dat ik de soep maakte. 'Als het langer dan 5 dagen is wil ik het niet weten.' zei hij. Ik telde terug en begon te lachen. '8 dagen, denk ik!' en zijn gezicht betrok. Zijn blik zette iets in mij aan. Op een of andere manier wil mijn ik er altijd nét dat schepje bovenop doen.
Dus vertelde ik van de aardappelpuree die ik onlangs ineens terugvond in mijn koelkast. En wat een prachtige kleurschakeringen waren ontstaan. Dat het niet zo lekker rook. Dat mijn moeders antwoord op mijn vraag of ik het bakje nog kon gebruiken luidde dat ik het het best gewoon een paar keer kon afwassen. Het daarna met wat zout water kon nabehandelen en dat ik het waarschijnlijk dan ook gewoon terug in mijn kast kon zetten.
Het verhaal ging gepaard met een soort hinniklach van mijn kant. Hij lachte ook, maar of dat vanwege mijn lach of het verhaal was liet hij in het midden.

Na zijn thee soldaat gemaakt te hebben zei hij dat hij echt moest gaan omdat hij thuis verder moest werken aan zijn projecten. Hij gaf me nog een kus, maakte nog het 'tot morgen!' grapje waar ik dan weer serieus op inging. Grapjes voel ik nooit zo aan.
De dag nadien hoorde ik niets meer. Dinsdagnacht heb ik hem nog een goede nacht gewenst en na zijn 'jij ook' bleef het verdere contact uit.

Ik heb er weer eentje afgeschrikt denk ik.
Oud 14-12-2017, 08:13
Verwijderd
Oud 14-12-2017, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Ik drink niet maar verder klinkt dit best oké, ondanks dat het als date gezien kan worden en hij daar misschien niet zo op zit te wachten. Pff ik heb echt het idee dat ik niet meer weet hoe het moet allemaal
Oh ja zonder wijn kan natuurlijk ook prima

Date is ook maar een woord he Meestal heeft iemand wel door dat de intentie anders is als je ergens een drankje gaat drinken of een hapje eten in de stad dan wanneer je iemand meteen de eerste keer bij je thuis uitnodigt.
Oud 14-12-2017, 08:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Warme choco met slagroom dan, Pheebs
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-12-2017, 07:44
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
6 maanden

En we zijn een road trip van 6000km aan het maken en dat is wel een beproeving maar ook heel gaaf
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 25-12-2017, 10:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb mijn dude niet meer gezien, in ieder geval niet meer alleen genoeg om wat dan ook voor te stellen. Ik heb nu vakantie en na mijn vakantie werkt hij ergens anders. Wie weet is mijn crush dan genezen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-12-2017, 11:38
Verwijderd
Ik dacht dat jij een monogame relatie met een chick had, Feebs
Oud 25-12-2017, 12:09
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik denk al best een tijdje niet meer
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 25-12-2017, 14:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik dacht dat jij een monogame relatie met een chick had, Feebs
Is al een paar maandjes uit
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-12-2017, 14:30
Verwijderd
Oh jeej! Vervelend. Tistergebeurt?
Oud 26-12-2017, 10:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh jeej! Vervelend. Tistergebeurt?
Oh, niks bijzonders, het was gewoon op! Soms heb je dat.
Maar we spreken elkaar bijna elke dag nog hoor, ze heeft me zelfs advies gegeven over mijn dude
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-12-2017, 10:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh, niks bijzonders, het was gewoon op! Soms heb je dat.
Maar we spreken elkaar bijna elke dag nog hoor, ze heeft me zelfs advies gegeven over mijn dude
Dan ben je wel fijn uit elkaar gegaan! Wat chill
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 27-12-2017, 12:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dan ben je wel fijn uit elkaar gegaan! Wat chill
Het kwam ook niet zomaar uit de lucht vallen, we hadden het er eerder al over gehad, maar toen waren we er nog niet klaar voor. 3,5 jaar gooi je niet zo even weg natuurlijk, maar bij elkaar blijven om bij elkaar te blijven is ook zinloos.

Een collega vond van niet, die zei telkens “maar jullie houden toch van elkaar” en begreep niet dat dat soms gewoon niet genoeg is.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-12-2017, 15:59
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Mijn lover gedraagt zich als een wijf op het moment. Gisteren appte hij uit het niets dat hij jaloers is op mijn andere scharrels. Vandaag appt hij dat het al weer over is. Of: dat het misschien wel zo is, maar dat hij me er niet meer mee lastig zal vallen.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 27-12-2017, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Het kwam ook niet zomaar uit de lucht vallen, we hadden het er eerder al over gehad, maar toen waren we er nog niet klaar voor. 3,5 jaar gooi je niet zo even weg natuurlijk, maar bij elkaar blijven om bij elkaar te blijven is ook zinloos.

Een collega vond van niet, die zei telkens “maar jullie houden toch van elkaar” en begreep niet dat dat soms gewoon niet genoeg is.
Geluk bij een ongeluk

Ik ga straks misschien nog een rondje foute muziek opzetten en dan draag ik een aan je op
Oud 27-12-2017, 17:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Een collega vond van niet, die zei telkens “maar jullie houden toch van elkaar” en begreep niet dat dat soms gewoon niet genoeg is.
Tsja, ik hou ook heel veel van m'n beste vriendin, maar dat is toch wel heel anders dan een relatie hebben, fysiek tot elkaar aangetrokken zijn, over een toekomst samen nadenken, etc.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 02-01-2018, 10:16
neardo
neardo is offline
Mijn jaar is lekker kut begonnen. Eerst samen een week naar Rome geweest en daar oud en nieuw gevierd. Geproost op een nieuw jaar samen. Een uur nadat we gisteren thuis waren verbrak hij de relatie.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 02-01-2018, 10:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Nah
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-01-2018, 10:46
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Wat. De. Fak.
Een uur nadat je thuis bent ook echt. Wat een oetlul.
Knuffz voor jou, neardo.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-01-2018, 10:49
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
En mss projecteer ik een beetje, maar lijkt me dat je beter af bent zonder een laffe twat die niks durft te zeggen omdat hij z'n vakantie niet wil verpesten.

(PS: Ik ben nog steeds bitter)
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-01-2018, 10:54
Verwijderd
Sterkte Neardo! Wat naar. Heeft hij nooit eerder iets van twijfels besproken? Waren jullie niet redelijk recent samen verhuisd naar een andere stad (geen idee of ik de stad hier mag noemen)? Supernaar
Oud 02-01-2018, 10:55
Verwijderd
Wat een klotestreek naerdo. Wat een droplul.
Oud 02-01-2018, 10:56
Verwijderd
Citaat:
En mss projecteer ik een beetje, maar lijkt me dat je beter af bent zonder een laffe twat die niks durft te zeggen omdat hij z'n vakantie niet wil verpesten.
Uit de categorie "I can top this story": Ik ben ooit gedumpt nog net iets directer na een vakantie. In de gangen van Schiphol op weg naar de bagageband. "Het lijkt me beter dat je niet naar mijn huis meegaat als we zo de bagage hebben" "huh hoezo?" "ik wil het uitmaken". Ik zag het toen echt totaal niet aankomen en heb daar best een trauma van overgehouden al weet ik niet of de locatie en timing daar veel mee te maken had
Oud 02-01-2018, 11:00
Verwijderd
Elke keer als jij bij dr bagagebanden staat begin je te hyperventileren?

Oké sorry maar het is echt een ontzettende naaistreek en ik kan me er oprecht niets bij voorstellen en de eerste die dat flikt kan z'n bagage uit gaten halen waarvan hij niet eens wist dat hij ze had.
Oud 02-01-2018, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Elke keer als jij bij dr bagagebanden staat begin je te hyperventileren?
Zo ongeveer. Nee, heb er nu geloof ik geen last meer van maar ik heb jarenlang wel flinke angsten/vermijding voor alles wat ook maar naar een relatie ruikt gehad uit de angst om weer uit het niets zo geraakt te worden. En daar zal de timing en het totaal geen enkele hint vooraf geven of zo mee te maken hebben.

Citaat:
Oké sorry maar het is echt een ontzettende naaistreek en ik kan me er oprecht niets bij voorstellen en de eerste die dat flikt kan z'n bagage uit gaten halen waarvan hij niet eens wist dat hij ze had.
Dat ze de relatie verbrak vind ik achteraf gezien heel logisch en terecht maar dat ze me niet op zijn minst even mee naar huis had genomen om het daar binnenskamers te melden... Ach ja. Ook dan zou ik waarschijnlijk door de totale verrassing dezelfde issues gehouden hebben.


Hoop dat het voor Neardo wat minder blijvende schade achterlaat
Oud 02-01-2018, 11:41
Verwijderd
Najaaaaah zeg wat kut Neardo! Wat was de reden?
Oud 02-01-2018, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Uit de categorie "I can top this story": Ik ben ooit gedumpt nog net iets directer na een vakantie. In de gangen van Schiphol op weg naar de bagageband. "Het lijkt me beter dat je niet naar mijn huis meegaat als we zo de bagage hebben" "huh hoezo?" "ik wil het uitmaken". Ik zag het toen echt totaal niet aankomen en heb daar best een trauma van overgehouden al weet ik niet of de locatie en timing daar veel mee te maken had
Dit heb je me nooit verteld en als je dat wel had gedaan had het een hele hoop dingen zoveel makkelijker gemaakt in onze gesprekken en PM's stom varken
Oud 02-01-2018, 13:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mijn jaar is lekker kut begonnen. Eerst samen een week naar Rome geweest en daar oud en nieuw gevierd. Geproost op een nieuw jaar samen. Een uur nadat we gisteren thuis waren verbrak hij de relatie.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 02-01-2018, 13:17
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nouja zeg Neardo, wat een ontzettende lul.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Datingshit en Geneuzel #2
Verwijderd
487 03-02-2017 19:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47.