Oud 08-01-2017, 18:44
sm.023x
sm.023x is offline
Hoi hoi,
Ik heb een probleem ik houd me voor om niet ongezond te eten, maar toch blijf ik het doen! Ik kom hierdoor echt heel veel aan!(Gelukkig val ik best snel af.)Maar ik ben heel onzeker over mijn lichaam omdat iedereen in mijn klas zo'n mooi figuur heeft wie heeft tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2017, 18:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zorgen dat je geen ongezonde tussendoortjes in huis hebt. Heb je trek, neem dan een boterham of een stuk fruit i.p.v. een mars.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-01-2017, 19:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zorg dat je genoeg gezonde dingen eet zodat je minder trek hebt in ongezonde dingen. Je kan beter een keer extra opscheppen met avondeten dan dat je daarna volstopt met chips of een extra boterham eten zodat je niet eind van de middag gaat snaaien.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2017, 19:57
Nuex
Avatar van Nuex
Nuex is offline
Citaat:
Hoi hoi,
Ik heb een probleem ik houd me voor om niet ongezond te eten, maar toch blijf ik het doen! Ik kom hierdoor echt heel veel aan!(Gelukkig val ik best snel af.)Maar ik ben heel onzeker over mijn lichaam omdat iedereen in mijn klas zo'n mooi figuur heeft wie heeft tips?
doorgaan hiermee en lekker veel rennen soms eet ik een hele hoop met eten maar ik ren en klim en speel en chat en ik doe van alles waar je dik van word en ik ben nog steeds de dunste en kleinste van mijn klas (voor-en-nadeel)
Met citaat reageren
Oud 08-01-2017, 20:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
doorgaan hiermee en lekker veel rennen soms eet ik een hele hoop met eten maar ik ren en klim en speel en chat en ik doe van alles waar je dik van word en ik ben nog steeds de dunste en kleinste van mijn klas (voor-en-nadeel)
Dat kan alleen als je lijf dat ook echt aankan. Sommige mensen verbranden sneller calorieën dan anderen, dus zomaar alles eten en snacken is niet het beste advies (niet erg gezond)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2017, 10:16
Cupcake213
Avatar van Cupcake213
Cupcake213 is offline
Probeer wat yoghurt te eten. Het vult al snel na 1 kommetje en doe er wat fruit bij om het extra lekker te maken
__________________
"Omg, they killed Kenny!"
Met citaat reageren
Oud 06-02-2017, 04:41
Diripio
Diripio is offline
Je krijgt minder snel honger en meer energie wanneer...
... je dingen eet die traag verteerbaar zijn zoals:
* Vezelrijk brood in tegenstelling tot wit brood (het beste in mijn opinie is roggenbrood aangezien het oplosbare vezels bevat)
* Noten (je maag moet echt moeite doen om die te kraken)
* Je minder snelle/simpele suikers eet die je terug vind in gewone cornflakes, chips, snoepjes. (je suikerspiegel stijgt snel, maar valt ook heel snel weer, waardoor je opnieuw honger krijgt).


Verder is het handig om jezelf te accepteren voor wie/wat je bent. Eens je dit kan, in de spiegel kijken, dit accepteren, wordt het leven veel gemakkelijker.

En eigenlijk boeit het ook niet wat 99,999% van de mensen denkt over je. Niemand zijn/haar mening is belangrijk tenzij die persoon je Vriendschap, Liefde, Sex of Geld bezorgt. :-)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Voeding, Gewicht & Gezondheidstopic #25
fizzle-fluffy
500 08-08-2011 17:59
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #161
Dott
487 22-02-2011 22:05
Psychologie Het Grote-lucht-je-hart-topic #21!
Gothic
489 01-03-2005 11:26
Lichaam & Gezondheid Hoe kan ik het opbouwen (eten)
Giovanna
17 17-03-2004 20:52
Lichaam & Gezondheid ik blijf afvalle
~*~Boucheeke~*~
8 02-07-2003 10:08
Verhalen & Gedichten Was ik maar een videoband (column)
rickert
4 10-11-2002 13:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04.