Oud 11-12-2017, 20:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Duidelijk dat mensen minder ziek zijn als het glad is. Rustige spreekuren vandaag.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 11-12-2017, 20:51
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Rapportgesprekken afgelast, had een van de laatste bussen terug naar huis
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 12-12-2017, 02:40
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Fuuuck het was druk vandaag! Er reden geen treinen of bussen, dus de winkel stond vol met gestrande reizigers. De chocolademelk was niet aan te slepen! Gelukkig woon ik op loopafstand, want m'n collega kon niet meer thuiskomen. Wat een kutzooi.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 13-12-2017, 11:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb zo slecht geslapen en ben zo moe en nu zijn ook nog twee van de vijf collega's ziek probeer de toko maar een beetje te runnen en te doen wat we kunnen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-12-2017, 12:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had maandag gebeld of ze me écht nodig hadden, maar helaas. Mijn trein naar Rotterdam reed zonder drama (de trams van HTM en RET ook trouwens). De terugweg om half 10 ging lastig worden, zei iedereen, maar alles reed als een zonnetje, dus de NS en ik zijn weer vriendjes
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-12-2017, 13:36
Verwijderd
Ik sta op een soort zevensprong van carriereopties en het is allemaal leuk en spannend en ik kan niet kiezen!
Oud 13-12-2017, 16:03
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Na 2 grafdagen werk en geen slaap krijg ik ook nog eens te horen dat dit hoerenbedrijf m'n collega en goede vriendin na 8 jaar de laan uit heeft gestuurd. Ik ben woest. De mensen die zich al jaren de grafpleuris werken en hun best doen om zich aan alle kutregeltjes te houden krijgen geen fuck, en de domme kutten die zich om elke scheet ziekmelden en totaal niet flexibel zijn omdat ze zonodig kinderen hebben moeten baren, krijgen fucking promotie.
Het is maar weer eens duidelijk dat ze liever iemand hebben die dom is en lekker zonder na te denken alle regeltjes opvolgt, dan iemand met werkende hersencellen en inzicht in wat het bedrijf beter maakt.
Het is echt dat ik niet zomaar ergens anders aan de bak kan komen, anders was ik ook met veel stennis opgestapt. Ik wil iets doen, maar er zijn niet veel meer opties dan een heel boos gesprek met de manager voeren. Ze hebben al het idee dat ik zo'n moeilijke bitch ben, nou dan kunnen ze een moeilijke bitch krijgen. KOM NIET AAN M'N VRIENDEN GODVERREDOMME.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 13-12-2017, 18:49
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Ik sta op een soort zevensprong van carriereopties en het is allemaal leuk en spannend en ik kan niet kiezen!
Oeh vertellen!

Wij hebben gisteren voor het eerst heel serieus gesproken over mogelijkheden voor (tijdelijke) carrières in het buitenland.
En verder is dit met afstand de beste vakantie in jaren
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 14-12-2017, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Oeh vertellen!

Wij hebben gisteren voor het eerst heel serieus gesproken over mogelijkheden voor (tijdelijke) carrières in het buitenland.
En verder is dit met afstand de beste vakantie in jaren
Ik stuur je een pm! Nog iets te prematuur om al te delen
Oud 14-12-2017, 15:55
Verwijderd
Mdke m'n d dmdmkszm we ms

Verdomme ik word er helemaal schijtziek van hoe incompetent en achterbaks collega's zijn. Het is dat ik zwanger ben en over een tijd met verlof ga, maar ik weet vrij zeker dat ik 2018 daar niet vol maak.
Oud 14-12-2017, 17:49
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik kan niet wachten tot 9 januari de foltering die klantenservice heet voorbij is.
Wat een clusterfuck is dat zeg...
Er werd vandaag geopperd dat ik misschien 2 dagen per week de boel daar kan optimailiseren, maar pfffffrt.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 15-12-2017, 18:32
Verwijderd
Zo'n kerstpakket waar je eerst moet inloggen en dan uit 140 nutteloze cadeaus kunt kiezen, of weer kunt inruilen voor andere bioscoop/beauty/dinerbonnen. Serieus, wie wordt daar blij van? Geef dan gewoon een vvv-bon
Oud 15-12-2017, 18:34
Verwijderd
Ik heb mijn Amerikaanse maat bij gebrek aan inspiratie 100 dollar aan Europese chocolade gestuurd.
Oud 15-12-2017, 18:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mijn vader kreeg een doos voedsel als kerstpakket maar hij houdt niet zo van voedsel wat hij niet kent dus vanmorgen kwam hij even de doos hierheen brengen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-12-2017, 19:07
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kreeg een bol.com bon en ben er blij mee

Mijn vriend had een koeltas met fairtrade producten en een opblaasbare zitzak. Ook best prima.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-12-2017, 21:26
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb een nieuwe baan
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 15-12-2017, 21:36
Verwijderd
Gefeliciteerd! Jointjes! Whiskey! Kroelen!
Oud 15-12-2017, 21:51
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Gefeliciteerd! Jointjes! Whiskey! Kroelen!
Zo ben ik het ongeveer aan het vieren ja Thanks!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 15-12-2017, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Zo ben ik het ongeveer aan het vieren ja Thanks!
PM ff de details als je nuchter bent!

Oooh en ik had het nog met je willen hebben over die zielige ouders met hun Ouders in Aktie ofzo die tegen het staken protesteren want het begon nu toch wel de spuigaten uit te lopen en verdorie alweer de derde keer in een half jaar dat ik vrij moet regelen. Echt hi-la-risch.
Oud 15-12-2017, 22:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik heb een nieuwe baan
Gefeliciteerd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-12-2017, 22:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb een nieuwe baan
Gefeliciteerd! Op de school waar je laatst ging praten?



Ik heb de halve avond foto's bewerkt van een meisje met maar één gezichtsuitdrukking. Beetje saai, zegmaar
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 16-12-2017, 02:14
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik heb een nieuwe baan
Gefeliciteerd! Ook gewoon weer in het basisonderwijs?
Oud 16-12-2017, 03:21
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik heb een nieuwe baan
Woeeh, gefeliciteerd!

Citaat:
Zo'n kerstpakket waar je eerst moet inloggen en dan uit 140 nutteloze cadeaus kunt kiezen, of weer kunt inruilen voor andere bioscoop/beauty/dinerbonnen. Serieus, wie wordt daar blij van? Geef dan gewoon een vvv-bon
Dat had ik vorig jaar ook. Dit jaar is de keus uit een verrassingspakket (klassiek kerstpakket dus), een fonq cadeaukaart van 30 euro, of 30 euro doneren aan't goede doel.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 16-12-2017, 06:38
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Gefeliciteerd! Op de school waar je laatst ging praten?
Dank jullie wel allemaal
Klopt, ik had alleen gebeld voor een oriënterend gesprek. Ik heb al heel lang twijfels door het bestuur waar ik nu voor werk. Ik kwam gisteren op die nieuwe school en het klikte meteen tussen de directeur, de IB’er en mij. Een uur later ging ik weg, zonder officieel te solliciteren, met een nieuwe baan in een fijne stichting met heel veel ruimte voor het personeel.
Wederom een groep 8 met 26 kinderen. Wel bizar dat ik mijn eigen groep achter ga laten en mijn collega’s, maar deze kans kon ik niet laten schieten!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 16-12-2017, 06:46
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
PM ff de details als je nuchter bent!

Oooh en ik had het nog met je willen hebben over die zielige ouders met hun Ouders in Aktie ofzo die tegen het staken protesteren want het begon nu toch wel de spuigaten uit te lopen en verdorie alweer de derde keer in een half jaar dat ik vrij moet regelen. Echt hi-la-risch.
We worden nu ook als een stel zeurderige kinderen neergezet door de media, dat is jammer. Maar ach, ik hoor altijd al dat wij niet zo moeten zeuren, want we hebben toch zoveel vakantie?! En we verdienen heus niet slecht hoor!

Ik ben iig fan van de actiegroep en nieuwe vakbond PO in actie. Kom maar op!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 16-12-2017, 11:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wij kregen gisteren te horen (of eigenlijk te lezen) dat we geen kerstpakket krijgen, omdat er te veel mensen in het bedrijf werken ofzo. Maar daarentegen kregen we wel een borrel! Die we zelf moeten verzorgen, want een ander mailtje kwam van de regelcollega die vroeg of er mensen waren die hapjes konden maken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-12-2017, 12:04
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Wij kregen gisteren te horen (of eigenlijk te lezen) dat we geen kerstpakket krijgen, omdat er te veel mensen in het bedrijf werken ofzo. Maar daarentegen kregen we wel een borrel! Die we zelf moeten verzorgen, want een ander mailtje kwam van de regelcollega die vroeg of er mensen waren die hapjes konden maken
Haha aiii, ons kerstpakket werd vorig jaar teruggebracht tot 1 fles wijn. Ben benieuwd wat onze nieuwe directeur voor ons in petto heeft.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 16-12-2017, 12:14
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik krijg bij mijn ouders thuis alles wat anderen niet willen uit hun kerstpakketten. En dat is chill, zeker nu ik dit jaar zelf wss geen kerstpakket krijg
Oud 16-12-2017, 14:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Haha aiii, ons kerstpakket werd vorig jaar teruggebracht tot 1 fles wijn. Ben benieuwd wat onze nieuwe directeur voor ons in petto heeft.
Ik heb nog nooit een kerstpakket gehad. Beetje jammer
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-12-2017, 16:37
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Hier doen ze helemaal ook geen kerstpakketten. Nooit niet nergens niet schijnbaar

Beetje karig voor een land wat een hele maand kerstmis lijkt te leven.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 16-12-2017, 19:18
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Hier doen ze ook niet aan kerstpakketten ofzo, is denk ik iets typisch Nederlands.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 16-12-2017, 19:31
Verwijderd
Klopt en het wordt geloof ik ook belast als salaris
Oud 17-12-2017, 22:31
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Gefeliciteerd, Loezzel!

Ik kreeg vorig jaar een kerstpakket en dit jaar niet, omdat ik officieel geen personeelslid meer ben. Best kut. Kerstpakketten Maar de school zeurt ook al het hele schooljaar over geld tekort, dus ik ben benieuwd of mijn collega's überhaupt een kerstpakket krijgen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 17-12-2017, 23:13
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Toch vind ik dat ergens best wel goed, dat als er structureel geld tekort is er geen kerstpakketten of bonusuitkeringen worden gegeven. Heel kut tegenover het personeel maar zie bij mijn vrijwilligerswerk de andere kant: er is altijd geld tekort waardoor er structureel dingen mis gaan, daarnaast is er ook bijv. geen geld om de muren te verven terwijl dat echt enorm nodig is. Maar tegelijkertijd wordt de lunch door de bakker bezorgd wanneer er vergadering is en zag ik het personeel met kerstdozen slepen waar je u tegen zegt .
Oud 17-12-2017, 23:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Toch vind ik dat ergens best wel goed, dat als er structureel geld tekort is er geen kerstpakketten of bonusuitkeringen worden gegeven. Heel kut tegenover het personeel maar zie bij mijn vrijwilligerswerk de andere kant: er is altijd geld tekort waardoor er structureel dingen mis gaan, daarnaast is er ook bijv. geen geld om de muren te verven terwijl dat echt enorm nodig is. Maar tegelijkertijd wordt de lunch door de bakker bezorgd wanneer er vergadering is en zag ik het personeel met kerstdozen slepen waar je u tegen zegt .
Je personeel blij en gemotiveerd houden is ook wat waard, natuurlijk...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 17-12-2017, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Je personeel blij en gemotiveerd houden is ook wat waard, natuurlijk...
Waarschijnlijk zorgt dit soort kleine dingen voor een significante afname van de verzuimfrequentie en -duur. Genoeg om er voor te betalen.
Oud 18-12-2017, 07:33
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik krijg geen kerstpakket maar er wordt een donatie aan een goed doel gedaan in de naam van onze vakgroep

Verder realiseer ik me, nu ik zo op vakantie ben, dat ik m'n werk totaal niet mis en dat ik mogelijk gewoon een camping in nieuw Zeeland aan het strand moet gaan runnen
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 18-12-2017, 11:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Hier was het een degelijke cadeaukaart van de Bijenkorf als kerstbonus
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-12-2017, 15:53
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
ZZP-er, dus ik ga mijzelf denk ik trakteren op een lekkere whiskey .
__________________
Rodent of unusual size
Oud 20-12-2017, 17:35
Verwijderd
Een bon waarmee we op een website iets uit konden zoeken. Heb het nieuwe boek van Zafon besteld.
Oud 20-12-2017, 17:36
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb toch een kerstpakket gekregen en ik vind het stiekem heel leuk En het is zowaar ook nog een leuke!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 20-12-2017, 17:56
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Een bon waarmee we op een website iets uit konden zoeken. Heb het nieuwe boek van Zafon besteld.
Zafón
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 20-12-2017, 17:57
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik heb €210 netto meer salaris deze maand. I guess dat dat mijn kerstpakket is. :')
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 20-12-2017, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Zafón
Ja:
Oud 20-12-2017, 20:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vroeg vanmiddag aan een collega, direct leidinggevende of hij ergens met me naar wilde kijken en toen zei hij 'waarom, je kan het prima zelf'. Ik heb het maar opgevat dat hij het dus wel prima vindt hoe ik zelf mijn plan trek
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-12-2017, 01:05
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik mag indoor gaan skydiven als kerstpakket
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 21-12-2017, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Ik mag indoor gaan skydiven als kerstpakket
wat gaaf!
Oud 21-12-2017, 11:08
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Oooh dat moment dat je 300 retouren moet terugbetalen, maar er geen geld op de rekening staat
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 21-12-2017, 11:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omdat ze bij mij links en rechts eruit vliegen, had ik (op aanraden van een andere leidinggevende) de manager een mail gestuurd dat ik me niet veilig voelde en dat ik beter wilde worden, maar dat niet ging lukken met de coaching die ik van mijn teamleider kreeg. Hij heeft gelijk een gesprek met me gevoerd en kwam met een plan de campagne. Nou, mijn teamleider kon me gisteren wel vermoorden toen ze had gehoord dat ik “achter haar rug om was gegaan”. Ja, vat het lekker persoonlijk op anders, het gaat hier om mijn baan en niet om jouw ego, kut. Maar dat snapte ze niet.

Het heeft wel geholpen, want nu bleek dat mijn collega zich ook al maanden zo voelt en juist om deze drama niks durfde te zeggen en nu krijgen we allebei op maat gemaakte coachings van een andere teamleider
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-12-2017, 06:54
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
wat gaaf!
Haha, vind ik ook, maar de helft van ons team is woedend. Niet iets wat iedereen kan doen ivm gezondheid e.d. :’D

Gisteren mijn klas verteld dat ik over 2 maanden wegga. Was pittig! Veel emotionele reacties, maar gelukkig ook veel lieve reacties.

Nu nog 1 dagje werken en dan vakantie....!!!!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45.