Oud 05-11-2017, 00:20
Verwijderd
Hoi hoi,
De laatste tijd veel gezeik op Mn werk, blijkbaar doe ik alles fout terwel ik me altijd probeer aan te passen naar hun... ik zit daar gewoon niet lekker in Mn vel door..
De enigste manier hoe ik me nu kan uiten is om te gamen maar dat is ook niet echt het beste... ik wil wel met vrienden afspreken om wat te gaan doen maar als ik t vraag is hun agenda vol of ze wonen te ver weg. En ik heb over Mn werk gepraat met Mn ouders maar t wordt er voor mijn gevoel niet beter op... heeft iemand tips wat ik het beste kan doen?

Alvast dankjewel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2017, 01:19
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Wat voor werk doe je? Als het gewoon een bijbaantje is kun je misschien zoeken naar een ander bijbaantje. Dan ben je van het gezeik af en kun je een nieuwe start maken.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2017, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Wat voor werk doe je? Als het gewoon een bijbaantje is kun je misschien zoeken naar een ander bijbaantje. Dan ben je van het gezeik af en kun je een nieuwe start maken.
het is een bijbaantje ja, maar over een paar weken ga ik op stage bij een ander bedrijf, daar kijk ik wel naar uit. Alleen het is miet t baantje alleen dat ik me zo klote voel t is alles beetje bij elkaar zoals liefde loopt het simpelweg gewoon niet en de opleiding t gaat maar dr is heel veel onduidelijkheid bij Mn klasgenoten en bij mij... en dan vraag ik om duidelijkheid en ik krijg het eigenlijk niet...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2017, 11:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat je doet/kan doen:

1. Neem ontslag. Als je niet blij naar je werk gaat, wordt iedereen ongelukkig. Opzegtermijn is meestal 2 weken tot een maand, kun je ondertussen een ander baantje zoeken of je gewoon verheugen op je stage.
2. Vraag op je opleiding nogmaals om duidelijkheid over dingen die voor jou/de klas onduidelijk zijn. Mocht je hier geen (goed) antwoord op krijgen, ga het dan bij iemand anders vragen. Een afdelingshoofd/decaan of een studiebegeleider. Net zo lang tot je antwoord hebt.

En de rest valt vanzelf op zijn plek als jij je wat beter voelt over deze dingen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Gedachtes die ik niet wil
RosaVenediktov
5 15-06-2014 23:45
Liefde & Relatie Ik weet echt niet meer wat te doen :(
Verwijderd
7 09-05-2009 12:39
Psychologie Grote-lucht-je-hart-topic! #88
Verwijderd
499 07-03-2007 13:25
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 10:35
Psychologie Burn-out en/of depressie.
Verwijderd
12 07-12-2003 17:33
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 21:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59.