Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2003, 18:15
greetje
Avatar van greetje
greetje is offline
ikzelf wel 13 en voor de eerste keer in een skilift....jah kwee het weirdo plekje ma wel spannend...wel in een tweelift dus er zat niemand anders bij (en ook geen zingende of roepende italianen) hehe, en ik vond de eerste keer best wel lekker
heb het daarna nog gedaan met die jongen en ik heb er nu nog mee

Laatst gewijzigd op 16-01-2003 om 18:17.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 02:31
Verwijderd
Citaat:
Sarsefras schreef:
ik was 13 en de jongen waarmee ik zoende was jarig en werd 15 en had nog nooit gezoend, zn vrienden vonden dat zielig dus vonden dat ik maar met hem moest gaan zoenen aangezien ik ook nog nooit gezoend had.. dus toen deden we dat... waar die vrienden bij zaten... daarna gelijk weggefietst (moest gelukkig ergens zijn ) die zoen duurde echt maar 2 seconde ofzo maar nu neem ik wel de tijd om te zoenen hoor
trampoline haha
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 02:46
Verwijderd
net 16 op de bank bij mij thuis, ik lag in een hele kromme hoek en moest m'n tong tot z'n uiterste rekken om ook maar dichtbij haar mond te komen. En NEE ik kwam niet op het idee om er beter voor te gaan zitten
Was vaag
Ging wel met lekker gevoel slapen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 18:19
ezjuuh
ezjuuh is offline
mijn '1e keer' was echt zoooo romantisch!!! (maar er zit wel een'maar' aan vast )=
het was op vakantie, op Mallorca, met een spaanse jongen.
Hij nam me mee naar de baai, boven op een van de rotsen.. het was nog net niet volle maan (zo zie je maar weer;niks is perfect ) en de maan weerkaatste in de zee. Hij leunde tegen een boom aan, en naja de rest kan je zelf raden maar toen.... IEEEL het was zooo vreselijk vies die jongen smaakte naar koffie ofzo, echt heel ranzig, en hij draaide als een wilde met z'n tong..op dat moment dacht ik echt: als iedereen zo zoent..zoen ik NOOIT meer, maar gelukkig is mij het tegendeel al een aantal keer bewezen
__________________
*<··´¯`·..·¤SweeT_SixteeN¤·..·´¯`··>*
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 18:26
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Ik was 15 of 16 en het was thuis met een meisje wat later mijn vriendin zou worden (het is nou al een jaar uit btw)
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 18:30
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
ik was 20 toen ik mijn eerste zoen kreeg. ze keek in mijn armen met mij naar "a life less ordinary" toen draaide ze zich om en WHAM. verder weinig meer van de film gezien, maar dat maakte niet uit want ik had die film al 10 keer gezien en ongeveer precies 0 zoenen gehad, dus dat ging ff voor
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:14
cheer
cheer is offline
Ik was 15 toen ik voor het eerst had gezoend, en het erge was nog dat die realtie maar 1 dag geduurd heeft.
Ik was al ongeveer een half jaar verliefd op die jongen, en op die dagvroeg hij of ik af wilde spreken dus dat deed ik, en de eerste 3 uur hebben we eigenlijk helemaal nix gedaan alleen een beetje gepraat enzo.
pas na 4 uur lagen we op zijn bed een beetje romantisch te doen, en ineens begon hij me te zoenen.
Ik vond dat echt geweldig, en dat is ook de beste zoen tot nu toe vind ik.
Ik was daarna wel onwijs duizelig omdat ik een uur plat heb gelegen, maar toen ik thuis was kon ik alleen maare glunderen en zat ik alleenmaar lachend voor me uit te staren.
Het is al een jaar geleden maar ik ken het me nog onwijs goed voor me halen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 16:28
zzzzzzzzzzzz
Avatar van zzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzz is offline
Ik was 18.
Ik had met oud en nieuw na een feest haar naar huis gebracht. (om een uur of 5) en toen om een uur of 10 haar papa beneden kwam lagen we nogsteeds op de bank en na een ontbijtje ben ik naar huis gegaan ut was inmiddels een uur of 12) en was er nog niets gebeurd..

een weekje later wel bij haar thuis op de bank.. en ook ik ben nog nooit zo gelukkig naar huis gefietst.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 16:39
smilegirl
smilegirl is offline
13....
op vakantie op het strand....
ow klinkt romantisch....
maar ik vond er nix aan
ik d8 ow is dit wat iedereen zo geweldig vind??
maar owkeej nu ondertussen vind ik het wel "leuk"
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 16:55
Verwijderd
kwas 14.. in oostenrijk.. in de sneeuw... was top
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 12:24
driene
Avatar van driene
driene is offline
ik was bijna 12.
was op vakantie in spanje en best wel raar,het was ook zo vlug voorbij maar die jonge zag me echt héél erg zitte en ik vond
hem ook wel leuk. nu vind ik het echt wel mega lekker. met men ex vriendje op een fuif was het altijd lekker lang en nat,en dan ook nog aangeschoten door de drank,zaaaaalig
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 12:42
zozze
Avatar van zozze
zozze is offline
ik was dertien, was in oktober vorig jaar

het was , heb nu nog altijd wat met dat meisje btw
__________________
Massive
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 13:05
R-J-N
Avatar van R-J-N
R-J-N is offline
ik was 17 en het was tussen kerst en oud en nieuw, het sneeuwde en was koud, na een bioscoopbezoekje met wat toen me vriendin werd (duurde maar 2 maanden, maar goed)
__________________
4ward ever, backwards never, prepare 4 whatever & always stay clever, in any endeavor intelligence is better & be on guard 4 false prophets in leather
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 14:26
Nar'Hyarmen
Avatar van Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
greetje schreef:
op welke leeftijd en waar??
17 was ik toen al... onder de kerk om 1 uur 'snachts. EN IK WAS ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BLIJ EN HET WAS ZOOOOOOOOOOOOOOOO LEKKER EN LEUK!!!
__________________
Pluk de dag, voordat ie wegrot.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 14:28
Sailingthemoon
Avatar van Sailingthemoon
Sailingthemoon is offline
Ik was 12, bijna 13, en we waren met een paar man zo'n 'waarheid/durven' spelletje aan het spelen.
En er zat dus een meisje bij die vroeg of ik wel eens met iemand
had gezoend, ik zei zo 'nee', en toen vroeg ze of ik met haar wou
zoenen, aangezien ik haar best leuk vond besloot ik het te doen.
Ookal kon ik er geen fluit van vond ik het wel erg lekker.
Het was niet alleen maar tong, heel klein beetje maar, maar
wel een aardig goed gelukte 1e keer.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 16:26
Mysterons
Mysterons is offline
kwas net 13.. en het was niet zo heel leuk. niet vies ofzo.. maar door omstandigheden was het een beetje klote, kannet niet uitleggen :/

was op een schoolfeest
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 19:47
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Ik was 12 en ben ook 1 van degene die et met een doen/durf/waarheid spelletje deed Was heel droog, ik vond die knul wel leuk en toen zei een vriend van hem, dat we moeste zoene, ging dus nergens over maar et was wel grappig.
Eerste keer dat ik gezoend heb met iemand waar ik wel iets voor voelde was een week voor mn 15e verjaardag en dat was stukken leuker
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 19:56
ApocAngelslayer
ApocAngelslayer is offline
Citaat:
Qimm schreef:
net 17 op het strand van het Gardameer... Was
lol ik ook bij het gardameer, ik was nog 14, bijna 2 jaar geleden
__________________
catch ya on the flip side, greetz Tempest-Apoc Angelslayer
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 20:18
Verwijderd
Ik weet niet meer.... ehm.. zal wel 12 zijn geweest...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 11:15
Laudate Dominum
Avatar van Laudate Dominum
Laudate Dominum is offline
15 was ik......met een vakantievriendinnetjes...in de badkamer van haar hotelkamer in Thailand
romantisch..
__________________
Naakt ben ik als een half - god. Het gezicht van een Engel nét weggevlogen uit een schilderij van Leonardo da Vinci.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 13:25
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
12 bijna 13 in zo'n klein saunahokje in het zwembad.. was warm en erg leuk.. werd alleen maar beter de jaren daarna..
__________________
ik heb geen signature
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 15:40
Verwijderd
Citaat:
morris schreef:
16. voor haar deur. was lekker.
13. bij hem. was niks.

Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 15:42
jos-fan
Avatar van jos-fan
jos-fan is offline
Kwas geloof ik 14
Ergens onderweg naar school
Met mijn toenmalige "vriendinnetje"
__________________
Overtaking is an Art - Jos Verstappen -
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 16:49
Ellun
Avatar van Ellun
Ellun is offline
Ik was net 16 en had al twee maanden verkering met hem voordat we zoenden. Het was op de oprijlaan bij zijn huis en het was heel leuk, alleen stond zijn kleine broertje dansend en springend voor het raam te kijken.
Ik heb overigens nu al 20 maanden met hem.
__________________
As long as I know how to love, I know I'm alive
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 16:51
Verwijderd
Met mijn huidige vriend zoende ik érg snel, de derde keer dat we elkaar zagen oid.. Toen hadden we officieel nog helemaal niets samen, maar was het tussen ons wel bekend dat we elkaar leuk vonden.. Tja, en toen waren we aan het zoenen in mijn bed
Toen was ik 16 denk ik.. We zijn nu 2,5 jaar (30 maanden dus) samen
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 17:00
liesemies
Avatar van liesemies
liesemies is offline
10 jaar in de bus van zweden naar belgie
__________________
¿cuál es vida? ¿la vida es amor cuál es amor? ¿el amor se está besando qué se está besando? ¡venido
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 18:33
honey
honey is offline
ik was 16 en zat in de bios, pas bij de ondertiteling hebben we gezoend. Naja gezoend, hij deed wat en ik had echt zo iets van "wat doe jij nu" Bij de 3e keer ging het wel goed.

Daarna ging alles vanaf de 1e keer goed hoor
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 19:03
Witch Lover
Witch Lover is offline
veertien, speeltuintje in zuid frankrijk, in de stromende regen onder een glijbaan....was zwaar klote.

2de keer, tent, zuid frankrijk, vet goed :=D
__________________
Dus je doet HAVO? Neuken? *VLEES = MOORD!!!!*
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 21:55
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
Citaat:
Reptile schreef:
15, zwembad... kkon er toen werkelijk nix van, maar goed


*totally idem*
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 22:09
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
eeehm... ja ach
was op een feestje... met een vriendin van me. we waren het beneden zat en zijn naar boven gegaan. maar omdat er telkens mensen kwamen dat we naar beneden moesten komen omdat het ongezellig was zijn we in de badkamer gaan zitten met de deur op slot. toen kwamen we erachter dat in het bad gaan zitten wel erg comfortabel was en met de nodige hoeveelheid alcohol enzo hielden we het daar wel een tijdje uit. toen ze erachter kwam dat ik nog nooit met iemand had gezoend zei ze dat ze wel met mij wilde zoenen. zo kwam het dus
dit was gelijk ook de laatste keer dat ik met iemand heb gezoend :/
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 23:30
?OWAN!
Avatar van ?OWAN!
?OWAN! is offline
Ik was 18 en het gebeurde op het podium met een tegenspeelster. Zij overdonderde mij volkomen, het was improvisatie-toneel. Wel lekker, maar ik wist niet wat mij overkwam.
__________________
Watching the red sky surrounded by clouds a salute to a begin of my forgetfulness of my latest sin
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 00:09
Verwijderd
ik zeg altijd tegen iedereen dat mijn eerste keer op mijn dertiende was, maar eigenlijk is het reeds in het vijfde leerjaar gebeurt, op mijn verjaardagsfeestje met mijn beste vriendin, omdat ik niet echt wil dat men gaat roddelen heb ik het dan ook nog maar aan weinig mensen doorverteld.

maar de eerste keer met een jongen was echt wel raar, maar toch, na enkele keren oefenen wilde ik er gewoon niet meer mee ophouden

(en ik blijf het maar graag doen )
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 10:58
Ingemar
Ingemar is offline
Twas 5 dagen voor mijn 18de verjaardag. En het was supercool. Ik was bij mijn beste vriendin en bij haar in huis woont een jongen en die jongen en ik lagen te praten 's avonds op bed, en mijn vriendin was in slaap gevallen (die lag er dus naast) en toen hebben we gezoend. Mijn beste vriendin is later mijn vriendin geworden. (Dat was 3 maanden daarna) en met haar heb ik inmiddels al weer tien en een halve maand
__________________
Love Naomi | Je Denkt... l sorry voor de spelfouten
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 12:26
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Was 17, vonden elkaar al een tijdje leuk, rustig aan gedaan. Op nieuwjaarsochtend 3 uur, haar lopend thuis gebracht. Toen gezoend en gelijk verkering gekregen. We hebben uren in elkaars armen gestaan. (het was zo koud... )

Goede herinneringen
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 13:01
Thomas
Thomas is offline
Net 16, bij een parkje hier in mijn woonplaats.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 13:58
vliegje
Avatar van vliegje
vliegje is offline
het was in een disco, een of andere jongen hing al van het begin van de avond om mijn nek. Ik was net 15. Hij kwam niet meer bij mij vandaan...na een tijdje ging hij toch 'ff' weg, zei hij....en hij gaf me een zoen, het was heel onhandig want hij stond al op de trap (naar beneden en hij was niet echt lang...) . Toen ik hem weer tegen kwam (niet omdat hij terug kwam maar omdat ik hem toevallig zag) hebben we nog een aantal keren gezoend, dat ging wel beter en was wel lekker.
Maar op een gegeven moment zag ik hem met een ander zoenen Hij had mij niet gezien en toen hij weer naar me toe kwam en wilde zoenen heb ik gewacht to hij heel dichtbij was en ben toen weg gelopen.....
Uiteindelijk bleek dat ik die avond de 5e was met wie hij had gezoend...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 14:10
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
mmh tog jammer zo'n player....

Maar goed ik was 12 en t gebeurde in t zwembad....Was nie echt bijzonder ofzo de tweede keer met dezelfde jongen bij me thuis was beter!!!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 15:06
evil_grrrl666
Avatar van evil_grrrl666
evil_grrrl666 is offline
ehmmmm *denk* een hele tijd terug met mijn beste vriendin want we hadden het allebei nog nooit gedaan.. toen was ik 12 ofzo.. weet ik niet meer precies.
en de eerste keer "serieus" was op een natgeregend bankje naast een meertje bij mijn huis... toen was ik 16.
maarja ik kon dr geen fuck van dus hebben we daarna maar de halve nacht liggen oefenen.. (.. niet op dat bankje natuurlijk)
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 15:27
LoeLoe
Avatar van LoeLoe
LoeLoe is offline
Ik was net een paar daagjes 14 en we zaten met een groepje wat te chillen en er zat 1 jongen bij die me wel leuk vond. Nou onder dat praten zaten we wat te friemelen aan elkaar, je kent dat wel. En ineens pakt ie me vol op me mond .Schrok me in eerste instantie rot, vooral omdat het er best wel nat aan toe ging. Nah ik was wel blij dat ik dat eindelijk had gedaan want ik hoorde zoveel verhalen van klasgenoten enzow. Maar inmiddels weet ik dat het ook veeeeeel anders en veeeel beter kan gelukkig
__________________
Soms is er zoveel dat we voelen, maar zo weinig dat we kunnen zeggen...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 15:29
Verwijderd
15.

bij haar thuis, haar ouders waren er niet, 2 vrienden van ons (een koppel) waren boven.. wij stonden beneden in de keuken
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 18:52
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Ik was nog nét geen 13 als ik het me goed herriner.. En het was in het gangetje achter het huis.. Ook weet ik nog dat 'k d'r helemaal niks aan vond.. en echt zoiets had van "Is dit nou alles?".. Achja
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 19:19
bernardo maffia
bernardo maffia is offline
14, maar weet er enkel nog van dat ik stomdronken was en toen ik weer een beetje bijkwam had ik een tong in mijn mond. Maar voor de rest, wel plezant.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 19:46
Shake-wijf
Shake-wijf is offline
ik was 11 met een jongen tegen een muurtje...was niet echt geweldig
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 20:02
Verwijderd
19. Ze was teringlelijk maar kon wel ongelooflijk geil zoenen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 21:37
spitmymindout
spitmymindout is offline
ik was 16 jaar, t was in bed bij mn toenmalige vriendin.

het was...

kwijlerig

xSpit (die het nu wel heel leuk vindt)
__________________
today it all starts, tomorrow it ain't over yet
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 22:13
Justice
Avatar van Justice
Justice is offline
Citaat:
nare man schreef:
19. Ze was teringlelijk maar kon wel ongelooflijk geil zoenen.
Hahaha... die opmerking... teringlelijk... Jij was zeker ook teringbezopen ofnie?
__________________
=Justice to All=
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Justice schreef:
Hahaha... die opmerking... teringlelijk... Jij was zeker ook teringbezopen ofnie?
Nee, ik was teringwanhopig omdat ik al teringoud was en nog niet had gezoend
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 01:19
Verwijderd
ik heb toch wel voor de eerste keer met een jongen gevrijd waar ik het wel mee zag zitten hoor.
is nl mijn principe, uw eerste keer moet ge serieus menen, net als uw ontmaagding...ed
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 03:47
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
phensic schreef:
is nl mijn principe, uw eerste keer moet ge serieus menen, net als uw ontmaagding...ed
Achzo. Alle zeg..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 08:54
Verwijderd
13 kamp.. wasmachine! genoeg gezegd?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn Eerste Kwartet
Gunvald
68 17-03-2021 20:22
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 14:43
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Seksualiteit hoe was je eerste keer dat je klaarkwam bij je vriend(in)?
miss kittie
37 11-08-2003 13:23
Seksualiteit Wanneer deed je dat en dat...
Some
46 02-06-2003 06:15
Seksualiteit De passie van liefde en seks
Sol-v
15 06-11-2002 13:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.