Oud 06-06-2018, 07:50
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
https://www.rtlnieuws.nl/opmerkelijk...-af-zonder-jou

lekker triest en eerlijk
Advertentie
Oud 06-06-2018, 09:03
Verwijderd
Wat is daar triest aan?
Oud 06-06-2018, 11:15
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Dat die vrouw haar kinderen in de steek liet is best triest. Vreemdgaan met de broer van haar man is ook merkwaardig
__________________
Forumdownie
Oud 06-06-2018, 11:26
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Precies! En het feit dat ze het dan in de krant zetten. Zovan 'kijk allemaal es wat voor schurftwijf er dood is'
Oud 06-06-2018, 11:26
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Maar dat ze het dan in de krant zetten vind ik wel weer grappig. Lekker tegendraads
Oud 06-06-2018, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Dat die vrouw haar kinderen in de steek liet is best triest. Vreemdgaan met de broer van haar man is ook merkwaardig
Nou als die kinderen zulke rouwadvertenties plaatsen dan snap ik die vrouw wel.
Oud 06-06-2018, 11:42
Verwijderd
Citaat:
En het feit dat ze het dan in de krant zetten. Zovan 'kijk allemaal es wat voor schurftwijf er dood is'
Kijk, dit vermoedde ik al. Lekker persoon ben je dan, als je dat triest vindt, dan vind ik jou untermensch.
Oud 06-06-2018, 11:52
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Kijk, dit vermoedde ik al. Lekker persoon ben je dan, als je dat triest vindt, dan vind ik jou untermensch.
Thanks!
Oud 06-06-2018, 11:55
Verwijderd
Zit waarschijnlijk een heel verhaal achter. Als iemand in 2018 nog altijd zo boos is over het gebeurde in 1962 dat hij/zij zoiets in de krant laat plaatsen, pleit dat niet bepaald voor die persoon.

Is getrouwd toen ze 19 was. In fucking Wabasso. Ligt ergens in de achtergestelde gebieden van Minnesota. Zou zo maar een moetje geweest kunnen zijn. For all we know sloeg die vent haar en heeft die broer haar gered. En heeft ze geprobeerd de kinderen mee naar Californië te krijgen maar een vrouw die wil scheiden en een buitenechtelijke relatie had in 1962 in rural America? No chance. Misschien was de achtergebleven man wel een lokale big shot die het hele dorp op zijn hand had. Ik zeg maar wat.

Zelfs zonder slaande vent of whatever. Het kan gebeuren dat je uitgekeken bent binnen een huwelijk. In 1962 was scheiden niet eenvoudig en in rural America zal die vent van haar niet meegewerkt hebben. Hoeft hij niet eens een big shot te zijn, waarschijnlijk was de wet zo dat ze pas kon scheiden als die kerel het goed vond. En aangezien het 1962 was en rural America vond hij het waarschijnlijk niet goed. Ja, dan is het "vreemdgaan" als ze met een ander aanrommelt. Maar niet een vorm van vreemdgaan die ik erg veroordeel. En ja, het is opmerkelijk dat dat met de broer van haar man gebeurt, maar in Wassabo in 1962 woonden ongeveer 750 mensen volgens wiki. In de hele county, qua oppervlakte groter dan de meeste Nederlandse provincies, woonden toen ongeveer 20.000 mensen. Heel veel keuze qua andere mannen had ze ook niet

En ja, wat ik allemaal zeg kan ook allemaal andersom zijn: ze ging chronisch "echt" vreemd, sloeg haar kinderen, drukte peuken uit op hun armen, tiranniseerde haar man.

Iemand die na 56 jaar nog meent zoiets in de krant te moeten zetten, ik vind dat gedeelte vooral triest. Maar ja, ook daar weten we het verhaal niet achter hè.
Oud 06-06-2018, 11:56
Verwijderd
Oh wow wat berichten tussendoor geweest
Oud 06-06-2018, 11:59
Verwijderd
Even gegoogled: divorce law wordt door staten bepaald, scheiden vanuit de vrouw was in 1962 niet onmogelijk maar in veel staten erg lastig. Bewijs nodig van misbruik of zo.
Oud 06-06-2018, 12:02
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Je verzorgt wel een prachtig contrast
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 06-06-2018, 12:02
Verwijderd
Ik vind het wel een fascinerend uitgangspunt voor een boek. Met twee of drie perspectieven. Beschrijven vanuit haar waarom ze weg wil vluchten van Smalltown USA en van haar high school sweetheart die ze veel te jong getrouwd is. Beschrijven vanuit hem het onbegrip dat zij zo ongelukkig is. Eventueel de kinderen nog er bij of zo.
Oud 06-06-2018, 12:04
Verwijderd
Ik ga gewoon verder nog eens het artikel gelezen, er staat nergens dat ze vreemd is gegaan met de broer van haar man. Enkel dat hij haar bezwangerd heeft. Zal ik nog een leuker scenario beschrijven? Die broer heeft haar verkracht, was niet de eerste keer, man en politie van HillBilly USA greep niet in, daarom vluchtte ze weg en liet ze haar kinderen achter. Smalltown USA weet in 2018 de verkachtingsachtergrond niet of negeert dat gewoon en plaatst een walgelijke advertentie
Oud 06-06-2018, 12:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ertur, voor al uw backwoods-drama in de onderbuik van de samenleving
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-06-2018, 12:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-06-2018, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Ertur, voor al uw backwoods-drama in de onderbuik van de samenleving
Naja, ik denk serieus dat de kans op zo'n scenario groter is dan simpel "fuck it de zon schijnt in Californië en die broer is veel lekkerder I'm out die kinderen zoeken het maar uit". Maar meest waarschijnlijk is geen van beide juist uiteraard
Oud 06-06-2018, 12:50
Verwijderd
Oud 06-06-2018, 14:41
df
Avatar van df
df is offline
'(she) will now face judgement'... gadveerrrrrrrr
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 06-06-2018, 18:41
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik fiets nu 20km per dag vanwege stage en ik vind het wel lekker.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-06-2018, 19:44
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik moest bij die advertentie denken aan /r/raisedbyborderlines.
Oud 06-06-2018, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Sex on the beach is fakking awesome
(waar het hoofd vol van is.... noem ik het maar)

ik snapte de comment van Megatron al niet.

ex on the beach ja, Jorden de serieverkrachter is mijn favo
Oud 07-06-2018, 12:45
Verwijderd
https://www.tubantia.nl/buitenland/z...eder~a4961c28/

Alsjeblieft.
Oud 07-06-2018, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Een familielid vertelde dat de beschuldigingen in het overlijdensbericht waar zijn, maar dat dit niet het hele verhaal is.
Oud 07-06-2018, 13:25
Verwijderd
Daar moest ik ook wel aan jou denken
Oud 07-06-2018, 14:11
Verwijderd
Die baby is verdomme hartstikke verkeerd gepland. Ik kan niet eens naar de zwarte cross.
Oud 07-06-2018, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Die baby is verdomme hartstikke verkeerd gepland. Ik kan niet eens naar de zwarte cross.
Je moet het uiteraard helemaal zelf weten, maar dat is wel zo ontzettend kut dat ik je aanraad de broer van Jos te neuken en daar zwanger van te worden en naar Zandvoort te verhuizen.
Oud 07-06-2018, 14:58
Verwijderd
Kon dat maar. Jos heeft geen broer.
Oud 07-06-2018, 19:54
Verwijderd
Over dat krantenbericht; als je dit in de krant zet, ben je wat mij betreft geen haar beter.
Ik snap wel dat ze wroeging hebben ofzo, maar dit doen getuigt niet echt van geestelijke kracht imho. En ja ik mag dat zeggen.
Oud 07-06-2018, 20:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Over dat krantenbericht; als je dit in de krant zet, ben je wat mij betreft geen haar beter.
Ik snap wel dat ze wroeging hebben ofzo, maar dit doen getuigt niet echt van geestelijke kracht imho. En ja ik mag dat zeggen.
Dit ben ik wel met je eens. Ik vond het vooral triest dat mensen er zoveel jaar later nog zo mee zitten dat je dat dan zo in de krant moet laten zetten. Dat je nog zo hard ff nodig hebt om haar in een slecht daglicht te stellen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-06-2018, 08:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Kaartjes voor Nada Surf besteld
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-06-2018, 08:53
Verwijderd
Die heb ik in 2009 al gezien
Oud 08-06-2018, 11:18
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Die heb ik in 2009 al gezien


Ze komen in november naar Hedon
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-06-2018, 15:20
Verwijderd
Yes. Meestal ben ik in november echter in India en de 10e is precies zo'n datum waarop ik er zou kunnen zijn. Ik heb ze gevraagd om me op de lijst te zetten
Oud 08-06-2018, 15:51
Verwijderd
Ik heb rabarber
Oud 08-06-2018, 15:54
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik heb geen zin meer. Maar goed, straks nog iets naar P brengen en dan c'est tout voor vandaag. Holadiee. Happy hour is reeds begonnen
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 08-06-2018, 16:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ga zo ook maar eens eten koken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-06-2018, 22:29
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Camping, leuke mensen en bier. Goed begin van dit weekend
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 11-06-2018, 22:32
Verwijderd
Ik heb zin in rijstevlaai. Wie komt me een stuk brengen?
Oud 12-06-2018, 02:05
Verwijderd
PM je adres maar
Oud 12-06-2018, 13:05
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Oh wow, er is gisteren blijkbaar een Nederlandse van mijn leeftijd aangereden in Leuven. Mensen vragen nu steeds of ik nog leef
Oud 12-06-2018, 18:12
Verwijderd
Ik heb thuis nog rijstevlaai met slagroom
Oud 12-06-2018, 18:16
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
TeamViewer denkt dat ik de software professioneel gebruik en nu ben ik geblocked, lekker dan
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-06-2018, 19:07
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oh wow, er is gisteren blijkbaar een Nederlandse van mijn leeftijd aangereden in Leuven. Mensen vragen nu steeds of ik nog leef
At least they care. Leef je nog, tho?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-06-2018, 19:10
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik ben vandaag ziek thuis, want ik ben een wandelende snotfabriek atm. Ik kon vanochtend niet eens praten, en dat is toch wel iets wat ik nodig heb als ik shit aan mensen moet verkopen.
Fingers crossed dat het snel over is, want vrijdag vertrek ik naar een festival in deutschland. Het lijkt wel of m'n lichaam het steeds aanvoelt als er iets leuks aan zit te komen en dan gewoon instantly dwarsligt. Mijn lichaam is een klootzak.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-06-2018, 19:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben vandaag ziek thuis, want ik ben een wandelende snotfabriek atm. Ik kon vanochtend niet eens praten, en dat is toch wel iets wat ik nodig heb als ik shit aan mensen moet verkopen.
Fingers crossed dat het snel over is, want vrijdag vertrek ik naar een festival in deutschland. Het lijkt wel of m'n lichaam het steeds aanvoelt als er iets leuks aan zit te komen en dan gewoon instantly dwarsligt. Mijn lichaam is een klootzak.
Dat had ik op de basisschool altijd, juf jarig? Eline ziek. Event op school? Eline ziek.

Hopelijk knap je snel op HO!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-06-2018, 19:43
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
At least they care. Leef je nog, tho?
Ik vond het idd wel lief van ze
Oud 12-06-2018, 20:05
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Dat had ik op de basisschool altijd, juf jarig? Eline ziek. Event op school? Eline ziek.

Hopelijk knap je snel op HO!
Thanks m'darling. Heb jij nog wonderlijke anti-verkoudheidstips?
Ik drink al kapotveel thee met honing en heb liggen stomen, maar het mag nog niet echt baten.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-06-2018, 20:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Thanks m'darling. Heb jij nog wonderlijke anti-verkoudheidstips?
Ik drink al kapotveel thee met honing en heb liggen stomen, maar het mag nog niet echt baten.
Rust en vitamine C bruistabletten!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-06-2018, 20:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja nee het moet wel NU werken he.
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18.