Oud 24-10-2010, 10:39
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vanwege het grote aantal topics over één centrale vraag: Vindt hij of zij me leuk?

Hoe doen jongens als ze een meisje leuk vinden?
Dat hangt, net als bij meisjes, ontzettend van de jongen zelf af. Het kan zijn dat hij probeert meer met je te praten dan met andere meisjes, vaak naar je lacht, je een beetje flirterig plaagt, vaak naar je kijkt en gauw wegkijkt als je terugkijkt... In principe kan alles. Het hangt ook af van de situatie: een jongen die je alleen op school ziet zal anders laten blijken dat hij je leuk vindt dan een jongen die je tijdens het uitgaan ziet. Tijdens het uitgaan is de sfeer zo dat het makkelijker te laten merken is dat je iemand leuk vindt. Een jongen, mits hij niet te verlegen is, stapt dan geruster op je af, biedt je een drankje aan of wil met je dansen. Die tekenen zijn vaak niet te missen, alhoewel je dan nog steeds af kan vragen hóe leuk een jongen je vindt. Als hij tijdens het uitgaan met je zoent maar de rest van de avond nergens te bekennen is tot hij opeens weer met een ander meisje staat te zoenen, zal hij je niet zo heel leuk vinden.
Over het algemeen geldt, als hij je gezelschap of oogcontact opzoekt en vriendelijk op je reageert, vindt hij je leuk (niet per se verliefd-leuk, maar je maakt misschien een kans.) Als hij je ontwijkt, niet uit zichzelf tegen je praat, kortaf of niet reageert als jij tegen hem praat en meer met andere meisjes bezig is, dan vindt hij je niet leuk en maak je maar weinig kans.

Hoe doen meisjes als ze een jongen leuk vinden?
Net zoals bij jongens verschilt dit heel erg per meisje. Sommige meisjes zijn heel open en zoeken je aandacht op tot op het punt dat ze bij je op schoot klimmen. Andere meisjes zijn verlegener en proberen hooguit zo nu en dan oogcontact met je te maken. Het kan zijn dat ze meer naar jou lacht dan naar andere jongens, veel met haar haar speelt als ze bij je is of een beetje begint te blozen als ze je ziet. Net zoals bij jongens geldt over het algemeen dat als ze je gezelschap of oogcontact opzoekt en vriendelijk op je reageert, ze je leuk vindt (al dan niet op een verliefde manier. Je hebt in elk geval misschien een kans.) Ontwijkt ze je, reageert ze kortaf of niet op je als je tegen haar praat, zoekt ze je niet uit zichzelf op en is ze meer bezig met andere jongens, dan maak je waarschijnlijk weinig kans. Pas wel op: er zijn veel meisjes die uit zichzelf aardig toen tegen mensen die ze aandacht geven. Als ze beleefd reageert op je als je met haar praat wil niet meteen zeggen dat ze je leuk vindt!

Oké, ik weet het dus niet zeker maar ik denk dat ik een kans maak. Wat nu?
Probeer hem of haar wat beter te leren kennen door tijd met elkaar door te brengen. Hem of haar een beetje opzoeken wanneer jullie elkaar zien, op school of bij sport of wat dan ook. Je kan ook met hem of haar op msn of hyves meer contact zoeken, dat kan een goed begin zijn. Anders kun je samen een ijsje eten of gaan schaatsen of bowlen, iets dat jullie allebei leuk vinden zonder dat je de hele tijd tegenover elkaar zit.
Het allerbelangrijkste is nog wel dat je niet al te bang moet zijn om afgewezen te worden. Als je te bang bent durf je het risico nooit te nemen en loop je misschien een mooie kans mis. Niet geschoten is altijd mis en ook al voelt het niet fijn om afgewezen te worden, het overkomt iedereen weleens en het is niet het einde van de wereld. Er zijn nog genoeg andere jongens/meisjes over. Je weet dan in elk geval waar je aan toe bent, dus kun je het afsluiten en verder met je leven.


Dit zijn dus alvast wat tips om je op weg te helpen. Nog steeds twijfels over wat je doen moet? Hieronder je probleem posten kan altijd ook!

Met dank aan Cherry Springs.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2010, 10:44
Verwijderd
haa goed dat er nu een groot topic over is, het werden idd erg veel losse topics over hetzelfde onderwerp.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 16:50
marina16
marina16 is offline
goed topic
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 17:05
_Mar_123_
_Mar_123_ is offline
hoi
ik ben op een jongen die bij mij op school zit.
we kennen elkaar al twee jaar en mijn klas ging telkens met zijn klas iest doen dus we zaggen elkaar telkens en vorig jaar hadden we een BBQ met zijn klas en hij ging me telkens volgen en hij was me aan het na doen met praten en als ik bij een vriendin zat kwam hij er bij zitten en ging ie met een stokje aan me zitten

en dit jaar ben ik er achter gekomen dat ik hem dus leuk vind. en een vriend van hem kwam er achter dat ik hem leuk vind dus ie ging het weer aan die jongen vertellen. dus hij weet dat ik op hem ben.
ik heb hem op msn en nu zegt ie telkens op msn van jah je vind me leuk en ik zei zo van wrm wil je het weten en zei hij van ja vind ik leuk om te weten

ik telkens het idee dat ie over me praat bij zijn vrienden en hij praat me na en hij fiest telkens met me mee naar school.
mijn vriendinnen zeggen dat hij me leuk vind maar ik weet het niet.
is dat zo????
ik weet het niet meer
kunnen jullie me helpen???
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 17:11
Maizel
Avatar van Maizel
Maizel is offline
Als ik moest gokken naar wat ik lees, zou ik gokken dat hij jou ook leuk vind.

Je kan altijd vragen of hij jou leuk vind, de volgende keer dat hij zulke dingen zegt op MSN.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 18:59
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
als ik af ga op mijn gevoel, zou ik zeggen dat hij ook op jou is.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 13:20
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
ja vrij grote kans dat hij je leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 14:59
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ik ken iemand van vakantie maar het klikte meteen goed, ik zie haar nu niet meer, hooguit op msn maar ik mis haar echt. Hoe kan ik dit het beste aan haar vertellen?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 15:09
gerard321
gerard321 is offline
vragen of ze keer wil afspreken....
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 09:35
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
vertellen dat je haar aardig vind en weer een keer wil zien.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 20:04
lafjoe(L)
lafjoe(L) is offline
Er is een jongen bij mij op school die ik heel leuk vind!,, Maar een vriendin van hem zegt dat hij mij alleen aardig vind! Maar het lijkt wel dat hij mij leuk vind,, Wat is het nou??
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 20:11
lafjoe(L)
lafjoe(L) is offline
Het is zo moeilijk of een jongen je leuk vind! Kan een jongen mij helpen (die op dit forum zit? )

x
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 20:14
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Daar kun je alleen maar achter komen door eerst tijdje met hem te praten, nummer vragen of msn ofzo en kijken hoe ie doet
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 20:15
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
@gerard en rysair: dankje ben nu beetje met haar bezig op msn, ze zit steeds te zeggen dat mijn achternaam zo mooi is
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 17:51
leoj123
leoj123 is offline
ik vond een meisje leuk al vanaf de wendag van de brugklas.
maar ik durfde haar nooit te vragen, en volgens mij weet ze het al. en sommige kinderen zeggen dat ze mij niet leuk vind. wat moet ik nu. P.S. ik zit nog wel in de eerste

Laatst gewijzigd op 03-11-2010 om 19:34.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 18:14
gerard321
gerard321 is offline
eens met haar praten om te beginnen?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 18:55
y-man
y-man is offline
eeey zoals je in mijn topic ziet zit ik met hetzelfde probleem ik ken haar nu vanaf de brugklas ook ( ik zit nu in de derde) in de tweede kreeg ze een vriend die had ze bijna een heel jaar en geloof me dat doet echt veel pijn, je moet er gewoon voor gaan voordat jou het zelfde overkomt praat met haar begin met iets kleins vraag of ze mee iets gaan eten of drinken in de stad of naar de bios.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 19:33
leoj123
leoj123 is offline
ik zit nog steeds in de eerste
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-11-2010, 19:44
Verwijderd
Los van je verhaal moet je oppassen met de term 'houden van' Ik kan zelf alleen houden van na een heel proces van feedback en elkaar goed kennen, ik heb maar van 2 personen op die manier gehouden, romantisch gezien dus.

Je bent verliefd op haar, of misschien niet eens dat. Daar ga ik van uit.

Daarbij moet je vooral kalmeren en beseffen dat je niks te verliezen hebt. Leer haar kennen en zie vanzelf of er een echte ultieme klik is.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 19:54
leoj123
leoj123 is offline
hoe verander je de koptekst dan
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 09:18
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ik vind vanaf de eerste schooldag vorig jaar een meisje uit mijn klas best wel erg leuk.
Eigenlijk nooit echt met haar gepraat, tot voor kort, ik vroeg haar op hyves wat we moesten leren voor een bepaald vak waar we toets voor hadden. Zo effe heen en weer gekrabbeld, msn uitgewisseld en ik heb denk ik nog nooit met iemand zoveel gemsnd als met haar, gisteren weer van een uur of 4 tot 's avonds 10 gezellig gepraat, ik heb voor haar 2 kantjes geschiedenis geschreven en zij heeft mij wiskunde uitgelegd. Ook effe nummers uitgewisseld.
We hadden eigenlijk voor de grap gewoon een keertje afgesproken om samen te gaan zuipen, hoe we erbij kwamen weet ik eigenlijk niet meer.
Vanochtend, ik sta op, log meteen in op msn, krijg meteen bericht van haar.
Ik zei dus meteen voor de grap: Ja kom nu maar zuipen mijn ouders zijn niet thuis.
Toen zei ze: Oké maar tegen de tijd dat ik bij jou ben is het 11 uur en om half 12 moeten we naar school dan weer aanfietsen... Ik kom wel een andere keer.

Dit meende ze serieus, ik zei dat het goed was.
Nu hebben we dus eigenlijk gewoon een soort "afspraakje" gemaakt.
Vind zij mij leuk?
Maar alleen zij is echt super knap en ik reken mezelf niet echt tot de knappe mensen...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 14:38
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Stonaldinho,

Lijkt er wel op dat ze je wel ziet zitten. Ze is niet terughoudend, tegenovergestelde zelfs, ze stuurt meteen een bericht. En aangezien je het ook goed met haar kan vinden op msn, denk ik dat het wel goed zit.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2010, 15:12
xAnnnaa
xAnnnaa is offline
Ik ben echt helemaal verliefd op een jongen in mijn klas. Ik weet alleen niet of hij mij leuk vind.. Wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2010, 15:33
Drift
Drift is offline
Kijk eens in het "Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic".

Ga anders eens is een keer met hem praten en leer hem kennen, dan weet je vanzelf wel of hij je leuk vindt of niet.

Laatst gewijzigd op 06-11-2010 om 15:42.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2010, 15:59
gerard321
gerard321 is offline
ga eens met hem praten? en dan een keer wat afspreken of zo misschien een tip?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2010, 17:39
k@rlijn
Avatar van k@rlijn
k@rlijn is offline
oke hier komt wat arparts..
ik vindt een jongen leuk dat is al sins begin vorig jaar zo.
nou heb ik hem op msn kletsen we altijd hardstikke gezellig met elkaar soms een beetje oversekst
in de bus naar school duwt hij af en toe onderweg zijn knie tegen die van mij om oogcontact te maken dan kunnen we ff naar elkaar glimlachen.
op school komt hij altijd naast me zitten en kijkt hij me glimlachend aan.
meestal stoeien we dan ook nog ff aan het einde van de pauze.
en als de bel gaat krijg ik altijd een knuffel van hem.
hij weet zelfs dat ik hem een beetje leuk vindt!!!
maar ik durf het zelf niet te zeggen of hij mij leuk vindt hoe overtuigend hij doet ik ben een comlete pussy.
hij heeft zelfs al toekomst plannen met me dat we samen gaan wonen
__________________
all i have to do is dream
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 23:11
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
toekomstplannen=engerd
Vraag hem gewoon of hij je jeuk vind, want of jullie zijn goede vrienden en dat lijdt hier niet onder, of jullie worden meer dan goede vrienden. Anders was hij toch al geen goede vriend van je (wat ik betwijfel).
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 00:14
k@rlijn
Avatar van k@rlijn
k@rlijn is offline
Citaat:
toekomstplannen=engerd
Vraag hem gewoon of hij je jeuk vind, want of jullie zijn goede vrienden en dat lijdt hier niet onder, of jullie worden meer dan goede vrienden. Anders was hij toch al geen goede vriend van je (wat ik betwijfel).
hij is zeker een goede vriend
ik weet alles over hem.
maar this nu alleen nog een stap zettenXD
__________________
all i have to do is dream
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 17:17
Sofiieee
Sofiieee is offline
er zit een jongen bij mij in de klas en ik vind hem best wel leuk :$
en laatst tijdens uitgaan hebben we de hele tijd samen doorgebracht met nog een jongen erbij, maar vooral veel tijd samen. toen was ik beetje bezopen (:$) en toen ging ik m allemaal vragen stellen ook van wie vind je t leukst uit de klas en toen had ie mij en nog 2 meisjes gezegd. maar eigenlijk vind ik 1tje daarvan lelijk.
en toen ging ie me krabbelen, maar toen was ik op vakantie. dus dat zag ik pas later en toen durfde ik niet terug te krabbelen (oke komt over of ik kansloos ben XD)
en nu op school zegt ie niet meer tegen me dan anders ofzo, maar we hebben nu ook toetsweek dus ik zie sws niet veel mensen op school.
en volgende week is het schoolfeest en dan wil ik m versieren. denken jullie dat ik ook maar een beetje kans maak?
ik vind m echt heel erg leuk!
BVD
xoxo
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 21:08
Sander =D
Sander =D is offline
Citaat:
er zit een jongen bij mij in de klas en ik vind hem best wel leuk :$
en laatst tijdens uitgaan hebben we de hele tijd samen doorgebracht met nog een jongen erbij, maar vooral veel tijd samen. toen was ik beetje bezopen (:$) en toen ging ik m allemaal vragen stellen ook van wie vind je t leukst uit de klas en toen had ie mij en nog 2 meisjes gezegd. maar eigenlijk vind ik 1tje daarvan lelijk.
en toen ging ie me krabbelen, maar toen was ik op vakantie. dus dat zag ik pas later en toen durfde ik niet terug te krabbelen (oke komt over of ik kansloos ben XD)
en nu op school zegt ie niet meer tegen me dan anders ofzo, maar we hebben nu ook toetsweek dus ik zie sws niet veel mensen op school.
en volgende week is het schoolfeest en dan wil ik m versieren. denken jullie dat ik ook maar een beetje kans maak?
ik vind m echt heel erg leuk!
BVD
xoxo
Tuurlijk, gewoon proberen
Niet geschoten is altijd mis
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 02:08
nickname7230
nickname7230 is offline
Er is een jongen bij mij op school, en we praten altijd op facebook maar nooit in het echt want hij zit ook in een ander jaar en heeft andere vrienden en zo..
Maar ik wil gewoon vrienden zijn en ik denk dat hij meer wil dan dat ?
Hoe kan ik hem dat laten zien ?

xoxo
gossip girl
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 13:55
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
nog een leuke:
het zusje van mijn beste vriend. Het begon van haar kant, maar ze heeft nooit gezegd dat ze me leuk vond, maar ik denk het wel, en ik denk ook dat het wederzijds is, maar het feit alleen al dat het het zusje is van mijn beste vriend - die ik ook niet eens echt vaak zie omdat hij verhuisd is en op drie kwartier fietsen woont - maakt het dat ik niet weet of ik de stap wil zetten of niet
Ik zie het probleem niet echt.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 22:12
Muis,
Muis, is offline
Ik ben zo verliefd op een jongen van school. Probleem is alleen dat ik altijd jongens ontwijk als ik ze leuk vind. Dat is echt heel raar, aan de ene kant wil ik hem zo graag zien maar als hij in de buurt is word ik doodzenuwachtig en krijg ik vluchtneigingen ofzo O.o
Geen idee trouwens of hij al weet wie ik ben. Hij zei een keertje dat het de eerste keer was dat hij me zag (toegegeven, toen wist ik ook pas 2 maanden van zijn bestaan af en vond ik hem nog niet leuk xD), maar hij heeft me later wel gefeliciteerd met m'n verjaardag (wat je niet doet als je niet weet wie iemand is toch?)
Hij zit trouwens nooit bij me in de klas, ik kan hem gewoon ook nooit spreken. School is er te groot voor.

Dus, jongens: dat kan ook júist een aanwijzing zijn, als een meisje je zowat ontwijkt (maar dan moet ze wel verlegen zijn zoals ik ). Het einge waaraan je het dan kan merken is dat ze opvallend vaak bij je in de buurt is en nogal vaak naar je kijkt, en zenuwachtig wordt als je tegen haar praat.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 17:53
Basssssie
Basssssie is offline
Hallo forumleden,

Dit is de situatie;
Ik ben 14 jaar oud en het meisje dat ik leuk vind ook.
Twee jaar geleden vond ik haar ook al leuk, maar toen ben ik afgewezen ( ).
Nu 2 jaar later ( dúhh ) vind ik haar weer leuk en zie ik d'r wel weer zitten.
Maar ik weet dus niet of zij mij ook leuk vind, wat ik moet doen of zeggen ?
De laatste tijd raken we steeds meer aan de praat, kijken we elkaar in de ogen en af en toe een knuffeltje. Maar nog steeds vind ik praten moeilijk.

Ik weet het niet meer dus is dit mijn laatste hoop.

Alvast Bedankt.

Groetjes
Bas
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 18:43
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Eehm.. ehm?
Praat meer? Als je je lijn goed voelt met haar, kan je haar natuurlijk mee vragen voor de stad ofzo?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 18:49
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Misschien Adriaan vragen? Of nog 's 2 jaar wachten?
In 2 jaar kan er veel gebeuren, zij was echt nog een kind (en jij ook), dus misschien is ze er nu wel klaar voor. Ik vind in de ogen kijken en een knuffel al heel intiem (tenzij ze dat ook met andere jongens doet.
Neem 'r eens aan de hand mee, kijk of ze loslaat of niet. Vraag haar eens uit voor een film, alleen jullie twee, en, als ze zich gewillig gedraagt kun je 'r nog eens vragen. Als je het toen kon, kun je het nu zeker. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-11-2010, 23:26
mr.z
mr.z is offline
hoi ik ben een jongen van 11 jaar en ben verliefd op een meisje
dit is wel iets nuttigs maar k heb tips nodig om haar te versieren
help me a.u.b.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 12:29
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Op jouw leeftijd is het antwoord van de ander vrijwel altijd "ja". Tenminste dat was bij mij voor 3 jaar terug nog wel zo.
Start een gesprek op msn, als dat goed soepel verloopt kun je haar ook een keer bij jou thuis uitodigen. Dan heb je al een grote stap gezet.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 18:06
mr.z
mr.z is offline
he bedankt
maar wat nou als ze nee zegt dan zou ik wel kapot gaan van binnen
kan je me misschien wat tips geven om haar te versieren
alvast bedankt

Laatst gewijzigd op 30-11-2010 om 17:23.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 21:44
Shibbeeh
Shibbeeh is offline
Hallo,

Ik ben op een meisje uit mijn klas.. vreemd is dat ik al 2 jaar met haar samenzit en nu pas verliefd ben.
een jaar of 2 geleden is een vriend van haar eens komen zeggen dat ze me leuk vond
Nu zit ik naast haar in de klas, soms raken we elkaar eens aan.. we praten ook redelijk veel en soms lacht ze eens

Ik wil er wel even bijschrijven dat het een heeel onvoorspelbaar meisje is, maar niet heeel extravert.
Ook niet gesloten ^^

bedankt voor antwoorden
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 18:32
flopieone
flopieone is offline
Ik ben 15 en ben verliefd op iemand uit de 2e zij is 13
ik weet niet of ze mij leuk vind maar ik haar wel heel eg
maar ik durf niet op haar af te stappen we praten veel op msn en hyves.
bij een meisje uit me klas (best knap enzo) daar durf ik wel gewoon mee te praten in het openbaar enzo
maar bij dat meisje waar ik op ben niet en ze is 2 jaar jonger

Hoe kan ik er achter komen of ze me leuk vind?
en iemand tips dat ik niet verlegen ben

HELP!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 18:57
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
he bedankt
maar wat nou als ze nee zegt dan zou ik wel kapot gaan van binnen
kan je me misschien wat tips geven om haar te versieren
alvast bedankt
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Het is voor jou beter dat je WEET dat ze nee zegt dan dat je helemaal niks weet, je gaat daar wel overheen.
Voeg haar toe op hyves, msn ofzo en praat met haar, als het goed gaat spreek je haar gewoon eens aan en dan kijk je weer verder
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 14:28
mr.z
mr.z is offline
ok thnx maar wat moet ik dan zeggen op hyves of msn
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 23:13
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Het is net als poker, of je wint of je verliest. Van de winst kun je natuurlijk heel veel van genieten, maar het is je eigen keus hoe je met je verlies omgaat. En om daar mee leren omgaan is oefening vereist, het zal dus niet altijd op rolletjes lopen.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Ontwijkt ze je, reageert ze kortaf of niet op je als je tegen haar praat, zoekt ze je niet uit zichzelf op en is ze meer bezig met andere jongens, dan maak je waarschijnlijk weinig kans.
Hellup!!!!!! Dit is precies hoe ik doe tegen de jongen waar ik smoorverliefd op ben! Ik weet dat ik geen kans maak, dus probeer ik hem te vergeten en te ontwijken, maar nu ik dit lees zou het best kunnen dat ik nog een kans maak. Maar sowieso als ik verliefd ben ontwijk ik die jongen zo veel mogelijk en durf ik hem niet aan te kijken.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 18:13
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Hellup!!!!!! Dit is precies hoe ik doe tegen de jongen waar ik smoorverliefd op ben! Ik weet dat ik geen kans maak, dus probeer ik hem te vergeten en te ontwijken, maar nu ik dit lees zou het best kunnen dat ik nog een kans maak. Maar sowieso als ik verliefd ben ontwijk ik die jongen zo veel mogelijk en durf ik hem niet aan te kijken.
Daarin moet je dus proberen in te veranderen. Je moet juist met diegene gaan praten, of 'flirten'. Flirten kan op vele manieren.
Je kan bijvoorbeeld je omdraaien in de les en diep in de ogen aankijken.
Je kan iemand 'pesten' door zijn/haar agenda vol te schrijven, maar let op: houd het wel vriendelijk, zij/hij moet niet boos worden.
Als je net langs de appie bent geweest en je hebt je tas vol met eten zitten, geef dan wat aan je 'crush'.
Je kan een aardige opmerking maken over haar/zijn kleding. Je kan fysiek contact maken op een goede manier, bijvoorbeeld een schouderklopje ofzo.
Enzovoort, enzovoort.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2010, 21:21
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Er is dus een jongen in een plek waar ik vaak heen ga stappen, we zien elkaar volgens mij wel zitten.. Het jammere is dat hij helemaal niks met Facebook doet, (hyves al helemaal niet, ik haat het ook) en ik hem weleens berichten stuur waar hij dan weken niet op antwoord. Ook moet ik telkens in mijn eentje naar de stad in de hoop dat hij er is.
Wat zal ik doen? Mezelf een schop onder de kont geven en zorgen dat ik in ieder geval zijn telefoonnummer ga vragen? Het is jammer dat hij zo onbereikbaar is.
Iemand tips?
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 20:35
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik neem aan dat elk antwoord toch op elkaar lijkt, dus sluit ik me daar maar bij aan en volg ik die tips. Nog bedankt
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 20:45
Sammmx
Sammmx is offline
ik ben 14 en vind een jongen al een tijdje leuk. Maar ik weet dus niet of hij mij leuk vind.
Ik ken hem nog niet zo goed. Op msn praten we wel vaak maar op school zeggen we alleen hoi, of hebben oogcontact.
Hij staat wel altijd met zn vrienden voor mijn kluisje en als ik kom kijken ze allemaal,maar we praten verder nooit echt met elkaar.
En eerlijk gezegd durf ik dat ook niet want al zn vrienden staan erbij en één keer ging een van die vrienden zelf heel hard fluiten toen ik aankwam lopen en riep hij de naam van die jongen. En een vriendin van hem vroeg aan hem - zo hard dat ik het hoorde - of ik hem leuk vind..
Is dit een goed of slecht teken? :$
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 21:51
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
Citaat:
ik ben 14 en vind een jongen al een tijdje leuk. Maar ik weet dus niet of hij mij leuk vind.
Ik ken hem nog niet zo goed. Op msn praten we wel vaak maar op school zeggen we alleen hoi, of hebben oogcontact.
Hij staat wel altijd met zn vrienden voor mijn kluisje en als ik kom kijken ze allemaal,maar we praten verder nooit echt met elkaar.
En eerlijk gezegd durf ik dat ook niet want al zn vrienden staan erbij en één keer ging een van die vrienden zelf heel hard fluiten toen ik aankwam lopen en riep hij de naam van die jongen. En een vriendin van hem vroeg aan hem - zo hard dat ik het hoorde - of ik hem leuk vind..
Is dit een goed of slecht teken? :$
als ik het goed zie is het niet een slecht teken, maar niet perse een goed teken...
mss wil je wat meer rondom vertellen?

vee; geluk
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Veranderingen in de belangrijke topics op Liefde & Relatie
WolterB
1 21-11-2012 15:03
Liefde & Relatie Vind zij me leuk?
j.r
3 24-05-2012 16:47
Liefde & Relatie Onzekerheid!
Petrikov
1 13-02-2012 22:24
Liefde & Relatie hoe weet ik of zij mij leuk vind???
Lolz12345
5 10-01-2012 22:07
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
Verwijderd
16 24-10-2010 10:41
Levensbeschouwing & Filosofie Vragen over het christendom
MB
24 05-01-2005 00:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.