Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2012, 15:04
SchoolierAlex
Avatar van SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Hallo Allemaal,

Ik ben heel verliefd op een meisje.. Vriendin van een vriend van mij. Maar ze kent me niet zo goed. Nu waren we aan het Whatsappen en de volgende dag naar school. Daarna kom ik thuis hoor ik via die vriend van mij op whatsapp.. Ze vindt je een beetje irritant.. Je praat te veel op Whatsapp.. Maar ik vind haar heel leuk... moet ik nu ff een tijdje niet praten ? Wat moet ik doen?


Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2012, 15:09
Verwijderd
Als je irritant blijft dan vindt ze je uiteindelijk stom en gaat ze je echt nooit leuk vinden. Neem dus per direct wat gas terug met tegen haar kletsen. Even geen 'hey hoe is het wat doe je', maar alleen gerichte vragen stellen als je iets moet weten.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 15:16
Sergay
Avatar van Sergay
Sergay is offline
Idd, en 4x per dag een nieuw gesprek beginnen met "hey, alles goed" is ook zo'n dooddoener.
Ik hoop dat je voldoende gespreksstof hebt met haar, maar vergeet aub. de standaard "alles goed".
En geef haar de tijd en ruimte om contact met jou te zoeken, dan weet je genoeg.
Als ze binnen paar dagen niks stuurt op w'app heeft ze geen interesse in je.
__________________
I'm a rude bitch.

Laatst gewijzigd op 07-09-2012 om 15:50.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 15:31
Verwijderd
Nou ja denk niet meer zo veel prate okal vind je haar leuk

en miss sorry zeggen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 15:33
Verwijderd
Nou, je moet sowieso jezelf blijven, dus als het voor jou normaal is om veel te praten, zou ik dat gewoon doen. Ik vind het een beetje vreemd dat je dit via-via hoort, het lijkt mij dat die vriend gewoon ajloers is en dit verzint. Trek er je dus niets van aan, voor je het weet loop je een leuk meisje mis!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 15:46
SchoolierAlex
Avatar van SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Citaat:
Nou, je moet sowieso jezelf blijven, dus als het voor jou normaal is om veel te praten, zou ik dat gewoon doen. Ik vind het een beetje vreemd dat je dit via-via hoort, het lijkt mij dat die vriend gewoon ajloers is en dit verzint. Trek er je dus niets van aan, voor je het weet loop je een leuk meisje mis!
Helaas verzint hij het niet : Hij had sommige dingen gehoord en het is inderdaad waar wat hij gehoord had...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 15:56
Sergay
Avatar van Sergay
Sergay is offline
Dit komt wel vaker voor hoor, omdat je dan behoefte hebt om te praten met de persoon die je leuk vindt.
Niet in contact met hem/haar zijn is vergelijkbaar met een diepe messteek in je hart dus ik weet wat het met je doet.
Maar alsnog, als zij jou aandacht als irritant ervaart, moet je niet door blijven gaan, maar een beetje dimmen en goed bedenken wat je tegen haar zegt. Want je wilt een goede indruk op haar maken en haar interesse wekken, dit doe je niet door spontaan tegen haar te kwekken.

Een meisje wordt eerder aangetrokken tot een jongen die haar negeert, die droog en kortaf tegen haar doet
Helaas is dit een feit. Hoe meer hard-to-get je doet, hoe meer je overkomt als een uitdaging, dan gaan je senses op alert staan en wil je hem/haar imponeren door zijn aandacht te winnen.
De lieve jongens hebben vaak weinig kans bij meisjes omdat het met een onderzoek is bewezen dat meiden eerder vallen op badboys.
Ik ben dan geen meisje, maar wel een homo die hetzelfde ervaart als meisjes, en voor mij geldt dit ook. Vandaar dat ik dit soort dingen open bespreek met meiden.
__________________
I'm a rude bitch.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 16:01
SchoolierAlex
Avatar van SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Citaat:
Dit komt wel vaker voor hoor, omdat je dan behoefte hebt om te praten met de persoon die je leuk vindt.
Niet in contact met hem/haar zijn is vergelijkbaar met een diepe messteek in je hart dus ik weet wat het met je doet.
Maar alsnog, als zij jou aandacht als irritant ervaart, moet je niet door blijven gaan, maar een beetje dimmen en goed bedenken wat je tegen haar zegt. Want je wilt een goede indruk op haar maken en haar interesse wekken, dit doe je niet door spontaan tegen haar te kwekken.

Een meisje wordt eerder aangetrokken tot een jongen die haar negeert, die droog en kortaf tegen haar doet
Helaas is dit een feit. Hoe meer hard-to-get je doet, hoe meer je overkomt als een uitdaging, dan gaan je senses op alert staan en wil je hem/haar imponeren door zijn aandacht te winnen.
De lieve jongens hebben vaak weinig kans bij meisjes omdat het met een onderzoek is bewezen dat meiden eerder vallen op badboys.
Ik ben dan geen meisje, maar wel een homo die hetzelfde ervaart als meisjes, en voor mij geldt dit ook. Vandaar dat ik dit soort dingen open bespreek met meiden.
WOW dat was een hele goede uitleg.. Binnenkort ga ik naar een feestje van die vriend.. nog tips dus? (ben 15)
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 16:58
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Een meisje wordt eerder aangetrokken tot een jongen die haar negeert, die droog en kortaf tegen haar doet
Helaas is dit een feit. Hoe meer hard-to-get je doet, hoe meer je overkomt als een uitdaging, dan gaan je senses op alert staan en wil je hem/haar imponeren door zijn aandacht te winnen.
De lieve jongens hebben vaak weinig kans bij meisjes omdat het met een onderzoek is bewezen dat meiden eerder vallen op badboys.
Ik ben dan geen meisje, maar wel een homo die hetzelfde ervaart als meisjes, en voor mij geldt dit ook. Vandaar dat ik dit soort dingen open bespreek met meiden.
Heb je een bron voor dit onderzoek en het 'feit' dat meisjes vallen op jongens die hen negeren? Ik ervaar dit als meisje namelijk helemaal niet zo. Als een jongen enigszins interesse toont of met me flirt dan vind ik hem sneller leuk dan een jongen die me volkomen negeert. Ik ben in mijn puberteit ook wel eens 'verliefd' geweest op jongens die geen aandacht aan me besteden en waar ik weinig contact mee had, maar dan kwam dat meer door hun voorkomen. Ik ga niet iedere jongen die me negeert spontaan leuk vinden. Het is wel zo dat als je eenmaal contact hebt met een meisje dat jij leuk vindt je haar niet constant moet platsmsen met loze onzin als je geen interessante dingen te melden hebt, want dat is voor niemand leuk.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 17:04
S0meone
S0meone is offline
Citaat:
De lieve jongens hebben vaak weinig kans bij meisjes omdat het met een onderzoek is bewezen dat meiden eerder vallen op badboys.
Dat is iets wat ik nou zelf ook nooit snap, Dat de "Stoere" jongens meer aantrekkelijker zijn, Bah, Ik mag zulke types echt niet van die kinderen met hun grote bek en stoer gedrag.
Ik vind ze irritant en ik snap niet waarom veel meisjes liever met zo'n type omgaat dan met een lieve zorgzame jongen.

""""""Badboy's"""" Pfffffff
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 18:18
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dat is iets wat ik nou zelf ook nooit snap, Dat de "Stoere" jongens meer aantrekkelijker zijn, Bah, Ik mag zulke types echt niet van die kinderen met hun grote bek en stoer gedrag.
Ik vind ze irritant en ik snap niet waarom veel meisjes liever met zo'n type omgaat dan met een lieve zorgzame jongen.

""""""Badboy's"""" Pfffffff
Maar dat is dus ook helemaal niet zo. Als iemand mij negeert vind ik die persoon een eikel. En als iemand kortaf of bot doet heb ik sowieso geen zin meer om met die persoon te praten.

Er is een heel groot gebied tussen overdreven veel -en oninteressant- contact zoeken en iemand compleet negeren. Dat zijn twee extremen en allebei niet goed.

Iemand moet gewoon een gezonde hoeveelheid interesse tonen, aardig en lief zijn, leuk zijn in de omgang en op een normale manier met een meisje omgaan (en daar horen negeren en kortaf doen niet bij). Wat inderdaad niet aantrekkelijk is is bijvoorbeeld wanhopig doen, te graag willen, te pas en te onpas contact zoeken wanneer je niets te vertellen hebt, 50 keer per dag sms'en en meteen reacties verwachten, etc.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 20:33
S0meone
S0meone is offline
Citaat:
Maar dat is dus ook helemaal niet zo. Als iemand mij negeert vind ik die persoon een eikel. En als iemand kortaf of bot doet heb ik sowieso geen zin meer om met die persoon te praten.

Er is een heel groot gebied tussen overdreven veel -en oninteressant- contact zoeken en iemand compleet negeren. Dat zijn twee extremen en allebei niet goed.

Iemand moet gewoon een gezonde hoeveelheid interesse tonen, aardig en lief zijn, leuk zijn in de omgang en op een normale manier met een meisje omgaan (en daar horen negeren en kortaf doen niet bij). Wat inderdaad niet aantrekkelijk is is bijvoorbeeld wanhopig doen, te graag willen, te pas en te onpas contact zoeken wanneer je niets te vertellen hebt, 50 keer per dag sms'en en meteen reacties verwachten, etc.
Nou, Ik weet niet hoe betrouwbaar dat "Onderzoek" is maar ik merk het zelf ook wel een beetje hoor.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 20:39
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik vind stoere jongens niet aantrekkelijker. Ik val meer op sociale typjes en krijg rillingen van gladjanusen (geen positieve rillingen ). Zelfvertrouwen is echter wél aantrekkelijk, niet het soort 'kijk mij stoer doen'-zelfvertrouwen (dat volgens mij ook gewoon een stukje onzekerheid is, of daar verdenk ik mensen soms van) maar gewoon jezelf durven zijn. Verder is iemand die - voor ik meer van 'm kan denken dan 'oh, best leuke jongen' - op me af komt met 'ik zal eeuwig van je houden en je hoeft niets te doen en ik zal er altijd voor je zijn', niet meer zo interessant, omdat je geen moeite hoeft te doen. Een verliefdheid ontwikkelt zich beter als ik onzeker blijf over of die jongen mij leuk vindt, als ik bang kan zijn dat hij een ander leuk vindt of mij niet leuk vindt. Als ik weet 'oh, het maakt niet uit wat ik doe en ik kan best nog aankloten met andere jongens, hij vindt met tóch wel leuk', dan slaat een 'best wel oké' minder snel om naar hevige verliefdheid. Makkelijke dingen zijn gewoon minder interessant. Ik ben er trouwens vrij zeker van dat het bij jongens ook wel zo'n beetje zo werkt.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 22:45
Sergay
Avatar van Sergay
Sergay is offline
Dit merk je in het algemeen wel hoor, en geldt voor beide geslachten.

Ff een simpele voorbeeld scenario:
Wanneer je wanhopig overkomt met je smsjes en constant blijft spammen op msn, ga je uiteindelijk irritatie opwekken. En het valt wel op dat je een crush hebt want je biedt jezelf inprincipe al aan.
Nu kan diegene je zo hebben als hij/zij wilt, die bepaalt het. Maar waarom zou die willen? Je bent wanhopig, irritant, lult de heledag door zonder iets interessants te zeggen. Je slijmt door constant te zeggen hoe knap en leuk hij/zij is.. is hij/zij een halfuurtje stil dan kom je weer met een spamactie om aandacht te vragen.
Je geeft geen ruimte of tijd aan hem/haar om andere dingen te doen.
Kortom, je plakt en je bent niet interessant meer.

Hieronder een van mijn persoonlijke gesprekken, heb van facebookchat gekopieerd.
En een goede voorbeeld van het bovenstaande. Deze jongen komt heel slijmerig en wanhopig over maar hij is wel lief. Mijn reacties zijn kortaf en droog zoals je ziet.

Citaat:
1 juni
hij: Hoihoi lief?! Leuke dag gehad wat gedaan dan?
ik: zelfde als altijd he
hij: Haha. Ga jij nog wat leuks doen dit weekend dan?
ik: nope, jij
hij: Nee. Niets . Ik ga nu lekker shoppen XD heb geld teveel haha!
ik: haha leuk
hij: Anders gaan we keer samen shoppen. Kom ik je halen met limo. Champagne derbij haha! En met privevliegtuig naar milaan en door naar new york haha!
ik: ik shop nooit helaas ;p
hij: Haha jammer. Je weet niet wat je mist schat!
*later die dag*
hij: Hi schat. Heb je ff tijd om te chatten? Xxx
ik: jaa wat iser?
hij: Ik weet niet. Ik heb het gevoel dat ik je teveel op de huid zit
ik: oh hmm (ik wilde zeggen: ja dat zit je, laat me met rust)
hij: Je moet eerlijk zijn hoor lief. Ik vind je echt lief terwijl ik je haast niet ken. Ik zit er gewoon beetje mee. Of begin ik nu gek te doen haha XD
ik: ik weet er niks zinnigs op te zeggen...
hij: Okay. Ik snap dat je me niet wilt beledigen. Ik weet het namelijk ook ff niet meer haha
ik: waar haal je dat vandaan
hij: Zegt mijn hart
ik: dus je denkt dat ik je ga beledigen maar inhou? dat slaat nergens op
hij: Okay Sorry. Maargoed ander onderwerp. Wat bedoelde je dan?
ik: ik volg je echt niet meer, laatmaar voor het te dramatisch wordt
hij: Haha sorry schat. Ik ben niet boos hoor jij? Ik weet ff niet wat ik met die gevoelens moet
*3 juni*
hij: Ik wou nog even mijn excuses maken xx
hij: hoihoi
*11 juni*
hij: Heeey lief! Hoe ist daar wanneer krijg jij uitslag van examens dan??
*17 juni*
hij: Hoihoi!! Hoeist??
*26 juni*
hij: Heeey Sergay, wanneer mogen aylin en ik jou keertje komen bezoeken ??
Ik had geen zin meer om terug te praten.. gemeen he? Maar wordt gwn moe van hem..
Zo plakkerig.. eist teveel energie.


Andersom.. ik vindt heb interesse in iemand en hij/zij heeft interesse in mij maar hoe zorg ik ervoor dat hij/zij mij leuker vindt.. dit is wat ik doe.
Ik wacht af met berichten te sturen.. ik geef hem/haar eerst de tijd om zelf de iniatief te nemen.
Als die na een halfuur/uur nog niks heeft gezegd dan stuur ik wel een berichtje.
Het gesprek loopt chill.. een beetje nonchalant, een beetje droog maar wel uitdagend.
m: "ja ik wil wel gaan maar dan heb ik geen slaapplek"
j: "ow, anders had je wel bij mij mogen slapen"
m: "op de bank zeker, zou je moeder leuk vinden"
j: "nee gewoon naast mij in bed, ouders zijn dan op vakantie"
m: "oeh sexy"
j: "ja maar dan lig ik waarschijnlijk de hele nacht wakker"
m: "hoezo, ik stink niet hoor"
j: "nee haha, door je schoonheid wil ik liever de hele nacht aan je zitten dan te slapen"
m: "stoute jongentje"
Je geeft subtiele, onopvallende hintjes dat je interesse hebt in meer dan vriendschap maar dit laat je niet blijken door wanhopig te slijmen maar gewoon op een nonchalante wijze en je cool te behouden.
Uiteindelijk is de spanning tussen beide partijen zo hoog geworden dat je elkaar wilt zien...
Toevallig heb ik nu zo iemand waar ik dit soort gesprekken mee heb, is leuk.
__________________
I'm a rude bitch.

Laatst gewijzigd op 07-09-2012 om 22:59.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 14:50
icetea296
Avatar van icetea296
icetea296 is offline
xD ik moet zeggen dat dit ook bij mij helpt bedankt!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2012, 21:05
SchoolierAlex
Avatar van SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Citaat:
Dit merk je in het algemeen wel hoor, en geldt voor beide geslachten.

Ff een simpele voorbeeld scenario:
Wanneer je wanhopig overkomt met je smsjes en constant blijft spammen op msn, ga je uiteindelijk irritatie opwekken. En het valt wel op dat je een crush hebt want je biedt jezelf inprincipe al aan.
Nu kan diegene je zo hebben als hij/zij wilt, die bepaalt het. Maar waarom zou die willen? Je bent wanhopig, irritant, lult de heledag door zonder iets interessants te zeggen. Je slijmt door constant te zeggen hoe knap en leuk hij/zij is.. is hij/zij een halfuurtje stil dan kom je weer met een spamactie om aandacht te vragen.
Je geeft geen ruimte of tijd aan hem/haar om andere dingen te doen.
Kortom, je plakt en je bent niet interessant meer.

Hieronder een van mijn persoonlijke gesprekken, heb van facebookchat gekopieerd.
En een goede voorbeeld van het bovenstaande. Deze jongen komt heel slijmerig en wanhopig over maar hij is wel lief. Mijn reacties zijn kortaf en droog zoals je ziet.



Ik had geen zin meer om terug te praten.. gemeen he? Maar wordt gwn moe van hem..
Zo plakkerig.. eist teveel energie.


Andersom.. ik vindt heb interesse in iemand en hij/zij heeft interesse in mij maar hoe zorg ik ervoor dat hij/zij mij leuker vindt.. dit is wat ik doe.
Ik wacht af met berichten te sturen.. ik geef hem/haar eerst de tijd om zelf de iniatief te nemen.
Als die na een halfuur/uur nog niks heeft gezegd dan stuur ik wel een berichtje.
Het gesprek loopt chill.. een beetje nonchalant, een beetje droog maar wel uitdagend.
m: "ja ik wil wel gaan maar dan heb ik geen slaapplek"
j: "ow, anders had je wel bij mij mogen slapen"
m: "op de bank zeker, zou je moeder leuk vinden"
j: "nee gewoon naast mij in bed, ouders zijn dan op vakantie"
m: "oeh sexy"
j: "ja maar dan lig ik waarschijnlijk de hele nacht wakker"
m: "hoezo, ik stink niet hoor"
j: "nee haha, door je schoonheid wil ik liever de hele nacht aan je zitten dan te slapen"
m: "stoute jongentje"
Je geeft subtiele, onopvallende hintjes dat je interesse hebt in meer dan vriendschap maar dit laat je niet blijken door wanhopig te slijmen maar gewoon op een nonchalante wijze en je cool te behouden.
Uiteindelijk is de spanning tussen beide partijen zo hoog geworden dat je elkaar wilt zien...
Toevallig heb ik nu zo iemand waar ik dit soort gesprekken mee heb, is leuk.

WOW!! zoo ging dat bij mij nou nog net niet hoor , Ik heb wel eens veel tegen haar gepraat en dan praate zij ook lief terug enzoow.. maar niet van je bent mooi enzo.. en ik zei ook niet Liefie.. en dat soort dingen gewoon hee.. hoor ik pas van die vriend dat ze het helemaal niet leuk vindt als je xd of lol tegen haar zegt... dat deed ik heel vaak O_O..
Met citaat reageren
Oud 10-09-2012, 17:08
foreveryoung16
foreveryoung16 is offline
nou, ik denk eerder als een meisje het irritant vind dat je veel whatsappt, ze jou (nog) niet zo leuk vind.. Misschien als je gewoon een tijdje wacht, en haar in het echt wat beter probeert te leren kennen..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Het Irritatie Topic
GreyHound
6 27-08-2012 09:06
Psychologie Irritatie
anonymous888
12 02-10-2007 12:47
Games Meest irritante game personages!
Eye of Sauron
200 19-03-2006 11:03
Liefde & Relatie irritante jongen in mijn klas
Noddy
62 23-04-2005 11:24
Verhalen & Gedichten Ik irriteer mij eraan dat ik mij aan allerlei irritante zaken irriteer.
lestat080
10 23-12-2004 20:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.