Oud 06-06-2012, 23:07
Charity's
Charity's is offline
Citaat:
Heeeeey!

Ik vind een jongen uit mijn klas zo erg leuuk!
Maar mijn beste vriendin vindt hem ook leuk, terwijl hij helemaal niet echt knap is of zo. (ja, dat vind ik wel, op zijn eigen manier) Hij kijkt vaak naar '' ons '' maar ik weet dus niet naar wie en ik ben nogal onzeker dus ga mezelf helemaal afcijferen tegenover mijn vriendin. zij is veel knapper, dunner, mooier.. blablabla...
En ik durf dus al helemaal niks met hem af te spreken, ik ben altijd al bang geweest voor afwijzingen ook simpele afwijzingen van vriendinnen of zo. Dus nu ben ik ook doodsbang.
Ik heb dus geen idee wat ik nu moet doen en of hij mij leuk vind..
Ik hoop dat jullie tips voor mij hebben

X.
Neem effe afstand van je vriendin. En kijk naar wie hij kijkt. (als ie telkens naar jouw kijkt ben jij de lucky one. En zo niet... Jammer)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2012, 19:43
scholierm153e
scholierm153e is offline
hoi allemaal,
ik ben een meisje en zit in de 3e
en ik heb een hele leuke jongen ontmoet en ik weet echt niet of hij me leuk vind
hij zit in een andere klas maar we hebben wel samen beva (handvaardigheid en tekenen)
hij is daar echt heel erg goed in en ik iets minder en nu is hij naast me komen zitten en pakt hij de heletijd mijn hand en dan gaat hij met mijn hand me helpen met bijvoorbeeld boetseren
maar hij pakt ook gewoon mijn hand als ik hem tegen kom in de gang
en hij heeft gevraagt of ik samen met hem naar een pretpark wil... (met zn 2e )
maar nu vraag ik me af of dit alles nou niet gewoon vriendschappelijk is
want hij en een vriendin van mij kennen al kaar al veel langer (door haar ken ik hem ook)
maar hij heeft tegen haar gezegt dat hij me gewoon aardig vind ( zo heel duidelijk moeten zijn het enige probleem is dat hij haar niet vertrouwd en dat hij niet met haar wil praten... )dus nu vragen mijn vriendin en ik ons af VIND HIJ ME LEUK OF NIET ??
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 23:00
Verwijderd
Hij vindt je leuk. Ga maar lekker vozen in het pretpark.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 19:10
Tijsieo
Tijsieo is offline
Oke ik zit in de 1e en ik zit al bijna een jaar bij dit meisje in de klas, ik vind haar sinds kort heel leuk worden maar ik durf niets te zeggen en het is al bijna zomervakantie. wat moet ik doen?

Laatst gewijzigd op 08-06-2012 om 19:11. Reden: vergeten
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 19:04
Zertab
Avatar van Zertab
Zertab is offline
Mmmm...mensen zeggen dat hij met me flirt maarja...ik weet niet dus vraag ik jullie maar.


hij helpt me wel met wat problemen op dit moment. En ik heb zijn fb,msn en nummer. Dus we smsen ook wel een beetje. En afgelopen woensdag wou hij met me praten over die problemen dan. En we zijn een beetje vaak van onderwerp verandert Maar vond hij goed,want dan zouden we vertrouwen opbouwen en ik het gevoel krijgen dat ik hem alles kan vertellen. En eergister moest ik zwemles geven en hij had beloofd ook te komen,omdat ik dat gevraagd had,en toen stond hij dus een heel uur naast me tips te geven. Toen dat uur voorbij was moest ik zelf zwemmen,en hij ook in een ander zwembad. Maar hij bleef nog 20 minuten naar mij kijken en mijn groepje hoe wij zwommen. En ook toen ik zei of hij niet moest zwemmen,zei hij gewoon: ´Hup doorzwemmen´ met zijn grijns En ik weet ook iets van hem,niet zo erg hoor ,dat niemand anders weet Heeft hij zelf verteld.
hij is al verliefd op iemand anders,maar zij vindt hem niet leuk. Dat is dus dat geheim dat hij me vertelde. Wat ook lief was,was dat hij gister zei dat hij een band met me wilde opbouwen,en dan gaat het beter om mij te helpen. En daarstraks belde hij me,alleen ik kon niet opnemen. Dus ik sms hem na een half uurtje dat hij nu wel kon bellen. Dus hij belt,en hij vraagt zo: wat is er? dus ik vraag ook wat er is en zeg dat hij mij belde. Hij: dat is dan vast M. geweest,die was met mijn telefoon aan het vervelen. ik: Haha handig. Toen vertelde hij dat hij in ... zit voor een wedstrijd,maar dat als er iets is ik gewoon kan bellen. Heeft hij wel 2 keer herhaalt Daarna hingen we op.

Sorry voor dit verhaal zonder punten enzo,maar is even snel gekopieerd uit een msn gesprek
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 16:06
OncleBen
Avatar van OncleBen
OncleBen is offline
Een tijdje geleden heb ik een meisje leren kennen en ik heb het idee dat ze me wel eens leuk zou kunnen vinden. Wat ik ontzettend hoop want ik vind haar wel leuk. We zitten niet bij elkaar op school dus zien elkaar niet zoveel maar we hebben gemeenschappelijke vrienden en wonen bij elkaar in het dorp. We hebben elkaar nog maar 3 keer gezien maar toch denk ik dat ze me leuk zou kunnen vinden. Dit zijn de dingen waarom ik denk dat er een kans bestaat.


- Ze lacht bijna altijd om mijn grapjes
- Ze lacht in het algemeen veel naar me
- Ze kijkt veel naar me (dit heb ik ook van een van die vrienden gehoord)
- Als we praten kijkt ze me recht aan en is haar lichaam naar mij toegedraaid, hetzelfde verhaal als we zitten
- Wanneer we lopen gaat ze altijd naast mij lopen in plaats van naast haar vriendin
- Soms neemt ze mijn houding over, bijvoorbeeld ik stond een keer tegen een bar aangeleund en zij stond naast me een ging precies hetzelfde staan
- Ze gaat meestal naast me zitten
- Ze probeert wel eens met mij alleen te zijn
- Ik liep laatst in de stad met een van die vrienden die haar ook kent een toen kwamen we vriendinnen van haar tegen die , toen ze ons zagen, duidelijk haar naam lieten vallen en onze kant op keken

Wat denken jullie?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 23:05
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Mmmm...mensen zeggen dat hij met me flirt maarja...ik weet niet dus vraag ik jullie maar.


hij helpt me wel met wat problemen op dit moment. En ik heb zijn fb,msn en nummer. Dus we smsen ook wel een beetje. En afgelopen woensdag wou hij met me praten over die problemen dan. En we zijn een beetje vaak van onderwerp verandert Maar vond hij goed,want dan zouden we vertrouwen opbouwen en ik het gevoel krijgen dat ik hem alles kan vertellen. En eergister moest ik zwemles geven en hij had beloofd ook te komen,omdat ik dat gevraagd had,en toen stond hij dus een heel uur naast me tips te geven. Toen dat uur voorbij was moest ik zelf zwemmen,en hij ook in een ander zwembad. Maar hij bleef nog 20 minuten naar mij kijken en mijn groepje hoe wij zwommen. En ook toen ik zei of hij niet moest zwemmen,zei hij gewoon: ´Hup doorzwemmen´ met zijn grijns En ik weet ook iets van hem,niet zo erg hoor ,dat niemand anders weet Heeft hij zelf verteld.
hij is al verliefd op iemand anders,maar zij vindt hem niet leuk. Dat is dus dat geheim dat hij me vertelde. Wat ook lief was,was dat hij gister zei dat hij een band met me wilde opbouwen,en dan gaat het beter om mij te helpen. En daarstraks belde hij me,alleen ik kon niet opnemen. Dus ik sms hem na een half uurtje dat hij nu wel kon bellen. Dus hij belt,en hij vraagt zo: wat is er? dus ik vraag ook wat er is en zeg dat hij mij belde. Hij: dat is dan vast M. geweest,die was met mijn telefoon aan het vervelen. ik: Haha handig. Toen vertelde hij dat hij in ... zit voor een wedstrijd,maar dat als er iets is ik gewoon kan bellen. Heeft hij wel 2 keer herhaalt Daarna hingen we op.

Sorry voor dit verhaal zonder punten enzo,maar is even snel gekopieerd uit een msn gesprek
Ik denk dat 'ie je wel leuk vind.


Citaat:
Een tijdje geleden heb ik een meisje leren kennen en ik heb het idee dat ze me wel eens leuk zou kunnen vinden. Wat ik ontzettend hoop want ik vind haar wel leuk. We zitten niet bij elkaar op school dus zien elkaar niet zoveel maar we hebben gemeenschappelijke vrienden en wonen bij elkaar in het dorp. We hebben elkaar nog maar 3 keer gezien maar toch denk ik dat ze me leuk zou kunnen vinden. Dit zijn de dingen waarom ik denk dat er een kans bestaat.


- Ze lacht bijna altijd om mijn grapjes
- Ze lacht in het algemeen veel naar me
- Ze kijkt veel naar me (dit heb ik ook van een van die vrienden gehoord)
- Als we praten kijkt ze me recht aan en is haar lichaam naar mij toegedraaid, hetzelfde verhaal als we zitten
- Wanneer we lopen gaat ze altijd naast mij lopen in plaats van naast haar vriendin
- Soms neemt ze mijn houding over, bijvoorbeeld ik stond een keer tegen een bar aangeleund en zij stond naast me een ging precies hetzelfde staan
- Ze gaat meestal naast me zitten
- Ze probeert wel eens met mij alleen te zijn
- Ik liep laatst in de stad met een van die vrienden die haar ook kent een toen kwamen we vriendinnen van haar tegen die , toen ze ons zagen, duidelijk haar naam lieten vallen en onze kant op keken

Wat denken jullie?
Ga eens een wat drinken of een ijsje eten met haar. Bitches houden van ijs/wat drinken, zoals Rev zou zeggen.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 11-06-2012, 18:55
Zertab
Avatar van Zertab
Zertab is offline
@Daantjer: Mag ik ook weten waarom je dat denkt? Of is het gewoon puur je gevoel?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2012, 19:12
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
@Daantjer: Mag ik ook weten waarom je dat denkt? Of is het gewoon puur je gevoel?
Gewoon, al die tijd en aandacht die hij aan je besteedt. Als ik dat reflecteer op mezelf en mijn mensenkennis denk ik dat 'ie je wel ziet zitten.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 11-06-2012, 19:22
Zertab
Avatar van Zertab
Zertab is offline
Maar hij helpt me met mijn problemen hé.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2012, 20:40
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
een jongen helpt niet zo maar met allerhande 'problemen'
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 11-06-2012, 20:42
Zertab
Avatar van Zertab
Zertab is offline
Maar dit zijn ernstige problemen he...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 21:13
128670
128670 is offline
Hoi, ik zit in de eerste en ben nu al een paar weken verliefd op een meisje uit mijn klas. Ik doe samen met haar en haar vriendin best veel leuke dingen op school. Ik denk alleen dat haar vriendin op mij is omdat die met heel veel aandacht geeft en graag aan me zit. Ik vind haar ook wel aardig maar niet in het bijzonder. Ik heb nog maar 3 schoolweken te gaan en wil haar eigenlijk nog vragen maar weet niet hoe ik dit allemaal moet oplossen?
wie heeft raad voor mij?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2012, 21:54
jessica1605
jessica1605 is offline
Degene waar ik hotel de botel op ben, is homo & nu? Kan hij meiden ook leuk gaan vinden, of kan ik beter geen hoop houden?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 11:39
128670
128670 is offline
ik zou niet al teveel hoop houden. dan kan het je alleen nog maar meer teleurstellen als hij echt een vriend krijgt.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 16:04
Verwijderd
hooi er is een meisje ik noem haar even M ik vind haar leuk alleen ze zegt dat ze me
Niet leuk vind alleen tegen haar vriendin zei ze dat et wel zo was wrm ontkent ze het ?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 16:07
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Omdat ze je niet echt leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 16:16
Verwijderd
okay
Met citaat reageren
Oud 29-06-2012, 19:25
Zertab
Avatar van Zertab
Zertab is offline
Citaat:
Mmmm...mensen zeggen dat hij met me flirt maarja...ik weet niet dus vraag ik jullie maar.


hij helpt me wel met wat problemen op dit moment. En ik heb zijn fb,msn en nummer. Dus we smsen ook wel een beetje. En afgelopen woensdag wou hij met me praten over die problemen dan. En we zijn een beetje vaak van onderwerp verandert Maar vond hij goed,want dan zouden we vertrouwen opbouwen en ik het gevoel krijgen dat ik hem alles kan vertellen. En eergister moest ik zwemles geven en hij had beloofd ook te komen,omdat ik dat gevraagd had,en toen stond hij dus een heel uur naast me tips te geven. Toen dat uur voorbij was moest ik zelf zwemmen,en hij ook in een ander zwembad. Maar hij bleef nog 20 minuten naar mij kijken en mijn groepje hoe wij zwommen. En ook toen ik zei of hij niet moest zwemmen,zei hij gewoon: ´Hup doorzwemmen´ met zijn grijns En ik weet ook iets van hem,niet zo erg hoor ,dat niemand anders weet Heeft hij zelf verteld.
hij is al verliefd op iemand anders,maar zij vindt hem niet leuk. Dat is dus dat geheim dat hij me vertelde. Wat ook lief was,was dat hij gister zei dat hij een band met me wilde opbouwen,en dan gaat het beter om mij te helpen. En daarstraks belde hij me,alleen ik kon niet opnemen. Dus ik sms hem na een half uurtje dat hij nu wel kon bellen. Dus hij belt,en hij vraagt zo: wat is er? dus ik vraag ook wat er is en zeg dat hij mij belde. Hij: dat is dan vast M. geweest,die was met mijn telefoon aan het vervelen. ik: Haha handig. Toen vertelde hij dat hij in ... zit voor een wedstrijd,maar dat als er iets is ik gewoon kan bellen. Heeft hij wel 2 keer herhaalt Daarna hingen we op.

Sorry voor dit verhaal zonder punten enzo,maar is even snel gekopieerd uit een msn gesprek
Jammer...hij vindt me niet leuk,en doet nu heel afstandelijk.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 22:47
tulpje22
Avatar van tulpje22
tulpje22 is offline
Citaat:
ik denk dat het een slecht teken is maar wie ben in vraag het maar gewoon en kijk maar
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 00:12
TheFredFilz
TheFredFilz is offline
Citaat:
Vanwege het grote aantal topics over één centrale vraag: Vindt hij of zij me leuk?

Hoe doen jongens als ze een meisje leuk vinden?
Dat hangt, net als bij meisjes, ontzettend van de jongen zelf af. Het kan zijn dat hij probeert meer met je te praten dan met andere meisjes, vaak naar je lacht, je een beetje flirterig plaagt, vaak naar je kijkt en gauw wegkijkt als je terugkijkt... In principe kan alles. Het hangt ook af van de situatie: een jongen die je alleen op school ziet zal anders laten blijken dat hij je leuk vindt dan een jongen die je tijdens het uitgaan ziet. Tijdens het uitgaan is de sfeer zo dat het makkelijker te laten merken is dat je iemand leuk vindt. Een jongen, mits hij niet te verlegen is, stapt dan geruster op je af, biedt je een drankje aan of wil met je dansen. Die tekenen zijn vaak niet te missen, alhoewel je dan nog steeds af kan vragen hóe leuk een jongen je vindt. Als hij tijdens het uitgaan met je zoent maar de rest van de avond nergens te bekennen is tot hij opeens weer met een ander meisje staat te zoenen, zal hij je niet zo heel leuk vinden.
Over het algemeen geldt, als hij je gezelschap of oogcontact opzoekt en vriendelijk op je reageert, vindt hij je leuk (niet per se verliefd-leuk, maar je maakt misschien een kans.) Als hij je ontwijkt, niet uit zichzelf tegen je praat, kortaf of niet reageert als jij tegen hem praat en meer met andere meisjes bezig is, dan vindt hij je niet leuk en maak je maar weinig kans.

Hoe doen meisjes als ze een jongen leuk vinden?
Net zoals bij jongens verschilt dit heel erg per meisje. Sommige meisjes zijn heel open en zoeken je aandacht op tot op het punt dat ze bij je op schoot klimmen. Andere meisjes zijn verlegener en proberen hooguit zo nu en dan oogcontact met je te maken. Het kan zijn dat ze meer naar jou lacht dan naar andere jongens, veel met haar haar speelt als ze bij je is of een beetje begint te blozen als ze je ziet. Net zoals bij jongens geldt over het algemeen dat als ze je gezelschap of oogcontact opzoekt en vriendelijk op je reageert, ze je leuk vindt (al dan niet op een verliefde manier. Je hebt in elk geval misschien een kans.) Ontwijkt ze je, reageert ze kortaf of niet op je als je tegen haar praat, zoekt ze je niet uit zichzelf op en is ze meer bezig met andere jongens, dan maak je waarschijnlijk weinig kans. Pas wel op: er zijn veel meisjes die uit zichzelf aardig toen tegen mensen die ze aandacht geven. Als ze beleefd reageert op je als je met haar praat wil niet meteen zeggen dat ze je leuk vindt!

Oké, ik weet het dus niet zeker maar ik denk dat ik een kans maak. Wat nu?
Probeer hem of haar wat beter te leren kennen door tijd met elkaar door te brengen. Hem of haar een beetje opzoeken wanneer jullie elkaar zien, op school of bij sport of wat dan ook. Je kan ook met hem of haar op msn of hyves meer contact zoeken, dat kan een goed begin zijn. Anders kun je samen een ijsje eten of gaan schaatsen of bowlen, iets dat jullie allebei leuk vinden zonder dat je de hele tijd tegenover elkaar zit.
Het allerbelangrijkste is nog wel dat je niet al te bang moet zijn om afgewezen te worden. Als je te bang bent durf je het risico nooit te nemen en loop je misschien een mooie kans mis. Niet geschoten is altijd mis en ook al voelt het niet fijn om afgewezen te worden, het overkomt iedereen weleens en het is niet het einde van de wereld. Er zijn nog genoeg andere jongens/meisjes over. Je weet dan in elk geval waar je aan toe bent, dus kun je het afsluiten en verder met je leven.


Dit zijn dus alvast wat tips om je op weg te helpen. Nog steeds twijfels over wat je doen moet? Hieronder je probleem posten kan altijd ook!

Met dank aan Cherry Springs.
AAN ALLE MEISJES
Een paar meisjes vragen in de comment's of een jongen nou gewoon aardig is of dat hij 'haar' leuk vindt. LUISTER GOED: een jongen doet alleen continu aardig tegen een meisje/helpt haar(/zoekt evt. contact op) als hij 'haar' mooi of leuk vindt. Geen jongen zal een chat beginnen of helpen als hij haar niet mooi of leuk vindt. Het kan wél dat hij een gewoon interessant gesprek met je heeft/beleeft antwoord/je uitbundig bedankt voor iets. Dit wil niet zeggen dat jongens uit respect afstand nemen. Reageer netjes terug op zijn berichten en stuur hem ook eens een bericht. Als hij hapt vindt hij je waarschijnlijk mooi/leuk. Het stereotype dat jongens alleen maar 'pussy' willen, is zeker niet altijd waar.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 11:33
robbie14
robbie14 is offline
ik ben een jongen van 14 en vind een meisje van 13 leuk.als we langs elkaar lopen kijkt ze me altijd wel in de ogen,maar als ik bv. hoi zeg dan zegt ze niks maar blijft me wel aankijken.
vind ze me leuk?

alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 15:51
Verwijderd
Ja meiden die niet tegen je praten zijn echt super geïnteresseerd in je man!

Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 23:12
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
als ze nieteens hoi kan zeggen zou ik zoieso niet achter haar aan gaan, tenzij ze gewoon verlegen is ;o
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 14:04
nummer-14
nummer-14 is offline
Citaat:
Ik vind vanaf de eerste schooldag vorig jaar een meisje uit mijn klas best wel erg leuk.
Eigenlijk nooit echt met haar gepraat, tot voor kort, ik vroeg haar op hyves wat we moesten leren voor een bepaald vak waar we toets voor hadden. Zo effe heen en weer gekrabbeld, msn uitgewisseld en ik heb denk ik nog nooit met iemand zoveel gemsnd als met haar, gisteren weer van een uur of 4 tot 's avonds 10 gezellig gepraat, ik heb voor haar 2 kantjes geschiedenis geschreven en zij heeft mij wiskunde uitgelegd. Ook effe nummers uitgewisseld.
We hadden eigenlijk voor de grap gewoon een keertje afgesproken om samen te gaan zuipen, hoe we erbij kwamen weet ik eigenlijk niet meer.
Vanochtend, ik sta op, log meteen in op msn, krijg meteen bericht van haar.
Ik zei dus meteen voor de grap: Ja kom nu maar zuipen mijn ouders zijn niet thuis.
Toen zei ze: Oké maar tegen de tijd dat ik bij jou ben is het 11 uur en om half 12 moeten we naar school dan weer aanfietsen... Ik kom wel een andere keer.

Dit meende ze serieus, ik zei dat het goed was.
Nu hebben we dus eigenlijk gewoon een soort "afspraakje" gemaakt.
Vind zij mij leuk?
Maar alleen zij is echt super knap en ik reken mezelf niet echt tot de knappe mensen...
als iemand je echt leuk vind, telt uiterlijk heel weinig.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 14:09
nummer-14
nummer-14 is offline
Citaat:
Ik vind een meisje heel erg leuk. We praten vrij veel via Skype. Ik heb tot nu toe het gevoel dat ik óf een hele grote kans maak, of een hele kleine, dus dat ik eigenlijk niets meer dan een goede vriend voor haar ben. Ze had gisteren een beetje een k*tdag, en het is me gelukt haar blij te maken en toen we beide naar bed gingen zei ze dat ik lief ben. Ik weet niet helemaal wat dat zou moeten beteken, of het überhaupt iets betekent. Ze heeft ook al gezegd dat ze tegen mij veel opener is, wat een soort van speciaal is, blijkbaar en vooral omdat we elkaar nog niet zo heel lang kennen. Verder laat ik haar weleens blozen (op een positieve manier!) en moeten we vaak lachen. We zeggen ook elke avond bij wie we gaan slapen: "Kom je bij mij vannacht?" "Deal". En toen ik niet online kon komen een keer zei ze dat ze me had gemist.
Ik heb echt geen idee wat ik hier allemaal van moet denken!
En ze woont trouwens zo'n 50 km ver weg, dus eventjes langswippen kost veel tijd of wat geld.
En we zijn beiden 16.
man, volgens mij ben jij helemaal binnen!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2012, 16:44
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
man, volgens mij ben jij helemaal binnen!
Ik wàs helemaal binnen. We hadden een relatie van enkele uren in mei, tijdens onze date. Daarna heeft ze al het contact verbroken... Dus, ja... Ik was wel helemaal binnen, dat wel.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 13:09
SchoolierAlex
Avatar van SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Ik ga binnenkort naar een feestje van een vriend. Nou komt daar een meisje die ik leuk vindt maar helemaal nog niet zo goed ken denken jullie dat het een goed idee is dat wanneer ze niet op de fiets is. Ik aan haar vraag of ik haar thuis zal brengen. En wanneer ik haar thuis heb gebracht ik haar een knuffel geef en zeg dat ik het gezellig vond? Dan haar MSN vraag en via MSN zeggen dat ik haar leuk vindt?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2012, 20:11
Sarah_Kay
Sarah_Kay is offline
Ik ben verliefd op de broer van mijn vriendin :blush:
We praten best vaak en whatsappen soms ook.
Hoe kan ik erachterkomen of hij mij leuk vindt?
Hoe kan ik dit allemaal aanpakken? Help me!

Ps. Zijn er meer mensen die dit hebben (gehad)?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2012, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Ik ben verliefd op de broer van mijn vriendin :blush:
We praten best vaak en whatsappen soms ook.
Hoe kan ik erachterkomen of hij mij leuk vindt?
Hoe kan ik dit allemaal aanpakken? Help me!

Ps. Zijn er meer mensen die dit hebben (gehad)?
Miss iets afspreken?
Hoe is de band tussen jullie?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2012, 21:04
Sarah_Kay
Sarah_Kay is offline
Citaat:
Miss iets afsprekenUi?
Hoe is de band tussen jullie?
Is dat niet raar als ik ineens wat afspreek met mijn vriendins broer?

De band tussen ons is best goed. Ik heb vaak wel leuke gesprekken met hem. En ik zie hem regelmatig op school. Dan komt ie ook wel vaak naar ons toe om te praten, maar ik denk dat dat dan eerder is om zn zusje.. Dat,weet ik niet..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2012, 11:58
Verwijderd
Als jullie elkaar goed kennen en het goed met elkaar kunnen vinden dan kan afspreken prima. En je moet niet zo zorgen maken om wat je vriendin kan zeggen. Tuurlijk is het een beetje vreemd, maar dat verschilt per persoon.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2012, 13:48
Sarah_Kay
Sarah_Kay is offline
Okee dankjee! Alleen weet ik niet hoe ik met hem een op een onderwerp als liefde etc..over kan stappen..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2012, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Okee dankjee! Alleen weet ik niet hoe ik met hem een op een onderwerp als liefde etc..over kan stappen..
Veel naar hem glimlachen en in z'n ogen kijken. Begin daar maar mee.
En je kan altijd vragen: Op wat voor meisjes val?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2012, 13:54
Sarah_Kay
Sarah_Kay is offline
Citaat:
Veel naar hem glimlachen en in z'n ogen kijken. Begin daar maar mee.
En je kan altijd vragen: Op wat voor meisjes val?
Okee thanx. Bijna weer school, dua dan zie ik hem weer
Ohja dat is ook wel een probleempje. Hij woont niet zo heel dichtbij omdat ik op een streekschool zit, die voor mij ook niet dichtbij is..

Gelukkig ben ik goed bevriend met zijn zusje dus dan zie ik hem ook wel es bij hem thuis
Met citaat reageren
Oud 31-08-2012, 08:15
S0meone
S0meone is offline
Citaat:
Ik wàs helemaal binnen. We hadden een relatie van enkele uren in mei, tijdens onze date. Daarna heeft ze al het contact verbroken... Dus, ja... Ik was wel helemaal binnen, dat wel.
Eeeeehm wtf??? Hoezo ?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 21:30
Mimi98
Avatar van Mimi98
Mimi98 is offline
Hoihoi!

Nou, ehh, de titel zegt het al, maarrem, ik wilde het toch even verder uitlichten, aangezien het een best lang verhaal is.. Ik weet dat er een hoofdtopic over is, maar het leek me wat handiger om het even helemaal uit te schrijven. Het begon allemaal op kamp, een week geleden. Ik merkte nog niet zo veel aan hem op, maar dat kon ook komen omdat ik hem nog niet zo goed kende. Ik vond hem wel leuk. Een beetje. Ik merkte wel dat hij af en toe naar me keek.

Hier even twee dingen waar ik vraagtekens bij zette:

We liepen op kamp door de bosjes (het was survival), ik liep best ver voorop, achter me liep hij (dat viel me ook op, dat hij vaak voor of achter me ging lopen).
'Pas op, doorntak!' riep ik en ik pakte een tak met stekels tussen mijn vingers en boog hem opzij, omdat hij anders in (ik noem hem voor het gemak even L.) L's gezicht zwiepte. Ik draaide mezelf half om, de tak in mijn hand, om te kijken of er iemand achter me stond waarmee ik rekening moest houden en ik liet de tak perongeluk los, waarna de doorntak in mijn gezicht klapte. L. zag dat. Ik trok een vies gezicht, duwde het takje juist de andere kant op klapte, recht in mijn gezicht. Hij bleef hangen, scheef op mijn wang, ik boog half naar achter, probeerde de tak weg te blazen en moest lachen, terwijl het nou niet eens echt grappig was. L. lachte ook, keek me aan en daarna keek hij weer weg, pakte het takje van me over.

Iets later moesten we van een hellinkje af gaan. Alleen had het geregend en het was spekglad. Ik hield me vast aan een boom die op de helling stond, verder was er geen houvast.
'Kom op, ren gewoon!' riep een opdringerig kind. 'Daarzo zit een boomwortel, hou je daar aan vast!'
Ik durfde niet en schuifelde wat opzij, probeerde met mijn voet een steen te zoeken om op te gaan staan, maar ik gleed weg.
'Ja, hallo, ik kan hier echt niet af,' zei ik. 'Het is hier gewoon veels te glad! En aan die boomwortel..' Verder kon ik mijn zin niet afmaken, want L, die vlak achter mij stond, zei:
'Je mag mijn hand wel vasthouden.'
Ik dacht serieus, omg?, en omdat ik nogal paniekerig stond te doen, drong het niet tot me door en zei ik: 'Nee, hoeft niet hoor, het lukt wel.'
Waarna ik weer wat verder naar beneden schuifelde, half uitgleed en me nog snel de boom vastgreep, waarbij ik vol in een naaktslak greep. Ik haalde snel mijn hand weg en verplaatste die weg van de slak.
'Kom op joh, ren anders naar beneden, je valt heus niet!' riep nog iemand. Ik zuchtte geirriteerd en trillerig, ik was dus wél bang om te vallen.
'Je mag mijn hand écht wel vasthouden, hoor,' zei L. zachtjes en hij ging naast me staan.
'Nee, nee, ik kan het wel,' zei ik. L. zei niets meer.
Ik liet de stam los en rende naar beneden, kon niet meer remmen, vloog de bocht om en verstuikte mijn enkel. Daarna rende L. ook naar beneden, vol de bosjes in, half struikelend over zijn eigen voeten en met maaiende armen. Haha. Over onhandigheid gesproken.

Achteraf had ik best wel spijt dat ik zijn hand niet had vastgepakt..

Nu merk ik dat hij op school naar me kijkt. De rest van het kamp deed hij dat ook, hij gedraagt zich extreem klunzig en onhandig en loopt een beetje in elkaar gedoken, kijkt me aan, als ik dat merk en terugkijk, kijkt hij weg en naar de grond. Ook lijkt het alsof L. soms onbewust zijn wenkbrauwen zit te fronsen.

Probleem is dus dat ik hem ook wel leuk vind, niet verliefd ofzo, maar ik probeer wel contact te zoeken. In mijn ogen lijkt hij nogal onbereikbaar en niet echt iemand die snel contact zoekt.. Lijkt het erop dat hij me leuk vindt of niet?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 21:44
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het klinkt wel een beetje alsof hij je leuk vindt, maar dat hoeft niet zo te zijn. Maar als jij hem niet leuk vindt, zou dat toch eigenlijk niet uit moeten maken?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 21:48
Mimi98
Avatar van Mimi98
Mimi98 is offline
Ik vind hem dus wél leuk. Dat staat er ook, haha

Edit: Oké, hij is wel heel erg leuk. Ik kan mijn kop 60x tegen de muur slaan omdat ik zijn aanbod om zijn hand vast te houden geweigerd heb. *Bam* *Bam* *Bam*

Laatst gewijzigd op 19-09-2012 om 15:54.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2012, 17:10
_Barbie_
_Barbie_ is offline
k heb dus een probleem.
Ik ben al eventjes verliefd op een jongen, ik zie hem ongeveer één keer per week, ken z'n vader, broer, stiefzusje goed, en ken een vriend van hem ook redelijk goed.
Ik wil heel graag weten of hij ook op mij verliefd is, maar hoe moet ik daarachter komen?
Hij doet altijd wel aardig tegen me, en ik kan ook wel goed met hem praten (als vrienden). Hij probeert ook altijd wel grappig te zijn enzoo als ik in de buurt ben.
Ik zou graag hulp/tips willen krijgen en misschien weet iemand of hij mij leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 19:22
Vivonia
Avatar van Vivonia
Vivonia is offline
Ik ben 13 (in de 2e klas) en ik sinds vorig jaar ben ik vreselijk verliefd op een jongen, hij zit niet bij me in de klas maar ik zag hem minstens 1 keer per week - dit lijkt misschien weinig maar ik zag hem echt heeeeeeel erg veel. Ik dacht dat het na de vakantie over zou zijn, maar mijn gevoelens gaan zegmaar steeds dieper..... Hij doet altijd superaardig tegen me en maakt ook complimentjes en oogcontact en hij komt ook heel vaak bij me staan, maar dat kan ook komen omdat ik heel vaak bijneem stoel of ding waar je tegen aan kan leunen sta. En mn vrienden zeggen dat hij mij ook leuk vindt, maar ik heb niet het GEVOEL dat hij hetzelfde voor mij voelt! HELP SOS!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2012, 18:38
fastkills
fastkills is offline
ik weet niet zeker of iemand me leuk vind, ik ben 15 zij 14 en we knuffelen altijd en soms een kusje maar ik weet het niet zeker, wat denken jullie?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 23:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vanaf nu mogen vragen of iemand jou leuk vindt of andersom weer in eigen topics!
De nieuwste posts krijgen allemaal een eigen topic en dit topic gaat op slot om het overizchtelijker te houden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Veranderingen in de belangrijke topics op Liefde & Relatie
WolterB
1 21-11-2012 15:03
Liefde & Relatie Vind zij me leuk?
j.r
3 24-05-2012 16:47
Liefde & Relatie Onzekerheid!
Petrikov
1 13-02-2012 22:24
Liefde & Relatie hoe weet ik of zij mij leuk vind???
Lolz12345
5 10-01-2012 22:07
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
Verwijderd
16 24-10-2010 10:41
Levensbeschouwing & Filosofie Vragen over het christendom
MB
24 05-01-2005 00:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33.