Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2001, 22:33
DanTheMan
DanTheMan is offline
aloha mensen, ik zit te twijfelen over een debitel abbo tje. en dan met kpn. maar kijk ik wil een 6210 ennuh met 2 jarig is die voor free en met 1 jarig is die 329,- ofzo. maar owke ik hoorde van iemand bij belcompany dat er vaak problemen zijn met debitel. zoals facturen die niet kloppen. meer mensen die debitel hebben ja of neen en problemen ja of neen. tnx alvast
__________________
2 meter bier en gillen van plezier!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2001, 00:09
Mr Popocatepetl
Mr Popocatepetl is offline
nee
want debitel, als je eenmaal eraan begint blijven ze eindeloos rekeningen sturen

ook al meld je aangetekend enzo af.

dat is pas klantenbinding

iig. dat was vroeger zo
voor huidig advies kan je denkik beste ff in nl.telecom (Usenet) posten
__________________
Blue Eyes *T2k* en Milk zijn fijn :)
Met citaat reageren
Oud 27-06-2001, 08:20
Is er nog bier ?
Is er nog bier ? is offline
Ik weet natuurlijk niet welk abonnement je van plan bent om af te sluiten, maar let je er wel even op dat je bij de Dal (en dus ook Dal/40 /80 /.....) abonnementen buiten de belbundel om een toeslag betaalt in de daluren van 30ct. naar een gsm. Je betaalt dan dus 55 ct. wat ik echt belachelijk hoog vind voor een abo.

Ik heb zelf vroeger 2 keer een Debitel abo gehad ( 1 keer KPN en 1 keer Libertel) en eigenlijk nooit problemen gehad. Opzeggen ging probleemloos door een briefje te sturen (2e keer zelfs per fax). Een minpunt vind ik de bereikbaarheid van de klantenservice, die schijnt niet al te best te zijn.

Momenteel bel ik met een Debitel Fleet-on-Net contract van mijn werk op het netwerk van Libertel. Bellen hiermee is lekker goedkoop en wordt van mijn salaris ingehouden, dus ik krijg geen rekeningen meer van Debitel, kan dus ook niet zeggen of het klopt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35.