Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2007, 21:03
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
Eric Berger schreef op 08-05-2007 @ 13:25 :
*alles wat hij hier heeft gepost*
We hebben een nieuwe Mark!
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2007, 14:57
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
T_ID schreef op 08-05-2007 @ 13:43 :
Jouw argument was, simpel samengevat "Fox is de Satan!11!".
Jij kan echt nooit normaal doen, is het wel? En dat heb ik al uitgevogeld na twee keer met jou in discussie te gaan, kun je negaan! Moet er niet nog een Lenin-postertje bij, meneer de grootmeester van het argumenteren? : rolleyes:

Citaat:
Uiteraard ga ik daar niet op in; het is in de eerste plaats onzin.
Fox News vergelijken met Al Manar TV is alsof je roept dat RTL Boulevard niet al te serieus is, en daarom vergelijkbaar met de propaganda op de Noord-Koreaanse tv.
Waarom kun je niet gewoon ingaan op wat ik WERKELIJK schrijf, zoals bijvoorbeeld hetgeen ik schreef aan 'Supreme Dutch'? Waarom moet je meteen overal een karikatuur van maken, of een verdraaiing? Ga toch bij Faux Noise werken, daar zullen ze je graag hebben!

Citaat:
Je schiet totaal door in je lust om alles dat je niet welgevalt, in dit geval een Amerikaans tv station, te demoniseren. Vandaar, probeer het voortaan met argumenten.
Moet de meneer van de Lenin-poster en termen als 'onzin' en 'verzinsels' een ander gaan vertellen hoe te argumenteren? Je bent zo brutaal als de beul. Ik heb nota bene onderbouwd met het voorbeeld van het Groningse ziekenhuis. Maar als jij een ander voorbeeld wilt, dan hoef je maar een dagje Faux Noise te bekijken. Zo was er het verhaal dat Barack Obama in Indonesië naar een moslim-school zou zijn gegaan, een Madrassah. Dat gerucht zou de wereld in zijn geholpen door Hillary Clinton, aldus Faux. CNN deed onderzoek en wat blijkt? Beide niet waar! De roddel komt van een obscure conservatieve krant en Obama ging naar een seculiere school. Faux heeft nooit gerectificeerd. Is dit ook 'onzin', 'TI_D'?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 14:59
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 08-05-2007 @ 22:03 :
We hebben een nieuwe Mark!
Wie is Mark??
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Eric Berger schreef op 11-05-2007 @ 15:59 :
Wie is Mark??
Mark Almighty, het gezicht van schreeuwerig conservatief links totdat jij kwam opdagen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 15:51
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Eric Berger schreef op 11-05-2007 @ 15:57 :
Jij kan echt nooit normaal doen, is het wel? En dat heb ik al uitgevogeld na twee keer met jou in discussie te gaan, kun je negaan!.
Bak een taart en vier het.
Citaat:
Eric Berger schreef op 11-05-2007 @ 15:57 :
Waarom kun je niet gewoon ingaan op wat ik WERKELIJK schrijf,.
Zoals ik al heb uitgelegd kan dat niet omdat daar geen argumenten in voorkomen. Om je vergelijking te onderbouwen zul je voorbeelden moeten geven waarom Fox News vergelijkbaar zou zijn met Al Manar tv.
Daarna heb je iets geschreven waar ik op in kan gaan.
Citaat:
Eric Berger schreef op 11-05-2007 @ 15:57 :
Ik heb nota bene onderbouwd met het voorbeeld van het Groningse ziekenhuis.
Dat is het geven van een conservatieve spin aan het nieuws die voorbij gaat aan feiten, daarmee bevind Fox zich op het niveau van de Telegraaf of de Spits. Daarmee plaats je Fox News echter niet in de rangorde van Al Manar. Je vergelijking blijft grote nonsens.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 19:13
Thaksie
Avatar van Thaksie
Thaksie is offline
Citaat:
T_ID schreef op 11-05-2007 @ 16:51 :
Bak een taart en vier het.
Zoals ik al heb uitgelegd kan dat niet omdat daar geen argumenten in voorkomen. Om je vergelijking te onderbouwen zul je voorbeelden moeten geven waarom Fox News vergelijkbaar zou zijn met Al Manar tv.
Daarna heb je iets geschreven waar ik op in kan gaan.Dat is het geven van een conservatieve spin aan het nieuws die voorbij gaat aan feiten, daarmee bevind Fox zich op het niveau van de Telegraaf of de Spits. Daarmee plaats je Fox News echter niet in de rangorde van Al Manar. Je vergelijking blijft grote nonsens.
u rule
__________________
..uw advertentie had hier kunnen staan..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38.