Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2002, 10:19
proycon
Avatar van proycon
proycon is offline
¡Hola a todos!

¿No se interecen aqui por otros idiomas? Solamente puedo leer mensajes sobre alemán, francés y inglés.... Nunca sobre otros idiomas como el español, italiano, ruso, etc.. ¡Creo que debemos hablar más sobre otros idiomas aqui!
Yo sé que no enseñan estes otros idiomas en el colegio holandés... Pero creo que ellos también son importantes...

Pardonez-moi, mais je ne veux pas écrire hollandais aujourd'hui J'èspere qu'on peut lire espagnol
Entschuldigung, aber Ich wollte heute kein Niederländisch schreiben Ich hoffe dass mann hier auch Spanisch lesen kann

__________________
Things are not what they appear, nor are they otherwise -- Surangama Sutra
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2002, 18:57
Verwijderd
dan kunnen ze je alles wel laten leren, oftewel: dat wordt teveel. Je moet keuzes maken.
Spaans ligt nou eenmaal minder voor de hand. Spanje ligt veel verder weg, en voor zover ik weet , is 't over de rest van de wereld geen benodigde taal. Met engels en de rest kun je je vaak ook wel redden. En russisch, wat moet een normale nederlander daarmee lijkt me een beetje vergezocht om je dat te leren voor de gemiddelde nl.

en waarom denk jij dat die talen belangrijk zijn?

je kunt bij ons trouwens wel een jaartje spaans krijgen, en dat is op veel scholen het geval. leer je toch nog iets


trouwens, ik kan geen spaans, en begrijp je tekst toch (zo-ongeveer ). Met m'n kennis van frans enzo ben ik in staat een beetje spaans te begrijpen. Dat zal er ook wel weer mee te maken hebben....

ik vind 't trouwens wel hier een stukje spaans te zien.

[Dit bericht is aangepast door marianne22 (14-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 19:11
blenderken
blenderken is offline
Spaans over de rest van de wereld geen benodigde taal?

Denk eens aan Midden- en Zuid-Amerika, de Filippijnen, Spanje, etc. Spaans is na Engels de meest verspreide wereldtaal! En dus helemaal niet zo onbelangrijk ...
Kben dus ook blij dat ik Spaans krijg op school (naast Engels, Frans, Duits en Nederlands). Men zou volgens mij Spaans zeker altijd moeten geven als vak (zeker in een talenrichting). Russisch vind ik trouwens niet zo'n slecht idee ...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 04:22
cmoi
cmoi is offline
Citaat:
blenderken schreef:
Spaans over de rest van de wereld geen benodigde taal?

Denk eens aan Midden- en Zuid-Amerika, de Filippijnen, Spanje, etc. Spaans is na Engels de meest verspreide wereldtaal! En dus helemaal niet zo onbelangrijk ...
Kben dus ook blij dat ik Spaans krijg op school (naast Engels, Frans, Duits en Nederlands). Men zou volgens mij Spaans zeker altijd moeten geven als vak (zeker in een talenrichting). Russisch vind ik trouwens niet zo'n slecht idee ...
IMHO heb je meer aan spaans dan aan frans
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21.