Oud 15-01-2021, 20:13
Verwijderd
"U was niet thuis". K wie ben jij dan? De corona scotoe?
Advertentie
Oud 15-01-2021, 20:13
Verwijderd
Ik ben het trouwens eens met Bas en Joeren
Oud 15-01-2021, 20:29
Verwijderd
Oke! Ga ik over nadenken
Oud 15-01-2021, 20:29
Verwijderd
Citaat:
"U was niet thuis". K wie ben jij dan? De corona scotoe?
Oud 15-01-2021, 20:40
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Overigens was Doris een verhaal aan het vertellen en ze eindigde met "en toen kwam er een hele grote olifant met een hele grote snuit en die at knolselderij" en ik vind dat een betere afsluiter dan het mij bekende alternatief.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-01-2021, 22:32
Verwijderd
Nou jah, ik spreek niet voor Joeren natuurlijk Maar ik zou mijn bezwaar op dezelfde manier geformuleerd kunnen hebben dus ik leg mijn achterliggende motivatie uit
Oud 15-01-2021, 22:38
Verwijderd
Ik vind het altijd moeilijk om een mening over dit soort dingen te vormen dus alle inbreng en motivatie is welkom!
Oud 16-01-2021, 08:24
Verwijderd
Citaat:
Wat zouden redenen zijn om ontslag te weigeren?
Nou in de praktijk in België gebeurde het dus om politieke redenen - die premier wilde helemaal niet ontslagen worden. Daar voerde de koning gewoon uit wat de politiek wilde.

Ik vermoed dat je meer doelt op dat de koning zelf besluit het ontslag te weigeren. In theorie kan dat maar omdat we het dan over theorie hebben kan de koning daar natuurlijk om het even welke reden voor gebruiken

Let wel; koninklijke besluiten, inclusief het benoemen en ontslaan van ministers - en dat weer inclusief de minister-president zelf (!), moeten ondertekend zijn door de koning én de minister-president. Ja, de minister-president tekent het besluit van zijn eigen aanstelling en van zijn eigen ontslag.

De handtekening/goedkeuring van de koning is in de praktijk zo goed als ceremonieel. Willem-Alexander en Beatrix hebben altijd alle door de regering voorgestelde besluiten ondertekend. Dus praktisch geen gevolgen.

Maar in theorie; als de vorst weigert te tekenen, geldt het besluit niet. Dit geldt ook voor wetten en voor het aanstellen van het kabinet. In theorie heeft ons koningshuis meer macht dan mensen beseffen, puur theoretisch kan Wim-Lex vanaf nu weigeren alle wetten te ondertekenen en weigeren een nieuw kabinet te accepteren. Dat betekent dat die wetten ook echt niet gelden en dat het voorgestelde kabinet echt niet mag regeren. In theorie kan Prins Koning Pils dit blijven doen tot er precies het kabinet zit waar hij van weet dat het exact zijn gewenste beleid uitvoert. Dat is rechtsgeldig, conform de grondwet.

In de praktijk zal dit weinig steun krijgen en leiden tot afschaffing van de monarchie. En dat weet onze bolle ook wel. Vandaar dat hij altijd braaf zijn pootje zet.
Oud 16-01-2021, 21:28
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is nu online
Citaat:
Nou jah, ik spreek niet voor Joeren natuurlijk
Echt wel, ben je je benoeming tot NfS-woordvoerder alweer vergeten?

Spoiler
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 16-01-2021, 21:44
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is nu online
Citaat:
Ik weet niet zo goed of je dit meent
Om hier nog even op terug te komen, ja dat meende ik. Kon wat genuanceerder misschien.

De toeslagenaffaire is natuurlijk wel een serieuze blunder die rechtgezet moet worden, en dat dat van alle kanten erkend wordt is een goede zaak. Vind ik ook wel prettig aan het Nederlandse systeem dat dat kan, dat iedereen op een lijn zit over een blunder, want hier in de VS zie ik dat nog niet zo snel gebeuren.

En ik denk wel echt dat opstappen niet echt bijdraagt aan een oplossing. Het geeft me juist meer de indruk dat het een manier is om een punt achter de discussie te zetten, zo van nu zijn we er klaar mee en willen we er niks meer over horen.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 16-01-2021, 22:38
Verwijderd
Dank! Ik begin politiek enigszins interessant te vinden maar snap er nog maar weinig van en vind het moeilijk om er een mening over te vormen. Dus alle inbreng is welkom, ook kan ik inhoudelijk niet zoveel nuttigs melden
Oud 16-01-2021, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Echt wel, ben je je benoeming tot NfS-woordvoerder alweer vergeten?

Spoiler
Hihihi Ja maar ja het principe van een mening voor iemand anders moeten formuleren staat me gewoon best wel tegen omdat ik zelf namelijk altijd allerlei nuances enzo heb en ik vind het wel superlief maar ik was het ook al een beetje vergeten :kusje:
Oud 16-01-2021, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Om hier nog even op terug te komen, ja dat meende ik. Kon wat genuanceerder misschien.

De toeslagenaffaire is natuurlijk wel een serieuze blunder die rechtgezet moet worden, en dat dat van alle kanten erkend wordt is een goede zaak. Vind ik ook wel prettig aan het Nederlandse systeem dat dat kan, dat iedereen op een lijn zit over een blunder, want hier in de VS zie ik dat nog niet zo snel gebeuren.

En ik denk wel echt dat opstappen niet echt bijdraagt aan een oplossing. Het geeft me juist meer de indruk dat het een manier is om een punt achter de discussie te zetten, zo van nu zijn we er klaar mee en willen we er niks meer over horen.
Ja dit vind ik ook maar ik heb me dit oprecht nooit zo concreet gerealiseerd
Oud 17-01-2021, 21:58
Verwijderd
Kijk, je had een vooruitziende blik Caro: https://www.dumpert.nl/item/8045969_2f8999c3
Oud 17-01-2021, 22:02
Verwijderd
nu heb ik wijn in mijn neus.
Oud 17-01-2021, 22:30
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
Kijk, je had een vooruitziende blik Caro: https://www.dumpert.nl/item/8045969_2f8999c3
LMAOOOOOOOOOOOO
Oud 18-01-2021, 20:09
Verwijderd
Oud 20-01-2021, 16:38
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
oke ik heb helemaal geen verstand van vechtsport enzo he, maar ik vraag me iets af

blijkbaar is die tegenstander van rico nu geblesseerd. en dan lees je zoiets:
https://www.nu.nl/sport-overig/60554...gssmokkel.html wat een parasiet
en een rico verhoeven die nu overal roept dat die man de ideale uitdager zou zijn voor zijn komende partij


dan wordt het toch nooit wat met het imago van kickboksen enzo?
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 20-01-2021, 20:03
Verwijderd
In welk opzicht?

De advocatuur is er toch ook nog steeds na wat gestuntel van Mosko?
Oud 20-01-2021, 20:41
Verwijderd
Citaat:
dan wordt het toch nooit wat met het imago van kickboksen enzo?
En het zal ook nooit wat worden want het blijft gewoon vergiftigd met zware criminelen die eromheen blijven plakken.
Oud 20-01-2021, 21:32
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Heeft iemand van jullie wel eens een Xiaomi telefoon gehad?
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 20-01-2021, 21:47
Verwijderd
Ja.
Oud 20-01-2021, 21:48
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Was die persoon daar ook tevreden mee of was 't ellende?
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 20-01-2021, 22:14
Verwijderd
Tja, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik al enkele jaren geen recente telefoon in m'n handen gehad heb waarvan ik niet dacht "leuk dingetje". Leek me een prima apparaat. Voelde stevig en niet goedkoop, reageerde snel.
Oud 20-01-2021, 22:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Heeft iemand van jullie wel eens een Xiaomi telefoon gehad?
Wolter heeft er een volgens mij
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-01-2021, 22:53
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Heeft iemand van jullie wel eens een Xiaomi telefoon gehad?
Ik heb nu een Redmi Note 9 Pro.
De telefoon is echt geweldig. Accu kan je met intensief gebruik makkelijk 2 dagen mee doen en verder echt fijn in gebruik. Snel, beveiligingsupdates en updates van android komen snel en soft- en hardwarematig geen op- of aanmerkingen op. Zeker voor de prijs.

Maar het scherm is echt ruk. Heb nog nooit zo'n krasgevoelig scherm gehad en heb in dat opzicht wel spijt van de aankoop van deze telefoon als was hij 'maar' €250,-. Als je met je nagel over het scherm gaat zit er al een kras op . Had hiervoor al een paar jaar geen tempered glass meer gebruikt en had dat bij deze echt moeten doen, maar toen ik die conclusie getrokken had, zaten er al veel kleine krasjes en 1 grote goed zichtbare op de telefoon.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-01-2021, 00:37
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Echt alleen met je nagel? Dat zou met glas toch eigenlijk niet moeten kunnen? Of zit er een of andere hele zwakke coating op die bekrast?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 21-01-2021, 08:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Echt alleen met je nagel? Dat zou met glas toch eigenlijk niet moeten kunnen? Of zit er een of andere hele zwakke coating op die bekrast?
Daar lijkt het wel op ja.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-01-2021, 09:17
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik overweeg om de MI 10 lite te kopen, maar had eerlijk gezegd voor deze zoektocht nog nooit van het merk gehoord makkelijk krassen scherm is niet echt aantrekkelijk.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 21-01-2021, 09:28
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Zat ook te twijfelen over 'n relatief nieuwe huawei maar begrijp dat die geen Google app store hebben waar mijn meestgebruikte apps toch wel instaan
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 21-01-2021, 10:27
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
In welk opzicht?

De advocatuur is er toch ook nog steeds na wat gestuntel van Mosko?
Dit. Het is allemaal zo simpel, dat gemekker over criminaliteit rondom vechtsport. Criminaliteit zit overal, alleen nu gaat 't om een "primitievere" vorm van (zichtbare) criminaliteit in plaats van Snuifas-gegoochel met cijfertjes door maatpakken. Maar goed, daar zit natuurlijk een zweem van charme omheen, dat valt van categorie Badr Hari niet te zeggen.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 21-01-2021, 10:52
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik overweeg om de MI 10 lite te kopen, maar had eerlijk gezegd voor deze zoektocht nog nooit van het merk gehoord makkelijk krassen scherm is niet echt aantrekkelijk.
Met een screenprotector is dat natuurlijk zo ondervangen. Maar ideaal is het natuurlijk niet.
Of ik heb er toevallig eentje uit een slechte batch, want op internet kan ik erg weinig/geen mensen vinden met dezelfde klachten als ik
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-01-2021, 11:12
Verwijderd
Hoezo is een screenprotector niet ideaal? Ik heb die al jaren en het valt nauwelijks op dat ie er op zit. Om het halve jaar of zo even naar de belshop waar een Pakistaan of zo voor vijf euro een nieuwe protector er voor me opplakt, netter dan ik ooit zelf kan doen. Prima
Oud 21-01-2021, 11:47
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Met een screenprotector is dat natuurlijk zo ondervangen. Maar ideaal is het natuurlijk niet.
Of ik heb er toevallig eentje uit een slechte batch, want op internet kan ik erg weinig/geen mensen vinden met dezelfde klachten als ik
En hoe werkt de GPS? Ik begrijp van sommige reviews dat dat in Europa niet zo goed werkt?
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 21-01-2021, 12:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
En hoe werkt de GPS? Ik begrijp van sommige reviews dat dat in Europa niet zo goed werkt?
Heb ik nog 0 problemen mee gehad. Is voor mijn gevoel wat stabieler dan bij Huawei zelfs.
Ook de camera is significant beter dan andere telefoons in deze prijsklasse en voor foto's bij schemering heb ik nog geen beter toestel gehad tot nu toe.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-01-2021, 14:21
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Nu twijfel ik tussen die van jou en die mi 10 lite voordeel van die laatste is dat die iets minder groot is.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 21-01-2021, 17:57
Verwijderd
Ella kreeg dr eerst vaccinaties en ze werd na twee uur slapen in blinde paniek wakker. Ik vrees dat de autistische genen al aan het ontvouwen zijn
Oud 21-01-2021, 18:06
Verwijderd
Dat wordt een aluminium hoedje tegen polio en klankschaal therapie ter voorkoming van rode hond
Oud 21-01-2021, 18:29
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Wellicht kan je wat steriel water injecteren. Dat helpt ook tegen alles.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 21-01-2021, 18:54
Verwijderd
Bleek injecteren en een UV-lamp in je hol.
Oud 21-01-2021, 19:56
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik heb de mi 10 lite besteld

In de richtlijn voor pijnstilling tijdens de bevalling staat ook steriel water injecties
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 21-01-2021, 21:12
Verwijderd
Oud 21-01-2021, 22:00
verwijderdt
verwijderdt is offline
hoi
Oud 21-01-2021, 22:02
verwijderdt
verwijderdt is offline
wanneer jullie halen nou eens die kutkantine in
Oud 22-01-2021, 17:19
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
M'n moeder had op fb een bericht gedeeld over dat ik een woning zoek en ze kreeg bericht van éēn of andere kerel met een website. Je moest dan wel betalen, maar hij wist allemaal dingen, dus hij kon via makelaars huizen doorsturen.
Ik zei al tegen m'n ma dat de website vol stond met spelfouten en dat ik het voor geen meter vertrouwde, maar ze stond erop.
Nu stuurt die kerel een website door die er nóg onbetrouwbaarder uitziet en die echt tig slechte reviews heeft op trustpilot ed.
Dit is echt een hele grote 'I TOLD YOU SO' naar m'n ma, want zij denkt volgens mij dat ik niet hard genoeg zoek.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-01-2021, 19:53
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
heel vermoeiend misschien en het komt vast heel flauw over, maar wel goed dat ze meedenkt
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 22-01-2021, 20:05
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
heel vermoeiend misschien en het komt vast heel flauw over, maar wel goed dat ze meedenkt
Oh ja natuurlijk is het heel fijn dat ze wil helpen, dat waardeer ik ook heel erg, het is alleen minder dat ze zich laat belazeren omdat ze niet gelooft in mijn online-bullshit-detecteer-skillz.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-01-2021, 23:02
Verwijderd
Ik ben al vanaf de lunch alleen thuis met dE KiDsZ en ze leven allebei nog. Mission acomplished! Weltruste!
Oud 23-01-2021, 09:05
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Bij de kinderopvang hebben we een digitaal 'schriftje' waarin de avonturen van memtur worden opgeschreven met ook een fotootje van die dag. Super leuk natuurlijk, maar de spelfouten het is lang geleden dat ik zoveel dt fouten in één alinea heb gelezen
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 23-01-2021, 10:29
Verwijderd
Ik had er gisteren zes in één ontzettend verkrachte zin in een rapportage
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00.