Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2004, 17:55
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ofterwijl, wijkt hoe je bent veel af van de persoon die je eigenlijk wezen wil.

- ben je verlegen, maar wil je eigenlijk stoer zijn?!
- zeg je snel wat je denkt, terwijl je beter je mond kan houden? (of juist andersom?!!)
- leg je makkelijk contacten of juist niet?!
- ben je spontaan, of pieker je eerst veel voordat je iets doet?! en hoe zou je het dan willen?!

dit zijn slechts voorbeelden... je kan zelf ook allerlei dingen bedenken.

@ fb's: als dit teveel lijkt op een bestaand topic mag je hem verwijderen hoor. xxx
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2004, 18:05
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik ben niet zo'n prater, ben wel recht voor zijn raap maar denk af en toe niet genoeg naar een beetje overhaast dus.
Ik pieker dus bijna nooit neem altijd snel een beslissing vaak niet de goede, met name met de liefde wilt het zo nog wel eens fout gaan, maar ik denk ook dat je niet te lang moet nadenken over foute dingen.

Levensmotto van mij is No regrets, wat je ook doet.

pluspunt is dat ik wel goede zenuwen heb en ook lef. Zit wel vol met humor, soms lijkt het tegenstrijdig ik ben niet zo'n prater maar met m'n vrienden kom ik helemaal los en als ik bezig ben ontzie ik vrijwel niemand wat me soms niet in dank wordt afgenomen en ik ben een beroerde leerling, en daar ben ik niet trots op.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 18:10
kleinedraak
mhh het zijn er best veel:
-Ik kan heel gemeen zijn, al bedoel ik dat niet
-Ik kan heel druk zijn op momenten dat het niuet echt van pas komt
-Ik huil als het niet uitkomt en op de momenten dat ik wil huilen lukt het niet
-Qua dingen kopen twijfel ik, en heb achteraf alsnog te vaak spijt ervan
-Ik wil minder jaloers zijn
-Ik wil om hulp durven vragen en niet steeds doen alsof er niets aan de hand is.
-Ik wil zoveel, ik wil gewoon mezelf en gelukkig kunnen zijn
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 18:21
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Hoe ben ik en hoe had ik willen zijn. Tja, ik ben eigenlijk alles wat ik niet wil zijn, met nadruk op de wil.

- Ik heb altijd ijn fucking bek open. Waarom, don't ask me, van binnen ben ik stil enzow maja...

-Ik ben nooit goed in het uiten van emoties. Dit kan soms tot ergenissen lijden bij anderen. Liever wou ik dak makkelijker hierover kon praten.

Ik heb een negatief eigenlbeeld(niet te verwarren met een minderwaardigheidscomplex ). Liever had ik dat ik mezelf beter kon accepteren.

-En nu dan maar eens iets goeds. Ik kan goed met mensen praten die in de sh!t zitten.

Any one else a reaction to this?
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 18:39
Nyawa
- Ik ben heel verlegen, leg moeilijk contact met andere mensen, stap moeilijk af op mensen af die ik niet ken.
- Ik zou spontaan en zelfstandig willen zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 19:11
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik ben:
gemeen
verlegen
emotioneel zwakbegaafd
slim
gereserveerd
irritant
brutaal
fanatiek
sportief

ik zou willen zijn:
zoals hij:
sociaal
goedlachs
slim
knap
grappig
populair
spontaan
zelfstandig
beetje gemeen
__________________
I love dr Phil :D

Laatst gewijzigd op 16-02-2004 om 19:17.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 19:31
Verwijderd
Ik ben heel chaotisch, in m'n hoofd en qua gedrag. Ik zou graag iets geordender (is dat een woord) willen zijn, stabieler, minder veranderlijk, en chaotisch overkomend dus.
Ook ben ik heel moeilijk in contacten onderhouden, ik 'durf' na een tijdje ineens niks meer te zeggen. Ik zou graag iets makkelijker zijn daarin.
En ik wil ook goed en overzichtelijk kunnen nadenken over beslissingen, niet pas op het laatste moment kunnen beslissen en dan uit chaos maar impulsief wat doen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 22:22
Verwijderd
* Ik lijk altijd heel verlegen op het eerste gezicht, omdat ik meestal heel stil ben bij mensen die ik niet (of nauwelijks) ken. Daar zou ik wel vanaf willen, vooral omdat ik dat normaal eigenlijk niet ben
* Ik kan nooit dingen kiezen en blijf altijd twijfelen: ik zou dus wel wat vaster in m'n keuzes willen zijn
* Ik zeg eigenlijk alles wat ik denk, al is dat soms niet aardig en kom ik dus bot over. Ben er wel eens in de problemen door gekomen, dus ik zou willen dat ik af en toe gewoon m'n mond kon houden
Maar ik kan er best mee leven hoe ik nu ben hoor
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 08:56
FoxyRoxy
Avatar van FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
ik kan bazig/betweterig overkomen, terwijl ik gewoon wil helpen. Ik zou willen dat ik het minder overdreven deed.

Ik doe alsof ik niet verlegen ben, maar dat is dus wel zo en dat wil ik niet.

Ik ben een binnenvetter, ik zou willen dat ik makkelijker over gevoelens kon praten.

meer kan ik nu eigenlijk niet bedenken
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 11:28
Verwijderd
Ik ben zoals ik wil zijn maar ik moet er nog wel voortdurend aan werken om het te blijven of nog meer mijn wensen te vervullen.

Maar wat mogelijk is, verander ik al. Waarom wachten? Niks houdt mij tegen...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 11:49
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik ben soms koppig en in sommige situaties snel geirriteerd en ongeduldig. Dat zou ik liever anders zien, maar voor de rest ben ik zoals ik ben en ben ik daar blij mee.
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 12:42
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Ik zou willen dat ik wat makkelijker (langdurige) sociale contacten maakte en dat ik af en toe niet zo egoïstisch en dominant ben.

Maar er wordt aan gewerkt
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 14:09
Verwijderd
- ik twijfel teveel, denk teveel na over dingen die het niet waard zijn om verdrietig van te worden
- ik trek me de gevoelens van andere teveel aan, als een vriendin zich erg verdrietig voelt ben ik ook weer gelijk "down". daar zou ik wel erg graag iets aan willen veranderen
- ik kan, als ik mezelf niet al te goed voel, ontzettend gemeen uit de hoek komen, of ik reageer mijn gevoelens af op mensen die dat niet verdient hebben
- en tja, iets positiever tegen alles aankijken mag ook wel, maar dat gaat steeds beter nu alleen nog het negatieve beeld van mezelf.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 14:31
Verwijderd
Ben wel redelijk wie ik zou willen zijn, alleen zou ik graag wat meer praten tegen mensen die niet direct m'n vrienden zijn, maar die ik wel ken. Op de één of andere manier weet ik nooit wat te zeggen tegen mensen die ik wel ken, en ook wel aardig vind, maar waar ik verder niet zoveel mee heb (schoonfamilie bijvoorbeeld )...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 14:52
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
Frederiek schreef op 17-02-2004 @ 15:31:
...alleen zou ik graag wat meer praten tegen mensen die niet direct m'n vrienden zijn, maar die ik wel ken. Op de één of andere manier weet ik nooit wat te zeggen tegen mensen die ik wel ken....(schoonfamilie bijvoorbeeld )...
HMz, en dit forum dan, waarom lukt het je hier dan wel??? Omdat je anoniem bent?
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 15:59
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
whohow!! okeej... maar je mag ook best zeggen op de dingen hoe je had willen zijn, niet was, en nu wel bent, en hoe je dat hebt bereikt... anders wordt het zo negatief

tnx voor de posts tot zover iig
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 16:07
emo
emo is offline
ik wil in iets goed zijn :< want ik heb volgens mezelf geen talent in eender wat
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 16:08
emo
emo is offline
en ik wil niet aangewezen zijn op de zelfde vriendengroep want ja :< voor niets goed

dus heb ik eigenlijk wel nood aan een paar nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-02-2004, 16:22
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
~~Fantôme~~ Kindly wrote:
Citaat:
whohow!! okeej... maar je mag ook best zeggen op de dingen hoe je had willen zijn, niet was, en nu wel bent, en hoe je dat hebt bereikt... anders wordt het zo negatief

tnx voor de posts tot zover iig
Fantôme, ten eerste wil ik opmerken dat naar mijn mening hele goede, interessante topics creëert! (voor deze feedback is ook een ander topic ingewijdt, maar ik wou het even expliciet vermelden )

Stiekem ben ik best wel een soort van 'trots' op mezelf omdat ik assertiever ben dan een aantal jaar geleden en meer zelfvertrouwen heb. Dit komt volgens mij doordat ik hele lieve vrienden heb die me nemen zoals ik ben en op een positieve manier 'stimuleren' (m.b.t. opleiding e.d.)

Eigenschappen waar ik aan werk zijn; plannen -ofwel; niet alles uitstellen tot het allerlaatst-, negatieve gedachten/ piekeren -ik heb de neiging snel over allerlei dingen te gaan piekeren en ergens het negatieve van in te zien-, angst voor mannen -door dingen die ik heb meegemaakt, ben ik bang voor ze. Die laatste weegt het zwaarst voor mij, maar ooit zal dat wel goed komen...
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.

Laatst gewijzigd op 17-02-2004 om 16:26.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 18:04
elledc
elledc is offline
Goh, moest het mogelijk zijn me te veranderen, was ik al lang iemand anders geweest. Ik heb een groot probleem in omgang met mensen, ik blokkeer, ik kan mezelf niet zijn, ik denk altijd 'dit interesseert me niet', ik ga dan liever weg. En dan heb ik altijd zo'n spijt van mijn 'loze' daden. Dit vormt dus een probleem als ik werk wil zoeken, omdat ik me vaak niet goed voel met mensen om me heen.
Het bijkomende kutprobleem is dat ik altijd denk hoe iemand anders wel over me denkt, vaak in de negatieve zin, kortom, ik denk veel te veel na
Pfff maargoed ik heb er al leren mee leven, gelukkig kan een vriendje wonderen doen, maar toch, ik wou dat ik iemand anders kon zijn. Of dat mensen me vaker het gevoel geven dat ik er bij hoor, want deze kutmaatschappij zorgt er eigenlijk voor dat ieder leeft voor zich in bekrompenheid en hypocrisie.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 19:18
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ coopergirl: tnx!! wat lief van je
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 19:26
Andora
Avatar van Andora
Andora is offline
Citaat:
Frederiek schreef op 17-02-2004 @ 15:31:
\alleen zou ik graag wat meer praten tegen mensen die niet direct m'n vrienden zijn, maar die ik wel ken. Op de één of andere manier weet ik nooit wat te zeggen tegen mensen die ik wel ken, en ook wel aardig vind, maar waar ik verder niet zoveel mee heb (schoonfamilie bijvoorbeeld )...
oeh ja, dit ken ik vind het ook zo moeilijk om met de ouders van mijn vriend over dingen te praten, wat ikzelf wel erg vervelend vind.

verder zou ik graag wat opener willen zijn, meer mezelf durven uiten en niet zo snel in de stress schieten door van alles en nog wat... maar daar ga ik aan werken binnenkort

waar ik wel blij mee ben is dat ik positief kan kijken naar situaties *was eerst wel anders* en dat ik me goed kan inleven in anderen. Ook kom ik wel goed voor mezelf op, wat eerst ook anders was.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 19:29
forumfreakie
Avatar van forumfreakie
forumfreakie is offline
- Ben soms laks, zou wat meer disipline willen hebben
- Zou graag meer mensen willen helpen, terwijl ik misschien toch nog te veel aan mezelf denk.

verder weet ik het niet zo.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 19:47
Verwijderd
Ik zou alles van mezelf willen veranderen... ik heb niet zo'n positief zelfbeeld.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 22:21
Guybrush
Avatar van Guybrush
Guybrush is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 16-02-2004 @ 23:22:
* Ik lijk altijd heel verlegen op het eerste gezicht, omdat ik meestal heel stil ben bij mensen die ik niet (of nauwelijks) ken. Daar zou ik wel vanaf willen, vooral omdat ik dat normaal eigenlijk niet ben
Dit 'probleem' heb ik precies zo. Ik zeg nooit zoveel tegen vreemden, pas als ik ze wat beter leer kennen kom ik 'los'. Als ik uitga is dat vaak wel wat anders, dan heb je alcohol op, maar dan op bijvoorbeeld een meisje afstappen oid vind ik nog steeds erg moeilijk. Sommige mensen hebben hier echt geen problemen mee en dat lijkt me echt geweldig. Verder heb ik niet echt dingen die ik graag anders zou willen zien.
__________________
Jack of all trades, master of none.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2004, 09:30
Elysium
Avatar van Elysium
Elysium is offline
Ik ben:

Sarcastisch, onrealistisch, op mezelf, paniekerig, druk, verlegen in de meeste sociale situaties of juist te brutaal, snel, als een blad een de boom.

Maar ook: lief, aandachtig, zorgvuldig, zorgzaam, een gever, een denker en een doorzetter.

Ik zou willen zijn:

Kalm, evenwichtig, minder naief, wat voortvarender qua sociale situaties, zekerder van mezelf, minder piekeren en wat steviger in mijn schoenen.

Maar ach, het is wel best zo.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 12:19
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zou wat spontaner willen zijn. Gewoon op mensen af durven stappen en met ze praten. Dat durf ik nu helemaal niet. Zelfs met bekenden praat ik soms liever niet, omdat ik 't te eng vind.
En wat positiever en minder lui zou ook geen kwaad kunnen. Dan zou ik mss es van mn luie reet kunnen komen en een baan gaan zoeken ofzo, maar om een of andere reden komt dat er ook steeds niet van...ben ik ook een beetje bang voor eigenlijk.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 17:22
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ Elysium

goed zo!! iedereen post alleen maar over wat hij niet goed aan zichzelf vind, maar jij ook wat je wel goed vind.

nogmaals: ook de dingen die je hebt bereikt door aan jezelf te werken zijn welkom!!
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 21:03
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben vanalles niet wat ik zou willen zijn, maar wat me op dit moment het meest dwars zit:
Ik durf niks, heb het gevoel dat ik niks kan en nergens goed voor ben. Om alles wat van me gevraagd/verwacht wordt, kan ik gaan huilen, omdat ik bang ben dat het toch niet gaan lukken.
En hoe ik wil zijn: zoals normale mensen, niet zo achterlijk als ik nu doe/ben dus.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Guybrush schreef op 17-02-2004 @ 23:21:
Dit 'probleem' heb ik precies zo. Ik zeg nooit zoveel tegen vreemden, pas als ik ze wat beter leer kennen kom ik 'los'. Als ik uitga is dat vaak wel wat anders, dan heb je alcohol op, maar dan op bijvoorbeeld een meisje afstappen oid vind ik nog steeds erg moeilijk. Sommige mensen hebben hier echt geen problemen mee en dat lijkt me echt geweldig. Verder heb ik niet echt dingen die ik graag anders zou willen zien.
Bij mij hangt het echt van m'n bui af of ik op iemand af durf te stappen Als ik me onzeker voel, dus meestal als het een leuke jongen is, dan durf ik het echt niet. Maar met andere mensen heb ik (steeds) minder moeite. Maar ik denk dat ik er nooit helemaal vanaf zal komen, hoe graag ik ook zal willen
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 22:13
Verwijderd
Citaat:
whitevirus schreef op 16-02-2004 @ 19:21:
Hoe ben ik en hoe had ik willen zijn. Tja, ik ben eigenlijk alles wat ik niet wil zijn, met nadruk op de wil.

- Ik heb altijd ijn fucking bek open. Waarom, don't ask me, van binnen ben ik stil enzow maja...

-Ik ben nooit goed in het uiten van emoties. Dit kan soms tot ergenissen lijden bij anderen. Liever wou ik dak makkelijker hierover kon praten.

Ik heb een negatief eigenlbeeld(niet te verwarren met een minderwaardigheidscomplex ). Liever had ik dat ik mezelf beter kon accepteren.

-En nu dan maar eens iets goeds. Ik kan goed met mensen praten die in de sh!t zitten.

Any one else a reaction to this?
zo ben ik nou ook...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 17:46
Marloes-Nanouk
Marloes-Nanouk is offline
Hoi iedereen

Ik zou wel wat stabieler willen zijn jah. Ik doe veel (kan ook veel) maar soms ietsje te veel. Mijn rem is een beetje zoek af en toe

Bovendien praat ik veel te veel en andere mensen denken dan dat ik bazig ben. Bovendien flap ik er wel eens wat onhandige dingen uit.

Ik zou ook wel eens een echte vriend willen, echt iemand die je helemaal vertrouwt en waarbei je op de eerste plek komt als het ware


Maar wat ik vooral wil zeggen: We moeten tevreden met ons zelf zijn. iedereen heeft talenten en goede eigenschappen. En niet iedereen kan je aardig vinden hoor.

natuurlijk is zelfreflectie goed, maar trots zijn is ook geweldig (al heb ik hier wel hulp van een psych en een pil bij nodig gehad)

Allemaal veel succes! Jullie zijn Kanjers
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 19:09
Guybrush
Avatar van Guybrush
Guybrush is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 18-02-2004 @ 22:40:
Bij mij hangt het echt van m'n bui af of ik op iemand af durf te stappen Als ik me onzeker voel, dus meestal als het een leuke jongen is, dan durf ik het echt niet. Maar met andere mensen heb ik (steeds) minder moeite. Maar ik denk dat ik er nooit helemaal vanaf zal komen, hoe graag ik ook zal willen
Ja, komt omdat je dan juist niet wilt dat het mislukt (als hij/zij erg leuk is). Bij iemand waarbij het toch niet uitmaakt is het toch alleen maar voor de lol. En die instelling moet je eigenlijk altijd hebben, wat niet echt lukt hoe hard je het ook probeert.
__________________
Jack of all trades, master of none.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 19:37
Verwijderd
ik ben neit echt handig met mijn mond, klul mezelf vaak vast enzo, hakkelend in een discussie, mij uitlullen is niet zo moeilijk, dat zou ik wel wat beter zien worden.

verder ben ik:
- (iets te) beschermend tov. vrienden
- on-emotioneel
- nog minder emotioneel (volgens vrienden meedogenloos) tegen vijanden
- een etterbak.
- een vechter, zowel fysiek als mentaal, echter ook bewust van mijn eigen kunnen en ik ros niet willekeurige mensen op hun smoel opmdat hun gezicht me niet aanstaat.
toch kan het een manier zijn om problemen op te lossen, sommige mensen blijven treiteren en zijn beter in lullen dan jijzelf...
- iemand die doet wat hij wil, wanneer hij wil, hoe hij dat wil.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 19:44
Verwijderd
ik ben:
impulsief
eerst-doen-dan-denken
heel irritant af en toe
heel snel emotioneel
ik draaf door op bepaalde momenten
af en toe ontzettend hyper dat ik moe word van mezelf
snel verveeld
chagrijnig
bot

ik zou willen zijn:
al het tegenovergestelde van het bovengenoemde
en wat liever tegen de mensen van wie ik hou
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 20:56
Fearless
Avatar van Fearless
Fearless is offline
Citaat:
whitevirus schreef op 16-02-2004 @ 19:21:
Hoe ben ik en hoe had ik willen zijn. Tja, ik ben eigenlijk alles wat ik niet wil zijn, met nadruk op de wil.

- Ik heb altijd ijn fucking bek open. Waarom, don't ask me, van binnen ben ik stil enzow maja...

-Ik ben nooit goed in het uiten van emoties. Dit kan soms tot ergenissen lijden bij anderen. Liever wou ik dak makkelijker hierover kon praten.

Ik heb een negatief eigenlbeeld(niet te verwarren met een minderwaardigheidscomplex ). Liever had ik dat ik mezelf beter kon accepteren.

-En nu dan maar eens iets goeds. Ik kan goed met mensen praten die in de sh!t zitten.

Any one else a reaction to this?
Daar ken ik erg veel in terug..

hoewel het niet uiten van emoties niet tot ergernissen lijdt bij mij..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-02-2004, 21:10
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
* Ik ben wat gespannen, ik zou me wat vaker willen kunnen ontspannen. Vooral als het gaat om sociale interactie. Ik ben wel veel met mensen de laatste tijd, maar het verandert niet erg veel. Juist vanmorgen nog. Hij zei: "Wees niet zo gespannen". Ik was wel gespannen, dat wist ik, en toen ik wegging en er eens over nadacht realiseerde ik me dat ik eigenlijk doodsbang voor hem was. (Hm, dat klinkt vreemd )
* Ik zou een stuk assertiever willen zijn. Mogelijkheden zien in plaats van nieuwe dingen moeilijk en eng vinden. Ik zou graag eens het initiatief nemen als het gaat om nieuwe dingen verzinnen, uitgaan, gekke acties etc. Ik heb zo het gevoel dat ik het van anderen laat afhangen en dat wil ik niet.
* Ik zou graag wat meer discipline hebben als het gaat om huiswerk en verplichtingen.
* Ik zou graag mezelf willen zijn in alle situaties. Ik heb vaak zo het gevoel dat mensen me niet leuk genoeg vinden als ik niet slim, grappig, lief en ontspannen doe.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 21:13
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik ben soms beetje teveel stresskipje, zou relaxeder willen zijn.
Ik zou wat meer inlevingsvermogen willen hebben, ben soms nogal hard.
Ik zou minder snel boos willen worden, liever zijn.
Ik zou ook graag mn woorden wat beter kunnen formuleren.
(ik lijk nu een vet stom persoon, maar dat valt wel mee hoor)
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 21:19
Verwijderd
ik ben:
- sociaal
- leg makkelijk contact met mensen
- kan me goed inleven in mensen
- ben te vertrouwen
- kan ontzettend bot zijn (als in een sarcastische ,afkrakende manier)
- (maatschappij)kritisch
- te vertrouwen

ik zou willen zijn:
op zich zijn er niet echt veel dingen die ik zou willen veranderen,ik zou willen dat ik mensen in vertrouwen kon nemen,dat kan ik wel,ik heb ook zeker vrienden en vriendinnen die ik kan vertrouwen maar op de een of andere manier verzwijg ik toch dingen voor ze,omdat ik ze niet in vertrouwen durf te nemen,terwijl ik weet dat ik dat wel kan.
ik zou wat opener over mijn gevoelens kunnen zijn,ik ben als het ware ondoordringbaar;ik laat aan de buitenwereld lang niet altijd zien hoe ik me voel...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 17:51
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Ik ben :
heel koppig. Opzich niks mis mee, maar soms mag het wel wat minder, want ik kan mezelf er behoorlijk door in de problemen brengen.

Ik zeg meestal wel wat ik wil, maar soms zeg ik dingen ook maar niet, omdat ik vind dat ik het dan echt niet kan maken.

Ik zou wel wat assertiever willen zijn, want ik kan heel agressief reageren op dingen terwijl dat dan helemaal niet mijn bedoeling is.

Ik ben een heel gestrest persoontje, dat zou van mij wel wat minder mogen.


sociaal

kan ik me in anderen inleven

ben een goede luisteraar

lach ik veel en ben ik meestal positief ingesteld. Ik kan soms pessimistisch doen, maar dan komt uiteindelijk toch die positief ingestelde kant weer bovendrijven.

Kan goed mijn emonties uiten, soms iets te goed. Ik leef op mijn gevoel en zal zo dus ook reageren.

Meestal denk ik gewoon, ik ben wie ik ben, maar ik kan mezelf ook heel erg de grond in boren en ik zou dan echt willen dat ik met een beter zelfbeeld had. Dat klinkt misschien nogal tegenstrijdig met het feit dat ik meestal positief ingesteld ben, maar dat is meer in situaties en niet over mezelf.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 19:56
zwart_roosje
zwart_roosje is offline
Ik zou wat makkerlijker contacten willen leggen, minder verlegen en af en toe wat minder pessimistisch willen zijn.. En wat zelfverzekerder mag ook wel, trouwens.

Maarja.. niemand is perfect.
__________________
Somewhere in this darkness there's a light that I can't find.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 22:26
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
ik ben redelijk gedisciplineerd, maar ik ben toch minder gedisciplineerd als ik wil zijn. ik wil ook wel iets helderder zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 00:49
kayce
kayce is offline
-Ik maak minder 'harde' grappen, omdat anders mensen gaan denken
dat ik ze nog meen. Is slecht voor hun eigenwaarde.

Het liefste zou ik gewoon willen dat ik volmaakt was en dat iedereen me mocht, maar tegenwoordig kan ik er al redelijk goed tegen dat dit toch nooit het geval zal zijn .
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 18:16
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Hoe ben ik?

Nerveus, gespannen, emotioneel, koppig, eigenwijs, denker, sociaal niet zo superontwikkeld, ehm..luisteraar (is dit woord juist?)...pessimist.

Hoe wil ik zijn?

Niet zo gespannen en socialer.
Mijn denken mag blijven, maar dan wat positiever.
En beter kunnen omgaan met al die emoties.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 21:11
kaarinetjuh
Avatar van kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
ik zou graag zelfverzekerder willen zijn. Nu ben ik dat ook wel maar soms ben ik erg verlegen
Ik zou ook iets behulpzamer willen zijn.
Owja en minder praten
__________________
Dream as you'll live forever, live as you'll die today
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 21:19
Not Your Savior
Not Your Savior is offline
Ik ben:

- moeilijk in het leggen van contacten
- durf niet snel te zeggen wat ik ergens van vind tenzij er alleen echt goede vrienden in de buurt zijn
- gesloten
- iemand die anderen graag helpt

ik zou willen zijn:

- wat zekerder van mezelf
- mss iets gedisciplineerder

dat is denk het meeste wel even zo...
__________________
"the truth is a waste of time"
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 08:29
Bird-one
Avatar van Bird-one
Bird-one is offline
Dit is wel goed. Om nou eens te realiseren wat ik echt ben en wat ik liever zou willen zijn.

Ik ben.
-verlegen (bij nieuwe mensen)
-onzeker (ik durf ook niet veel te doen als er mensen kijken, zegmaar)
-lui
-vast nog wel meer, maar ik houd het hier eventjes bij.

Ik zou absoluut meer willen doen in het bijzijn van andere mensen, meer willen durven.
Me niet schamen voor mezelf. En mezelf liever niet onzichtbaar wensen.
Wat minder lui is ook wel iets, maar daar maak ik me niet zoveel zorger over.
Ik zou graag ook wat liever gewoon tegen onbekende of niet zulke bekende mensen willen kunnen praten.
__________________
who rubs our noses in the night?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 14:55
Basia
Basia is offline
Citaat:
Bird-one schreef op 01-03-2004 @ 09:29:
Dit is wel goed. Om nou eens te realiseren wat ik echt ben en wat ik liever zou willen zijn.

Ik ben.
-verlegen (bij nieuwe mensen)
-onzeker (ik durf ook niet veel te doen als er mensen kijken, zegmaar)
-lui
-vast nog wel meer, maar ik houd het hier eventjes bij.

Ik zou absoluut meer willen doen in het bijzijn van andere mensen, meer willen durven.
Me niet schamen voor mezelf. En mezelf liever niet onzichtbaar wensen.
Wat minder lui is ook wel iets, maar daar maak ik me niet zoveel zorger over.
Ik zou graag ook wat liever gewoon tegen onbekende of niet zulke bekende mensen willen kunnen praten.
klopt bij mij redelijk. ook zou ook initiatiefrijker willen zijn, en iets opener zou ook niet vervelend zijn.
__________________
blablabla
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 16:39
Bird-one
Avatar van Bird-one
Bird-one is offline
Citaat:
Basia schreef op 01-03-2004 @ 15:55:
klopt bij mij redelijk. ook zou ook initiatiefrijker willen zijn, en iets opener zou ook niet vervelend zijn.
initiatiefrijker is inderdaad ook 'n goede.
__________________
who rubs our noses in the night?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 12:58
TranceGirl
Avatar van TranceGirl
TranceGirl is offline
Ik ben redelijk verlegen. Ik zou graag wat meer mondiger willen zijn en meer voor mezelf durven op komen. Ik heb het gevoel dat ik nog regelmatig over me heen laat lopen. Terwijl ik dat dus helemaal niet wil. Ik wil spontaner zijn...Maar meestal ben ik in het begin meer het afwachtende type...
Op zich leg ik wel redelijk snel contacten maar vaak komt dat dan van de andere kant, uit mezelf durf ik niet zo heel snel. Dat zou ik ook graag anders willen zien bij mezelf
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren HBO > WO [Natuurkunde]
MartijnOmmel
8 03-03-2016 22:40
Algemene schoolzaken Enquête (alweer...) >> Tagger
AJMouse
9 05-12-2004 15:15
Algemene schoolzaken enquete voor jongeren.
Fantôme
57 19-10-2004 20:58
Verhalen & Gedichten Huizen zonder dak-->oorlog
Twijg
16 03-10-2004 21:48
Levensbeschouwing & Filosofie The Failure of Christianity.
Demon of Fire
41 30-01-2002 16:38
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad...
0 22-03-2001 19:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25.