Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2010, 13:23
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Tradities als iets neerzetten dat per definitie slecht is, een probleem creëren en het geven van drogredenen bagatelliseren. KOM OP ZEG.
Ik kom nooit op DK, maar ik denk dat ik me hier toch maar even aan waag. Ik vind het namelijk niet leuk dat er dit soort dingen worden geplaatst buiten beleid. Als je het niet met me eens bent, moet je het daar zeggen, niet hier.

Vind je dat ik ongelijk heb, prima. Ik doe hier fucking mijn best om het goed te doen. Misschien vinden jullie dat onzin, of merken jullie dat niet, maar dat is wel het geval. Ik zou het fijn vinden als jullie gewoon beleid dingen bij beleid houden.
__________________
Altijd nuchter
Advertentie
Oud 18-06-2010, 13:26
Verwijderd
Nou prima, ik zal het niet meer doen, maar het blijft dat ik het écht niet kon waarderen. Andere posts worden ook wel eens in dit topic geplaatst en zoals ik al beargumenteerd aangaf heb ik geen zin meer om te reageren op BZ, ook niet om te zeggen dat ik het niet met je eens ben.

Wat ik dan weer frappant (en niet leuk, voor de ontopic) vind ik dat je hier zegt nooit op DK te komen, en je wel een van de sterkste meningen over DK hebt.
Oud 18-06-2010, 13:32
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Nou prima, ik zal het niet meer doen, maar het blijft dat ik het écht niet kon waarderen. Andere posts worden ook wel eens in dit topic geplaatst en zoals ik al beargumenteerd aangaf heb ik geen zin meer om te reageren op BZ, ook niet om te zeggen dat ik het niet met je eens ben.

Wat ik dan weer frappant (en niet leuk, voor de ontopic) vind ik dat je hier zegt nooit op DK te komen, en je wel een van de sterkste meningen over DK hebt.
Ik heb al eerder aangegeven dat ik me nooit voel uitgenodigd om mee te doen. Ik heb in het verleden hier wel eens gepost (echt niet veel, maar 2-3 keer ofzo) en elke keer ben ik genegeerd, of kreeg ik een stomme reactie. Dat ik ook wat ik probeer over te brengen: Ik kom niet naar DK (ja, nu omdat ik in een heel topic wordt gebashed), want ik krijg nooit het idee dat ik daar welkom ben. Of dat terecht is of niet, zo voel ik dat.

En ik denk dat daar een aantal dingen die ik vaak als FB voorbij zie komen aan ten grondslag liggen.
__________________
Altijd nuchter
Oud 18-06-2010, 13:42
Verwijderd
Je moet niet denken dat hier op IEDERE post wordt gereageerd door elkaar, dat snap je toch wel?
En na 2 of 3 keer posten hier je conclusies trekken voor heel dk vind ik heel erg vreemd.

ont : dat ik moet werken en nog allerlei andere klusjes moet doen daar. en dat het altijd zo lang duurt voor het elf uur is.
Oud 18-06-2010, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al eerder aangegeven dat ik me nooit voel uitgenodigd om mee te doen. Ik heb in het verleden hier wel eens gepost (echt niet veel, maar 2-3 keer ofzo) en elke keer ben ik genegeerd, of kreeg ik een stomme reactie. Dat ik ook wat ik probeer over te brengen: Ik kom niet naar DK (ja, nu omdat ik in een heel topic wordt gebashed), want ik krijg nooit het idee dat ik daar welkom ben. Of dat terecht is of niet, zo voel ik dat.

En ik denk dat daar een aantal dingen die ik vaak als FB voorbij zie komen aan ten grondslag liggen.
Ik heb hierop gereageerd in WSZ, omdat het anders te veel offtopic gaat.

OT: dat mensen de boeken die ik nodig heb reserveren, zodat ik ze terug moet brengen naar de UB.
Oud 18-06-2010, 13:46
Verwijderd
Dat mijn lievelingsspijkerbroek nog lang niet droog is en ik vanavond dus een spijkerbroek aan moet die niet lekker zit
Oud 18-06-2010, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Dat mijn lievelingsspijkerbroek nog lang niet droog is en ik vanavond dus een spijkerbroek aan moet die niet lekker zit
Droger? Op de verwarming/vloerverwarming leggen? In de magnetron stoppen? Föhn er op zetten?

[bovenstaande acties vallen volledig onder de eigen verantwoordelijkheid]

oh ontopic: dat het stom weer is.
Oud 18-06-2010, 13:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dat we nog steeds geen water hebben en ik over 2 uur de deur uit moet en niet kan douchen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-06-2010, 13:59
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat mijn lievelingsspijkerbroek nog lang niet droog is en ik vanavond dus een spijkerbroek aan moet die niet lekker zit
Citaat:
Droger? Op de verwarming/vloerverwarming leggen? In de magnetron stoppen? Föhn er op zetten?
Misschien een raar idee, maar wat dacht je van strijken??
Citaat:
Dat we nog steeds geen water hebben en ik over 2 uur de deur uit moet en niet kan douchen
Deodouche! Of hopen op regen.
__________________
you're not my demographic
Oud 19-06-2010, 00:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat Duitsland heeft verloren met 0-1 van Servië, of all countries.

En dat de scheids totaal partijdig was voor die stomme Serviërs en Klose een onterechte tweede gele en dus een rode kaart kreeg van die vent En dat als er een van de Duitse spelers écht pijn had en niet de hele tijd ging liggen janken om niks, zoals de Serviërs, dan had meneer de scheidsrechter niks gezien of werd het alleen maar afgefloten.

En sorry dat dit over voetbal gaat, maar ik heb die Spanjaard echt voor van alles uitgemaakt (alles wat ik hier niet mag neerzetten )
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-06-2010, 01:21
Verwijderd
- Dat ik 200 euro aan te declareren bonnetjes (+ het cadeautje dat ik van mijn spelers uit Eindhoven heb gehad) kwijt ben.
- Dat het thuis zo'n puinhoop is en dat mijn moeder een koppig mens is.
Oud 20-06-2010, 10:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dat ik mijn lichaam niet wil wat ik wil en ik na weken ziek zijn nu ontzettend verkouden ben
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 20-06-2010, 18:19
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Dat het hier zo'n troep is en ik te moe ben om het op te ruimen...

En dat m'n man in India zit
__________________
Tsja
Oud 20-06-2010, 18:20
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Dat ik nog zoveel moet doen voor deze week. En ik daar totaal geen zin en motivatie voor heb.
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 20-06-2010, 18:26
Verwijderd
allemachtig, retard forumbaas

en de stage deadlines
Oud 20-06-2010, 18:28
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
40 uur in de week stage;(
__________________
Yoloswag 420
Oud 20-06-2010, 18:37
Verwijderd
slappe hap
Oud 20-06-2010, 18:37
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
slappe hap
En daarnaast nog 14 uur in de week werken
__________________
Yoloswag 420
Oud 20-06-2010, 18:40
Verwijderd
nog steeds \m/
Oud 21-06-2010, 08:31
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik kreeg net een knuffel van mijn moeder en ze had heel veel parfum op en nu riek ik daarnaar. Getver.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 21-06-2010, 08:33
Verwijderd
Biologie is ultra boring
Er is niemand op het saai forum
Ik lijk een spammer :ccc
Oud 21-06-2010, 10:56
Verwijderd
Dat de spalk achter mijn tanden weer los is gegaan
Oud 21-06-2010, 11:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dat ik met dit lekkere weer keihard moet opruimen /protest .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-06-2010, 00:06
Verwijderd
Dat het secretariaat van een afdeling die verantwoordelijk is voor een bepaald minorvak dat ik volgde niet reageert op een belangrijk mailtje dat ik al tot twee keer toe heb verstuurd.

Laatst gewijzigd op 22-06-2010 om 00:11.
Oud 22-06-2010, 00:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb in het verleden hier wel eens gepost (echt niet veel, maar 2-3 keer ofzo) en elke keer ben ik genegeerd, of kreeg ik een stomme reactie.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-06-2010, 00:15
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Spierpijn. Verrekte zwemvierdaagse.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 22-06-2010, 13:51
Verwijderd
Falende zoekskills.
Oud 22-06-2010, 14:09
Verwijderd
Dat het ding op mijn been weggebrand moet worden Nou ja, dan ben ik er iig eindelijk van af.
Oud 23-06-2010, 13:22
Verwijderd
Dat de instelling waaraan ik een tweede studie wilde gaan volgen, nu tóch het institutionele collegegeld fors gaat verhogen, terwijl ze een halfjaar geleden nog zeiden niets met de plannen van Plasterk te willen doen.
Oud 23-06-2010, 13:45
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat ik al héél lang wacht op de uitslag van een werkstuk (ingeleverd 14 mei!) en verdomme nog steeds niets hoor. Heb maandag nog een mail gestuurd, maar tot nog toe zelfs geen mail terug.
+
Ineens blijk je een eerstejaars vak te moeten hebben gevolgd om een bepaald derdejaars vak te mogen volgen. Vorig jaar gold deze regel nog niet. Door mijn enorme studievertraging en de duisent keer dat het onderwijsprogramma in de afgelopen jaren is gewijzigd heb ik dat vak echter niet gevolgd. Ik zou hierdoor een extra half jaar vertraging op kunnen lopen (voor EEN vak verdomme ). Nu word ik van het kastje naar de muur gestuurd: studieadviseur (ik ben afwezig tot en met 17 juli), docent X (daar ga ik niet over), examencommissie (daar weet ik zo even niets van af, vraag maar aan docent Y die overgangsregeling heeft gemaakt), docent Y mailt niet terug.

__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 23-06-2010, 13:47
Verwijderd
Ik heb ook een halfjaar studievertraging opgelopen door een plotselinge wijziging in het studieprogramma. Bij mij viel er niets meer aan te doen, ze hadden m'n hele minor omgegooid terwijl ik er midden in zat.

Wat een chaos, he.
Oud 23-06-2010, 14:07
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh wat stom!

Ik baal er extraam van omdat ik al 3 jaar vertraging heb. En ik wil nu eindelijk wel eens iets afronden en trots kunnen zijn op mezelf.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 23-06-2010, 14:43
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat de instelling waaraan ik een tweede studie wilde gaan volgen, nu tóch het institutionele collegegeld fors gaat verhogen, terwijl ze een halfjaar geleden nog zeiden niets met de plannen van Plasterk te willen doen.
Kun je je niet inschrijven voordat je je uitschrijft bij je huidige studie?
__________________
you're not my demographic
Oud 23-06-2010, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Kun je je niet inschrijven voordat je je uitschrijft bij je huidige studie?
Ja, ik zit inderdaad te denken aan iets in die richting, maar het voelt een beetje als oplichting en ik word er een beetje gedeprimeerd van. Ik weet ook niet of ze bij m'n huidige opleiding m'n studieresultaten vier jaar lang kunnen/gaan bewaren.
Oud 23-06-2010, 15:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, ik zit inderdaad te denken aan iets in die richting, maar het voelt een beetje als oplichting en ik word er een beetje gedeprimeerd van. Ik weet ook niet of ze bij m'n huidige opleiding m'n studieresultaten vier jaar lang kunnen/gaan bewaren.
http://www.iso.nl/LinkClick.aspx?fil...0%3d&tabid=732
__________________
you're not my demographic
Oud 23-06-2010, 15:18
Verwijderd
Dus wot, als je je inschrijft voor je je diploma aanvraagt hoef je tijdens je hele tweede studie geen hoger collegegeld te betalen? Ook als je je eerste diploma een paar maanden later wel gewoon aanvraagt, zeg maar? Dat kan toch niet kloppen?

[edit] Ik kopiëer dit wel even naar het relevante topic, dan kunnen we daar verder.
Oud 23-06-2010, 15:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat ik moet stofzuigen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-06-2010, 07:55
Verwijderd
ik mis mijn lieve poesje
Oud 25-06-2010, 22:46
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Dat het hier 's zomers zo warm is (ik woon recht onder het dak) en ik daardoor slecht slaap 's nachts en ik me daardoor doorgaans slap voel met vage hoofdpijn (ook nu is het weer raak). Ik wou dat het weer winter was!
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 26-06-2010, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Ik kom nooit op DK, maar ik denk dat ik me hier toch maar even aan waag. Ik vind het namelijk niet leuk dat er dit soort dingen worden geplaatst buiten beleid. Als je het niet met me eens bent, moet je het daar zeggen, niet hier.

Vind je dat ik ongelijk heb, prima. Ik doe hier fucking mijn best om het goed te doen. Misschien vinden jullie dat onzin, of merken jullie dat niet, maar dat is wel het geval. Ik zou het fijn vinden als jullie gewoon beleid dingen bij beleid houden.
Dat sommige mensen internet zo serieus nemen
Oud 26-06-2010, 23:29
Verwijderd
Citaat:
ik mis mijn lieve poesje
Loze vraag misschien, maar had ie geen halsbandje met adres/tel-nr/naam?
Oud 27-06-2010, 00:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat de producten in de merchandisewinkel van hyperbolenadahalf.blogspot.com net zoveel kosten als ik deze maand nog heb aan geld om te eten. Ik overweeg heel serieus om een lovemespidertrui en een responsibilitychampionbeker te kopen en twee weken honger te lijden
Oud 27-06-2010, 06:02
Verwijderd
Citaat:
Loze vraag misschien, maar had ie geen halsbandje met adres/tel-nr/naam?
nee, ik vind dat eng omdat ie ook naar buiten gaat, bang dat ie zichzelf ophangt.

ont : dit tijdstip ;x
Oud 27-06-2010, 10:51
Verwijderd
DEN HAAG - De PVV is in de peiling van Maurice de Hond weer de grootste partij. De PVV steeg sinds de verkiezingsuitslag van ruim twee weken geleden in De Honds peiling zes zetels en staat nu op dertig.

wtf is wrong with people
Oud 27-06-2010, 12:24
Verwijderd
Citaat:
nee, ik vind dat eng omdat ie ook naar buiten gaat, bang dat ie zichzelf ophangt.

ont : dit tijdstip ;x
Hoe groot is de kans dat ie net ergens verkeerd vanaf springt en met zijn halsbandje ergens achter blijft steken?

Nouja, ik hoop voor je dat je hem terugvindt/-krijgt.
Oud 27-06-2010, 12:27
Verwijderd
Werk aan het spoor.
Oud 27-06-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:
DEN HAAG - De PVV is in de peiling van Maurice de Hond weer de grootste partij. De PVV steeg sinds de verkiezingsuitslag van ruim twee weken geleden in De Honds peiling zes zetels en staat nu op dertig.

wtf is wrong with people
Was Maurice de Hond niet degene die de avond voor de verkiezingen voorspelde dat de PVV 18 zetels zou halen?

Voorspelling van Maurice
Oud 27-06-2010, 13:58
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Dat ik blijkbaar nog wat schooldingen moet doen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 28-06-2010, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Was Maurice de Hond niet degene die de avond voor de verkiezingen voorspelde dat de PVV 18 zetels zou halen?

Voorspelling van Maurice
Ach ja, het maakt nu toch niet meer uit.

Ot: die &@#^%&^$%&#@ ontsteking die maar niet weggaat. Hij zit er al twee maanden ofzo. En nu ik werk heb moet ik weer hele dagen een non-joggingbroek aan en netjes zitten en veel lopen en het doet pijhijhijn Morgen wordt hij weggebrand, als hij er rijp voor is ;x
Oud 28-06-2010, 15:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Warm! Hoofdpijn
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat vind jij niet zo leuk?
Miekje*
500 24-04-2010 22:17
De Kantine godversaai #842
Verwijderd
500 28-01-2010 16:22
Liefde & Relatie Wat vinden jongens leuk?
sarahanna
24 16-09-2009 20:49
De Kantine Wat vind jij mooie meisjes- en jongensnamen?
Allure
160 23-05-2009 11:44
Software & Hardware [laptop kopen] wat vind jij ervan?
aniki
17 13-07-2004 11:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20.