Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2005, 23:19
T_om
Avatar van T_om
T_om is offline
Wat is volgens jou het ultieme gamers toetsenbord?

Ik heb de mijne helaas nog niet gevonden.

Het grootste probleem bij mijn Logitech toetstenbord is het toetsenbordbuffer. Als je teveel knoppen tegelijk indrukt krijg je een prachtige PCspeaker *bliep*.
Bijvoorbeeld met W, D, Shift en Alt tegelijk. (naar voren lopen, strafen naar rechts, stil lopen, ventrilo)

De laatste tijd gebruik ik een Trust (bah) toetsenbord van 6,5 euro, waarmee ik wel meerdere knoppen tegelijk kan doen. Allen van dit toetsenbord zijn de knoppen niet echt lekker.

Mijn ultieme toetsenbord: lekkere knoppen waarmee je snel kan reageren, en een buffer waar lekker veel knoppen tegelijk in kunnen.

Heb jij je ultieme gamers bord al gevonden? Wanneer is een tobo perfect voor jou?

ben benieuwd =)
__________________
Why do I keep changing my sig into some stupid sentence everytime I'm drunk?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2005, 23:40
twain4me
Avatar van twain4me
twain4me is offline
Citaat:
T_om1337 schreef op 05-02-2005 @ 00:19 :
Wat is volgens jou het ultieme gamers toetsenbord?

Ik heb de mijne helaas nog niet gevonden.

Het grootste probleem bij mijn Logitech toetstenbord is het toetsenbordbuffer. Als je teveel knoppen tegelijk indrukt krijg je een prachtige PCspeaker *bliep*.
Bijvoorbeeld met W, D, Shift en Alt tegelijk. (naar voren lopen, strafen naar rechts, stil lopen, ventrilo)

De laatste tijd gebruik ik een Trust (bah) toetsenbord van 6,5 euro, waarmee ik wel meerdere knoppen tegelijk kan doen. Allen van dit toetsenbord zijn de knoppen niet echt lekker.

Mijn ultieme toetsenbord: lekkere knoppen waarmee je snel kan reageren, en een buffer waar lekker veel knoppen tegelijk in kunnen.

Heb jij je ultieme gamers bord al gevonden? Wanneer is een tobo perfect voor jou?

ben benieuwd =)

uhmmm waarom zou je iets willen hebben met en grote buffer???
dan komen wel alle comando's aan. OK ,maar veel telaat....
ik heb zelf een logitech, Y-SU45 en werkt prima in CSS (veel knopjes etc tegelijk...
oja dat stomme piepje kanje gewoon uitzetten in de bios

Voor mij is de aanslag van de toets het belangrijkst...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 00:20
Preaper
Avatar van Preaper
Preaper is offline
Citaat:
twain4me schreef op 05-02-2005 @ 00:40 :
oja dat stomme piepje kanje gewoon uitzetten in de bios

Voor mij is de aanslag van de toets het belangrijkst...
Dat is natuurlijk geen oplossing.
__________________
█████████████████████99%
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 00:35
twain4me
Avatar van twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Preaper schreef op 05-02-2005 @ 01:20 :
Dat is natuurlijk geen oplossing.
mja grotere buffer ook niet...

gewoon een pc die alles sneller verwerkt is wel handig

overegens is het zo dat windows nog wel eens stottert , waneer het piepje afgaat. Als je het uit heb staan heb je daar in iedergeval geen last van.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 09:11
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
moet je ventrilo gewoon zo zetten dat hij altijd reageert en niet alleen wanneer je op knop drukt...
ik heb der nooit last van
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 10:50
Preaper
Avatar van Preaper
Preaper is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 05-02-2005 @ 10:11 :
moet je ventrilo gewoon zo zetten dat hij altijd reageert en niet alleen wanneer je op knop drukt...
Dus als je niest, chips eet, kreunt, je moeder binnenkomt en als je slaapt......
__________________
█████████████████████99%
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 10:54
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 05-02-2005 @ 10:11 :
moet je ventrilo gewoon zo zetten dat hij altijd reageert en niet alleen wanneer je op knop drukt...
ik heb der nooit last van
dan heb jij een erg goede mic die totaal geen achtergrond geluid heeft. Want als ik me mic open laat staan kan iemand anders niet lekker spelen.
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 11:35
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline


naar mijn mening is er geen beter toetsenbord voor het geld te krijgen (27 euro voor OEM, 49 voor retail)
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 13:34
Verwijderd
Wat een mormel, maar goed, ik krijg dan ook polstyfus van die 'ergonomische' toetsenborden met in het midden loze ruimte. Zelf gebruik ik nu een Logitech Access keyboard, uiteraard zonder de polssteun (nergens voor nodig) en dat voldoet prima voor serieus gamen. Het is belangrijker dat je een goede muis gebruikt. Als je ziet wat voor troep in de muizenhoek te krijgen is...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 14:22
Verwijderd
IBM Model "M", a.k.a. de Clicky.

Die Olympische Spelen-spelletjes back in the days, waarin je moest hardlopen door '[' en ']' heel snel afwisselend in te drukken.. Total fucking 0wn4g3.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 14:34
JH
JH is offline
gebruik zelf een logitech toetsenbord van de MX serie, heb er echt geen klachten over voor het gamen vind ik hem gewoon uitstekend, goede toetsen die soepel te bedienen zijn.
dus voor het gamen
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 14:43
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-02-2005 @ 14:34 :
Wat een mormel, maar goed, ik krijg dan ook polstyfus van die 'ergonomische' toetsenborden met in het midden loze ruimte. Zelf gebruik ik nu een Logitech Access keyboard, uiteraard zonder de polssteun (nergens voor nodig) en dat voldoet prima voor serieus gamen. Het is belangrijker dat je een goede muis gebruikt. Als je ziet wat voor troep in de muizenhoek te krijgen is...
Ik krijg je juist last van mn polsen met de normale keyboards. Ik had een Logitech Navigator SE en de toetsen waren me te stroef, bovendien had ik al eerder een Natural keyboard
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 15:09
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Ergonomie is voor mij niet zo belangrijk maar ik ben idd bekend met dat *biep* probleem. Ik hoef idd maar 4 (of soms zelfs 3 denk ik) toetsen in te drukken en verlies de controle.

De snelheid van de pc heeft er niets mee te maken lijkt me, aangezien het toetsenbord het even slecht doet op een p1 dan op een p4. Een ouder klavier doet het overigens prima op beide pc's.

Ik speel zelf geen cs, maar ik zal er maar van uit gaan dat mensen die dat wel doen en niet klagen over beeps idd goeie keyboards hebben. (iemand die constant cs't of gewoon multiplayergames speelt kan zich dan niet permitteren denk ik )

Jammergenoeg moet ik afleiden dat je nog steeds problemen kan krijgen als je toevlucht neemt op duurdere ergonomische keyboards (zie ts) terwijl goedkope het dan wel goed doen...

Deze opmerking omdat de posts vooral gaan over het ergonomische OF het toetsenprobleem, maar niet beide samen.
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 17:35
twain4me
Avatar van twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 05-02-2005 @ 15:22 :
IBM Model "M", a.k.a. de Clicky.

Die Olympische Spelen-spelletjes back in the days, waarin je moest hardlopen door '[' en ']' heel snel afwisselend in te drukken.. Total fucking 0wn4g3.
*grin* ouwe trouwe kliktoestenbordjes van IBM
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 17:36
Verwijderd
Een oldskool Cherry-kantoor-toetsenbord voldoet ook nog steeds prima. Fijne aanslag, onverwoestbaar, die dingen
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 17:39
twain4me
Avatar van twain4me
twain4me is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-02-2005 @ 18:36 :
Een oldskool Cherry-kantoor-toetsenbord voldoet ook nog steeds prima. Fijne aanslag, onverwoestbaar, die dingen
.. fuck the internet acces buttons.... oldskool for presedent
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 18:04
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Mmm, ik heb gewoon een standaard-toetsenbord, niet-ergonomisch, met alleen de normale toetsen en drie kleine knopjes voor Power Off, Sleep en Wake Up. En een simpele Logitech muis, met snoer, zonder kloteballetje en zonder achtentwintig knoppen, en het werkt heerlijk
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 18:45
MaHo
Avatar van MaHo
MaHo is offline
Citaat:
SubbehQ schreef op 05-02-2005 @ 11:54 :
dan heb jij een erg goede mic die totaal geen achtergrond geluid heeft. Want als ik me mic open laat staan kan iemand anders niet lekker spelen.
Voice-activation, anyone?
Kweet niet precies hoe Ventrillo werkt, maar met teamspeak kan dat wel. Gewoon die activatie iets meer naar shout dan naar whisper zetten. En als Ventrillo geen voice-activation ondersteund is het een boutprogramma.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-02-2005, 19:11
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 21:25
Flshman
Avatar van Flshman
Flshman is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 05-02-2005 @ 15:22 :
IBM Model "M", a.k.a. de Clicky.

Die Olympische Spelen-spelletjes back in the days, waarin je moest hardlopen door '[' en ']' heel snel afwisselend in te drukken.. Total fucking 0wn4g3.


Heerlijk, veertjes onder de toetsen, makkelijk schoon te maken, het stekkertje kan er aan de toetsenbordkant uit en ook nog eens 1Kg zwaar, zodat wanneer je digitaal niet kunt winnen, je je tegenstanders irl in ieder geval nog neer kunt meppen.

Damn
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 21:59
Preaper
Avatar van Preaper
Preaper is offline
Citaat:
Wes schreef op 06-02-2005 @ 20:11 :
[afbeelding]
Zo een heb ik.
__________________
█████████████████████99%
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Flashman schreef op 06-02-2005 @ 22:25 :
[afbeelding]

Heerlijk, veertjes onder de toetsen, makkelijk schoon te maken, het stekkertje kan er aan de toetsenbordkant uit en ook nog eens 1Kg zwaar, zodat wanneer je digitaal niet kunt winnen, je je tegenstanders irl in ieder geval nog neer kunt meppen.

Damn
Die heb ik, maar dan een iets modernere versie met de fameuze "Windows"-toetsen, en ook iets lichter.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 23:16
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Flashman schreef op 06-02-2005 @ 22:25 :
[afbeelding]
Heerlijk, veertjes onder de toetsen, makkelijk schoon te maken, het stekkertje kan er aan de toetsenbordkant uit en ook nog eens 1Kg zwaar, zodat wanneer je digitaal niet kunt winnen, je je tegenstanders irl in ieder geval nog neer kunt meppen.


Heb je er echt zoveel? Ik zoek er nog wel eentje met een US indeling namelijk..
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 14:54
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 07-02-2005 @ 00:16 :


Heb je er echt zoveel? Ik zoek er nog wel eentje met een US indeling namelijk..
Ik zoek nog een normale, QWERTY..
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 15:17
Bart
Avatar van Bart
Bart is offline
Ik heb een Logitech media keyboard


bevalt tot nu toe erg goed, maakt niet te veel lawaai, mooi design, en veel extra buttons voor media etc.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2005, 15:21
Flshman
Avatar van Flshman
Flshman is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 07-02-2005 @ 00:16 :


Heb je er echt zoveel? Ik zoek er nog wel eentje met een US indeling namelijk..
Ja, ik heb er 5 Op de HCC-beurs konden we er met zijn 2en ieder 1 voor 5 euro kopen, of we namen een doos vol mee voor 15 euro..

Jammer genoeg maar 1 US-layout (QWERTY?), de rest in de gare layout zoals je die op de foto ziet (NL?)..

Laatst gewijzigd op 07-02-2005 om 15:23.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 16:11
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Flashman schreef op 07-02-2005 @ 16:21 :
Jammer genoeg maar 1 US-layout (QWERTY?), de rest in de gare layout zoals je die op de foto ziet (NL?)..
Alle keyboardfoto's in dit topic zijn qwerty's
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 23:16
Flshman
Avatar van Flshman
Flshman is offline
Verrek, nu zie ik het, QWERTY zitten naast elkaar

Maar wat ik bedoelde: Ik heb er 1 met een US indeling en 4 met een nederlandse indeling. Met het verschil in de tekens als [: " % !].. Lastig als je de naam er niet voor weet
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 15:46
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Flashman schreef op 07-02-2005 @ 16:21 :
Ja, ik heb er 5 Op de HCC-beurs konden we er met zijn 2en ieder 1 voor 5 euro kopen, of we namen een doos vol mee voor 15 euro..

Jammer genoeg maar 1 US-layout (QWERTY?), de rest in de gare layout zoals je die op de foto ziet (NL?)..
Jammer dat je niet nog een paar US-layout dingen hebt.. Ik wil m'n verzameling wel uitbreiden eigenlijk. En nouja, anders moet ik 'schien maar een keer naar de HCC beurs als ze weer vuilnis verkopen.. (een vriend van me heeft een cdi speler er vandaan, met mpeg decoder, dus dat is z'n videoCD speler).
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 19:06
Verwijderd
Is een USB keyboard niet de oplossing voor het piep-door-te-veel-toetsen probleem? Ik heb er zelf niet zo veel last van, maar een paar vrienden van mij die ook zo verslaafd aan HL2 en dergelijke zijn, hebben een USB-keyboard en dat werkt prima zeggen ze. Wellicht zijn er ook nog verschillen tussen PS/2 keyboards, maar dat lijkt me sterk.

En als je nou echt wil patsen met je toetsenbord, dan neem je deze:

De Logitech diNovo Media Desktop a 200 euro. Korte toetsaanslag zoals bij een laptop, dat lijkt mij het grootste voordeel, maar verder ook nog:
Citaat:
Application Switch • Bluetooth® cordless • Bluetooth® wireless hub • Cordless • Cruise Control™ buttons • Detached MediaPad™ • Enhanced Function Keys • Internet Forward/Back • MX™ Optical Engine • Multimedia Control • Optical • PC • PS/2 • Rechargeable mouse • Scroll wheel • USB • Zero Degree Tilt™

Op de Logitech website staat ook nog een variant zonder bluetooth enzo en die zou ongeveer 80 euro goedkoper moeten zijn, maar die is niet te vinden in de pricewatch.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 19:09
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Wes schreef op 06-02-2005 @ 20:11 :
[afbeelding]
Die is zo vet.
Die van logitech is er ook zo een, type super fijn, maar kost wel 120 euries .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 19:29
Verwijderd
Logitech heeft ook nog de UltraX, dat toetsenbord heeft ook zo'n korte toetsaanslag en is een stuk goedkoper: de goedkoopste in de pricewatch is 20 euro. Enig nadeel is dat de gangbare versie een PS/2 versie is en je dus nog steeds niet meerdere toetsen tegelijk in kan drukken. Ik zie in de pricewatch dat er ook een USB versie is, maar ik ben bang dat die gewoon met een verloop stekkertje word geleverd en verder geen verschil met eerstgenoemde.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 04:47
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
SneakyViper schreef op 09-02-2005 @ 20:29 :
Logitech heeft ook nog de UltraX, dat toetsenbord heeft ook zo'n korte toetsaanslag en is een stuk goedkoper: de goedkoopste in de pricewatch is 20 euro. Enig nadeel is dat de gangbare versie een PS/2 versie is en je dus nog steeds niet meerdere toetsen tegelijk in kan drukken. Ik zie in de pricewatch dat er ook een USB versie is, maar ik ben bang dat die gewoon met een verloop stekkertje word geleverd en verder geen verschil met eerstgenoemde.
Nou, als het ècht aan de PS/2 poort ligt moet het met een verloopstekkertje naar USB toch gewoon wel werken? Wat is dat trouwens, dat je met PS/2 niet meer toetsen in kan drukken ofzo? Heb je dan gewoon een baggercomputer of hoe zit dat?
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 09:46
Preaper
Avatar van Preaper
Preaper is offline
Citaat:
SneakyViper schreef op 09-02-2005 @ 20:29 :
Enig nadeel is dat de gangbare versie een PS/2 versie is en je dus nog steeds niet meerdere toetsen tegelijk in kan drukken.
Dikke vette bullll-shit. Ik heb de UltraX en absoluut geen problemen met meerdere toetsen tegelijk.
__________________
█████████████████████99%
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 09-02-2005 @ 20:09 :
Die is zo vet.
Die van logitech is er ook zo een, type super fijn, maar kost wel 120 euries .
En zeer gebruikersvriendelijk in mijn ogen. Vind het een enorm voordeel dat de toetsen dichter bij elkaar zitten voor FPS games aangezien ik linkshandig ben met de muis dus met de rechterhand het toetsenbord bedien.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 12:03
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline


Type hard or go home! - http://www.modelm.org/
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-02-2005, 12:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline


Dit kreng heb ik. Fijn spul hoor, maar dat ergonomische plateautje heeft nog wel wat aanpassing nodig
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 12:43
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Wes schreef op 10-02-2005 @ 18:13 :
En zeer gebruikersvriendelijk in mijn ogen. Vind het een enorm voordeel dat de toetsen dichter bij elkaar zitten voor FPS games aangezien ik linkshandig ben met de muis dus met de rechterhand het toetsenbord bedien.
Gebruik je dan ook wasd of wat anders?
Lijkt me namelijk zo moeilijk.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 11-02-2005 @ 13:43 :
Gebruik je dan ook wasd of wat anders?
Lijkt me namelijk zo moeilijk.
Nummerieke toetsen.En het voordeel is dan dat de andere toetsen dichterbij de nummerieke toetsen zitten dan op een standaard toetsenbord.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 19:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Wes schreef op 11-02-2005 @ 19:10 :
Nummerieke toetsen.En het voordeel is dan dat de andere toetsen dichterbij de nummerieke toetsen zitten dan op een standaard toetsenbord.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 01:15
Verwijderd
Citaat:
Preaper schreef op 10-02-2005 @ 10:46 :
Dikke vette bullll-shit. Ik heb de UltraX en absoluut geen problemen met meerdere toetsen tegelijk.
Je hebt inderdaad gelijk. Ik heb nog eens wat rond zitten zoeken en ik kwam (vooral op GoT) verhalen tegen van mensen met een PS/2 toetsenbord die maar 3 toetsen tegelijk in kunnen drukken, maar ook mensen waarbij de pc bij de 13e toets pas begint te piepen.
Ik zelf heb er niet zo heel veel last van op mijn desktop pc, alleen als ik en mijn broertje samen een spel spelen en dan met zn 2en op hetzelfde toetsenbord, dan hoor ik de piep ook wel eens. Op mijn laptop daarentegen heb ik er veel meer last van, als ik in NFSU gas wil geven, turbo en sturen dan doet een van de 3 het niet. Ik probeerde net nog wat meer te testen en kwam tot de conclusie dat ik van elke rij toetsen er maar een tegelijk in kan drukken en dat vond ik al helemaal vaag.

Ik denk dus dat het per toetsenbord verschilt en dat het niet aan de aansluiting ligt. Al duidt een USB aansluiting meestal op een moderner moederbord en is de kans dus groter dat er meer toetsen tegelijk gebruikt kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 19:00
Verwijderd


Veel idealistischer kan het toch niet.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 21:35
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Citaat:
SneakyViper schreef op 09-02-2005 @ 20:29 :
Logitech heeft ook nog de UltraX, dat toetsenbord heeft ook zo'n korte toetsaanslag en is een stuk goedkoper: de goedkoopste in de pricewatch is 20 euro. Enig nadeel is dat de gangbare versie een PS/2 versie is en je dus nog steeds niet meerdere toetsen tegelijk in kan drukken.
Zo te horen werkt de UltraX perfect met een flink aantal toetsen tegelijk. Na wat research ben ik te weten gekomen dat PS/2 er niets mee te maken heeft. (of ja, dat wist ik eigenlijk al voorheen )

Eerder de manier de het keyboardmatrix in elkaar zit, (vandaar dat je soms bv niet meer toetsen op de zelfde rij kan indrukken.) en welke keyboard encoder er gebruikt wordt. Bovendien is het zo dat je zelf pech kan hebben wanneer je duurdere toetsenborden koopt.
Aangezien dat UltraX ding, wat ik zelf nog nooit in handen heb gehad het wel doet bij meerdere toetsaanslagen neem ik aan dat de grootste logitechklavieren het goed doen. Er is overigens nog niemand met een logitech toetsenbord die gepost heeft omtrent dit probleem.
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn

Laatst gewijzigd op 12-02-2005 om 21:38.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 22:10
Q
Avatar van Q
Q is offline


Ik heb deze nu alweer n paar jaartjes en hij is fantastische Lekker eenvoudig, niet te groot en de knopjes zijn lekker soepel maar niet te soepel, precies goed.

(Die van Dukko heb ik ook maar die is zeker lang niet zo goed als mn oude vertrouwde Compaq vind ik)
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 16:18
Engadin
Avatar van Engadin
Engadin is offline
ik heb een (volgens het plakkertje aan de achterkant) toetsenboard "AROWANA". K heb er nooit last van als ik teveel toetsjes induw. Lekker snel (k speel ook wel eens bij iemand anders atomic bomberman en merk altijd weer op dat dat toetsenboard veel langzamer is). Zitten 3 kleine powertoetsje op (vooral 'wake' is erg handig) en windowstoetsen. Ooit een keer bij de stort meegenomen. Laatst werkte het pijltje naar rechts niet, dan deet hij pijltje naar rechts en page down. TB opengeschroeft, met spiritus schoongemaakt en voila hij doet het weer.
__________________
Jongeren - Natuur: http://www.njn.nl
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Kom mee op zomerkamp: http://www.zomerkampen.njn.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Spiersaai en bulten #1737
fizzle-fluffy
500 16-11-2012 12:05
Games PS3 - Next-gen gaming
Th0m4s
387 31-12-2006 20:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16.