Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2003, 15:48
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
ik weet niet echt hoe ik het allemaal moet zeggen, maar ik word er gewoon paranoia van dat ik mijn ex niet kan vergeten...
als we met elkaar praten lijkt het gewoon zoals het altijd is geweest(viamsn)hij heeft het ook continu over dingen die waren in seksueel opzicht, zoals dat hij nog wel eens wilde doen wat er toen allemaal gedaan is enzo... aan de ene kant weet ik dat hij zit te playen ofzo... maar aan de andere kant weet ik gewoon dat hij een deel ervan meent. dit weet ik door bepaalde dingen die hij gewoon ineens uit zichzelf zegt, zoals: als ik met jou praat krijg ik altijd zo apart gevoel, dat heb ik met andere meisjes niet.
echt raar gewoon, ik was zo na aan denken, ik zou eigenlijk alles doen om weer met hem samen te zijn, maar aan de andere kant is hij het niet meer waard...
we hadden paar weken terug eigenlijk ook afgesproken, maar dat is niet doorgegaan toen, erna hebben we besloten maar niet meer af te spreken, om de reden dat we weten dat er toch wel iets gebeurd tussen ons mdat er een heel erg grote aantrekkingskracht is tussen ons. hij heeft een 'vriendin'maar daar geeft hij niet echt veel om, hij zegt geregeld dat hij gek van har wordt omdat ze 100x per dag belt enzo. kortom: wat wilt hij nu zelf... en eigenlijk ook watwil ik, want me gedachten liggen weer helemaal overhoop
__________________
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2003, 17:16
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
De enige die dit kan beantwoorden is die ex-vriend, en wat je zelf wil, weet alleen jij zelf...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 19:35
Era
Era is offline
zulke gesprekken helpen geen van beidden. Hou er mee op, verbreek het contact of vraag hem dat niet meer te doen wanneer het jou pijn doet.
__________________
We zijn niet verdwaald...We weten alleen niet waar we zijn...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 13:55
framboosje
Avatar van framboosje
framboosje is offline
ik herken het ergens wel een beetje...

wij hebben eigenlijk gewoon afgesproken er voor te zorgen dat we niet alleen zijn, omdat er dan iets zou kunnen gebeuren... en dat werkt

ook is het zo dat we nu beiden een vriendje/vriending hebben, wat het ook iets makkelijker maakt...

toen hij eenv riendin had, maar ik nog geen vriendje was het ook erg moeilijk voor mij... maar juist doordat ik er dan over gepraat heb met hem en dan afgesproken ervoor te zorgen dat we niet meer alleen waren heeft echt goed geholpen...

ondertussen kunnen we onszelf wel weer allebei beheersen als we alleen zijn, dus da's ook wel goed...


mss moet jij ook eens babbelen met je ex-vriend daarover en hopelijk levert dat wat meer duidelijkheid over zijn gevoelens en of de jouwe!

succes!!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 14:39
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
spaar jezelf en verbreek het contact met hem..
Je zit jezelf nu onnodig gek te maken, wat vind je ervan dat hij een vriendin heeft waar hij duidelijk niks om geeft, stel je voor dat hij zo tegen jou zou doen.. pffhh zo iemand is je niet waard!

Vergeet die jongen en kijk verder dan je neus lang is..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 14:44
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
genoeg jongens dus laat die knul en zoek iemand waarvan je zeker weet dat je die leuk vindt!
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 14:54
RoelMasselink
RoelMasselink is offline
Citaat:
Mo6 schreef op 12-03-2003 @ 15:44:
genoeg jongens dus laat die knul en zoek iemand waarvan je zeker weet dat je die leuk vindt!
Misschien vind je hem eigenlijk wel de leukste jngen die je tot nu toe hebt ontmoet???

Ik denk dat je gewoon eens en voor altijd moet afspreken met elkaar hoe je je gedraagt ten opzichte van de ander, en ik denk dat dat het gemakkelijkst gaat via MSN ofzo.
Bijvoorbeeld afspreken dat je nie meer over elkaars gevoelens voor elkaar praat enzo.
IK hoop in ieder geval dat het goedkomt!!
__________________
*Lang leve de lol!!*
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 15:07
avantasia
Avatar van avantasia
avantasia is offline
Hij wil gewoon nog een keertje met je neuken!!
Dit topic zou beter bij seksualiteit kunnen staan.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 16:31
black rabbit
black rabbit is offline
ik ken dit... niet op ingaan.. doet t straks enkel maar extra pijn..
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 21:42
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
avantasia schreef op 13-03-2003 @ 16:07:
Hij wil gewoon nog een keertje met je neuken!!
Dit topic zou beter bij seksualiteit kunnen staan.

klein kind als je niet een nuttig antwoord kan geven laat het dan, en als ik hem bij seksualiteit zou moeten zeggen had ik wel letterlijk in gezet dat het daarom ging, maar helaas, ben niet met hem naar bed geweest, en is meer als dat, maarjah, dat snap jij zker niet...

voor de rest... ik denk dat jullie gelijk hebben, vergeten... nu dat nog laten lukken
__________________
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 16:44
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
dit had ik eerst ook, ik heb er in totaal 6 maanden over gedaan om hem uit mn hoofd te krijgen en geloof me dat is lang. te lang. maar je moet eigenlijk gewoon zorgen dat je iemand anders ontmoet. wat jij hebt dat had ik dus ook echt bijna helemaal hetzelfde.
en ik ben m nu gewoon vergeten, doordat ik een andere veeeeeel leukere en lievere jongen heb ontmoet........
duss vind gewoon iemand anders zodat je hem vergeet.

xxdelal
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 12:07
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
**thuggirl** schreef op 13-03-2003 @ 22:42:

voor de rest... ik denk dat jullie gelijk hebben, vergeten... nu dat nog laten lukken
hoop voor jou dat het lukt.. ben eerlijk gezegd bang dat het heel moeilijk zal gaan... en lang zal gaan duren...
Weet wel dat dat het beste is wat je moet doen... laat het niet doorslepen.. trust me
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:26
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
hmm. klinkt bekend. denk dat je die gozer moet vergeten. zie je al aan hoe hij zn eigen vriendin behandeld, niet bepaald liefdevol..... volgens my wil die nix meer, alleen misschien sex.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 17:02
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 14-03-2003 @ 17:44:
dit had ik eerst ook, ik heb er in totaal 6 maanden over gedaan om hem uit mn hoofd te krijgen en geloof me dat is lang. te lang. maar je moet eigenlijk gewoon zorgen dat je iemand anders ontmoet. wat jij hebt dat had ik dus ook echt bijna helemaal hetzelfde.
en ik ben m nu gewoon vergeten, doordat ik een andere veeeeeel leukere en lievere jongen heb ontmoet........
duss vind gewoon iemand anders zodat je hem vergeet.

xxdelal

bij mij is ook alles al een half jaar trug gebeurd...
dat is eigenlijk ook wel het probleem, dat het zo lang al duurd en nog niet over is... aan ene kant weet ik wel waardoor: ik heb echt nog niet een jongen tegengekomen die leuker is als hem... ben benieuwd hoelang het gaat duren tot dat het wel gebeurd...
__________________
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat wil hij nou?
Layli
5 14-12-2008 17:37
Liefde & Relatie Wat wil hij nou???
zoef de haas
20 09-06-2005 11:46
Liefde & Relatie Wat wil hij?
aidualc
10 22-05-2005 23:03
Liefde & Relatie Wat wil hij nu?
*carmen*
25 03-01-2005 21:10
Liefde & Relatie Wat wil hij nou?
blupie
11 06-04-2003 08:08
Liefde & Relatie wat wil hij nou van me?
tommygirl.S
8 04-08-2002 14:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27.