Oud 28-09-2018, 23:35
Hanna15
Avatar van Hanna15
Hanna15 is offline
hey hoi,
ik heb dus gesolliciteerd als vulploegmedewerker bij de albert heijn. nu heb in een mail ontvangen waarin staat dat ik ben uitgenodigd voor de sollicitatieronde met alle sollicitanten. in die mail staat ook dat je voor de bijeenkomst begint door de winkel moet lopen en kennis moet maken met de werknemers die op dat moment bezig zijn. je moet ff n praatje met ze maken en vragen wat ze van hun werk vinden. het probleem is ik ben echt totaal niet zo’n sociaal persoon die met jan en alleman een praatje maakt. dus ik vind het gewoon heel eng om op die mensen af te stappen en te zeggen van hoi, wat vind je van je werk hier? heeft iemand tips dat ik dit beter durf? want ik wil mn sollicitatie niet verknallen natuurlijk.

groetjes Hanna
__________________
Moet hier nou zo'n foute engelse quote?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2018, 01:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Gewoon doen. Als je wil oefenen kan je bijvoorbeeld wat vaker mensen groeten, een praatje aanknopen met mensen die je tegenkomt (buren, het kassameisje bij de buurtsuper) of bewust op mensen afstappen (vraag in de bibliotheek een keer om hulp bij het vinden van een boek, of vraag om advies of hulp in een winkel). Of ga een keer de stad in en vraag iemand de weg. Dat zijn allemaal goede en laagdrempelige manieren om dit soort sociale dingen te oefenen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43.