Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2013
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2013, 18:25
Martijn27
Martijn27 is offline
Hallo,

Ik wil wat examenbundels en samengevat boekjes gaan bestellen (via Bol.com) maar ik zie alleen GT en KGT staan. Zelf zit ik op TL niveau dus ik vraag me af welke ik moet bestellen.

En wat is handiger, voor elk vak een examenbundel of een samengevat boekje?

Alvast bedankt!

Martijn.
Advertentie
Oud 03-05-2013, 18:38
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
geen van die, je moet de tl boeken, GT is voor gemengd-theoretisch, KGT is voor kader. Als het goed is zijn er ook gewoon TL boekjes

Waar wil je het voor gebruiken? Samengevat is alleen maar de theorie en Examenbundel zijn oude examens met uitleg erbij soms, maar net wat je zelf wil!
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 03-05-2013, 19:01
Martijn27
Martijn27 is offline
TL kan ik niet vinden.. Niet op Bol en ook niet op Van Dijk en dat zijn de enige sites waar je volgens examenbundel.nl kan bestellen.

Mij lijkt het handig om voor de vakken die veel stof bevatten te gaan voor de samengevat boekjes (AK en Geschiedenis) en examenbundels voor de doe vakken. (Wiskunde en Nederlands)

Of is dit niet logisch?

Martijn.
Oud 03-05-2013, 19:06
Verwijderd
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat KGT voor kader, gemengde en theoretische leerweg stond. Je kunt het best even bij een leraar (of klasgenoten) navragen welke boekjes de juiste zijn.
Oud 03-05-2013, 19:23
Martijn27
Martijn27 is offline
Bedankt voor je reactie.

Een klasgenoot van mij heeft er vooral veel van GT maar ook een paar van KGT omdat daar geen GT soort van was. Ik vraag het hier even voor de zekerheid na want anders zit ik straks te leren op een andere niveau en dat zou wel erg stom zijn

KGT staat inderdaad voor kader, gemengde en theoretische leerweg. Is KGT en GT dan gewoon geschikt voor mijn niveau (TL) ?
Oud 03-05-2013, 20:47
Martijn27
Martijn27 is offline
Heb het al gevonden. Heel simpel, gewoon in je lesboeken kijken! Haha, beetje dom. (vmbo hè)

Bedankt voor jullie antwoorden in ieder geval!
Oud 04-05-2013, 07:07
Verwijderd
Wil je even in het topic vermelden wat het antwoord op je vraag was? Als hier dan andere mensen met dezelfde vraag komen, kunnen ze het antwoord makkelijk vinden.
Oud 04-05-2013, 09:17
Martijn27
Martijn27 is offline
Antwoord:

Eerlijk gezegd weet ik nog steeds niet wat het verschil is tussen GT en KGT maar als iemand de samengevat boekjes of examenbundels wilt gaan bestellen kijk gewoon in je lesboeken en daarin staat het niveau van het lesboek. (GT of KGT)
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28.