Oud 29-11-2010, 14:53
LW
Avatar van LW
LW is offline
Hey lieve mensen,

Ik moet even gal spuwen ik ben namelijk zo kwaad.

Net met ons mam even de boodschapjes doen voor dat er hier echt een dik pak sneeuw ligt.
Dus wij met de auto naar de aldi, eenmaal in de rij staant zie ik dat er voor ons nog al een vreemd meisje stond, beetje depressief chagerijnig uiterlijk. met een moeder wat me juist een veel te lief mens voor dat meisje leek. Mijn moeder wil de boodschappen op de band leggen en schampt de kar heel iets tegen dat meisje aan, ons mam had dat zelf geen eens door, ik zag het wel gebeuren. Maarja meisje geeft ook geen kik dus zou naar mijn inleving wel niks door hebben gehad. Mensen rekenen af en lopen weg niets aan de hand dus.... Wij ook afgekrekend en naar buiten. Ik liep al voor ons mams om de auto vast los te doen. Ineens zie ik die moeder rennen en opeens een boel geschreeuw en gegil. Ik draai me om en zie dat ze mijn moeder vol op aan het meppen en aanvallen is. En dat meisje stond gewoon depressief bij de auto te kijken en probeerde der moeder geen eens tegen te houden ofzo. Dus ik er op af en gezegd dat ze me moeder met rust moest laten. Knalt ze mij vol op tegen mijn gezicht. Ja en al zeg ik het zelf ik ben een enorme bitch en pik zoiets écht niet. Dus ik grijp haar bij de strot en heb haar vol op straat gesmeten. Ook niet netjes maar kom op zeg.... Ik laat me niet kisten en al helemaal mijn moeder niet verrot meppen. Wat bleek nou ze was heeeeeel boos omdat mijn moeder haar dochter perongeluk met het karretje had geraakt. Mijn moeder was zich van geen kwaad bewust. Ik snap er nog steeds helemaal niets van.... Ik stond echt te trillen op mijn benen, zo kwaad en bang was ik. Ik kan nog steeds niet bevatten dat het is gebeurd. En mijn grote vraag waarom? kan het tegenwoordig niet meer gewoon met nette woorden moet er gelijk op los gemept worden? Waarom kunnen mensen toch niets van elkaar hebben??

Laatst gewijzigd op 29-11-2010 om 15:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2010, 15:30
Forummervan16
Forummervan16 is offline
Jemig dat is heftig zeg!

Heel vreemd verhaal.. zo'n moeder zo'n dochter...

Er zijn 6 miljard mensen op aarde, en helaas lopen der ontzettend veel gekken tussen. Erg vervelend dit allemaal, ik weet niet of je moeder gewond is geraakt? anders zou ik wel direct aangifte gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 15:39
LW
Avatar van LW
LW is offline
Ons mam heeft alleen wat blauwe plekken, en verder een zere buik want ze heeft de kar in haar maag gekregen.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 15:48
Forummervan16
Forummervan16 is offline
Ik zou aangifte doen het is pure mishandeling dat soort mensen horen opgesloten te worden naar mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 16:11
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Tsja, zulk soort dingen zijn wel vervelend, het zou inderdaad handiger zijn geweest als ze even eerst iets hadden gezegd, zodat je moeder had kunnen zeggen dat ze het niet expres had gedaan en haar verontschuldigingen aan had kunnen bieden. Maar het lijkt me dat zulk soort dingen al door de hele geschiedenis heen gebeuren, mensen nemen nu eenmaal vaak niet de tijd om met elkaar te communiceren.
Desalniettemin zou je moeder wel aangifte kunnen doen. Al is het dan alleen niet zo handig dat jij meteen dat meiske op haar bek hebt geslagen. Of nee wacht, zij sloeg jou eerst en jij sloeg terug, toch? Dan zou ik aangifte doen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 16:31
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Citaat:
Desalniettemin zou je moeder wel aangifte kunnen doen. Al is het dan alleen niet zo handig dat jij meteen dat meiske op haar bek hebt geslagen. Of nee wacht, zij sloeg jou eerst en jij sloeg terug, toch? Dan zou ik aangifte doen.
Ik dacht dat zij dan alsnog aangifte kan doen tegen de topicstarter.


Verder is het allermaal een beetje vaag en voelt het alsof ik een paar stukjes verhaal/gebeurtenis mis.. Maar dat kan aan mij liggen.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 16:58
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Misschien had die dochter iets *denk aan ernstige psychische ziekte* waardoor ze ontzettend veel moeite had met, bijvoorbeeld, aanrakingen. Dat kan ze niet zo goed uiten, maar ze vindt het afgrijselijk. Bovendien is het ontzettend moeilijk om zo'n dochter te hebben, dus die moeder is overspannen tot-en-met, man is ook al weggelopen, jonger broertje komt ook in de puberteit, rotdag gehad. En nadat jullie al wegliepen, liet dat meisje iets aan haar moeder merken waardoor er iets knapte in die moeder door stress + andere omstandigheden + niet wéér mijn dochter *moederinstinct* en gedroeg ze zich toen iets te agressief. En ehh, natuurlijk sloeg haar vader haar altijd, waardoor ze nog steeds met teveel agressie zit die ze op mensen af moet reageren en dat ging die dag net verkeerd. Eigenlijk een hele zielige, verdrietige, gespannen mevrouw.

Maar misschien ook niet hoor, alleen vind ik het prettiger om er zulke verhaaltjes bij te verzinnen dan meteen te reageren als, nou ja, 'wat een rotwijf' en dan iets hoofdletterschreeuw-achtiger. Hoewel dat ook wel mijn eerste reactie was geweest.

Lossss van dat alles, wel ontzettend naar voor je moeder, en niet echt fijn om mee te maken, nee. Hopelijk heeft ze er niet lang last van! Ga je/jullie er nog iets mee doen/aangifte?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 17:07
LW
Avatar van LW
LW is offline
Citaat:
Tsja, zulk soort dingen zijn wel vervelend, het zou inderdaad handiger zijn geweest als ze even eerst iets hadden gezegd, zodat je moeder had kunnen zeggen dat ze het niet expres had gedaan en haar verontschuldigingen aan had kunnen bieden. Maar het lijkt me dat zulk soort dingen al door de hele geschiedenis heen gebeuren, mensen nemen nu eenmaal vaak niet de tijd om met elkaar te communiceren.
Desalniettemin zou je moeder wel aangifte kunnen doen. Al is het dan alleen niet zo handig dat jij meteen dat meiske op haar bek hebt geslagen. Of nee wacht, zij sloeg jou eerst en jij sloeg terug, toch? Dan zou ik aangifte doen.
De dochter heb ik niet aangeraakt, de moeder sloeg mij tegen mijn gezicht en ik heb terug geslaan.
Aangifte tja, ik weet eigenlijk niets eens om wie het gaat, ik ken die hele vrouw niet, en ik denk dat de vrouw en de dochter toch psychisch iets niet helemaal goed hebben. De dochter niet omdat ze een drama maakt van een klein tikje van de kar wat met helemaal geen enkel kwaad bedoeld is. en de moeder omdat ze zo reageerd. Een goed gezond mens zou zoiets nooit doen. Ik heb dus liever dat die mensen geholpen worden door een psychiater dan dat ze bij de politie in de bak komen te zitten.

Laatst gewijzigd op 29-11-2010 om 17:13.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 17:10
LW
Avatar van LW
LW is offline
Citaat:
Misschien had die dochter iets *denk aan ernstige psychische ziekte* waardoor ze ontzettend veel moeite had met, bijvoorbeeld, aanrakingen. Dat kan ze niet zo goed uiten, maar ze vindt het afgrijselijk. Bovendien is het ontzettend moeilijk om zo'n dochter te hebben, dus die moeder is overspannen tot-en-met, man is ook al weggelopen, jonger broertje komt ook in de puberteit, rotdag gehad. En nadat jullie al wegliepen, liet dat meisje iets aan haar moeder merken waardoor er iets knapte in die moeder door stress + andere omstandigheden + niet wéér mijn dochter *moederinstinct* en gedroeg ze zich toen iets te agressief. En ehh, natuurlijk sloeg haar vader haar altijd, waardoor ze nog steeds met teveel agressie zit die ze op mensen af moet reageren en dat ging die dag net verkeerd. Eigenlijk een hele zielige, verdrietige, gespannen mevrouw.

Maar misschien ook niet hoor, alleen vind ik het prettiger om er zulke verhaaltjes bij te verzinnen dan meteen te reageren als, nou ja, 'wat een rotwijf' en dan iets hoofdletterschreeuw-achtiger. Hoewel dat ook wel mijn eerste reactie was geweest.

Lossss van dat alles, wel ontzettend naar voor je moeder, en niet echt fijn om mee te maken, nee. Hopelijk heeft ze er niet lang last van! Ga je/jullie er nog iets mee doen/aangifte?
Hmm verhaal zou zo bij de situatie kunnen passen inderdaad, leken me in eerste instantie totaal geen verkeerde mensen ofzo.
Aan het meisje kon je trouwens wel zien dat er iets echt goed mis was, de moeder leek me een hele lieve vrouw.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 17:18
LW
Avatar van LW
LW is offline
Oja, misschien is mijn titel niet helemaal gepast bedenk ik me nu ik van het kwaad bezonken ben. Dus misschien is er een moddie die de titel even voor mij wil veranderen?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 19:30
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Wat een vreemd verhaal! Wat een nare situatie voor jou en je moeder zeg.
Als ik jou was zou ik de politie bellen. Je kunt er met je moeder over praten, wat vindt zij van dit alles?
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 21:36
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Nouja zo'n mensen heb je er nou eenmaal tussenzitten. maar Om dan te gaan roepen:

Citaat:
kan het tegenwoordig niet meer gewoon met nette woorden moet er gelijk op los gemept worden? Waarom kunnen mensen toch niets van elkaar hebben??
En een beetje een discussie over "De verharding van de samenleving" op te roepen vind ik ook een beetje overdreven. Misschien omdat dit jou net overkomen is en je er een beetje overweldigd door bent dat je zo denkt. Maar ik denk dat van de 100 mensen er 99 gewoon geen probleem van hadden gemaakt of er alleen op hadden aangesproken. Ik vind dat die verharding van de samenleving wel meevalt.

Verder denk ik dat je heel goed en terrecht gehandeld hebt.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 22:41
Verwijderd
Ik heb je topic titel aangepast!
Maar heb je een vraag, of wil je hierover een discussie starten?
Want als je alleen je hart wilt luchten kan dat ook in het LJH topic.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2010, 00:43
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Gekken heb je overal. Bij mijn vorige werk bijvoorbeeld ook meegemaakt dat een man enorm te keer ging tegen een jong meisje omdat ze iets te dicht naast hem stond.

Jullie zijn gewoon het verkeerde gezin tegengekomen. Aangifte is wel mogelijk, maar vrij lastig omdat je die personen niet kent. Aan de andere kant zal het best kunnen dat die vrouw al meerdere mensen heeft aangevallen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2010, 01:15
Michiel0312
Michiel0312 is offline
Slaat helemaal nergens op, ik denk wel dat ze een psychische afwijking heeft maar zal toch aangifte doen, je kan je beroepen op noodweer, wat het terugslaan zal rechtvaardigen. En als zij inderdaad een psychische stoornis heeft kan zij zich weer beroepen op een schulduitsluitingsgrond. Maar ik zou wel aangifte doen, wel de twijfel of het O.M de zaak bij de rechter zal brengen of hem zal seponeren omdat je niet weet wie het was. Dus haar moeilijk kan dagvaarden

Samenvatting: Aangifte
Met citaat reageren
Oud 30-11-2010, 09:35
LW
Avatar van LW
LW is offline
Citaat:
Ik heb je topic titel aangepast!
Maar heb je een vraag, of wil je hierover een discussie starten?
Want als je alleen je hart wilt luchten kan dat ook in het LJH topic.
Eigenlijk bijde, ik zou wel graag willen weten wat mensen denken van deze personen, psychisch ziek, of gewoon geweldadig?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2010, 10:37
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Maar dat kunnen wij toch niet zeggen, wij kennen die mensen niet en waren er niet bij

Het is trouwens wat onduidelijk in je openingspost, het staat er nu net alsof jij met die dochter gevochten had..
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 30-11-2010, 14:51
LW
Avatar van LW
LW is offline
Citaat:
Maar dat kunnen wij toch niet zeggen, wij kennen die mensen niet en waren er niet bij

Het is trouwens wat onduidelijk in je openingspost, het staat er nu net alsof jij met die dochter gevochten had..
Oke sorry voor de onduidelijkheid, ik heb dus geen onenigheid met die dochter gehad, maar met de moeder.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-11-2010, 23:35
Michiel0312
Michiel0312 is offline
Citaat:
Oke sorry voor de onduidelijkheid, ik heb dus geen onenigheid met die dochter gehad, maar met de moeder.
Oh dat verandert de zaak ook weer, dit betekent dat de moeder geen enkele reden had om je te slaan en dus ook geen rechtvaardigingsgrond, dus grote kans dat ze gestraft wordt
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 21:22
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Steken steken steken steken
(de mening van de mensen die even niet bij dit topic kunnen zijn)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-Grote-Positieve-Topic
rare kwast
493 18-01-2008 09:35
Liefde & Relatie Mijn moeder moet voor zichzelf leren kiezen
Alistar
8 15-03-2006 02:23
Psychologie jullie mening --> geslagen door broer
Angel_Lisa
44 03-04-2005 21:17
Verhalen & Gedichten Mijn Verhaal: Dezelfde groene ogen.
MissyGeduld
10 19-06-2004 18:44
Verhalen & Gedichten Een stukje uit mijn boekje
Bikinie-meisje
19 19-08-2003 21:47
Verhalen & Gedichten [verhaal] Tanja.
Vlooienband
47 12-10-2002 14:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01.