Oud 11-06-2006, 15:44
Verwijderd
Hoi!
Nou zit ik met een soort van probleem, mijn profielwerkstuk is nog niet goedgekeurd. Is al vanaf december verschillende keren afgekeurd en de docente die het nakijkt verandert steeds de criteria waaraan het moet voldoen, dit is nu al zo'n 5 keer gebeurd.

Ik heb wel examen gedaan, want dat mag. Maar ik krijg geen diploma als het profielwerkstuk nog niet in orde is.
Morgen ga ik weer langs, maar nu is mijn vraag:

Wat gebeurt er als ie weer wordt afgekeurd? Krijg ik geen diploma? Wat moet ik dan doen?
Advertentie
Oud 11-06-2006, 16:08
Estar
Estar is offline
Dan krijg je geen diploma.

Je zou eventueel het ib groep in kunnen schakelen als de criteria weer veranderd.
Die verzorgen staatexamens en ik heb mijn profielwerkstuk er ook heen moeten sturen. Als je het ze uitlegd lijkt mij dat ze wel zo coulant zijn om ook even een blik op jou profielwerkstuk te werpen.
Oud 11-06-2006, 16:20
Verwijderd
Krijg ik daarna wel een diploma, of kan ik het sowieso helemaal vergeten en kan ik een jaar overdoen?

Hoe schakel ik ze in?
Oud 11-06-2006, 16:32
Estar
Estar is offline
www.ib-groep.nl

En als je profielwerkstuk is goedgekeurd, dan krijg je je diploma als je geslaagd bent voor je examens.
Oud 11-06-2006, 22:28
Verwijderd
Zeker weten?
Hoe is dat bij jou gegaan dan?
Oud 12-06-2006, 20:30
Loveflowertje
Avatar van Loveflowertje
Loveflowertje is offline
Ja, klopt. Je krijgt dan geen diploma en moet het jaar overdoen. Met een beetje geluk krijg je wel vrijstelling voor verschillende vakken, maar toch. Je bent wel een jaar kwijt.

Het is trouwens wel raar dat je nu nog geen zekerheid hebt..eigenlijk heb je daar een deadline voor
__________________
♥ Jij bent zo slank als een ree, of hoe heet zo'n grijs dier met een slurf ook alweer?
Oud 12-06-2006, 20:46
spookaapje
spookaapje is offline
Citaat:
Loveflowertje schreef op 12-06-2006 @ 20:30 :
Ja, klopt. Je krijgt dan geen diploma en moet het jaar overdoen. Met een beetje geluk krijg je wel vrijstelling voor verschillende vakken, maar toch. Je bent wel een jaar kwijt.
Dat klopt niet helemaal. Ik ken iemand die dit verhaal ook van school te horen kreeg. Diegene heeft echter het profielwerkstuk gewoon bij het ROC opnieuw kunnen maken en kreeg daarna alsnog zijn diploma.
Oud 12-06-2006, 20:55
Loveflowertje
Avatar van Loveflowertje
Loveflowertje is offline
Citaat:
spookaapje schreef op 12-06-2006 @ 20:46 :
Dat klopt niet helemaal. Ik ken iemand die dit verhaal ook van school te horen kreeg. Diegene heeft echter het profielwerkstuk gewoon bij het ROC opnieuw kunnen maken en kreeg daarna alsnog zijn diploma.
Ja, oke, dat is waar. Maar dan moet je dus wel gelijk krijgen van het ROC.
__________________
♥ Jij bent zo slank als een ree, of hoe heet zo'n grijs dier met een slurf ook alweer?
Oud 12-06-2006, 22:19
Estar
Estar is offline
Citaat:
Lollokaust schreef op 11-06-2006 @ 22:28 :
Zeker weten?
Hoe is dat bij jou gegaan dan?
Ik doe staatsexamen en moet ook een profielwerkstuk maken, maar volgens de lijst was ook alleen profielwerkstuk mogelijk.

Dus gewoon contact opnemen, misschien kan het wel.
Oud 12-06-2006, 22:30
Verwijderd
Die resultaten hadden toch al sinds begin mei binnen moeten zijn ofzo?

Ik zou als ik jou was een andere leraar erbij halen en er met z'n drieën over praten; samen afspreken waar je nu nog aan moet voldoen en het zo snel mogelijk afmaken. Gaat ze de eisen weer veranderen, dan heb je die andere docent nog als bewijs.
Oud 13-06-2006, 14:25
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-06-2006 @ 22:30 :
Die resultaten hadden toch al sinds begin mei binnen moeten zijn ofzo?
Officieel denk ik wel ja, maar heel veel docenten houden zich daar niet aan en die gaan er na de examens nog mee verder. Ik had ook nog geen voldoende/goed toen ik met m'n examens begon. Die kreeg ik pas nadat ik een presentatie had gehouden en dat was 6 juni.

@Lollokaust: Als je docent het weer afkeurt zou ik het gewoon hoger op zoeken, m.a.w. je mentor erbij halen, en anders de conrector van jouw afdeling. Bij ons hebben sommige leerlingen dat ook moeten doen en toen werd het pws ineens wel goed gekeurd.
__________________
The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing. - Albert Einstein
Oud 14-06-2006, 10:16
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-06-2006 @ 22:30 :
Die resultaten hadden toch al sinds begin mei binnen moeten zijn ofzo?

Ik zou als ik jou was een andere leraar erbij halen en er met z'n drieën over praten; samen afspreken waar je nu nog aan moet voldoen en het zo snel mogelijk afmaken. Gaat ze de eisen weer veranderen, dan heb je die andere docent nog als bewijs.
Nee, volgens mij mag je pws nog tot op de dag van de uitslag inleveren ofzo.
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 14-06-2006, 13:04
Verwijderd
Citaat:
kiss_the_sky schreef op 14-06-2006 @ 10:16 :
Nee, volgens mij mag je pws nog tot op de dag van de uitslag inleveren ofzo.
Dat zullen ze wel veranderd hebben omdat er anders mensen zijn die geen eind-examen mogen doen op basis van je PWS. Daar is toch ooit een rechtzaak over geweest?
Oud 14-06-2006, 17:49
Estar
Estar is offline
Op mijn vorige school hoefde je geen profielwerkstukken te maken als je 135 euro betaalde
Oud 14-06-2006, 18:56
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
Estar schreef op 14-06-2006 @ 17:49 :
Op mijn vorige school hoefde je geen profielwerkstukken te maken als je 135 euro betaalde
WTF?? Dat is gewoon afkopen van een verplichting ...
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Oud 14-06-2006, 19:25
Estar
Estar is offline
Citaat:
rubenrtv schreef op 14-06-2006 @ 18:56 :
WTF?? Dat is gewoon afkopen van een verplichting ...
Yep
Oud 14-06-2006, 21:34
ikhouvanschaap
ikhouvanschaap is offline
Dat mag niet eens... ineens de criteria veranderen. Wie dat doet moet toestemming krijgen van inspectie. Dus ik zeg" inspectie inschakelen en zeggen dat het met spoed is"
Oud 16-06-2006, 10:29
Limburgsegast
Limburgsegast is offline
Ik heb hem ook nog niet goedgekeurd gekregen. Maar als het goed is hebben we nog 1 week . Want dit pws geldt nu voor mij als 'herexamen'
Ads door Google
Oud 17-06-2006, 11:50
Verwijderd
Volgens mij is het profielwerkstuk een handelingsdeel en je moet alle handelingsdelen af hebben anders mocht je wettelijk gezien geen examen doen.
Oud 22-06-2006, 17:14
Sacrilege
Avatar van Sacrilege
Sacrilege is offline
Officieel mag je geen examen maken wanneer je profielwerkstuk niet is goed gekeurd.
__________________
Hi Ha Hondenlul
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2004 profielwerkstuk te laat, nu geen examen meer doen?
Trisia
46 25-05-2004 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45.