Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2004, 18:56
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-12-2004 @ 19:54 :
Als mijn ma dat zou flikken, zou het heel simpel zijn. "Dan maar geen sinterklaas"...
Waar moet ik dan slapen?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Advertentie
Oud 05-12-2004, 19:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 05-12-2004 @ 19:56 :
Waar moet ik dan slapen?
Voor het stadion? Beetje supporter...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-12-2004, 19:27
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
barreto, voor zo'n man ga je naar het stadion....
Maakte een héél sterke indruk, paar mooie afstandschoten, vrijetrappen etc...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 05-12-2004, 19:34
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Feyenoord 2-1 nec!!!!
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Oud 05-12-2004, 19:47
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Die bal van Barretto zat er lekker in idd.

Ze zeiden dat Celtic belangstelling voor hem heeft.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 05-12-2004, 21:07
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Suusjuhh schreef op 05-12-2004 @ 20:34 :
Feyenoord 2-1 nec!!!!
]
nuttige reactie
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 06-12-2004, 05:36
Dizzee Rascal
Avatar van Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-12-2004 @ 20:47 :
Die bal van Barretto zat er lekker in idd.

Ze zeiden dat Celtic belangstelling voor hem heeft.
dat kan ik me haas niet voorstellen..hij is een werkpaard zoals kuyt maar hij heeft echt te weinig techniek in huis voor een spits
__________________
The teenage guide to popularity
Oud 06-12-2004, 07:32
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Dizzee Rascal schreef op 06-12-2004 @ 06:36 :
dat kan ik me haas niet voorstellen..hij is een werkpaard zoals kuyt maar hij heeft echt te weinig techniek in huis voor een spits
Baretto is dan ook geen spits

maar zelfs ik moet zeggen dat ik Baretto wel een goede voetballer vind
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 06-12-2004, 16:49
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-12-2004 @ 20:47 :
Die bal van Barretto zat er lekker in idd.

Ze zeiden dat Celtic belangstelling voor hem heeft.
Dat hebben ze volgens mij al een half jaar, dus ik vraag me af hoe concreet dat nu werkelijk is.

Zo'n jongen moet alleen uitkijken dat hij niet de fout maakt die veel voetballers (bijvoorbeeld Feher) maken.
Kiezen voor een topclub en uiteindelijk nooit meer een bal aanraken.
Oud 06-12-2004, 18:42
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Dizzee Rascal schreef op 06-12-2004 @ 06:36 :
dat kan ik me haas niet voorstellen..hij is een werkpaard zoals kuyt maar hij heeft echt te weinig techniek in huis voor een spits
Sukkel, Barreto is centrale middenvelder/aanvallend middenvelder/verdedigend middenvelder/rechtshalf, maar géén spits!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-12-2004, 18:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-12-2004 @ 20:47 :
Die bal van Barretto zat er lekker in idd.

Ze zeiden dat Celtic belangstelling voor hem heeft.
Celtic heeft sinds vorige maand concrete belangstelling, zaten tegen feyenoord op de tribune voor hem. Maar van Delft is duidelijk, hij heeft talent, is belangrijk voor het team en er staat nog 4 jaar op z'n papiertje, dus Celtic zal wel met een heel mooi bod moeten komen, willen ze hem weg doen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-12-2004, 18:51
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AGH schreef op 06-12-2004 @ 17:49 :
Zo'n jongen moet alleen uitkijken dat hij niet de fout maakt die veel voetballers (bijvoorbeeld Feher) maken.
Kiezen voor een topclub en uiteindelijk nooit meer een bal aanraken.
Nou jah, dat is onzin natuurlijk, hij stond voor NEC al in de basis bij het olympisch elftal van Paraguay en heeft daar zelfs de zilveren medaille in gehaald. Nu is hij een vaste klant in het nationaal elftal van Paraguay en mocht Paraguay zich plaatsen, dan kan hij zich aardig in de kijker spelen bij heel veel clubs in 2006, of hij nou bij Celtic zit of niet. Eigenlijk heb ik het liefst dat NEC hem tot dan aanhoudt en daarna met (zekere) meerwaarde verkoopt.

Daarnaast heeft Celtic interesse omdat ze op die positie een dergelijke speler nodig hebben en in hem de ideale speler zien. Hij zal zich moeten bewijzen, natuurlijk, maar als er iemand bij NEC zit die zich kan bewijzen op een training en gewoon simpelweg z'n stinkende best doet, is het Barreto wel. Toen met z'n blessure heeft hij een fantastische revalidatie gehad, puur op wilskracht. En dit seizoen heeft hij er al 4 inzitten, waarvan 3 afstandsschoten, lijkt me geen slecht resultaat in een team van NEC. Sterker nog, hij is gedeeld topscoorder.

Natuurlijk hoop ik dat hij blijft, maar als Celtic met een leuk bedrag komt, hoor je mij niet klagen. Daarvoor is hij ook gehaald, natuurlijk!

Overigens valt het mij op dat we met boutahar en barreto het sterkste koppel achter de spitsen hebben dat we maar kunnen wensen, als we nu nog een goede spits halen, zul je wel zien wat ik bedoel
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-12-2004, 18:53
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-12-2004 @ 19:51 :


Overigens valt het mij op dat we met boutahar en barreto het sterkste koppel achter de spitsen hebben dat we maar kunnen wensen, als we nu nog een goede spits halen, zul je wel zien wat ik bedoel
Dat hebben wij met Hugo en Seedorf, en met Nevland als spits lijkt ons spitsen probleem opgelost.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 06-12-2004, 18:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-12-2004 @ 19:53 :
Dat hebben wij met Hugo en Seedorf, en met Nevland als spits lijkt ons spitsen probleem opgelost.
Dat zei ik ook toen jullie hem gingen halen. Maar toen wilde er nog niemand luisteren
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-12-2004, 19:54
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-12-2004 @ 19:53 :
Nee, onzin, 97-98 werd het 0-2 door pothuizen en sainoski. Poutilo zat bij die wedstrijd niet eens bij de eerste 18.

Ga niet met mij in discussie over NEC feitjes, want 9 van de 10 keer verlies je hem
Ik weet het, ze zeiden het meteen daarna bij Studio Sport, met de uitslag zat ik inderdaad verkeerd ja maar ik wist dat het een verloren voetballer met een Oostblokachtige naam was die de 0-2 maakte in de slotfase. Ik zei Poutilo maar het was Sainovski. Ach ja...

Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-12-2004 @ 19:55 :
En niedzielan speelde trouwens ook lekker.
Denneboom trouwens ook. Mooie assist
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 06-12-2004, 21:04
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-12-2004 @ 19:59 :
Dat zei ik ook toen jullie hem gingen halen. Maar toen wilde er nog niemand luisteren
Ik neem ff aan dat je het over Nevland hebt.


Groningen is de laatste jaren niet echt goed geweest in het halen van een spits die kan scoren. (Nou moet ik ook nog afwachten of Nevland het het hele jaar vol houdt regelmatig te scoren.)
Dus ik zei liever niks van te voren over hem, ik kende hem ook niet trouwens behalve van naam.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 06-12-2004, 22:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-12-2004 @ 22:04 :
Ik neem ff aan dat je het over Nevland hebt.


Groningen is de laatste jaren niet echt goed geweest in het halen van een spits die kan scoren. (Nou moet ik ook nog afwachten of Nevland het het hele jaar vol houdt regelmatig te scoren.)
Dus ik zei liever niks van te voren over hem, ik kende hem ook niet trouwens behalve van naam.
Ja, ik kende hem dus wel, uit de tijd dat hij net bij Man Utd. een acceptabele leeftijd kreeg. Ik en mijn Man Utd. maten waren fan van hem specifiek, dus ik vind het echt tof dat hij nu hier speelt

Neem maar van mij aan dat je een van de meest ondergewaardeerde spitsen ooit in huis hebt gehaald
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-12-2004, 22:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-12-2004 @ 20:54 :
Ik weet het, ze zeiden het meteen daarna bij Studio Sport, met de uitslag zat ik inderdaad verkeerd ja maar ik wist dat het een verloren voetballer met een Oostblokachtige naam was die de 0-2 maakte in de slotfase. Ik zei Poutilo maar het was Sainovski. Ach ja...
Je moet mij niet gaan corrigeren op NEC feitjes, want dan ga ik meteen in de verdediging

Het is trouwens Sainoski zonder "v", volgens mij Oleg Poutilo (ik heb het even opgezocht) speelde in die tijd weer in het 2e van NEC...

Citaat:
Denneboom trouwens ook. Mooie assist
Echt waar, in het begin had ik niks over die kerel te klagen, maar nu kots ik hem echt uit. En dan gaat het dus niet over z'n voetbalkwaliteiten, maar echt over z'n mentaliteit
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-12-2004, 09:52
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Bas Roorda krijgt geen schorsing opgelegd vanwege de rode kaart die hij zaterdag incasseerde in het competitieduel met Roda JC. De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft na bestudering van de televisiebeelden besloten de zaak tegen de doelman van FC Groningen te seponeren.
Roorda zal zeggen dat hij niets anders had verwacht. In de 23ste minuut viel Cristiano over het rechterbeen van de doelman, waarna scheidsrechter Dick van Egmond naar de stip wees en tot grote verbazing van de 31-jarige sluitpost ook nog de rode kaart trok. De tien van Groningen zouden uiteindelijk met 5-1 verliezen.

Het is al de tweede keer dit seizoen dat een rode kaart van een speler van FC Groningen wordt geschrapt. Eerder overkwam Kassim Bizimana hetzelfde. In de wedstrijd tegen FC Den Bosch kreeg hij rood vanwege een te forse tackle op Peter Uneken, maar de tuchtcommissie besloot de ingevallen aanvaller niet te straffen.
Gelukkig..!
Groningen wordt dit seizoen bijna elke wedstrijd wel benadeeld door een scheids op welke manier dan ook, misschien dat ze nu een beetje beter op gaan letten.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 07-12-2004, 18:02
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Dat systeem(van n.a.v. beelden al dan niet schorsen) moet trouwens wel een keer op de schop.

Ik stel daarom ook voor:
-Of n.a.v. tv-beelden iedereen schorsen die iets verkeerd doet, of de scheids het nu wel of niet gezien heeft en of de scheids nu rood of geel getrokken heeft.

-Of tv-beelden helemaal niet gebruiken en n.a.v. het scheidsrechterlijke rapport een straf uitdelen aan spelers.

Aan de bond om een keuze te maken.

Want zoals het nu gaat is het ook vrij selectief:
-Mols krijgt een terecht voorstel, maar El Akochi loopt nog steeds vrij rond, voor bijna dezelfde vergrijpen.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 07-12-2004, 20:45
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Dizzee Rascal schreef op 06-12-2004 @ 06:36 :
dat kan ik me haas niet voorstellen..hij is een werkpaard zoals kuyt maar hij heeft echt te weinig techniek in huis voor een spits
lol
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 08-12-2004, 13:25
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 07-12-2004 @ 10:52 :
Gelukkig..!
Groningen wordt dit seizoen bijna elke wedstrijd wel benadeeld door een scheids op welke manier dan ook, misschien dat ze nu een beetje beter op gaan letten.
scheidsen hebben hun geld ook op de "(S)top 3" en AZ gezet.. dus die moeten wel in het nadeel van de "kleinere" clubs fluiten.
Oud 09-12-2004, 17:34
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-12-2004 @ 19:51 :
Nou jah, dat is onzin natuurlijk, hij stond voor NEC al in de basis bij het olympisch elftal van Paraguay en heeft daar zelfs de zilveren medaille in gehaald. Nu is hij een vaste klant in het nationaal elftal van Paraguay en mocht Paraguay zich plaatsen, dan kan hij zich aardig in de kijker spelen bij heel veel clubs in 2006, of hij nou bij Celtic zit of niet. Eigenlijk heb ik het liefst dat NEC hem tot dan aanhoudt en daarna met (zekere) meerwaarde verkoopt.
Barreto zal ongetwijfeld een hele leuke speler worden, maar vaak is het gat tussen een gewone club en een topclub te groot.
Hoewel het niveau bij Celtic op dit moment niet zo gigantisch zal zijn blijft Celtic een topclub. Vaak vallen spelers zonder gevestigde naam dan weg tegen de spelers die zo’n naam wél hebben. Maar je weet het natuurlijk nooit; van Bobby Petta had ik ook nooit zoveel verwacht toen ie nog in Nederland speelde.
Oud 09-12-2004, 17:38
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 07-12-2004 @ 19:02 :
-Mols krijgt een terecht voorstel, maar El Akochi loopt nog steeds vrij rond, voor bijna dezelfde vergrijpen.
In elk stadion van Nederland krijg je hiervoor een stadionverbod.
Mols krijgt vijf wedstrijden....


Maar inderdaad, het beleid moet constituent zijn.
Geef mij maar gewoon de heiligheid van de beslissing van de scheidsrechter.
Of die nu fout is of niet.
Dan gehannes elke keer met twaalf verschillende camerapunten!
Fout is gewoon fout en achteraf verander je daar toch niets meer aan.
Oud 09-12-2004, 18:46
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Inderdaad afschaffen die onzin!
Duidelijk lijn is haast niet te vinden. KNVB rommelt een beetje aan op de publieke opinie (zoals gewoonlijk..)
Oud 09-12-2004, 19:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AGH schreef op 09-12-2004 @ 18:34 :
Barreto zal ongetwijfeld een hele leuke speler worden, maar vaak is het gat tussen een gewone club en een topclub te groot.
Hoewel het niveau bij Celtic op dit moment niet zo gigantisch zal zijn blijft Celtic een topclub. Vaak vallen spelers zonder gevestigde naam dan weg tegen de spelers die zo’n naam wél hebben. Maar je weet het natuurlijk nooit; van Bobby Petta had ik ook nooit zoveel verwacht toen ie nog in Nederland speelde.
Mjah, maar NEC (lees: neeskens) is voor hem natuurlijk wel bedoeld als opstap naar een topclub. Okee, europees gevestigde namen zijn misschien wat teveel gevraagd, maar dat was het idee ook niet. Een mooie premier league club in Engeland bijvoorbeeld wel! Hij was ook bijna naar Charlton Athletic gegaan, een half jaar voordat hij naar NEC ging, maar hij was te duur voor Charlton.

Je zult eens de stap moeten maken, maar het lijkt mij inderdaad onverstandig dat nu te doen. Hooguit een overstap naar kleinere topclub
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 10-12-2004, 17:40
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Twente mist tegen ons (AZ) gewoon 3 van hun beste spelers... N'Kufo, Cziommer en Culina zijn alle 3 niet beschikbaar voor de tukkers.

Das toch wel goed nieuws... (voor ons dan)
__________________
Zuur...
Oud 10-12-2004, 18:27
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 10-12-2004 @ 18:40 :
Twente mist tegen ons (AZ) gewoon 3 van hun beste spelers... N'Kufo, Cziommer en Culina zijn alle 3 niet beschikbaar voor de tukkers.

Das toch wel goed nieuws... (voor ons dan)
Vitesse mist tegen ajax: Knol, vd Berg, Dingsdag, Janssen, Rankovic
Twijfelachtig zijn nog: Knopper, Hofs, Jansen, Gluscevic

Dus ik heb weinig vertrouwen in een stunt. Als Michael Jansen niet kan spelen, heeft gekneusde teen, heeft Vitesse nog 1 centrale verdidiger: Yakubu en dat is ook maar voor nood.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 10-12-2004, 18:39
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
En Huntelaar speelt zometeen niet mee tegen Groningen!
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 10-12-2004, 23:04
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 10-12-2004 @ 19:27 :
Vitesse mist tegen ajax: Knol, vd Berg, Dingsdag, Janssen, Rankovic
Twijfelachtig zijn nog: Knopper, Hofs, Jansen, Gluscevic

Dus ik heb weinig vertrouwen in een stunt. Als Michael Jansen niet kan spelen, heeft gekneusde teen, heeft Vitesse nog 1 centrale verdidiger: Yakubu en dat is ook maar voor nood.
Wat een verschil met ons... Onze selectie is dit weekend volledig fit (en das niet voor het eerst dit seizoen).
Ik vraag me toch af waar die vele blessures vandaan komen bij bepaalde clubs... Ik denk bijvoorbeeld aan RBC die dit seizoen ongelovelijk veel blessures heeft gehad, maar er zijn wel meer voorbeelden.
__________________
Zuur...
Oud 10-12-2004, 23:04
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 10-12-2004 @ 19:39 :
En Huntelaar speelt zometeen niet mee tegen Groningen!
Heeft niet geholpen helaas...
__________________
Zuur...
Oud 10-12-2004, 23:17
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
@Brain-Damage: sluitpost Boschker is weer terug én rechteraanvaller Tauma kan nu waarschijnlijk wél een hele wedstrijd meedoen.

Volgende strip stond in de 'spits' vond hem wel geinig.

__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 10-12-2004, 23:22
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 11-12-2004 @ 00:17 :
@Brain-Damage: sluitpost Boschker is weer terug én rechteraanvaller Tauma kan nu waarschijnlijk wél een hele wedstrijd meedoen.

Volgende strip stond in de 'spits' vond hem wel geinig.

[afbeelding]
Mja, die Touma schijnt toch wel een goeie speler te zijn... Op welke positie gaat ie spelen? Hij kan toch op de vleugels maar ook als nummer 10? (zoiets heb ik gehoord)

En die strip is inderdaad geinig.
__________________
Zuur...
Oud 10-12-2004, 23:30
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Touma/Tauma (whats in the name) kan i.d.d. erg goed uit de voeten op rechts, maar ook zoals je al aangeeft op 10.
Ik moet eerst nog zien, of het i.d.d. zo'n goede is zoals iedereen in tukkerland op dit moment denkt/zegt. Het is wel vaker voorgekomen dat spelers in Twente met grote tamtam binnen werden gehaald, terwijl later bleek dat ze helemaal niet zo goed waren...

Met N'Kufo mis je een goed aanspeelpunt, met Cziommer een aanjager en met Culina een technische jongen. Wordt een heel lastig duel en ik hoop stilletjes op 1 puntje...

AZ doet het geweldig de laatste weken, dus op papier zou het een 'makkie' moeten worden, op zijn 'Duits/Italiaans' een puntje pakken...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 11-12-2004, 16:55
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 11-12-2004 @ 00:04 :
Wat een verschil met ons... Onze selectie is dit weekend volledig fit (en das niet voor het eerst dit seizoen).
Ik vraag me toch af waar die vele blessures vandaan komen bij bepaalde clubs... Ik denk bijvoorbeeld aan RBC die dit seizoen ongelovelijk veel blessures heeft gehad, maar er zijn wel meer voorbeelden.
Bij Vitesse zijn veel blessures te verklaren, Hofs, Knopper, Jansen, Gluscevic en vd Berg moeten spelen ondanks kleine pijntjes, dit stapelt zich op en dit is het gevolg.
Rankovic heeft geen zin meer om voor Vitesse te spelen, Knol is een drama op t gebied van Blessures en Janssen en Dingsdag zijn helaas geschorst
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 11-12-2004, 20:44
Verwijderd
AZ weer gewonnen Had gehoopt dat ze punten zouden laten liggen maar helaas....
Oud 11-12-2004, 21:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
5 - 0 Zeg! Toch maar even SS checken dan
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-12-2004, 08:17
Verwijderd
goed los gegaan hier in de binnenstad vannacht tegen de hagenezen, die met +- 30 man waren.. 2 afgevoerd naar ut ziekenhuis

volgende keer kunnen ze maar beter nie aankondigen dat ze komen

edit: over 5 kwartier lekker naar de kroeg
Oud 12-12-2004, 12:19
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
*zucht*

geen commentaar
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 12-12-2004, 15:31
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Godverdomme, wat een kneuzen!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-12-2004, 17:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ze moesten die denneboom maar eens een stuk vuurwerk in z'n reet steken, de volgende wedstrijd. Nu maar hopen dat het de 2e helft beter wordt, want anders ben ik zodadelijk nog blij dat ik Nijmegen verlaat na dit seizoen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-12-2004, 18:07
Verwijderd
gvd... Bart (van den Eede) Naar Het Tweede had weer eens een dramadag
Oud 12-12-2004, 19:16
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 12-12-2004 @ 19:07 :
gvd... Bart (van den Eede) Naar Het Tweede had weer eens een dramadag
Maar waarom speelt hij dan ook bij jullie?

Ik heb nooit gebrepen wat hij in de eredivisie te zoeken heeft.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 12-12-2004, 21:08
Dizzee Rascal
Avatar van Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
kutzooi
__________________
The teenage guide to popularity
Oud 12-12-2004, 21:30
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zozoo spectaculaire slotfase daar bij Feyenoord-PSV! Hehe, zo krijg je 1159 minuten geen goal tegen in de competitie, en opeens krijg je er 2 om je oren in de laatste 10 minuten. Groot spectacel, maar ondanks dat schieten beide ploegen er ontzettend weinig mee op.

De Graafschap hehe eindelijk eens gewonnen! Ben ik wel blij om, want de Superboeruhuhuh moeten erin blijven!

Hehe, Jantje van Deinsen op de bank bij Vitesse trouwens het afgekeurde doelpunt van Rosales was gewoon een geldig doelpunt dacht ik hoor. Hij stond toen hij de bal kreeg van Anastasiou achter de bal en achter de laatste man dus het was gewoon een geldig doelpunt. Maja desondanks dat ongeldig doelpunt was Ajax wederom weer eens lucky.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 12-12-2004, 22:00
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 12-12-2004 @ 20:16 :
Maar waarom speelt hij dan ook bij jullie?

Ik heb nooit gebrepen wat hij in de eredivisie te zoeken heeft.
Bij Den Bosch deed hij het altijd goed, maar het is een NAC iets denk ik. Er zijn veel spitsen die bij NAC het niveau van hun vorige club niet halen of "het niet redden"
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 12-12-2004, 22:16
Verwijderd
Van den Eede kan eigelijk gewoon alleen maar koppen

hij is traag
kan niet snel draaien
zun schoten zijn over het algemeen slecht en te slap
en hij blijkt ook maar weer eens niet koel te zijn voor de goal
Oud 12-12-2004, 22:41
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Wel sneu voor PSV...
eerst met 2-0 voor, even later met 3-1 voor, en dan alsnog slechts met 1 punt uit de Kuip vertrekken.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 13-12-2004, 12:30
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ik ben niet ontevreden na gisteren, verliezen zat er dik in en gelukkig is het maar 1-0 gebleven. Toch knap van Vitesse dat ze zo lang stand wisten te houden. Nu donderdag winnen van de Graafschap en alles is weer goed
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 13-12-2004, 13:10
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Weet niet of dit hier hoort, maar goed.

Adriaanse zet Fortes Rodriguez uit de selectie van AZ omdat deze weigerde op de tribune plaats te nemen dit weekend...

www.vi.nl

Vinden jullie ervan?
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03.