Oud 30-04-2007, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-04-2007 @ 11:10 :
Nou ja, die transfersom zal niet bijster veel voorstellen. Twee ton per paar o.i.d. ?
2 ton is voor NAC een berg geld hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2007, 19:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 30-04-2007 @ 20:04 :
2 ton is voor NAC een berg geld hoor
Als ze vertrouwen in de kwaliteiten van die spelers hebben lijkt 2 ton me geen bezwaar.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 20:33
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Misschien vangen ze 2 ton voor Diba die, mocht Kennedy vertrekken, een aanbieding uit Enschede kan verwachten
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 01-05-2007 @ 21:33 :
Misschien vangen ze 2 ton voor Diba die, mocht Kennedy vertrekken, een aanbieding uit Enschede kan verwachten
haha grapjas, 2 ton voor Diba, dat wordt wel iets meer denk!

Datum: 01-05-2007 Tijd: 00:35
'Diba eventueel naar FC Twente' Update 08:55

Anouar Diba speelt volgend seizoen wellicht voor FC Twente. Johan D. meldde bij Voetbal Insite dat de Tukkers in Diba een mogelijke opvolger van Bakircioglu zien.
Bakircioglu staat in de belangstelling van diverse clubs en lijkt Enschede daarom deze zomer te verlaten. Aangezien Diba niet gelukkig is in Breda, eerder ook al in de belangstelling van FC Twente stond én slechts 500.000 euro hoeft te kosten (want zonder een gelimiteerde transfersom is een contract bij NAC niet compleet), lijkt een overgang niet onwaarschijnlijk.

Update

Volgens de Telegraaf bedraagt de gelimiteerde transfersom in Diba's contract 1,5 miljoen euro. Dat is een heel ander bedrag dan de 5 ton die eerder genoemd werd. NAC zou volgens de Telegraaf overigens wel met minder dan 1,5 miljoen genoegen nemen.


Dus als FCT Diba wil hebben zullen ze wel de portomonnee iets verder open moeten trekken
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 10:53
Verwijderd
Datum: 02-05-2007 Tijd: 16:18
Slot kan voor twee jaar in Almelo tekenen


Arne Slot kan, zoals al geruime tijd duidelijk is, zijn carrière in Almelo vervolgen. Heracles heeft de middenvelder een contract voor twee seizoenen aangeboden, zo meldt VI.
Eerder liet Willem Reijn ons weten dat NAC nog niet met Heracles gesproken heeft:"Wij zijn niet in onderhandeling met Heracles Almelo. Slot heeft gewoon een contract tot de zomer van 2008. Als er clubs geïnteresseerd zijn, zullen ze zich eerst bij ons moeten melden."

Het zal waarschijnlijk niet lang meer duren voordat dit alsnog gebeurt. Het contract van Slot loopt nog één seizoen door.

Bron: B-Side Rats, VI

Tsja, aan de ene kant is Slot een echte NAC-man en dus is het zonde dat die wss weg gaat, maar aan de andere kant blijft het een erg middelmatige voetballer die af en toe geweldige wedstrijden speelt met vooral veel goede passes en steekballen. Arne bedankt!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 11:18
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
vijf schreef op 03-05-2007 @ 11:51 :
haha grapjas, 2 ton voor Diba, dat wordt wel iets meer denk!

Datum: 01-05-2007 Tijd: 00:35
'Diba eventueel naar FC Twente' Update 08:55

Anouar Diba speelt volgend seizoen wellicht voor FC Twente. Johan D. meldde bij Voetbal Insite dat de Tukkers in Diba een mogelijke opvolger van Bakircioglu zien.
Bakircioglu staat in de belangstelling van diverse clubs en lijkt Enschede daarom deze zomer te verlaten. Aangezien Diba niet gelukkig is in Breda, eerder ook al in de belangstelling van FC Twente stond én slechts 500.000 euro hoeft te kosten (want zonder een gelimiteerde transfersom is een contract bij NAC niet compleet), lijkt een overgang niet onwaarschijnlijk.

Update

Volgens de Telegraaf bedraagt de gelimiteerde transfersom in Diba's contract 1,5 miljoen euro. Dat is een heel ander bedrag dan de 5 ton die eerder genoemd werd. NAC zou volgens de Telegraaf overigens wel met minder dan 1,5 miljoen genoegen nemen.


Dus als FCT Diba wil hebben zullen ze wel de portomonnee iets verder open moeten trekken
Ik dacht dat hij nog een jaar contract had, dan vind ik dat nog niet eens zo onrealistisch. Maar voor 1,5 miljoen mogen ze hem van mij houden
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 17:00
jongen16arnhem
jongen16arnhem is offline
gommans naar vitesse hij tekent 3 jaar
__________________
je kan me ook mailen..boy1_15@hot
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 13:11
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Kennedy Bakircioglu naar Ajax, volgens Studio Voetbal dan.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 14:25
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Petter Hansson naar Stade Rennes
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 18:33
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 07-05-2007 @ 14:11 :
Kennedy Bakircioglu naar Ajax, volgens Studio Voetbal dan.
Helaas, maar was toch niet te behouden. 1,3 miljoen nog aardig bedrag voor een aflopend contract. Maar Kennedy is een onderschatte voetballer, hoewel talent en kwaliteit geen garantie is om in Amsterdam te slagen, verwacht ik dat hij daar absoluut belangrijk kan worden. In ieder geval vele malen sterker dan De Mul, of welke rechtsbuiten Ajax de laatste jaren dan ook gehad heeft.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 20:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Nando Rafael, Matthew Amoah en Joonas Kolkka staan nog steeds nadrukkelijk in de belangstelling van NEC.

Goede zaak dat ze zich richten op de voorhoede, de achterhoede blijft zo te zien redelijk intact
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 21:16
one.
one. is offline
Nando Rafael zou een uitstekende aankoop zijn voor elke club in de eredivisie, ik kan moeilijk geloven dat hij naar NEC gaat.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 21:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
NEC wil hem gewoon hebben, wat hij wil weet ik nog niet. De interesse is in ieder geval erg serieus.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 22:50
Verwijderd
Citaat:
SnakeZ schreef op 08-05-2007 @ 22:16 :
Nando Rafael zou een uitstekende aankoop zijn voor elke club in de eredivisie, ik kan moeilijk geloven dat hij naar NEC gaat.
echt he.. balen dat er toen zoveel gezeik was rondom zijn verblijfsvergunning.. denk dat hij bij ajax ook wel tot wasdom was gekomen..
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 22:53
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Salmon weg bij NAC. Hij blijft de club aan het lijntje houden en nu heeft NAC er genoeg van gehad.

Wel jammer, maar eigenlijk ben ik wel blij dat NAC dit doet. NAC heeft enorm veel voor hem betekend in zijn loopbaan en nu speelt hij dit spelletje met de club en de supporters. Sinds hij met dit spelletje is begonnen had ik hem al niet meer hoog staan. Rot maar een eind op ook dan
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 12:50
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Delorge naar Ajax.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 12:53
one.
one. is offline
Het is dat ie transfervrij is, en zelfs dan vind ik hem eigenlijk nog lang niet goed genoeg. Het lijkt erop dat Ajax dit alleen doet om Heerenveen dwars te zitten.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Master of Puppets schreef op 09-05-2007 @ 13:50 :
Delorge naar Ajax.
wtf moeten we daar nou mee in Amsterdam..
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 15:25
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 09-05-2007 @ 15:49 :
wtf moeten we daar nou mee in Amsterdam..
je moet toch iemand op de bank hebben he
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 11:32
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
'Om Heerenveen dwars te zitten' lijkt me toch niet iets waar ze zich druk om maken bij zo'n speler. Ik vind het op zich geen slechte aankoop, een jongen die weet dat hij niet voor de basis gehaald is maar wel altijd keihard werkt en dat misschien nog wel harder zal doen daar. Je moet geen spelers halen die een basisplaats verwachten als je ze eigenlijk voor de breedte haalt, dat zorgt alleen maar voor problemen.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 10-05-2007 @ 12:32 :
'Om Heerenveen dwars te zitten' lijkt me toch niet iets waar ze zich druk om maken bij zo'n speler. Ik vind het op zich geen slechte aankoop, een jongen die weet dat hij niet voor de basis gehaald is maar wel altijd keihard werkt en dat misschien nog wel harder zal doen daar. Je moet geen spelers halen die een basisplaats verwachten als je ze eigenlijk voor de breedte haalt, dat zorgt alleen maar voor problemen.
mwah.. ik zie liever een beleid waarin spelers gehaald worden die het roulatiesysteem van ten kate aankunnen...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 12:05
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 10-05-2007 @ 12:50 :
mwah.. ik zie liever een beleid waarin spelers gehaald worden die het roulatiesysteem van ten kate aankunnen...
Zoals Perez en Maduro? ...
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 10-05-2007 @ 13:05 :
Zoals Perez en Maduro? ...
maduro maakt het niet waar, maar is nog jong en kan dus nog groeien, Perez is vaak goed ingevallen en heeft belangrijke doelpunten gemaakt.

dus ja
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 13:32
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-05-2007 @ 21:20 :
Nando Rafael, Matthew Amoah en Joonas Kolkka staan nog steeds nadrukkelijk in de belangstelling van NEC.

Goede zaak dat ze zich richten op de voorhoede, de achterhoede blijft zo te zien redelijk intact
Heerenveen zit ook achter Nando Rafael aan, al een paar zomers steken de geruchten steeds weer de kop op. Alleen hij blijkt steeds niet haalbaar. Denk dus ook niet dat hij voor NEC haalbaar is. Amoah en Kolkka zou ik wel aanwinsten vinden voor NEC.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 14:52
Ritke
Ritke is offline
Het aankoopsbeleid van Ajax is gewoon alles doen wat PSV ook doet.
- Ajax heeft blijkbaar gemerkt dat hun eigen scouting nogal de wensen overlaat dus elke speler waar PSV in geiintresseerd is wordt gwn wat extra geld bovenop geboden.
- PSV heeft een prachtige samenwerking met Chelsea en clubs zoals Ajax hebben zovaak lopen zeiken dat het slecht is voor het voetbal en dat het verboden moet worden. Wat doen ze nu zelf met Barcelona.

Dus als PSV een speler op het oog heeft kan je er donder op zeggen dat Ajax er binnen de korste keren ook achteraan zit.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 15:39
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Ritke schreef op 11-05-2007 @ 15:52 :
Het aankoopsbeleid van Ajax is gewoon alles doen wat PSV ook doet.
- Ajax heeft blijkbaar gemerkt dat hun eigen scouting nogal de wensen overlaat dus elke speler waar PSV in geiintresseerd is wordt gwn wat extra geld bovenop geboden.
- PSV heeft een prachtige samenwerking met Chelsea en clubs zoals Ajax hebben zovaak lopen zeiken dat het slecht is voor het voetbal en dat het verboden moet worden. Wat doen ze nu zelf met Barcelona.

Dus als PSV een speler op het oog heeft kan je er donder op zeggen dat Ajax er binnen de korste keren ook achteraan zit.
lol.

en wanneer heeft een beleidsbepaler bij ajax gezegd dat samenwerkingen als die tussen psv en chelsea niet mogen?

(sowieso is psv - chelsea en ajax - barcelona een andere situatie)
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 17:01
one.
one. is offline
Citaat:
Ritke schreef op 11-05-2007 @ 15:52 :
Het aankoopsbeleid van Ajax is gewoon alles doen wat PSV ook doet.
- Ajax heeft blijkbaar gemerkt dat hun eigen scouting nogal de wensen overlaat dus elke speler waar PSV in geiintresseerd is wordt gwn wat extra geld bovenop geboden.
- PSV heeft een prachtige samenwerking met Chelsea en clubs zoals Ajax hebben zovaak lopen zeiken dat het slecht is voor het voetbal en dat het verboden moet worden. Wat doen ze nu zelf met Barcelona.

Dus als PSV een speler op het oog heeft kan je er donder op zeggen dat Ajax er binnen de korste keren ook achteraan zit.
'Elke speler?'

Bakircioglu heeft zelf nee gezegd tegen PSV hoor, bovendien is dit de enige speler die ik zo snel kan bedenken waar beide clubs interesse hadden. Jaap Stam is een apart geval, PSV kon hem niet betalen en Ajax wel, dus een eenvoudige keuze.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Ritke schreef op 11-05-2007 @ 15:52 :
Het aankoopsbeleid van Ajax is gewoon alles doen wat PSV ook doet.
- Ajax heeft blijkbaar gemerkt dat hun eigen scouting nogal de wensen overlaat dus elke speler waar PSV in geiintresseerd is wordt gwn wat extra geld bovenop geboden.
- PSV heeft een prachtige samenwerking met Chelsea en clubs zoals Ajax hebben zovaak lopen zeiken dat het slecht is voor het voetbal en dat het verboden moet worden. Wat doen ze nu zelf met Barcelona.

Dus als PSV een speler op het oog heeft kan je er donder op zeggen dat Ajax er binnen de korste keren ook achteraan zit.
Ik is klein en zij zijn groot en dat is niet eerlijk!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Ritke schreef op 11-05-2007 @ 15:52 :
Het aankoopsbeleid van Ajax is gewoon alles doen wat PSV ook doet.
- Ajax heeft blijkbaar gemerkt dat hun eigen scouting nogal de wensen overlaat dus elke speler waar PSV in geiintresseerd is wordt gwn wat extra geld bovenop geboden.
- PSV heeft een prachtige samenwerking met Chelsea en clubs zoals Ajax hebben zovaak lopen zeiken dat het slecht is voor het voetbal en dat het verboden moet worden. Wat doen ze nu zelf met Barcelona.

Dus als PSV een speler op het oog heeft kan je er donder op zeggen dat Ajax er binnen de korste keren ook achteraan zit.
last van een minderwaardigheidscomplexje?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 11:02
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 08-05-2007 @ 23:53 :
Salmon weg bij NAC. Hij blijft de club aan het lijntje houden en nu heeft NAC er genoeg van gehad.

Wel jammer, maar eigenlijk ben ik wel blij dat NAC dit doet. NAC heeft enorm veel voor hem betekend in zijn loopbaan en nu speelt hij dit spelletje met de club en de supporters. Sinds hij met dit spelletje is begonnen had ik hem al niet meer hoog staan. Rot maar een eind op ook dan
Hij schijnt nu in Alkmaar een contract te kunnen tekenen. Overigens lijkt Twente bijna rond Schreuder, ondanks pogingen van NAC om hem terug te halen. Weet niet precies wat ze met hem willen

EDIT: overige Twente geruchten, Middlesbrough heeft interesse in 'N Kufo. Toevallig dat we het er woensdag over hadden dat het geen ramp zou zijn mocht hij vertrekken. Hij is ongelooflijk balsterk, zelden van de bal te krijgen maar Twente speelt niet meer het soort voetbal waarin hij goed is aangezien hij geen hoge handelingssnelheid heeft. Wat Boro met hem moet weet ik niet, misschien als stand-in voor Yakubu je ziet het verschil niet
En stiekem hoop ik dat ze een nieuwe keeper aantrekken, Boschker heeft heel veel voor Twente betekent maar het is simpelweg geen keeper die in een seizoen punten voor je pakt. En ondanks zijn ervaring staat hij nog steeds als een kip zonder kop in zijn doel en straalt alles behalve rust uit.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk

Laatst gewijzigd op 12-05-2007 om 11:12.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 11:14
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
PSV rond met Zonneveld en Van Der Leegte, kan niet wachten tot SOA Tommie weer in Enschede is ^^
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 12:05
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Overigens is de wildgroei aan Alves geruchten ook gewoon te grappig Barcelona, Sevilla, Valencia, Bayern Munchen, Juventus, de Engelse Top-4 prijzen van 13 tot 25 miljoen. Ik verwacht niet dat hij vertrekt eerlijk gezegd.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 13:45
Verwijderd
Citaat:
spelVout schreef op 12-05-2007 @ 13:05 :
Overigens is de wildgroei aan Alves geruchten ook gewoon te grappig Barcelona, Sevilla, Valencia, Bayern Munchen, Juventus, de Engelse Top-4 prijzen van 13 tot 25 miljoen. Ik verwacht niet dat hij vertrekt eerlijk gezegd.
Ok, ten eerste: Engeland heeft een top-2 En hij wordt ook met Tottenham, Everton, Newcastle etc etc gelinkt...

Premier League heeft nieuw tv-contract waardoor komend seizoen iedere club ongeveer 50 miljoen pond meer krijgt, als ik alle praat meot geloven. Dus iedere PLclub wordt aan iedere speler in europa die een bal rechtdoor kan schieten gelinkt
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 22:22
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Ertur schreef op 12-05-2007 @ 14:45 :
Ok, ten eerste: Engeland heeft een top-2 En hij wordt ook met Tottenham, Everton, Newcastle etc etc gelinkt...

Premier League heeft nieuw tv-contract waardoor komend seizoen iedere club ongeveer 50 miljoen pond meer krijgt, als ik alle praat meot geloven. Dus iedere PLclub wordt aan iedere speler in europa die een bal rechtdoor kan schieten gelinkt
50 miljoen per club meer, I find it hard to believe, dat is zelfs voor Engelse begrippen érg veel geld. En met Top-4 bedoelde ik Arsenal, Man-u, Liverpool en Chelsea En ik vind dat we onder andere gezien Europese successen van die clubs van een top-4 kunnen spreken.

Ik zie niet in waarom Alves naar Tottenham, Everton of Newcastle zou gaan, die clubs spelen ook hoogstens UEFA-cup, iets waar Heerenveen al verzekerd van is. Hij heeft er een jaar geleden goed aan gedaan naar Heerenveen te verkassen, en ziet hopelijk in dat het ook geen kwaad kan nog een jaartje te blijven, met misschien wel CL-voetbal. Voor de coëfficiënten zal het waarschijnlijk rampzalig zijn, maar ik persoonlijk zou het prachtig vinden, weer CL in Heerenveen
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 09:09
Verwijderd
Citaat:
spelVout schreef op 12-05-2007 @ 23:22 :
50 miljoen per club meer, I find it hard to believe, dat is zelfs voor Engelse begrippen érg veel geld.
"The total raised from these deals is more than £2.7 billion, giving Premiership clubs an average media income from league games of £45 million a year from 2007 to 2010."

Sorry, ongeveer 50 miljoen in totaal dus. Ik had eerder verkeerd gelezen

Bizar veel echt, meer dan Ajax of PSV in een goed CL-jaar als totale inkomsten hebben.

Citaat:
spelVout schreef op 12-05-2007 @ 23:22 :
En met Top-4 bedoelde ik Arsenal, Man-u, Liverpool en Chelsea En ik vind dat we onder andere gezien Europese successen van die clubs van een top-4 kunnen spreken.
Dat vind ik dus oprecht niet. Liverpool is al 17 jaar geen kampioen meer geweest, en eigenlijk ook nooit meer dichtbij een kampioenschap geweest. Arsenal was dat een paar jaar geleden nog wel, maar tegenwoordig... Het gat tussen Chelsea en Liverpool/Arsenal is 15 punten, Man U staat daar nog zeven punten boven. Vorig jaar haalde Arsenal pas op de laatste dag CL-voetbal, en stond iets van 25 punten achter op Chelsea.

Engeland heeft vier CL-plaatsen te vergeven, maar dat betekent niet automatisch dat de clubs die dat afgelopen en dit jaar haalden, ook topclubs zijn...

Maar goed, dit is lichtelijk off-topic. Kan je wel vertellen dat het ook op de supportersfora van Everton (overigens de club die twee jaar geleden nog in de top 4 eindigde, was het toen een topclub? ) een hot topic is.


Citaat:
spelVout schreef op 12-05-2007 @ 23:22 :
Ik zie niet in waarom Alves naar Tottenham, Everton of Newcastle zou gaan, die clubs spelen ook hoogstens UEFA-cup, iets waar Heerenveen al verzekerd van is. Hij heeft er een jaar geleden goed aan gedaan naar Heerenveen te verkassen, en ziet hopelijk in dat het ook geen kwaad kan nog een jaartje te blijven, met misschien wel CL-voetbal. Voor de coëfficiënten zal het waarschijnlijk rampzalig zijn, maar ik persoonlijk zou het prachtig vinden, weer CL in Heerenveen
Dat vind ik erg naïef: geld natuurlijk, hij kan daar zo een contract voor 2, 3 miljoen per jaar ondertekenen, en het is de sterkste competitie ter wereld. Ben je nou serieus Heerenveen met die Engelse subtoppers aan het vergelijken? Heerenveen doet het al jaaaren prima, maar kan onmogelijk tippen aan de uitstraling van een Engelse traditieclub. Ook al doet Heerenveen het in Europa gemiddeld gezien even goed.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 10:11
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Ertur schreef op 13-05-2007 @ 10:09 :
"The total raised from these deals is more than £2.7 billion, giving Premiership clubs an average media income from league games of £45 million a year from 2007 to 2010."

Sorry, ongeveer 50 miljoen in totaal dus. Ik had eerder verkeerd gelezen

Bizar veel echt, meer dan Ajax of PSV in een goed CL-jaar als totale inkomsten hebben.
Inderdaad, de jaarbegroting van clubs als Ajax en PSV ligt zo tussen de 50 en 60 miljoen Euro. Op deze manier is het dus ook onmogelijk om te kunnen concurreren met Europese topclubs.

Citaat:
Dat vind ik dus oprecht niet. Liverpool is al 17 jaar geen kampioen meer geweest, en eigenlijk ook nooit meer dichtbij een kampioenschap geweest. Arsenal was dat een paar jaar geleden nog wel, maar tegenwoordig... Het gat tussen Chelsea en Liverpool/Arsenal is 15 punten, Man U staat daar nog zeven punten boven. Vorig jaar haalde Arsenal pas op de laatste dag CL-voetbal, en stond iets van 25 punten achter op Chelsea.
Ik bedoelde dus, dat Arsenal en Liverpool buiten de reguliere competitie dus wél Europese successen geboekt hebben, en dat heeft Everton niet. Verschil tussen structureel en incidenteel. En ok, misschien is top-4 niet een terechte benaming, maar het zijn wel de vier sterkste clubs in Engeland.


Citaat:
Dat vind ik erg naïef: geld natuurlijk, hij kan daar zo een contract voor 2, 3 miljoen per jaar ondertekenen, en het is de sterkste competitie ter wereld. Ben je nou serieus Heerenveen met die Engelse subtoppers aan het vergelijken? Heerenveen doet het al jaaaren prima, maar kan onmogelijk tippen aan de uitstraling van een Engelse traditieclub. Ook al doet Heerenveen het in Europa gemiddeld gezien even goed.
Geld inderdaad, maar Alves lijkt me niet het type dat akkoord gaat met een Engelse subtopper, hij wil op termijn naar de échte top. Als Alves er volgend jaar bij Heerenveen 'maar' 20 inschiet, staan diezelfde subtoppers nog steeds in de rij, schiet hij er weer 30 in, staan de echte topclubs ook in de rij. Dus ik verwacht dat tenzij er een topclub met een grote zak geld komt, hij gewoon in Heerenveen blijft en volgend jaar (of in de winterstop) alsnog vertrekt. Het is niet dat hij nu op een houtje hoeft te bijten ofzo met z'n salaris.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 13-05-2007 @ 10:09 :


Dat vind ik dus oprecht niet. Liverpool is al 17 jaar geen kampioen meer geweest, en eigenlijk ook nooit meer dichtbij een kampioenschap geweest. Arsenal was dat een paar jaar geleden nog wel, maar tegenwoordig... Het gat tussen Chelsea en Liverpool/Arsenal is 15 punten, Man U staat daar nog zeven punten boven. Vorig jaar haalde Arsenal pas op de laatste dag CL-voetbal, en stond iets van 25 punten achter op Chelsea.

daar tegenover staan natuurlijk wel de grotere successen internationaal van zowel Arsenal (finale Cl vorig jaar) als Liverpool (winst en wederom finale dit jaar)
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 11:55
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 13-05-2007 @ 21:52 :
daar tegenover staan natuurlijk wel de grotere successen internationaal van zowel Arsenal (finale Cl vorig jaar) als Liverpool (winst en wederom finale dit jaar)
Pff ik mag toch hopen dat Milan ze flink van de mat tikt en ze op hun plaats zet. Liverpool, omhooggevallen afbraakploeg
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 16:36
Verwijderd
Citaat:
baas schreef op 15-05-2007 @ 12:55 :
Pff ik mag toch hopen dat Milan ze flink van de mat tikt en ze op hun plaats zet. Liverpool, omhooggevallen afbraakploeg
Precies.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 21:28
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Roda heeft interesse in Piet Velthuizen las ik in De Limburger...

We kunnen idd wel een nieuwe keeper gebruiken nu Kujovic zaterdag afscheid heeft genomen. Castro heeft niet echt een hele goede indruk op me gemaakt afgelopen seizoen.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 21:41
Verwijderd
Velthuizen is toch al min of meer een basisplaats beloofd bij Vitesse komend seizoen? Zo het een rare overstap vinden
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 08:51
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
NEC wil Tim Gilissen. Dat vind ik inderdaad een goeie, maar laat eerst maar eens twee extra spitsen komen en bied dan Paul Jans een contract aan
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 16:24
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Ertur schreef op 15-05-2007 @ 22:41 :
Velthuizen is toch al min of meer een basisplaats beloofd bij Vitesse komend seizoen? Zo het een rare overstap vinden
Ik vond het ook opmerkelijk, Vitesse heeft inmiddels het eerste bod afgewezen en Roda denk nu over een tweede bod.


Roda heeft tevens gesprekken gevoerd met Stein Huysegems.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 18:55
Thaksie
Avatar van Thaksie
Thaksie is offline
Adriaanse heeft een eerste gesprek met feyenoord gehad. Toch denk ik dat wanneer Co als trainer aangesteld word, en de grote schoonmaak binnen feyenoor ook echt plaats gaat vinden, de club een goede stap vooruit zal maken. Wel ben ik benieuwd WIE er zullen vertrekken, en wat er eventueel voor terug komt...
__________________
..uw advertentie had hier kunnen staan..
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 23:06
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-05-2007 @ 09:51 :
NEC wil Tim Gilissen. Dat vind ik inderdaad een goeie, maar laat eerst maar eens twee extra spitsen komen en bied dan Paul Jans een contract aan
Staat ook nog in belangstelling van Twente, goede voetballer

Overigens zit Twente achter Koenders aan van RKC topper maar weet niet wat ze er mee willen aangezien ze al een luxeprobleem hebben met Wielaert, Braafheid en Zomer centraal. Elia (ADO) lijkt ook een kwestie van tijd..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 18-05-2007, 01:28
clown63
Avatar van clown63
clown63 is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 18-05-2007 @ 00:06 :
Staat ook nog in belangstelling van Twente, goede voetballer

Overigens zit Twente achter Koenders aan van RKC topper maar weet niet wat ze er mee willen aangezien ze al een luxeprobleem hebben met Wielaert, Braafheid en Zomer centraal. Elia (ADO) lijkt ook een kwestie van tijd..
Kan ook rechtsback spelen toch, die Koenders? Daar heeft Twente alleen Wilkshire, eventueel Wielaert lopen.

Feyenoord richt zich overigens op spelers tussen de 26 en 30. Prima zaak.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 11:37
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Over geruchten gesproken, humor @ Heracles;

Kwame Quansah verscheen deze week met een pruik op zijn hoofd op de training. Vervolgens hebben een aantal mensen van de club hier een foto gemaakt en voor de gein op de website geplaatst met als titel; 'Nigeriaan Hasan Quawamk op proef bij Heracles'. Vervolgens begonnen alle voetbal-minded websites dit bericht over te nemen over deze onbekende Quawank en kwam het zelfs in de nieuwe VI te staan.

^^ Blijkt maar weer dat ook dit topic de komende tijd met een grote korrel zout mag worden genomen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 18:27
clown63
Avatar van clown63
clown63 is offline
Heh, prachtig.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 21:52
Thaksie
Avatar van Thaksie
Thaksie is offline
ALex definitief naar chelsea...aldus Jack van Gelder..Toch wel een forse tik voor de defensie van PSV, alhoewel ik die Dirk Marcellis tegen arsenal wel vet goed vond spelen..
__________________
..uw advertentie had hier kunnen staan..
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 21:52
Thaksie
Avatar van Thaksie
Thaksie is offline
Citaat:
Thaksie schreef op 20-05-2007 @ 22:52 :
ALex definitief naar chelsea...aldus Jack van Gelder..Toch wel een forse tik voor de defensie van PSV, alhoewel ik die Dirk Marcellis tegen liverpool wel vet goed vond spelen.. Jonger zal vaker in het 1e te zien zijn
__________________
..uw advertentie had hier kunnen staan..

Laatst gewijzigd op 20-05-2007 om 22:00.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.