Oud 24-06-2003, 23:09
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 24-06-2003 @ 22:27:
ik denk dan dat de speler die de beste leider is, onpopulair of controversieel is. Ik zou hem dan verkopen. Of een populair/sympathieke speler kopen, met betere leiderschap dan degene die nu je beste leider is.
Wouter Diekerhof (8445439)
21 jaar, redelijk vorm, gezond

Een controversieel persoon, die rustig is en eerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.


Maar hij is te goed voor mn team om hem te verkopen
advies?
__________________
That'll be our little secret
Advertentie
Oud 24-06-2003, 23:12
Verwijderd
Citaat:
knijtert! schreef op 24-06-2003 @ 23:09:
Wouter Diekerhof (8445439)
21 jaar, redelijk vorm, gezond

Een controversieel persoon, die rustig is en eerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.


Maar hij is te goed voor mn team om hem te verkopen
advies?
moeilijk. Je kan hem natuurlijk verkopen voor een hoge prijs en dan een ongeveer even goeie speler terugkopen van dat geld.

Of je koopt een speler die ook een goed leider is (maar dan wel een sympathiek of populair persoon) en hoopt er dan op dat het nog net iets beter is in leiding en dat hij dan jou teamleider wordt. Maar dat laatste is meer gokken.
Oud 25-06-2003, 12:14
Verwijderd
Citaat:
de ballonnenman schreef op 23-06-2003 @ 19:22:
ow, dat kan natuurlijk idd. Iemand hier interesse om Catalunya C. F. voor een paar weken over te nemen (tussen 8-28 juli ongeveer)?
ben pas de 13e terug van vakantie maar wil het dan best doen als we er maar geen problemen mee krijgen
Oud 25-06-2003, 18:15
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Mwuhahahaha

Ik heb zondag Mart Bolscher op de transferlijst gezet voor 35.000 euro, een 7de divisionist heeft 41.000 geboden
[ EDIT: een italiaan heeft nu 42.000 geboden, het wordt echt leuk zo]
En nu komt het leuke, ik heb Mart Bolscher opgestelt in mijn oefenwedstrijd die nu bezig is, een soort afscheidsduel dus

En wat voor tekst verschijnt er

Nortuk moet het een tijdje doen zonder Mart Bolscher die zwaar geblesseerd lijkt te zijn.


Haha ik ga echt lachen als die 6 weken ofzo uit de roelatie is

Lekker koopjuh

Laatst gewijzigd op 25-06-2003 om 18:42.
Oud 25-06-2003, 19:20
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Mart Bolscher is dus 4 weken geblesseerd
Alleen jammer dat mijn sterspeler Kornelis van Dormont ook 4 weken eruit ligt
Oud 25-06-2003, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Supermach schreef op 25-06-2003 @ 12:14:
ben pas de 13e terug van vakantie maar wil het dan best doen als we er maar geen problemen mee krijgen
bedankt, maar mag niet zie ik nu op hattrick-forum
Oud 25-06-2003, 20:37
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 25-06-2003 @ 20:10:
bedankt, maar mag niet zie ik nu op hattrick-forum
Wat een onzin

Maarjah bij mij kunnen ze het nooit doorhebben want hij en zn ouders passen oowk op ons huis... en niemand heeft het door als hij het doet vanuit mijn comp


En zoizo kunnen ze het niet doorhebben want het is niet verboden om te hattricken vanaf andere computer...

Dus zien ze ook niet zien dat een ander het doet... Je mag alleen geen transfers tussen elkaar hebben voor rare bedragen...
__________________
That'll be our little secret
Oud 25-06-2003, 20:57
Verwijderd
Citaat:
de ballonnenman schreef op 25-06-2003 @ 20:10:
bedankt, maar mag niet zie ik nu op hattrick-forum
ik weet het ben er mn vorige team door kwijtgeraakt

dus je moet ervoor zorgen dat je vantevoren je opstellingen maakt en hopen dat je geen blessures/schorsingen krijgt
Oud 25-06-2003, 20:58
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 25-06-2003 @ 20:37:
Wat een onzin

Maarjah bij mij kunnen ze het nooit doorhebben want hij en zn ouders passen oowk op ons huis... en niemand heeft het door als hij het doet vanuit mijn comp


En zoizo kunnen ze het niet doorhebben want het is niet verboden om te hattricken vanaf andere computer...

Dus zien ze ook niet zien dat een ander het doet... Je mag alleen geen transfers tussen elkaar hebben voor rare bedragen...
zolang je geen transfers doet zal het niet zo opvallen denk ik, maar ik zou toch maar oppassen
Oud 25-06-2003, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Supermach schreef op 25-06-2003 @ 20:57:
ik weet het ben er mn vorige team door kwijtgeraakt

dus je moet ervoor zorgen dat je vantevoren je opstellingen maakt en hopen dat je geen blessures/schorsingen krijgt
gelukkig dat ik maar 1 wedstrijd mis, door de periode tussen de seizoen.
Maar ik wou eigenlijk op conditie trainen (anders train ik niks). Maar is 3 weken op conditie trainen niet te slecht voor de vorm?
Oud 25-06-2003, 22:10
Verwijderd
Citaat:
de ballonnenman schreef op 25-06-2003 @ 22:09:
gelukkig dat ik maar 1 wedstrijd mis, door de periode tussen de seizoen.
Maar ik wou eigenlijk op conditie trainen (anders train ik niks). Maar is 3 weken op conditie trainen niet te slecht voor de vorm?
ja volgens mij wel, bovendien gaat de team spirit snel achteruit
Oud 25-06-2003, 23:53
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 25-06-2003 @ 22:09:
gelukkig dat ik maar 1 wedstrijd mis, door de periode tussen de seizoen.
Maar ik wou eigenlijk op conditie trainen (anders train ik niks). Maar is 3 weken op conditie trainen niet te slecht voor de vorm?
das idd slecht voor de vorm, maar zo gaat ook de waarde van je spelers achteruit, en dus hoef je minder salaris te betalen als aan het begin van het nieuwe seizoen de salarissen opnieuw ingestelt worden
Daarom moet je aan het eind van het seizoen altijd Conditie trainen
Oud 26-06-2003, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Mitros schreef op 25-06-2003 @ 23:53:
das idd slecht voor de vorm, maar zo gaat ook de waarde van je spelers achteruit, en dus hoef je minder salaris te betalen als aan het begin van het nieuwe seizoen de salarissen opnieuw ingestelt worden
Daarom moet je aan het eind van het seizoen altijd Conditie trainen
Das heel slim bedacht van je Mitros.
Ik denk dat ik het toch maar ga doen. Op lange termijn is het wel goed.
TS wordt gereset op het eind van het seizoen, dus die zal niet veel zakken. Alleen de vorm is dan een groot probleem, maar we gokken het er maar op. FF een weekje algemeen moet de boel al wel wat verbeteren, hoop ik dan.
Oud 27-06-2003, 08:59
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
En toen trainde ik 1 week op conditie

13 man in Conditie vooruit, eentje zelfs van slecht naar Matig
Mmm, dat ga ik nog een weekje doen
Oud 28-06-2003, 00:43
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mitros schreef op 27-06-2003 @ 08:59:
En toen trainde ik 1 week op conditie

13 man in Conditie vooruit, eentje zelfs van slecht naar Matig
Mmm, dat ga ik nog een weekje doen
Na 2 weekjes stonden mijn spelers allemaal al op redelijk of goed (conditie).


Trouwens ff een vraagje in t algemeen:
Wat is nou de beste trainingmethode mbt de vorm en teamspirit?
__________________
Zuur...
Oud 28-06-2003, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 28-06-2003 @ 00:43:
Na 2 weekjes stonden mijn spelers allemaal al op redelijk of goed (conditie).


Trouwens ff een vraagje in t algemeen:
Wat is nou de beste trainingmethode mbt de vorm en teamspirit?
algemeen in ieder geval voor de vorm.
voor de TS moet je PICcen.
Oud 29-06-2003, 23:22
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
ik heb voor weinig geld spelertje gekocht...

Thord Christiansson (12612683)
18 jaar, redelijk vorm, gezond

Een sympathiek persoon, die kalm is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Nu heb ik 2 goede leiders... Maakt dat uit?

Ik heb deze week weer op PIC gespeeld (en 7-0 gewonnen ) en nu is team spirit voor de eerst x gestegen
__________________
That'll be our little secret
Oud 29-06-2003, 23:48
Verwijderd
matig vandaag: 1-0 gewonnen op PIC.
Maar wel voor de 1e keer een matig middenveld gehaald. Op PIC nog wel, TS staat nu op Paradise on Earth, dus de laatste wedstrijd tegen de 1e is misschien wel winbaar als ik ook nog speel op MOTS.
Oud 30-06-2003, 12:25
Verwijderd
jongens jongens wat een stress gister...ik speelde uit tegen de nummer 8, maar die had net een nieuw team gekregen. en tot mijn grote verbazing kwam ik binnen 20 minuten met 2-0 achter te staan.

nou stond ik dus bovenaan met 2 pt voorsprong en moest dus winnen...gelukkig door 2 goals van mn spits, Gottland, weer op 2-2 bij de rust. Na de rust raakte ik een beetje de tel kwijt. 2-4 voor mij ineens en dan weer 3-4. 10 minuten voor tijd de 3-5, nog geen minuut later 4-5. gelukkig win ik nog met 4-6 en volgende week de beslissingswedstrijd.

leuk detail: Gottland scoorde 5 van de 6 goals.
Oud 30-06-2003, 17:04
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Gister met 1-6 gewonnen, en nog GePICt ook
Sta nu 3rde, maar moet volgende week tegen de nr1 , dus ik eindig het seizoen waarschijnlijk met een nederlaag


Woensdag speel ik tegen Supermach, dus allemaal kijken
Oud 30-06-2003, 20:09
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mitros schreef op 30-06-2003 @ 17:04:
Woensdag speel ik tegen Supermach, dus allemaal kijken
Ik verloor van m met 5 - 1...
Succes iig

Gister met 4 - 0 gewonnen. Volgende week de kampioenswedstrijd.
Wel wat spelers rust geven zodat ze niet geblesseerd kunnen raken voor de kwalificatie wedstrijd...
__________________
Zuur...
Oud 01-07-2003, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Mitros schreef op 30-06-2003 @ 17:04:
Gister met 1-6 gewonnen, en nog GePICt ook
Sta nu 3rde, maar moet volgende week tegen de nr1 , dus ik eindig het seizoen waarschijnlijk met een nederlaag


Woensdag speel ik tegen Supermach, dus allemaal kijken
ik zal kijken en mn sterspelers zullen ook meekijken heb zo zondag hard nodig om het kampioenschap binnen te halen
Oud 01-07-2003, 15:22
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Supermach schreef op 01-07-2003 @ 15:11:
ik zal kijken en mn sterspelers zullen ook meekijken heb zo zondag hard nodig om het kampioenschap binnen te halen
Het zal spannend worden, zonder mijn sterspeler haalt mijn middenveld maar slecht niveau
Oud 01-07-2003, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Mitros schreef op 01-07-2003 @ 15:22:
Het zal spannend worden, zonder mijn sterspeler haalt mijn middenveld maar slecht niveau
ik had zondag waardeloos middenveld ben er nog niet achter hoe dat kwam
Oud 01-07-2003, 15:53
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Supermach schreef op 01-07-2003 @ 15:49:
ik had zondag waardeloos middenveld ben er nog niet achter hoe dat kwam
Soms hebben teams een complete off day, komt vooral voor als je een hele hoge TS en Zelfvertrouwen hebt
Als dit bij jou het geval is wordt het tijd om je psycologen te ontslaan
Oud 01-07-2003, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Mitros schreef op 01-07-2003 @ 15:53:
Soms hebben teams een complete off day, komt vooral voor als je een hele hoge TS en Zelfvertrouwen hebt
Als dit bij jou het geval is wordt het tijd om je psycologen te ontslaan
nope is niet het geval ik denk dat de druk ze te groot werd...

wat een wedstrijd zondag
Oud 02-07-2003, 18:00
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Mitros schreef op 30-06-2003 @ 17:04:
Woensdag speel ik tegen Supermach, dus allemaal kijken
'mach'ester United - VV Noordwijk

Datum: 2003-07-02 17.30
MatchID: 7228441
Stadion: Mach ArenA


De wedstrijd is bezig, 28 minuten van de eerste helft zijn gespeeld.
Door het redelijke weer voor voetbal kwamen er 773 fans kijken op Mach ArenA. 'mach'ester koos voor een strategische 4-5-1 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Feenstra - Themen, Rutã, Stijns, Verbeek - Gerpe Landín, van Dortmont, Dadunaschwili, Bonnuccelli, Gustavsson - Gottland.

Nortuk koos voor een strategische 3-5-2 formatie. De coach selecteerde voor vandaag: Brouwer - Hubbers, Barbonis, Austin - van Weert, Gardeniers, Maassen, Dorsman, Post - Vinterén, Sousa Couto.


Tot nu toe een zeer enerverende wedstrijd
heeft Supermach iedereen op verdedigen gezet ofzow
Ik speel met aanvallende backs, aanvallende vleugels, 2 aanvallende middenvelders, dus aan mij ligt het niet
Oud 02-07-2003, 18:01
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
In de 30e minuut ontving 'mach'ester's Willem Themen een gele kaart omdat hij veel te hard inkwam op zijn tegenstander.


En terrecht
Oud 02-07-2003, 18:02
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Lodewijk Maassen ging gras happen na een ernstige overtreding, maar hij kon verder spelen na een medische behandeling langs de lijn.

daar kom ik goed mee weg die mag ik zondag niet missen
Oud 02-07-2003, 18:10
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
In de 34e minuut brak het bezoekende team door aan de rechterkant na slecht verdedigend werk, Alfons Dorsman kon makkelijk scoren: 0 - 1. Stijn van Weert vergrootte de voorsprong van de bezoekers door een volley binnen te schieten na een pass van rechts, 0 - 2. Stijn van Weert van de bezoekende ploeg haalde voordeel uit een fout, die veroorzaakt werd door een miscommunicatie tussen de keeper en de backs, en scoorde de 0 - 3 in de 34e minuut voor Nortuk. Nortuk kwam dichtbij om de voorsprong uit te breiden toen Lodewijk Maassen een hard schot vanaf de rechterkant kon afvuren op de keeper. De hoek van het schot was echter te groot waardoor het zijnet werd geraakt.


Kijk dat begint er op te lijken

Hup Nortuk Hup, Laat de dolfijn niet in zijn hempie staan


En we gaan rusten

Beide teams gingen de rust in met een stand van 0 - 3. Nortuk, dat een balbezit had van 63 procent, domineerde de wedstrijd.

Laatst gewijzigd op 02-07-2003 om 18:15.
Oud 02-07-2003, 18:16
Verwijderd
gaat lekker zo mitros
Oud 02-07-2003, 18:26
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Supermach schreef op 02-07-2003 @ 18:16:
gaat lekker zo mitros
Heeft jou team nog een beetje conditie, of wordt de 2 helft nog erger
Oud 02-07-2003, 18:36
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
2de helft

Stijn van Weert was opnieuw dichtbij een doelpunt voor de bezoekers, toen hij volledig werd vrijgelaten en zo voor de keeper kwam te staan, hij wipte de bal mooi over de keeper heen maar de bal raakte de lat en kaatste weer terug het veld in.

[Gefigureerd] Het publiek schreeuwt het uit! Ze krijgen voetballes klinkt het massaal van de tribunes gevolgd door: Wij willen er 10 zien ole ole! [/Gefigureerd]
Oud 02-07-2003, 19:03
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Mitros schreef op 02-07-2003 @ 18:36:
2de helft

Stijn van Weert was opnieuw dichtbij een doelpunt voor de bezoekers, toen hij volledig werd vrijgelaten en zo voor de keeper kwam te staan, hij wipte de bal mooi over de keeper heen maar de bal raakte de lat en kaatste weer terug het veld in.

[Gefigureerd] Het publiek schreeuwt het uit! Ze krijgen voetballes!! klinkt het massaal van de tribunes gevolgd door: Wij willen er 10 zien ole ole! [/Gefigureerd]

Nortuk's Erik Vinterén haalde voordeel uit een fout begaan aan de rechter kant van de thuisspelende ploeg, zodat hij in de 61e minuut de voorsprong uit kon breiden naar 0 - 4. Hierna verlaagde Nortuk het tempo, zodat ze zich beter konden concentreren op hun verdediging.

De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door Nortuk, met een indrukwekkende 61 procent balbezit.

De echte sterspeler van 'mach'ester was ongetwijfeld Bauke Stijns. Daar staat tegenover dat Willem Themen echt heel slecht speelde. De echte sterspeler van Nortuk was ongetwijfeld Jelmer Brouwer. Thomas Barbonis speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De wedstrijd eindigt in 0 - 4.



'mach'ester United

Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: waardeloos
Rechtsback : zwak
Centrale verdediging: redelijk
Linksback : redelijk
Rechterkant aanval : matig
Centrale aanval : zwak
Linkerkant aanval : redelijk

VV Noordwijk

Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: zwak
Rechtsback : zwak
Centrale verdediging: zwak
Linksback : zwak
Rechterkant aanval : uitstekend
Centrale aanval : goed
Linkerkant aanval : goed

Ik vind dat ik terrecht gewonnen heb

Laatst gewijzigd op 02-07-2003 om 19:18.
Oud 02-07-2003, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Mitros schreef op 02-07-2003 @ 19:03:

'mach'ester United

Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: waardeloos


Ik vind dat ik terrecht gewonnen heb
wou ik even meedelen dat ik VRESELIJK pissig ben doordat mn middenveld voor de derde keer op rij waardeloos is daarvoor altijd zwak

MAAR 2 nieuwe middenvelders gekocht, en de perfecte strategie voor zondag staat klaar, dus iedereen is uitgenodigd zondag naar de Mach ArenA te komen en het kampioensfeest (hopelijk) mee te vieren.
Oud 02-07-2003, 19:50
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Supermach schreef op 02-07-2003 @ 19:21:
wou ik even meedelen dat ik VRESELIJK pissig ben doordat mn middenveld voor de derde keer op rij waardeloos is daarvoor altijd zwak

MAAR 2 nieuwe middenvelders gekocht, en de perfecte strategie voor zondag staat klaar, dus iedereen is uitgenodigd zondag naar de Mach ArenA te komen en het kampioensfeest (hopelijk) mee te vieren.
Ik wil be there
En ik hoop zondag te stunten en een gelijkspel weg te trekken zodat ik 3rde wordt IPV 4rde
Oud 02-07-2003, 22:38
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Supermach schreef op 02-07-2003 @ 19:21:
...dus iedereen is uitgenodigd zondag naar de Mach ArenA te komen en het kampioensfeest (hopelijk) mee te vieren.
Sh*t, dan kan ik niet... Dan heb ik nl mijn eigen kampioensfeest...
__________________
Zuur...
Oud 02-07-2003, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 02-07-2003 @ 22:38:
Sh*t, dan kan ik niet... Dan heb ik nl mijn eigen kampioensfeest...
tss eikel
Oud 03-07-2003, 12:31
Verwijderd
ik bedenk me net iets vreselijks...zondag ben ik op vakantie dus ik maak mn eigen kampioensfeest niet mee
Oud 03-07-2003, 19:36
superpoepdoosje
Avatar van superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
16 weken tot dat je jeugdopleiding naar uitstekend gaat? nou dude, hij staat al heel wat langer als 16 weken op goed met investering €20000

ik sta nog steeds eerste met 2 goals verschil..

weet iemand hier hoeveel punten je dit seizoen moet halen om direct door te gaan naar een hogere divisie? verleden jaar moest je er volgens mij 37 hebben (fouten voorbehouden ); ik had er 36 en moest dus een kwalificatiewedstrijd spelen waar ik als 1e werd geplaatst (ik speelde uit) en toch verloor..wat aan de ene kant ook maar goed is geweest, denk niet dat ik me daar staande had gehouden: nu een beter team enzo!
__________________
You need piece of mind? Here's a piece of mine
Oud 03-07-2003, 21:03
Tompel
Avatar van Tompel
Tompel is offline
Hattrick vind ik ook wel tof, maar ik bevind me momenteel op www.onlinesoccermanager.com, Nederlandstalig tof managerspel waarbij je de optie hebt gratis te spelen of door betaling enkele extra opties te bemachtigen. ( zoals uitbreiding stadion en zelf bepaalde spelers scouten zonder dat deze al op je transferlijst hoeven te staan) check it out!
__________________
No One Likes Us, We Don't Care
Oud 03-07-2003, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Tompel schreef op 03-07-2003 @ 21:03:
Hattrick vind ik ook wel tof, maar ik bevind me momenteel op www.onlinesoccermanager.com, Nederlandstalig tof managerspel waarbij je de optie hebt gratis te spelen of door betaling enkele extra opties te bemachtigen. ( zoals uitbreiding stadion en zelf bepaalde spelers scouten zonder dat deze al op je transferlijst hoeven te staan) check it out!
dat is juist het jammere van dat spel.
Hoe meer je geld je er in steekt, hoe hoger je kan komen. En ik heb eerlijk gezegd geen zin om veel te gaan betalen voor zo'n spelletje.
Oud 03-07-2003, 22:25
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Tompel schreef op 03-07-2003 @ 21:03:
Hattrick vind ik ook wel tof, maar ik bevind me momenteel op www.onlinesoccermanager.com, Nederlandstalig tof managerspel waarbij je de optie hebt gratis te spelen of door betaling enkele extra opties te bemachtigen. ( zoals uitbreiding stadion en zelf bepaalde spelers scouten zonder dat deze al op je transferlijst hoeven te staan) check it out!
het spel is zover ik kan nagaan gratis, maar als je er geld in steekt kom je verder, bij Hattrick maakt dat tenminste niet uit
Ik zal je link niet verwijderen aangezien het gratis is, maar ik heb liever niet nog meer reclame ervoor in deze topic, dit is meer voor Hattrick
Oud 04-07-2003, 11:24
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Mitros schreef op 27-06-2003 @ 08:59:
En toen trainde ik 1 week op conditie

13 man in Conditie vooruit, eentje zelfs van slecht naar Matig
Mmm, dat ga ik nog een weekje doen
En toen trainde ik weer op Conditie, en ginger er deze week 10 spelers vooruit

4 daar van gingen 2 skils omhoog
Eentje zelfs 3 skils
Even een overzicht:

Alfons Dorsman: Zwak> Matig
Alfons Hubbers: Redelijk>Uitstekend
Alfredo Sousa Couto: Zwak>Matig
Dante de Nies: Slecht>Matig
Guus Beeke: Goed>uitstekend
Jelmer Brouwer: Waardeloos>Slecht
Joep Brouwer: Matig>Uitstekend
Lodewijk Maassen Matig>Redelijk
Perry Post: Zwak>Redelijk
Thomas Barbonis: Matig>Goed


Oja, ik beweerde dat Conditie training slecht voor de waarde is
Maarre, de waarde die de Xtra conditie veroorzaakt is hoger dan het waardeverlies van de vorm

Dus wat je ook trained, het kost steeds meer geld qua salaris

Laatst gewijzigd op 04-07-2003 om 17:10.
Oud 04-07-2003, 12:55
Verwijderd
heb weekje op playmaking getraind maar de enige die vooruit ging was mn verdediger van poor naar weak dus jah echt veel nut had t niet
Oud 04-07-2003, 21:18
Tompel
Avatar van Tompel
Tompel is offline
Citaat:
Mitros schreef op 03-07-2003 @ 22:25:
het spel is zover ik kan nagaan gratis, maar als je er geld in steekt kom je verder, bij Hattrick maakt dat tenminste niet uit
Ik zal je link niet verwijderen aangezien het gratis is, maar ik heb liever niet nog meer reclame ervoor in deze topic, dit is meer voor Hattrick
Komt in orde..btw,Hattrick, da ken je wel hè, dat is ook een cool managerspel! Beter?
__________________
No One Likes Us, We Don't Care
Oud 04-07-2003, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Supermach schreef op 04-07-2003 @ 12:55:
heb weekje op playmaking getraind maar de enige die vooruit ging was mn verdediger van poor naar weak dus jah echt veel nut had t niet
ben er met een 27jarige van goed naar uitstekend gegaan, hij is nu 344000 waard. Ik probeer hem nu voor 300 000 te verkopen, duidelijk een afzetprijsje, maar misschien is er iemand zo dom om op de bieden. Heb ook wel eens een redelijke keeper voor 155000 ofzo verkocht.
Oud 05-07-2003, 17:54
Verwijderd
Hoe kan ik normaal m'n tactics veranderen? : \
Ze hebben het nu constant over de "Incomprohensive Tactics"
En daardoor gaan de trainingen niet goed
Ik heb te veel spelers op dezelfde plek staan?
Oud 05-07-2003, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Bazz schreef op 05-07-2003 @ 17:54:
Hoe kan ik normaal m'n tactics veranderen? : \
Ze hebben het nu constant over de "Incomprohensive Tactics"
En daardoor gaan de trainingen niet goed
Ik heb te veel spelers op dezelfde plek staan?
maximaal 3 centrale middenvelders/verdedigers/aanvallers opstellen en maximaal 2 vleugelmiddenvelders of vleugelverdedigers. En sowieso niet meer dan 5 verdedigers/middenvelders en 3 aanvallers.
Oud 05-07-2003, 20:59
Verwijderd
Citaat:
de ballonnenman schreef op 05-07-2003 @ 20:24:
maximaal 3 centrale middenvelders/verdedigers/aanvallers opstellen en maximaal 2 vleugelmiddenvelders of vleugelverdedigers. En sowieso niet meer dan 5 verdedigers/middenvelders en 3 aanvallers.
Ik heb nu (schematisch)

Keeper
4 verdedigers
4 middenvelders
2 aanvallers

2 buitenste verdedigers op defensive
2 centrale verdedigers op normal

2 middenvelders op offensive
2 middenvelders op towards wing

2 aanvallers op normal
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd De verschillende league's
Tofke_H
0 06-07-2003 23:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18.