Oud 14-12-2003, 21:54
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Barst maar los.


Vergeet de bronvermelding niet er bij te zetten!!!
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?

Laatst gewijzigd op 18-12-2003 om 11:43.
Advertentie
Oud 15-12-2003, 07:31
Verwijderd


Wist u dat:
- van nistelrooij in de belangstelling staat van real
- robben in de belangstelling van een grote europese club (naar verluid man utd, chelsea, inter of real)
- v/d vaart aan het eind van het seizoen weg wilt.
- half ajax aan het eind van het seizoen wordt leeggekocht door de grotere clubs en daarna (hoop ik) een seizoen niets meer voorstelt

?
Oud 15-12-2003, 11:36
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Dat Ajax wordt leeggekocht duurt denk ik ook niet meer zolang, komend seizoen zal PSV misschien ook 2 grote spelers zien vertrekken (Kezman/Robben).
Dat is gunstig voor Feyenoord natuurlijk.
Maar waar komt bij Robben de naam Chelsea vandaan? Inter had idd belangstelling heb ik ook ergens gelezen en gister bij Stufio Voetbal zeiden ze ManUTD of Real.
Hoop dat ie dan trouwens naar Manchester gaat.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 15-12-2003, 12:50
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
'Ilic niet naar Vitesse maar naar Bergen'

15/12/2003 11:21

Waar Vitesse hoopt Aleksandar Ilic in te lijven, gaat Bergen waarschijnlijk met de verdediger aan de haal. Volgens Belgische media zou de 34-jarige Serviër akkoord zijn met de club uit Henegouwen over een contract voor 2,5 jaar.
Ilic staat nog tot het einde van dit seizoen onder contract bij Anderlecht. Omdat hij bij de Brusselse ploeg zelden aan spelen toekomt, wil de voormalig international echter graag weg. Hij sprak met Vitesse, dat hem graag wilde aantrekken.

Maar de Arnhemmers ontberen het geld om hem te kopen of te huren. Die laatste optie zou alleen met medewerking van Anderlecht tot stand kunnen komen, aangezien het salaris dat Ilic opstrijkt bij de Belgische koploper het budget van Vitesse te boven gaat.

Voor het weekeinde liet Ilic nog weten te hopen dat hij naar Vitesse kon, maar de Serviër met het Belgische paspoort lijkt toch te kiezen voor Bergen. Anderlecht zit maandag met de clubleiding van Bergen rond de tafel om de transfer af te ronden.


Klote zooi dat is het woord.
Nog een leuke uitspraak van Edward Sturing:
'We zoeken een Mercedes, maar we hebben slechts geld om een fiets te kopen'
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 15-12-2003, 13:00
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Vandaar de naam Fietstas natuurlijk

Nee zonder gekheid, wat moeten jullie met een speler van 34?
Jullie zijn (nog) geen amateurclub hoor waar een speler op leeftijd zijn laatste jaren voetbalt om af te trainen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 15-12-2003, 13:10
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 15-12-2003 @ 14:00:
Vandaar de naam Fietstas natuurlijk

Nee zonder gekheid, wat moeten jullie met een speler van 34?
Jullie zijn (nog) geen amateurclub hoor waar een speler op leeftijd zijn laatste jaren voetbalt om af te trainen.
we hebben ervaring nodig op middenveld/verdediging. Zoals gisteren ook Michael Jansen valt uit, die erg goed doet ondanks zijn jonge leeftijd. Dingsdag valt in, is 2 jaar ouder maar straalt veel minder uit als Jansen. op dat moment kun je een oudere fitte speler wel gebruiken
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 15-12-2003, 13:12
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ja maar een speler van 34 is ook snel geblesseerd.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 15-12-2003, 13:15
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 15-12-2003 @ 14:12:
Ja maar een speler van 34 is ook snel geblesseerd.
ja idd dat is ook een risico. ik zou als ik vitesse was proberen te gokken op middenvelder die ze nu van Basel op proef hebben. is 30 en middenvelders bij vitesse zijn schaars. Na winterstop is hoop ik Knol weer terug voor verdediging. en Amoah weer in de spits. komt wel goed hoop ik
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 15-12-2003, 13:21
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 15-12-2003 @ 14:12:
Ja maar een speler van 34 is ook snel geblesseerd.
Ilic is bij mijn weten de laatste jaren zo goed als nooit geblesseerd geweest, hij heeft gewoon pech dat bij Anderlecht twee toppers spelen op zijn plek (linksachter Deschacht en centraal Kompany) die véél jonger zijn en die meer passen in de huidige politiek van RSCA... Die gast kan gerust nog 2-3-4 jaar mee hoor
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 15-12-2003, 13:33
Verwijderd
Frank de Boer komt in de winterstop waarschijnlijk beschikbaar
Ik geloof dat het kon, maar als ik Vitesse was zou ik iig wel proberen om Hofland te huren.
Oud 15-12-2003, 13:36
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 15-12-2003 @ 14:33:
Frank de Boer komt in de winterstop waarschijnlijk beschikbaar
Ik geloof dat het kon, maar als ik Vitesse was zou ik iig wel proberen om Hofland te huren.
F. De Boer wil wel geld voor zn spel, die zal wel naar Quatar ofzo gaan. Hofland mag van Hiddink niet weg, Vitesse heeft ook al geprobeerd om Vd Schaaf te huren, die mocht ook al niet weg
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 15-12-2003, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 15-12-2003 @ 14:36:
F. De Boer wil wel geld voor zn spel, die zal wel naar Quatar ofzo gaan. Hofland mag van Hiddink niet weg, Vitesse heeft ook al geprobeerd om Vd Schaaf te huren, die mocht ook al niet weg
heb je gelijk in
dan houdt het volgens mij al snel op als je naar de mogelijkheden kijkt in nederland.
Oud 15-12-2003, 13:44
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 15-12-2003 @ 14:43:
heb je gelijk in
dan houdt het volgens mij al snel op als je naar de mogelijkheden kijkt in nederland.
ja idd, het worden zware tijden voor de mensen die het beste voor hebben met Vitesse
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 15-12-2003, 13:54
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Niet alleen voor de Vitessefans hoor.
Het hele Nederlandse voetbal stelt geen fuck voor.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 15-12-2003, 13:57
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 15-12-2003 @ 14:54:
Niet alleen voor de Vitessefans hoor.
Het hele Nederlandse voetbal stelt geen fuck voor.
idd, en dan ook nog clubs die slecht presteren in Europa
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 15-12-2003, 14:18
squat
squat is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 15-12-2003 @ 08:31:


Wist u dat:
- van nistelrooij in de belangstelling staat van real
- robben in de belangstelling van een grote europese club (naar verluid man utd, chelsea, inter of real)
- v/d vaart aan het eind van het seizoen weg wilt.
- half ajax aan het eind van het seizoen wordt leeggekocht door de grotere clubs en daarna (hoop ik) een seizoen niets meer voorstelt

?
- Volgens Hugo Borst -die meent het ZEKER te weten- wil Real Robben hebben.

- Van der Vaart heeft nooit gezegd weg te willen bij Ajax.

- Bullshit.
Oud 15-12-2003, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Hee Kay schreef op 15-12-2003 @ 15:18:
- Volgens Hugo Borst -die meent het ZEKER te weten- wil Real Robben hebben.

- Van der Vaart heeft nooit gezegd weg te willen bij Ajax.

- Bullshit.
- jep
- ook geruchten worden hier verteld
- ik geloof niet dat v/d Vaart, Zlatan, Pasanen, Trabelsi en Maxwell volgend seizoen nog in Amsterdam spelen. Op Pasanen na staan deze spelers in de belanstelling van een flink aantal topclubs en Pasanen is niet meer nodig.
Oud 15-12-2003, 15:33
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Hee Kay schreef op 15-12-2003 @ 15:18:
- Volgens Hugo Borst -die meent het ZEKER te weten- wil Real Robben hebben.
Hugo Borst, dat is toch die man die 200% zeker was dat Ajax zich ging plaatsen voor de 1/8 finales van de CL ten nadele van Brugge en Celta?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Ads door Google
Oud 15-12-2003, 15:46
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 15-12-2003 @ 16:33:
Hugo Borst, dat is toch die man die 200% zeker was dat Ajax zich ging plaatsen voor de 1/8 finales van de CL ten nadele van Brugge en Celta?
, werd gisteren ook nog getoond, hoe de belgen daar op reageerden
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 15-12-2003, 15:49
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 15-12-2003 @ 16:46:
, werd gisteren ook nog getoond, hoe de belgen daar op reageerden
En terecht.

Als je niets van voetbal kent, doe dan ook niet alsof.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 15-12-2003, 15:52
Ace Ventura
Ace Ventura is offline
kezman zal bij psv blijven. K zal het rechtdoorzee zeggen. Het is een lor. Die jongen kan voor geen pepernoot foeballe. Hij wil alleen naar een europese topclub, maar hij heb er simpelweg de kwaliteiten niet voor. Europees is hij armoe troef, hij krijgt veel kansen en maakt ze nie.
En dan hoor je nog wat simpele fondsen in Eindhoven zeggen, dat hij er wel in de eredivisie altijd scoort. Mja de verdedigers die hier rondlopen zijn van bedroevend niveau. Alleen de defensies van ajax (op enkele mindere dagen na) en psv ( min Lee) zijn van aardig niveau. De fouten die in nederland worden gemaakt, en de kansen die hij krijgt, zal hij in het buitenland niet meemaken.
bovendien is elke goal een intikker of een strafschop (een paar uitzondering nagelaten)
Robben zal ook niet weggaan, zou zonde zijn, hijs vrij grillig, de jongen is net 20. Die zal over 2 jaar bij elke topclub kunnen tekenen, hij is nu al de absolute vedette van psv, een egte topper, die overmars op ek naar bank zal verdringen.
Oud 15-12-2003, 16:01
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Dit is de top-25 meest spectaculaire spectaculaties van de afgelopen maand. Gehaald van www.footballtransfers.info (een zeer onbetrouwbare site, maar wel leuk om te lezen.)


. Thierry Henry (Fra) ST Arsenal Chelsea £40m
2. Axel Lawaree (Bel) ST SW Bregenz SK Rapid Wien Bosman
3. Michael Ballack (Ger) CM Bayern Munchen Chelsea £?
4. Lucio (Bra) CD Bayer Leverkusen Chelsea, Juventus £10m
5. Filip De Wilde (Bel) GK SK Sturm Graz Retired -
6. Michael Owen (Eng) ST Liverpool Barcelona £2.5m
7. Francesco Totti (Ita) FW AS Roma Real Madrid £?
8. Henrik Larsson (Swe) ST Celtic Birmingham City Bosman
9. Walter Baseggio (Bel) CM Anderlecht Inter Milan, Bologna, Parma £?
10. Dejan Stankovic (S&M) MF Lazio Inter Milan £?
11. Mbo Mpenza (Bel) ST Mouscron Anderlecht £1.4m
12. Peter Van Houdt (Bel) ST Borussia Monchengladbach Alemannia Aachen £?
13. Jean-Alain Boumsong (Fra) CD Auxerre Rangers Bosman
14. Aleksandar Ilic (S&M) DF Anderlecht Mons, Vitesse Arnhem £?
15. Rivaldo (Bra) FW AC Milan Liverpool Free
16. Pavel Nedved (Cze) MF Juventus Chelsea £28.09m
17. Gilberto Silva (Bra) DM Arsenal Real Madrid £?
18. Mikael Forssell (Fin) ST Chelsea Birmingham City £?
19. Mateja Kezman (S&M) ST PSV Newcastle United £15m
20. Darren Huckerby (Eng) FW Manchester City Wigan Athletic £?
21. Aruna Dindane (IvC) ST Anderlecht Arsenal, Manchester United £?
22. Philippe Leonard (Bel) LB Un-attached Nice Free
23. Jose Reyes (Spa) LW Sevilla Arsenal £10.5m
24. Michael Brown (Eng) CM Sheffield United Rangers Bosman
25. Stephane Dalmat (Fra) MF Inter Milan Tottenham Hotspur £?

Oud 15-12-2003, 17:14
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
bloedgroep ajax schreef op 15-12-2003 @ 16:52:
kezman zal bij psv blijven. K zal het rechtdoorzee zeggen. Het is een lor. Die jongen kan voor geen pepernoot foeballe. Hij wil alleen naar een europese topclub, maar hij heb er simpelweg de kwaliteiten niet voor. Europees is hij armoe troef, hij krijgt veel kansen en maakt ze nie.
En dan hoor je nog wat simpele fondsen in Eindhoven zeggen, dat hij er wel in de eredivisie altijd scoort. Mja de verdedigers die hier rondlopen zijn van bedroevend niveau. Alleen de defensies van ajax (op enkele mindere dagen na) en psv ( min Lee) zijn van aardig niveau. De fouten die in nederland worden gemaakt, en de kansen die hij krijgt, zal hij in het buitenland niet meemaken.
bovendien is elke goal een intikker of een strafschop (een paar uitzondering nagelaten)
Robben zal ook niet weggaan, zou zonde zijn, hijs vrij grillig, de jongen is net 20. Die zal over 2 jaar bij elke topclub kunnen tekenen, hij is nu al de absolute vedette van psv, een egte topper, die overmars op ek naar bank zal verdringen.
Vergeet de verdediging van Vitesse niet, de enige nederlandse club waar Kezza nog nooit tegen heeft gescoord (m.u.v. goudengidsclubs)
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 15-12-2003, 17:46
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Heeft die kerel van Chelsea gvd geld teveel ofzo?
Mag ook wel de voorzitter van FC Groningen worden die gast.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 15-12-2003, 19:26
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
erg opmerkelijk is dit bericht:

'Supertalent' Källström tekent bij Stade Rennes

Niet AC Milan, niet Juventus, niet Arsenal, niet Manchester United, niet Borussia Dortmund, niet Ajax, niet SC Heerenveen, maar Stade Rennes heeft de strijd om Kim Källström gewonnen. De ploeg uit de hoogste Franse divisie verbond het 21-jarige 'supertalent' van het Zweedse Djurgårdens IF voor 3,5 jaar aan de club.

Kim Källström wordt al jaren in Zweden beschouwd als een groot talent. Na zijn debuut al op 17-jarige leeftijd in de hoogste competitie in Zweden voor BK Häcken, maakte hij begin dit seizoen de overstap naar Djurgården. Daar is hij wekelijks de beste man op het veld.

Källström liet aanbiedingen van Europese topclubs schieten. "Dat zou niet goed zijn voor mijn ontwikkeling. Ik denk dat het verstandig is om eerst bij een relatief kleinere club te beginnen", zo zei de Zweed tegen Planet Football. Overigens betaalde Rennes twee miljoen euro aan Djurgårdens voor Källström, die vanaf begin volgend jaar naar Frankrijk vertrekt.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Advertentie
Oud 15-12-2003, 20:58
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Wie heeft besloten om Heerenveen in dat rijtje topclubs te zetten?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 15-12-2003, 21:05
squat
squat is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 15-12-2003 @ 16:33:
Hugo Borst, dat is toch die man die 200% zeker was dat Ajax zich ging plaatsen voor de 1/8 finales van de CL ten nadele van Brugge en Celta?
Er is een verschil tussen de toekomst vertellen en goede bronnen hebben. Dat hoef ik jou toch niet te vertellen?

Citaat:
- ook geruchten worden hier verteld
Tuurlijk, maar het is nergens op gefundeerd. Als ik zeg dat Kezman eigenlijk naar Ajax wil heb ik daar nog betere argumenten voor dan dat Van der Vaart weg wil bij Ajax.

Citaat:
- ik geloof niet dat v/d Vaart, Zlatan, Pasanen, Trabelsi en Maxwell volgend seizoen nog in Amsterdam spelen. Op Pasanen na staan deze spelers in de belanstelling van een flink aantal topclubs en Pasanen is niet meer nodig.
Van der Vaart gaat misschien weg. Interesse van verschillende topclubs.
Zlatan heeft zijn contract open laten breken en verlengt. Lijkt me sterk dat hij weg gaat. Hij heeft bovendien ook zelf gezegd niet weg te gaan.
Voor Pasanen is geen plaats meer.
Over Maxwell heb ik nog niets gehoord. Geen interesse van topclubs voor zover ik weet.
Trabelsi gaat zo goed als zeker weg. Hij heeft al gezegd een aanbod van Milan niet te kunnen weigeren.

Nou dat lijkt mij toch niet een goed argument om te zeggen dat de HALF Ajax leegloopt en dat Ajax het slecht zou doen volgend jaar.
Oud 15-12-2003, 23:12
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Hee Kay schreef op 15-12-2003 @ 22:05:
[B]Er is een verschil tussen de toekomst vertellen en goede bronnen hebben. Dat hoef ik jou toch niet te vertellen?
In voetbal is niets zeker tot er getekend is. En dan nog.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 16-12-2003, 09:25
suicidevin
Avatar van suicidevin
suicidevin is offline
Citaat:
Zijn Kezman en Robben echte wereldspelers??
ik zelfs vind dat Kezman geen wereldspits is, hij speelt nu al 2 seizoenen met psv in de Champions League en hij heeft nog geen 1 doelpunt gemaakt!
een wereldspits moet dat toch wel kunnen vind ik.


Robben is wel een talent
__________________
suicide is not the answer
Oud 16-12-2003, 12:43
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Robben is wel een sterspeler, die alleen nog maar beter kan worden denk ik als die naar een grote europese topclub gaat.
Na zijn 1ste wedstrijd in de basis bij FC Groningen kon hij al naar verschillende topclubs in europa (ManUTD/Barcelona ect.)
En hij was toen pas 16jaar, na zijn overgang van FC Groningen naar PSV is hij alleen nog maar veel beter geworden.
Maar van mij mag Robben alleen nog wel een jaar bij PSV blijven eigenlijk.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 16-12-2003, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Hee Kay schreef op 15-12-2003 @ 22:05:
Tuurlijk, maar het is nergens op gefundeerd. Als ik zeg dat Kezman eigenlijk naar Ajax wil heb ik daar nog betere argumenten voor dan dat Van der Vaart weg wil bij Ajax.
Rafael van der Vaart verlaat Ajax komende zomer! 'Tijdens de winterstop bekijk ik de opties. Vorig jaar beloofde ik Ajax nog tot de zomer te blijven. maar voor het EK wil ik getekend hebben,' zegt hij op de dag van Club Brugge-Ajax in Het Laatste Nieuws, waarin hij ook zegt dat het Ajax-bestuur zich niet aan haar beloften gehouden heeft door in de zomer Cristian Chivu en Andy van der Meyde te verkopen.

Afgesproken zou zijn, volgens de speler, dat Ajax met het team van vorig jaar zou gaan bouwen aan een nieuw gouden hoofdstuk in de clubhistorie. Van der Vaart: 'Dat was de bedoeling, maar ineens waren Van der Meyde en Chivu weg. Dit is profvoetbal, en een bepaald moment moet je aan jezelf denken.'

Ook de financien maken dat Van der Vaart bij Ajax wil vertrekken. 'Dat speelt, maar er zijn nog andere dingen. In Engeland of Spanje is het elke week een topmatch. daar denk je aan als je tegen Groningen speelt voor lege tribunes. maar het voornaamste is, ik moet het naar mijn zin hebben.'


uit de topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=685769

Citaat:
Hee Kay schreef op 15-12-2003 @ 22:05:
Van der Vaart gaat misschien weg. Interesse van verschillende topclubs.
Zlatan heeft zijn contract open laten breken en verlengt. Lijkt me sterk dat hij weg gaat. Hij heeft bovendien ook zelf gezegd niet weg te gaan.
Voor Pasanen is geen plaats meer.
Over Maxwell heb ik nog niets gehoord. Geen interesse van topclubs voor zover ik weet.
Trabelsi gaat zo goed als zeker weg. Hij heeft al gezegd een aanbod van Milan niet te kunnen weigeren.
Als Zlatan een aanbieding krijgt van een club waar hij meer geld kan verdienen en waardoor hij in een betere competitie speelt, lijkt het me sterk dat Zlatan zo'n kans laat schieten.
Het was inter of ac milaan die van de zomer wel degelijk interesse heeft getoond voor Maxwell en omdat beide ploegen geen versterking hebben gehaald voor deze positie lijkt me dat die interesse er nog steeds is.

Citaat:
Hee Kay schreef op 15-12-2003 @ 22:05:
Nou dat lijkt mij toch niet een goed argument om te zeggen dat de HALF Ajax leegloopt en dat Ajax het slecht zou doen volgend jaar.
de helft was dan wel overdreven, maar toch een aardig aantal belangrijke spelers zullen waarschijnlijk bij Ajax na dit seizoen vertrekken.
Oud 16-12-2003, 14:27
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 15-12-2003 @ 20:26:
erg opmerkelijk is dit bericht:

'Supertalent' Källström tekent bij Stade Rennes

Niet AC Milan, niet Juventus, niet Arsenal, niet Manchester United, niet Borussia Dortmund, niet Ajax, niet SC Heerenveen, maar Stade Rennes heeft de strijd om Kim Källström gewonnen. De ploeg uit de hoogste Franse divisie verbond het 21-jarige 'supertalent' van het Zweedse Djurgårdens IF voor 3,5 jaar aan de club.

Kim Källström wordt al jaren in Zweden beschouwd als een groot talent. Na zijn debuut al op 17-jarige leeftijd in de hoogste competitie in Zweden voor BK Häcken, maakte hij begin dit seizoen de overstap naar Djurgården. Daar is hij wekelijks de beste man op het veld.

Källström liet aanbiedingen van Europese topclubs schieten. "Dat zou niet goed zijn voor mijn ontwikkeling. Ik denk dat het verstandig is om eerst bij een relatief kleinere club te beginnen", zo zei de Zweed tegen Planet Football. Overigens betaalde Rennes twee miljoen euro aan Djurgårdens voor Källström, die vanaf begin volgend jaar naar Frankrijk vertrekt.
Ik vind het verschrikkelijk jammer!
Hij had naar Nederland moet komen...
Zoveel talent, zo goedkoop en dan gaat hij naar Frankrijk..
Het was trouwens ook elke keer HET koopje bij CM
Nu hopen dat Isaksson wel in Zweden blijft, of naar een leuke club gaat.
2 miljoen euro... tsss....
En dan betaaalt Feyenoord 7 miljoen voor Lazovic... Deze jongen is minstens even goed als Ono. (in potentie dan)
Oud 16-12-2003, 14:28
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Alsof de competitie van Frankrijk slechter is dan de Nederlandse?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 16-12-2003, 14:42
squat
squat is offline
Citaat:
Rafael van der Vaart verlaat Ajax komende zomer! 'Tijdens de winterstop bekijk ik de opties. Vorig jaar beloofde ik Ajax nog tot de zomer te blijven. maar voor het EK wil ik getekend hebben,' zegt hij op de dag van Club Brugge-Ajax in Het Laatste Nieuws, waarin hij ook zegt dat het Ajax-bestuur zich niet aan haar beloften gehouden heeft door in de zomer Cristian Chivu en Andy van der Meyde te verkopen.

Afgesproken zou zijn, volgens de speler, dat Ajax met het team van vorig jaar zou gaan bouwen aan een nieuw gouden hoofdstuk in de clubhistorie. Van der Vaart: 'Dat was de bedoeling, maar ineens waren Van der Meyde en Chivu weg. Dit is profvoetbal, en een bepaald moment moet je aan jezelf denken.'

Ook de financien maken dat Van der Vaart bij Ajax wil vertrekken. 'Dat speelt, maar er zijn nog andere dingen. In Engeland of Spanje is het elke week een topmatch. daar denk je aan als je tegen Groningen speelt voor lege tribunes. maar het voornaamste is, ik moet het naar mijn zin hebben.'
Komt uit "Het Laatste Nieuws", de "telegraaf" van België. Een bullshitkrant dus. Bovendien op dezelfde dag als de wedstrijd Ajax - Club Brugge. Altijd toevallig dat er precies voor belangrijke wedstrijden allemaal geruchten over belangrijke spelers komen. Als het echt waar was had je het wel bij andere bronnen gelezen.

En jammer dat Källström niet gekozen heeft om met Zlatan te kunnen voetballen.
Oud 16-12-2003, 14:49
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 16-12-2003 @ 15:28:
Alsof de competitie van Frankrijk slechter is dan de Nederlandse?
Ik denk dat je als scandinavische, creatieve, jonge speler beter je ei kwijt kunt in Nederland dan in Frankrijk. Neem Escude: die zegt ook dat Ajax een veel betere leerschool is dan Rennes.

Dit bovenste klopt niet helemaal omdat El-Hadji Diouf ook van Rennes komt, en hij is/was DE Creatieve, jonge speler is der creatieve, jonge splers.
Oud 16-12-2003, 15:23
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Gerucht: Abel Xavier naar Real Madrid.

'Abel Xavier in januari naar Real Madrid'

16/12/2003 11:55

Carlos Queiroz krijgt dan eindelijk versterking voor zijn defensie. De coach van Real Madrid denkt met Abel Xavier de gewenste aanwinst voor zijn achterhoede te hebben gevonden, meldt Marca. Technisch directeur Jorge Valdano zou de Portugese coach steunen, alleen voorzitter Florentino Pérez moet de transfer nog goedkeuren. Vanaf januari 2004 zou Xavier zich moeten melden bij De Koninklijke.
Mocht Abel Xavier naar Real Madrid vertrekken, dan maakt de 31-jarige speler opnieuw een zeer opmerkelijke stap in zijn loopbaan. Bij PSV maakte Xavier geen opvallende indruk in het seizoen 1998/99, maar voorts belandde hij via Everton toch bij Liverpool. Bij The Reds zat hij veelal op de bank. Vorig seizoen verhuurden de Engelsen hem zelfs aan Galatasaray.

Officieel staat de Portugees nog steeds onder contract bij Liverpool, maar coach Gérard Houllier heeft al laten weten dat hij op zoek mag naar een nieuwe werkgever. Xavier heeft bij Liverpool niet eens een rugnummer, laat staan een plaats in de selectie. Hij verblijft in Portugal, waar hij wacht op een nieuwe club.

Al sinds de zomer zoekt Real Madrid naar versterking voor de defensie. Aanvankelijk dachten de Madrilenen met Gabriel Milito een waardevolle verdediger te kunnen inlijven, maar diens fysiek bleek niet in orde. Ondanks dat Milito's komst niet doorging, haalde Valdano geen nieuwe verdediger, want voorzitter Pérez weigerde vooralsnog om flink te betalen.

Voor Xavier hoeft Real waarschijnlijk niets te betalen. Hij heeft dan wel een contract bij de Liverpudlians tot medio 2005, maar hij heeft ook een afspraak met de clubleiding dat hij gratis mag vertrekken.
Bron: www.VI.nl

Abel Xavier dus. Als ik de coach was, was Xavier wel de laatste speler die ik zou willen. Hij maakt gewoon veels en veels te veel blunders.

Ik ben toch voor de Transfer Lucio Leverkusen -> Real Madrid

(Nu hopen dat Perez eindelijk eens wat geld wil uitgeven voor een verdediger.)
Ads door Google
Oud 16-12-2003, 15:24
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
En Henk Vos wilt weg bij Nac
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 16-12-2003, 15:32
squat
squat is offline
Abel Xavier is grappig.
Oud 16-12-2003, 15:43
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Hee Kay schreef op 16-12-2003 @ 16:32:
Abel Xavier is grappig.
Dat wel ja.
Oud 16-12-2003, 16:02
houn
Avatar van houn
houn is offline
Gisteren bracht de fansite FCTwente65.nl al het gerucht dat PSV Adil Ramzi aan het einde van het seizoen wil terughalen en toevoegen aan de selectie. Vandaag meldt de regionale Twentse krant Tubantia hetzelfde. Ramzi maakt een goed seizoen door bij Fc Twente. Zelf liet Ramzi weten nog van niets te weten, maar aanstaande vrijdag een gesprek te hebben bij PSV. Zelf zou hij heel graag terug willen naar PSV. Ramzi heeft nog een contract voor een seizoen bij PSV.



psv.netwerk.to
__________________
Kein Geloel
Oud 16-12-2003, 18:59
mobie
mobie is offline
Mbo Mpenza (Moeskroen) naar Anderlecht/Brugge
ook enkele Engelse clubs zouden intresse hebben


Davids naar Inter
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Oud 18-12-2003, 10:53
Wave
Wave is offline
Is er niets bekedn over dat wesley snijder weg gaat bij ajax? Ik weet het niet hoor maar lijkt me niet onlogisch. Koeman heeft hem heel lang niet opgesteld (pas na het NL elftal weer) en veel clubs zullen door de wedstrijd NL-Schotland gezien hebben hoe goed dat hij kan voetballen....er zal vast wel interesse voor hem zijn.
Oud 18-12-2003, 13:19
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wist je dat Chelsea bereid is 85 miljoen euro voor vna Nistelrooy te betalen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-12-2003, 13:46
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Van The Man gaat nooit naar Chelsea denk ik. Ten eerste denk ik dat ruud gewoon in Manchester blijft, ten tweede maakt hij zich er niet populairder op, denk dat Utd. supporters het zouden zien als een soort verraad
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 18-12-2003, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Volgens het Belgische VRT Teleteksten zou Feyenoord belangstelling hebben voor de 21-jarige Jonathan Walasiak. Deze middenvelder/aanvaller speeld momenteel voor Standard Luik, en is dit seizoen ook doorgebroken in de 'Rode Duivels'.

Walasiak heeft er dit seizoen in beker en competitieduels totaal 10 treffers gemaakt. Standard zelf, zou liever het contract opengebroken en verlengt zien worden.
bron: www.voetbalzone.nl
ik hoop dat dit niet waar is, want Feyenoord heeft nu wel genoeg mankracht voorin. Ze willen niet voor niets Bombardo gratis weg doen (ADO is daar trouwens in geinteresseerd). Ze kunnen beter een echt goede verdediger kopen (Bosschaart bijvoorbeeld).
Oud 18-12-2003, 13:57
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
vi.nl meldt dat Yuri Cornelisse naar NAC gaat.
Ik had hem wel bij Vitesse willen zien
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 18-12-2003, 14:36
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
pools international, spits andrzej niedzielan waarschijnlijk van groclin naar nec. duurste aankoop ooit. zat gister op de tribune bij h'veen - nec
bronnen te over
__________________
De man die bakt
Oud 18-12-2003, 15:53
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 18-12-2003 @ 14:46:
Van The Man gaat nooit naar Chelsea denk ik. Ten eerste denk ik dat ruud gewoon in Manchester blijft, ten tweede maakt hij zich er niet populairder op, denk dat Utd. supporters het zouden zien als een soort verraad
Ik zeg 1ding.

Figo van Barca naar Real.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 18-12-2003, 16:30
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 18-12-2003 @ 16:53:
Ik zeg 1ding.

Figo van Barca naar Real.
heb je gelijk in, maar ik vind Van Nistelrooy daar niet echt het type voor, hij tekent waars zelfs binnenkort een contract tot 2008 bij ManU.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 18-12-2003, 16:39
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 18-12-2003 @ 17:30:
heb je gelijk in, maar ik vind Van Nistelrooy daar niet echt het type voor, hij tekent waars zelfs binnenkort een contract tot 2008 bij ManU.
Ik weet het niet hoor, denk dat geld voor gaat op "club verraad".
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Transfers en Geruchten deel VII
Verwijderd
500 09-11-2005 10:00
Vrije tijd Transfers en geruchten deel V
number9
500 20-12-2004 18:18
Vrije tijd Transfers en Geruchten deel IV
Verwijderd
500 31-08-2004 23:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08.