Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2004, 16:38
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
number9 schreef op 09-09-2004 @ 13:00 :
Kan me RvN nog herinneren voor 30 miljoen.
Mara ik vind t ook weinig 16 miljoen voor Sladan
V Nistelrooy heeft ook wel bewezen het waard te zijn, ik denk dat hij als een van de weinige spelers van toen zijn belachelijke hoge transfersom voor zijn club heeft terugverdiend door goed te spelen.. Ik heb zo'n gevoel dat Zlatan het niet gaat redden bij Juventus.. In Nederland scoort ie al niet zo veel.. Maarja.. aan de andere kant is het Ajax-systeem ook niet het Zlatan-systeem.. en bij Zweden heeftie het weer wel bewezen dat ie Internationaal kan schitteren..

Wat denken jullie?
Advertentie
Oud 10-09-2004, 16:40
number9
number9 is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 09-09-2004 @ 16:17 :
De vervanger van Zlatan:

[afbeelding]
Liever niet zeg
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 10-09-2004, 18:13
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Van Hooijdonk beëindigt loopbaan bij NAC


Pierre van Hooijdonk zal zijn carrière beëindigen in het shirt van NAC Breda, zo maakte de in het Noord-Brabantse Steenbergen geboren aanvaller bekend. Op dit moment is de spits nog volop actief in het topvoetbal: bij zijn Turkse ploeg Fenerbahçe is de 34-jarige (!)dè grote ster, terwijl hij in Oranje een basisplaats lijkt te hebben veroverd.

In 1995 vertrok de veel scorende aanvaller bij NAC. Hij beloofde bij zijn afscheid ooit terug te komen. Die belofte is hij niet vergeten, hoewel er lang gedacht werd dat hij hem niet zou nakomen. In het programma FC Brabant van de provinciale zender Omroep Brabant verklaart hij dit vrijdagavond.

Het volledige interview met de lang kopsterke aanvaller - die vooral bekend staat om zijn weergaloze vrije trap - is vanavond te zien op de zender
Zoals volgens mij elke NAC supporter hoopt gebeurt dus ook.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 10-09-2004, 19:10
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Soow.. Wow.. daar word ik even stil van.. *Puts his hands up for Pi-air* Wat nou geldwolf Gewoon stopppen bij de club van wie je het meeste houdt
Oud 10-09-2004, 23:52
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Ik hoor net iets over Riquelme gecombineerd met Ajax.. maar zal wel nonsense zijn
Oud 11-09-2004, 00:20
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 10-09-2004 @ 19:13 :
Zoals volgens mij elke NAC supporter hoopt gebeurt dus ook.
Tja, het zou wel een droom zijn die uitkomt maar of dit gebeurt heb ik zelf mijn twijfels over.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 11-09-2004, 19:36
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vrijdag in Dagblad De Limburger:

MVV: geen geld voor Van de Paar

Kurt van de Paar voetbalt voorlopig niet in de kleuren van MVV. De voormalige speler van onder meer FC Twente trainde een week mee op Klein Geusselt en zag, volgens MVV-coach Andries Jonker, een overgang wel zitten. Maar financieel kwamen beide partijen er niet uit.
"Op dit moment kunnen we Kurt niet betalen", aldus Jonker. "Jammer, maar we moeten elke euro vijf keer omdraaien." De Maastrichtenaren blijven op zoek naar versterking, mits betaalbaar.


Jammer. Gelukkig dat ze nu wel rekening houden met het financiële plaatje, maar op sportief vlak is het weer nix tot nu toe dit seizoen en met name voorin hebben we mensen nodig. Tis gewoon klote, zeker als ik zie dat Fortuna en VVV, Limburgse clubs met ook weinig geld (Fortuna zelfs met schulden!) het toch goed doen, das gewoon om gek van te worden.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 13-09-2004, 10:39
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
13 september 2004
Colin voor 3 jaar naar NAC


Jürgen Colin zal bij NAC Breda een contract tekenen voor 3 jaar. Eindelijk lijkt deze soap rond Jürgen afgelopen te zijn, later ongetwijfeld meer.... Meer is er op teletekst nog niet te lezen, maar aangezien het om 3 jaar gaat zal het in elk geval geen huur maar koop zijn en dat is alleen maar goed!! Mooie zet!

Van Derat overgenomen mooi werk van het NAC-beleid, ook goed nieuws voor de speler.
Op teletekst pagina 662 NOS.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 13-09-2004, 18:10
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Australische verdediger op stage
13 september, 18:13 uur

Vanaf woensdag komt de Australische centrale verdediger Con Blatsis voor een periode van twee weken op proef bij FC Groningen. De 27-jarige Blatsis speelde eerder voor South Melbourne, Derby County, Sheffield Wednesday, Colchester United en Kocaelispor.

Blatsis speelde tussen 1995 en 2000 in zijn vaderland voor South Melbourne. In de seizoenen 2000/2001 en 2001/2002 kwam hij uit voor de eerdere genoemde Engelse clubs. In 2002/2003 kwam hij uit in de Turkse competitie voor Kocaelispor.
Sindsdien heeft de 1m92 lange Blatsis, die in 2000 en 2001 twee interlands voor Australië speelde, geen club. Blatsis was eerder in Nederland op proef bij FC Twente en diverse Engelse clubs.

Bron: Internetredactie FC Groningen
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 14-09-2004, 13:16
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Internazionale bekijkt na Castelen ook Lazovic


Internazionale heeft zijn hoofdscout naar het duel Feyenoord - FC Twente gestuurd, zo meldt het Algemeen Dagblad. Volgens de Italiaanse media werd Danko Lazovic bekeken, de veel belovende aanvaller die bij Feyenoord onder trainer Ruud Gullit niet zeker is van een basisplaats.

De Serviër kreeg van zijn Amsterdamse coach twaalf minuten om zich te bewijzen. En die greep hij met beide handen aan. Hij creëerde drie kansen, en was dicht bij een doelpunt. Lazovic kwam vorig seizoen naar Feyenoord. Onder leiding van Bert van Marwijk kreeg hij meer speelminuten en scoorde hij regelmatig.

Ook gaat het gerucht dat Inter Romeo Castelen bekeek. De aanvaller van de Rotterdammers werd al eerder in verband met de Italianen gebracht.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 14-09-2004, 13:31
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 10-09-2004 @ 17:38 :

Wat denken jullie?
Ik denk dat Sladan overroepen is en z'n €16 miljoen niet waard is, net als dat Rooney nog geen €5 miljoen waard is.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 14-09-2004, 16:04
Verwijderd
Geen akkoord m.b.t. Colin

13-09-2004

In tegenstelling tot berichten in de media dat NAC overeenstemming zou hebben over een overgang van Colin naar NAC melden wij dat er van een overeenkomst / overgang nog geen sprake is. De eerder verschenen berichtgeving op onder andere NOS Teletekst is derhalve voorbarig en niet juist.
Oud 14-09-2004, 19:32
number9
number9 is offline
Citaat:
vijf schreef op 14-09-2004 @ 17:04 :
Geen akkoord m.b.t. Colin
Het houdt ook nooit op he
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 14-09-2004, 19:35
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
JAAA! Bij Twente hebben ze eindelijk het licht gezien Rahim mag vertrekken en er zou sprake zijn van een ruil met Zwolle tussen Rahim en Lim Duan
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 14-09-2004, 20:12
Verwijderd
Citaat:
number9 schreef op 14-09-2004 @ 20:32 :
Het houdt ook nooit op he
inderdaad......als zelfs de NOS al berichtgevingen gaat doen die niet waar zijn.....
Oud 15-09-2004, 13:27
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
FC Groningen hoopt nog altijd op Nevland

[15/09/2004] Noorse media melden dat FC Groningen opnieuw een contract heeft aangeboden aan Erik Nevland. De aanvaller heeft een contract tot het einde van het seizoen bij Viking Stavanger en zou zodoende transfervrij naar Groningen kunnen komen. Nevland zou dan vanaf januari, wanneer de internationale transfermarkt weer opent speelgerechtigd zijn.

FC Groningen zou de speler een 4-jarig contract hebben aangeboden, de aanvaller kan echter ook rekenen op een verbeterd contract bij zijn Noorse club. Nevland stond enkele jaren geleden te boek als een groot talent. Op negentien jarige leeftijd maakte hij de overstap naar Manchester United. In drie seizoenen onder manager Sir Alex Ferguson kon de speler niet doorbreken.

Zodoende keer de speler in 2000 terug naar Noorwegen om opnieuw voor Viking te gaan spelen. De 26 jarige aanvaller hoopt nu wederom op een buitenlands avontuur aangezien, Nevland hield eerdere interesse altijd af maar is toe aan een nieuwe uitdaging. Nevland heeft volgens Noorse media nog geen keuze gemaakt
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 15-09-2004, 13:29
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 14-09-2004 @ 20:35 :
JAAA! Bij Twente hebben ze eindelijk het licht gezien Rahim mag vertrekken en er zou sprake zijn van een ruil met Zwolle tussen Rahim en Lim Duan
Heb het ook gelezen, maar ik denk dat het weer van de baan is.

Helaas, jongens als Houwing, de Visscher, Da Costa, Rahim en El Brazi zijn te zwak voor Twente maar worden vaak wel te lang door Twente behouden......
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 15-09-2004, 16:24
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 15-09-2004 @ 14:29 :
Helaas, jongens als Houwing, de Visscher, Da Costa, Rahim en El Brazi zijn te zwak voor Twente maar worden vaak wel te lang door Twente behouden......
Houwing ---> Mja inderdaad, die is nooit doorgebroken, bij De Graafschap maakte hij het niet waar, nu dan maar bij Cambuur, ver afgezakt, die jongen;
De Visscher ---> Speelde toch vorig seizoen alleen voor Twente? Daarvoor bij Emmen en nu bij Heracles. Maar je ziet dat die niveaus veel verschilen, want bij Emmen en Heracles presteert hij veel beter. Denk ook wel een Eerste Divisie jongen, meer zit er niet in als hij zich niet verder ontwikkelt;
Da Costa ---> Who the f*ck is Da Costa... ;
Rahim ---> Van wat ik zie op TV cind ik het zelf ook geen supervoetballer, maar wel in verschillende linies inzetbaar;
El Brazi ---> Huh? Speelt die nog steeds bij jullie? Typisch geval van een verloren voetballer...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 15-09-2004, 16:45
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 15-09-2004 @ 17:24 :
Houwing ---> Mja inderdaad, die is nooit doorgebroken, bij De Graafschap maakte hij het niet waar, nu dan maar bij Cambuur, ver afgezakt, die jongen;
De Visscher ---> Speelde toch vorig seizoen alleen voor Twente? Daarvoor bij Emmen en nu bij Heracles. Maar je ziet dat die niveaus veel verschilen, want bij Emmen en Heracles presteert hij veel beter. Denk ook wel een Eerste Divisie jongen, meer zit er niet in als hij zich niet verder ontwikkelt;
Da Costa ---> Who the f*ck is Da Costa... ;
Rahim ---> Van wat ik zie op TV cind ik het zelf ook geen supervoetballer, maar wel in verschillende linies inzetbaar;
El Brazi ---> Huh? Speelt die nog steeds bij jullie? Typisch geval van een verloren voetballer...
De Visscher komt hier uit de jeugd maar heeft nog nooit wat laten zien......
Da Costa idem....
Rahim, tja do i need to say more?
El Brazi speelt nu in verweggiestan maar heeft wel bij twente voor 4euro-ton in het jaar gespeelt, maar nauwlijks iets laten zien.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 15-09-2004, 22:53
number9
number9 is offline
Citaat:
Smit en Takak zien niets in De Graafschap

PSV-spelers Jasar Takak en Arvid Smit voelen niets voor een overgang naar De Graafschap, zo meldt Omroep Gelderland vandaag. De club uit Doetinchem is nog druk op zoek naar versterkingen. Directeur Tukker ontkende dat zijn club interesse heeft in NEC's Jarda Simr, maar trainer Kruys vertelde eerder al de speler nauwlettend in de gaten te houden.

Vandaag meldde Takak aan De Graafschap dat hij in ieder geval de ploeg niet komt versterken. De middenvelder blijft bij PSV óf kiest voor een avontuur bij RKC Waalwijk. Ook Arvid Smit, vorig jaar nog uitgeleend aan FC Groningen, liet weten bij PSV te willen blijven.
Ik geef m geen ongelijk
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 15-09-2004, 23:20
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
number9 schreef op 15-09-2004 @ 23:53 :
Ik geef m geen ongelijk
Waarom?
Het is juist dom!
Het zijn jonge jongens die speelminuten nodig hebben om beter te worden, bij PSV zitten ze niet eens op de bank dat schiet niet op natuurlijk.
En een voetballer wil ook altijd spelen lijkt me.

Dus hoeze geef jij ze geen ongelijk?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 16-09-2004, 08:16
number9
number9 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 16-09-2004 @ 00:20 :
Waarom?
Het is juist dom!
Het zijn jonge jongens die speelminuten nodig hebben om beter te worden, bij PSV zitten ze niet eens op de bank dat schiet niet op natuurlijk.
En een voetballer wil ook altijd spelen lijkt me.

Dus hoeze geef jij ze geen ongelijk?
Ze kunnen vast wel betere clubs dan De Graafschap krijgen.
Zoals Groningen ofzo
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 16-09-2004, 16:37
number9
number9 is offline
Zoals me bericht hiervoor:

Citaat:
PSV verhuurt Takak aan RKC Waalwijk

16/9/2004 12:19

Jasar Takak maakt het seizoen af bij RKC Waalwijk. De club van coach Erwin Koeman huurt de middenvelder voor een jaar van PSV. Donderdag kwamen beide clubs en de 22-jarige Bosschenaar tot een akkoord over de verhuurvoorwaarden.
Donderdagochtend werkte Takak al direct zijn eerste training af bij RKC. 'Het is geen verkeerde club', vertrouwde hij het Brabants Dagblad toe. Bij RKC komt de middenvelder Erwin Koeman tegen. De huidige coach van de Waalwijkse eredivisionist werkte jarenlang bij PSV, waar hij onder meer Takak onder zich had bij de beloften.

Stan Valckx, PSV's manager voetbalzaken, steunt de verhuur van Takak. 'Een goede keus van Jasar. Hij heeft bij FC Zwolle al één jaar in de eredivisie gespeeld, waar hij het goed heeft gedaan. Bij PSV zijn de vooruitzichten op een plaats in het eerste niet zo groot en de fase om dan in het tweede elftal te spelen heeft hij reeds gehad. Daarom is het goed dat hij weer eredivisie gaat voetballen.'

Takak: 'Hiddink vond dat ik goed functioneerde, maar dat ik de pech heb dat Mark van Bommel en Johann Vogel zijn gebleven. Ik sta achter hen. Hiddink vond het beter dat ik dit seizoen weer dertig wedstrijden speel, dat is goed voor mijn ontwikkeling. En daar ben ik het ook mee eens.'
Dan is RKC stuk beter dan De Graafschap
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 17-09-2004, 12:19
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Everton will try again for PSV Eindhoven midfielder Mark van Bommel in January.
The Mirror says Everton boss Dave Moyes hasn't given up on the Holland international, who turned down a move to Goodison Park over the summer.

Flush with fresh spending cash, Moyes hopes the club's bright start to the season will convince Van Bommel to move to the Merseysiders when the transfer window reopens.
Nou denk ik toch echt dat hij zal vertrekken bij de volgende transferperiode, Everton heeft met de transfer (waar wel veel naar het aflossen van schulden is gegaan) genoeg geld over om aan de toch kleine transfersom voor Van Bommel te kunnen voldoen.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 18-09-2004, 13:45
Verwijderd
Colin voor de rest van het seizoen naar NAC

17-09-2004

NAC Breda heeft vrijdag overeenstemming bereikt over de overgang van Jurgen Colin naar NAC. Jurgen is voor de rest van het seizoen
gehuurd van PSV.
Het heeft een tijdje geduurd maar uiteindelijk is het dan toch allemaal rond gekomen. Mommers (algemeen directeur NAC) vertelt hierover:
“ Dit is de meest bizarre transfer die ik ooit heb meegemaakt maar ik, samen met een heleboel anderen bij NAC, ben verschrikkelijk blij dat hij nu eindelijk bij NAC zit. We hebben er de afgelopen tijd keihard aan gewerkt. Als laatste wil ik over de hele “affaire” nog kwijt dat de afgelopen tijd de naam van de firma HOCLA meerdere malen in de media is verschenen waarbij gesuggereerd werd dat deze een tegenwerkende of remmende partij zou zijn. Niets is minder waar, HOCLA heeft te allen tijde in het belang van NAC gehandeld.”
Jurgen welkom terug en heel veel succes!




Eindelijk na weken van gesleur istie dan weer terug op het oude nest geweldig goede voetballer, ik ben ervan overtuigd dat hij beter is als een bogelund, maar goed, nou hebben wij er een goed speler / mens bij
Oud 18-09-2004, 15:51
number9
number9 is offline
Citaat:
vijf schreef op 18-09-2004 @ 14:45 :
Colin voor de rest van het seizoen naar NAC
Goede club voor hem
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 18-09-2004, 18:49
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
In de VI van deze week staat dat Angelo Martha vrijwel zeker een contract tekent voor één jaar bij MVV. Maar goed, niets is zeker. Tis een verdediger / middenvelder, goed voor de breedte van de selectie, maja ik zie liever een aanvaller komen.

Voornaam: Angelo
Achternaam: Martha
Geboortedatum: 29-04-1982
Geboorteplaats:Assendelft, Nederland
Nationaliteit: Nederland
ex-speler van: Cambuur Leeuwarden

__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 20-09-2004, 15:56
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Volgens het Engels ITV, schijnt Chelsea interesse te hebben in Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder en Maxwell. De spelers van Ajax zijn volgens de Engelse TV zender gevolgd in het duel van de Amsterdammers tegen FC Den Bosch, afgelopen zondag.

De eigenaar van ‘The Blues’, Roman Abramovich, schijnt voor van der Vaart zo’n 15 miljoen euro over te hebben, Wesley Sneijder 9 miljoen en de Braziliaan Maxwell zou naast enkele miljoenen geruild moeten worden met Babayaro
Weet niet wat je er van moet geloven maar voor 15 miljoen mogen ze vd vaart wel laten gaan. Maxwell lijkt me niet echt serieus, Babayaro heeft echt al heel lang niets meer laten zien en bovendien heeft Chelsea in Bridge toch een aardige back . Voor de spelers zelf weet ik ook niet of Chelsea wel zo'n goede optie is.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 20-09-2004, 18:51
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Hofs in belangstelling van Aston Villa en PSV.

De 21-jarige Nicky Hofs staat in de belangstelling van PSV en het Engelse Aston Villa. De 21-jarige aanvallende middenvelder van Vitesse is aan het einde van dit seizoen transfervrij en heeft de clubs dan in principe voor het uitzoeken. De belangstelling van Aston Villa komt niet uit de lucht vallen. Afgelopen vrijdag was een delegatie van de club uit Birmingham aanwezig bij de gewonnen uitwedstrijd van Vitesse tegen ADO Den Haag. Ook bij een wedstrijd van Jong Oranje waren de Engelsen al aanwezig om Hofs te bekijken. Het is echter allerminst zeker dat Hofs aan het einde van dit seizoen vertrekt bij Vitesse. Onlangs heeft Hofs een positief gesprek gehad met Vitesse om zijn aflopende contract te verlengen. De Arnhemse jeugdinternational heeft de Arnhemse clubleiding laten weten graag nog een keer met Vitesse om de tafel te willen. Eerder dit jaar had Vitesse de mogelijkheid om de in Arnhem mateloos populaire Hofs vast te leggen voor drie jaar. Toen had Vitesse echter nog niet de financiële middelen om deze optie te lichten. Men koos toen voor een optie van één jaar. Aan het einde van het afgelopen seizoen toonde ook FC Twente belangstelling voor de kleine middenvelder. Toen bleek de transfersom die Vitesse vroeg het grootste struikelblok voor de Tukkers.

Bron: www.vitesse.org

dat zou erg zijn als Hofs weggaat omdat hij top voor Vitesse is, maar voor de echt top duidelijk te kort komt
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 20-09-2004, 20:04
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Volgens Voetbal Inside is FC Groningen rond met Erik Nevland en zijn ze bezig met El Hamdaoui.
Ik weet alleen niks over El Hamdaoui, waar speelt die kerel?

EDIT: Weet het al, 17doelpunten voor Excelsior gemaakt.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?

Laatst gewijzigd op 20-09-2004 om 20:08.
Oud 20-09-2004, 21:02
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
???


Ik hoorde alleen dat hij naar Nec ging en niks over groningen hoor.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!

Laatst gewijzigd op 20-09-2004 om 21:33.
Oud 20-09-2004, 21:03
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 20-09-2004 @ 22:02 :
???


Ik hoorde alleen dat hij naar Nec ging en niks over gronningen hoor.
Ik las het op een forum van FCG, ik heb later ook gehoord dat ik het fout hier had gepost.

Mijn excuus.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-09-2004, 10:54
number9
number9 is offline
Citaat:
Tijd tekort voor transfer De Ridder

Daniel de Ridder liet in het programma FC Godenzonen van AT5 weten dat er vlak voor de sluiting van de internationale transfermarkt een Engelse club interesse in hem toonde. Het kwam echter vanwege de tijd niet meer van een transfer. De Ridder staat open voor een vertrek bij Ajax omdat hij naar eigen gevoel geen kans krijgt in het eerste elftal.
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 21-09-2004, 16:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 20-09-2004 @ 21:04 :
Volgens Voetbal Inside is FC Groningen rond met Erik Nevland en zijn ze bezig met El Hamdaoui.
Ik weet alleen niks over El Hamdaoui, waar speelt die kerel?

EDIT: Weet het al, 17doelpunten voor Excelsior gemaakt.
Uit betrouwbare bron weet ik dat NEC er met Boekhoorn uit is over Hamdaoui. Nu nog daadwerkelijk kopen...

Ik weet het nog niet. Het lijkt me wel een goeie speler met veel potentie, daar niet van.

Maar die naam, wat moet je daar nou weer op zingen?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 21-09-2004, 16:32
number9
number9 is offline
Citaat:
De Ridder in winterstop mogelijk naar Newcastle

Daniël de Ridder gaat Ajax in de winterstop zo goed als zeker verlaten, werd door AT5 uit de mond van de emotionele Amsterdammer gehaald. "Ik zou mijn hele leven voor Ajax kunnen spelen, maar het zou heel slecht voor mijn ontwikkeling zijn om nog lang op de bank te zitten", verklaarde hij in het programma FC Godenzonen.

De rechtsbuiten - die door trainer Ronald Koeman bezien wordt als een middenvelder - kon vlak voor de sluiting van de transfermarkt, naar een topclub in Engeland. "Daar zou ik wel basisspeler op de rechtervleugel worden. Maar het was allemaal te kort dag en dus heb ik besloten nog even te wachten", zegt De Ridder. Naar verluidt zou het om Newcastle United gaan.

De 20-jarige verklaarde grote liefde te hebben voor Ajax, waar hij inclusief de jeugd tien jaar voor heeft gespeeld. "Het zou pijn doen om Ajax te verlaten, maar ik ben de laatste tijd gaan beseffen dat ik ook aan mijzelf moet denken. Het zou niet goed zijn voor mijn ontwikkeling om nog lang op de bank te zitten."

Bij Ajax was hij tweede keus op de rechtervleugel, terwijl er op het middenveld nog meer concurrentie was en is. Sinds de komst van Mauro Rosales is hij zelfs derde keus rechtsvoor. Tweede is Tom de Mul. Volgens diverse kenners heeft De Ridder echter veel meer talent dan de 17-jarige Belg. Henk Spaan, kenner en Ajax-fan, zegt in hetzelfde programma: "Onbegrijpelijk dat Koeman dat niet ziet."
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 21-09-2004, 17:29
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Nederland raakt zijn grote talenten kwijt.
__________________

Citaat:
Nevland tekent contract bij FC Groningen

GRONINGEN - Erik Nevland speelt vanaf 1 november voor FC Groningen.

De Noorse spits heeft dinsdagmiddag een contract getekend voor 3,5 jaar. De 26-jarige Nevland is afkomstig van de Noorse club Viking Stavanger. In het verleden speelde hij ook voor Manchester United en IFK Göteborg.

De komst van Nevland naar Groningen werd mogelijk maakt door textielhandelaar Henk ten Hoor. Nevland maakte dit seizoen 5 doelpunten voor zijn club in de Noorse competitie. Die competitie eindigt eind oktober

**********************************
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-09-2004, 18:27
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 20-09-2004 @ 21:04 :
Ik weet alleen niks over El Hamdaoui, waar speelt die kerel?

EDIT: Weet het al, 17doelpunten voor Excelsior gemaakt.
Inderdaad, Excelsior. Het is een groot talent, maar ik heb ook wel eens gehoord dat het mentaal soms niet goed zit met deze jongen.
Vorig jaar bij Top Oss - Excelsior kreeg Excelsior een penalty. Er waren stricte afspraken bij Excelsior wie hem zou nemen (eerst de vaste penaltynemer, als die hem niet wilde nemen dan iemand anders, en als die hem niet wilde nemen beslist de aanvoerder). Echter, El Hamdaoui ging tegen elke afspraak in naar de stip toe en schoot hem erin. Als straf werd hij vlak daarna gewisseld.
Maar technisch is het een goede speler.

Bwohhh De Ridder ook misschien weg. "Het zou pijn doen om Ajax te verlaten, maar ik ben de laatste tijd gaan beseffen dat ik ook aan mijzelf moet denken. Het zou niet goed zijn voor mijn ontwikkeling om nog lang op de bank te zitten."
...
Man, je bent pas 20 en je hoort pas sinds begin dit jaar tot de A-selectie. Misschien in totaal 10 tot 15 wedstrijden meegebald, inclusief invalbeurten. En dan nu al naar het buitenland? Vind soms dat sommige spelers te snel weg willen bij een club. Vooral spijtig als het van Nederland naar buitenland gebeurt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 21-09-2004, 19:26
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik vind dat juist heel goed, als hij bij Newcastle wél kan spelen moet hij vooral niet bij Ajax blijven. Bovendien kan hij zich in de Premier League beter ontwikkelen dan hier. Tis jammer voor Ajax maar voor de speler De Ridder een grote vooruitgang, bij Ajax weet hij zeker dat hij met De Mul en Rosales niet aan spelen toe komt (om maar niet te spreken over zijn ,volgens Koeman betere, positie als nr. 10)
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 21-09-2004, 19:29
number9
number9 is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 21-09-2004 @ 20:26 :
om maar niet te spreken over zijn ,volgens Koeman betere, positie als nr. 10)
Ja daar lijken me VDV, Sneijder en zelfs Pienaar nog voor hem te staan. Ik zie m graag blijven maar voor z'n ontwikkeling gun ik m wel andere club.

Hij is stuk beter dan de Mul
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 22-09-2004, 16:41
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Centrale verdediger Sigurdsson op proef
22 september, 15:31 uur

De IJslandse centrale verdediger Kristján Örn Sigurdsson komt morgen op stage bij FC Groningen. Hij traint donderdag, vrijdag en zaterdag met de groep mee en zal maandag weer uit Groningen vertrekken.

Hoewel het contract van de IJslandse international bij KR nog doorloopt tot medio 2005, wil de FC -als de stage goed verloopt- onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om de verdediger voor de rest van dit seizoen aan te trekken als vervanger van de langdurig geblesseerde Gijs Luirink.

Stoke City
Sigurdsson werd op 7 oktober 1980 geboren in Akureyri en is sinds november van vorig jaar een vaste waarde in het IJslandse nationale team. Hij is 1m80 lang en 74 kilo zwaar en speelde eerder in zijn carrière voor Þór (1995), Völsungur (1996) en KR (1996), voordat hij drie seizoenen bij het Engelse Stoke City onder contract stond.
In 2001 en 2002 speelde Kristjan voor KA uit zijn geboorteplaats en in de afgelopen twee seizoenen in IJsland ontbrak de nu 23-jarige verdediger in totaal slechts drie keer in de IJslandse competitie. Dit seizoen maakte hij zijn eerste doelpunt op het hoogste niveau. In 2003 werd hij met zijn ploeg KR kampioen van IJsland. De club uit Reykjavik werd afgelopen zomer in de voorronde van de Champions League uitgeschakeld door het Ierse Shelbourne.

Bron: Internetredactie FC Groningen
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 24-09-2004, 10:43
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Clyde Wijnhard duikt op bij Darlington

24/9/2004 11:15

Darlington biedt Clyde Wijnhard een kans op een terugkeer op de Engelse velden. De dertigjarige spits is op proef bij de club die uitkomt in de Second Division, het laagst niveau in het Engelse profvoetbal.
Wijnhard kwam afgelopen seizoen uit in de Portugese competitie. Voor Beira Mar maakte de Nederlandse spits negen doelpunten in 28 wedstrijden. Daarvoor was hij vijf seizoenen actief in Engeland, waar hij speelde voor Leeds United, Hudderfield Town, Preston North End en Oldham Athletic
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 30-09-2004, 12:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
'El Hamdaoui mag niet weg van Feyenoord'

N.E.C. moet Mounir El Hamdaoui uit het hoofd zetten. Feyenoord laat de aanvaller niet vertrekken bij Excelsior. N.E.C. had belangstelling voor El Hamdaoui. Excelsior stond niet helemaal onwelwillend tegen een transfer van de Marokkaanse aanvaller. Maar Feyenoord heeft een stokje gestoken voor de overgang.

De aanvaller staat onder contract bij Excelsior, maar bij transfers moet Feyenoord altijd toestemming geven. Die afspraak is een onderdeel van de samenwerking tussen de twee Rotterdamse clubs.

Op last van Feyenoord kreeg N.E.C. te horen dat de topscorer van de Gouden Gids Divisie niet te koop is. De Rotterdamse club heeft andere plannen met El Hamdaoui. 'We gaan heel serieus onderzoeken of Mounir de kwaliteiten heeft voor Feyenoord en of we hem na de winterstop of volgend seizoen eventueel gaan gebruiken', zegt technisch directeur Mark Wotte in de nieuwe Voetbal International.

De komende maanden kan Feyenoord bekijken hoe El Hamdaoui zich ontwikkelt. De aanvaller gaat een keer per week meetrainen met de hoofdmacht van Feyenoord. Mogelijk stapt hij in de winterstop over van Woudenstein naar De Kuip.

Vi.nl, 27-09-2004
Verdomme, Feyenoord mag wel onze talenten onder de neus wegkapen, maar als wij iemand willen kopen, kan dat natuurlijk weer niet.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 30-09-2004, 13:00
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Jammer voor NEC dat het op zo'n verrotte manier gaat.
En of het slim is van Feyenoord? Ik weet het niet, volgens mij zijn er meer spelers die bij Excelsior vandaan komen mislukt bij Feyenoord dan gelukt.
Dus uiteindelijk acht ik de kans groot dat hij toch nog bij NEC (of een soort gelijke club) terecht komt na 1 of 2 mislukte jaren bij Feyenoord.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 30-09-2004, 13:14
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
'Weg voor Koeman naar Real lijkt vrij'

30/9/2004 14:00

Er worden de komende dagen nog harde noten gekraakt bij Ajax. De club mist simpelweg de kwaliteiten om op het allerhoogste Europese podium mee te spelen, zo liet trainer Ronald Koeman over zijn visie geen misverstand bestaan. De zeperd in München was voor hem het ultieme bewijs.
Koeman wil de komende dagen de beleidsbepalers van Ajax overtuigen van die visie. Maar of hij daarin zal slagen? Er stonden elf internationals in het veld, dus volgens mij heeft Ajax wel degelijk kwaliteit, meende technisch directeur Louis van Gaal op dezelfde avond dat Koeman z'n beklag deed.

Een zakelijk geschil dus, op het eerste gezicht, ware het niet dat het bij Koeman allemaal wat dieper ligt. Sinds hij te horen kreeg dat Arouna Koné niet kwam als opvolger van Zlatan Ibrahimovic, loopt de coach bij Ajax rond met een gezicht als een oorwurm. Woensdag kwam het hoge woord er eindelijk uit: de coach gaat al weken met minder plezier naar z'n werk.

Ronald Koeman gaat zelfs zover dat hij zich beraadt op zijn positie. Niet alleen omdat de visies binnen de club mijlenver uiteen lijken te liggen, maar vooral ook omdat zijn selectie er de voorbije drie jaar in plaats van voor- juist op áchteruit is gegaan. En da's natuurlijk de dood in de pot voor een trainer in de prime van z'n carrière.

Toen José Antonio Camacho vorige week liet weten dat hij niet meer met de verwende Madrileense vedetten kon en wilde werken, werd Ronald Koeman meteen als één van de meest waarschijnlijke opvolgers geopperd. Koeman als coach van de Koninklijke, het was in de Spaanse hoofdstad een serieuze optie. Maar nee. 'Ik blijf bij Ajax', zo hield Koeman gedecideerd de boot af.

Dankzij het fileermes van Roy Makaay is er intussen veel veranderd. Niet alleen werden de problemen van Ajax nu voor iederéén zichtbaar, maar bovendien gooide Ronald Koeman zijn frustraties op straat. Om er aan te voegen dat hij zinspeelt op een vertrek uit Amsterdam.

Heeft Real Madrid eigenlijk al een nieuwe trainer?

vi.nl
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 30-09-2004, 14:16
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 30-09-2004 @ 14:00 :
Jammer voor NEC dat het op zo'n verrotte manier gaat.
En of het slim is van Feyenoord? Ik weet het niet, volgens mij zijn er meer spelers die bij Excelsior vandaan komen mislukt bij Feyenoord dan gelukt.
Dus uiteindelijk acht ik de kans groot dat hij toch nog bij NEC (of een soort gelijke club) terecht komt na 1 of 2 mislukte jaren bij Feyenoord.
NEC kennende zullen ze nooit meer terugkomen bij deze jongen. Maar er loopt veel meer mooi spul rond op de transfermarkt, waarom hebben we dan nog steeds geen spits?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 30-09-2004, 14:37
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 30-09-2004 @ 15:16 :
NEC kennende zullen ze nooit meer terugkomen bij deze jongen. Maar er loopt veel meer mooi spul rond op de transfermarkt, waarom hebben we dan nog steeds geen spits?
Bakker Bart verkoopt minder broodjes?
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 30-09-2004, 16:51
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 30-09-2004 @ 15:37 :
Bakker Bart verkoopt minder broodjes?
Als je bedoelt dat geld het probleem is, kan ik dat meteen ontkrachtigen. Om het geld hoeven ze het niet te laten. Veel spelers kunnen voor een appel en een omeletje weg en daar zullen er genoeg bij zitten die beter zijn dan fucking frank fucking de fucking mouge fucking.... Kom op man, demouge als centrale spits is net zo idioot als neeskens in het doel. Dat doe je toch niet?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 30-09-2004, 17:17
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Goeie spitsen zijn gewoon te duur, ook voor NEC.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 30-09-2004, 17:30
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 30-09-2004 @ 18:17 :
Goeie spitsen zijn gewoon te duur, ook voor NEC.
We hebben geen goeie nodig, we hebben echte spitsen nodig. Mannen met een neusje voor de goal. Ze hoeven er geen 30 per jaar in te knallen, als ze maar een kans kunnen afmaken.

Laat ik het wat duidelijker stellen: We hebben een spits nodig die beter is dan Demouge. Zo goed?

En daarnaast heeft Boekhoorn gezegd nog 2 toptransfers te financieren. Ik ben al blij met 1 spits, dus opzich hoeft geld het bezwaar niet te zijn. Klaar...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 30-09-2004, 17:33
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Maar goede scorende spitsen zijn schaars en NEC heeft pech gehad met Niedzielan.
Maarre kan ik uit jouw verhaal opmaken dat Frankie niet meer zo populair is in Nijmegen?
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58.